greekparot Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Απο 8/12 εστειλαν την καρτα και μεχρι σημερα τιποτα... 12+ εργασιμες. Ουτε απο Κινα να την εστελναν.
noah.johnson Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 από ότι βλέπω η satabank έχει κάνει γνωστοποίηση και στην τράπεζα της Ελλάδος από το 2014 ο πίνακας 7 Πίνακας Πιστωτικών Ιδρυμάτων, κατά χώρα προέλευσης (έδρα), που γνωστοποίησαν την πρόθεση για την παροχή υπηρεσιών χωρίς εγκατάσταση) στη σελίδα 11 γράφει SATABANK PLC άρα πλέον μιλάμε για κανονική τράπεζα και όχι για ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος (οπως είναι η iPay) και προφανώς αυτή η αλλαγή έχει να κάνει και με νέα προϊόντα-υπηρεσίες που ετοιμάζουν (όπως έγραφαν και στο mail που έστειλαν). το θέμα είναι ποιοι κρύβονται από πίσω. εάν είναι τόσο εύκολο να ιδρύεις μια τράπεζα φαντάσου πόσο εύκολο είναι να την καταργείς. και εν τέλη η ipay τι απέγινε, θα κλείσει?
Braker1 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 το θέμα είναι ποιοι κρύβονται από πίσω. εάν είναι τόσο εύκολο να ιδρύεις μια τράπεζα φαντάσου πόσο εύκολο είναι να την καταργείς. και εν τέλη η ipay τι απέγινε, θα κλείσει? Για όσους έχουν γνώση του τραπεζικού συστήματος προφανώς δεν είναι και το δυσκολότερο πράγμα στον κόσμο (θέλει όμως τον χρόνο του). Πίσω από τη Satabank σίγουρα είναι η iCard η οποία είναι και πίσω από την iPay, τώρα αν θα κλείσει ή όχι η iPay θα δείξει και προσωπικά δεν με απασχολεί, στην ουσία η iPay ήταν το όχημα για να δουλέψουν οι υπηρεσίες LeuPay και MyPOS τώρα το όχημα για να συνεχίσουν να δουλεύουν αυτές οι υπηρεσίες είναι η Satabank. Το θέμα είναι να συνεχίσουν να δουλεύουν ακόμα καλύτερα και να παρέχουν και νέες υπηρεσίες - προϊόντα στους πελάτες τους.
Bayern Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Καλησπερα!!Στην υπηρεσια αυτη ειναι αναγκαστικο να κανουμε verifi τον λογαριασμο??Γιατι ψαχνω μια υπηρεσια τυπου Revolut(εφαγα πορτα απο εκει,και για αυτο ψαχνω) Ευχαριστω!!
Braker1 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Καλησπερα!!Στην υπηρεσια αυτη ειναι αναγκαστικο να κανουμε verifi τον λογαριασμο??Γιατι ψαχνω μια υπηρεσια τυπου Revolut(εφαγα πορτα απο εκει,και για αυτο ψαχνω) Ευχαριστω!! καλό θα είναι ο λογαριασμός να είναι verified.
greekparot Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Απο 8/12 εστειλαν την καρτα και μεχρι σημερα τιποτα... 12+ εργασιμες. Ουτε απο Κινα να την εστελναν. Εν τελει την παρελαβα σημερα Εκανα την ενεργοποιηση μεσω του κινητου τηλεφωνου, εστειλα δηλαδη το sms και μου ηρθε απαντηση με το pin της καρτας. Στο site τους μου γραφει Type: LeuPay Basic Verification request: Waiting card activation Θα ενεργοποιηθει αυτοματα ή χρειαζεται να κανω κατι αλλο; (Οταν ειχα κανει την αρχικη εγγραφη ειχα ανεβασει την ταυτοτητα + λογ/σμο τηλεφωνου).
Braker1 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Εν τελει την παρελαβα σημερα Εκανα την ενεργοποιηση μεσω του κινητου τηλεφωνου, εστειλα δηλαδη το sms και μου ηρθε απαντηση με το pin της καρτας. Στο site τους μου γραφει Type: LeuPay Basic Verification request: Waiting card activation Θα ενεργοποιηθει αυτοματα ή χρειαζεται να κανω κατι αλλο; (Οταν ειχα κανει την αρχικη εγγραφη ειχα ανεβασει την ταυτοτητα + λογ/σμο τηλεφωνου). αφου έχεις ανεβάσει και τα έγγραφα (και είναι σωστά) δεν θα χρειαστεί κάτι άλλο, ο λογαριασμός σου θα γίνει Standard. αν τα έγγραφα δεν είναι ευανάγνωστα ή η ημ/νια στον λογαριασμό τηλεφώνου δεν είναι τελευταίου τριμήνου θα σου στείλουν mail. 1
greekparot Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) αφου έχεις ανεβάσει και τα έγγραφα (και είναι σωστά) δεν θα χρειαστεί κάτι άλλο, ο λογαριασμός σου θα γίνει Standard. αν τα έγγραφα δεν είναι ευανάγνωστα ή η ημ/νια στον λογαριασμό τηλεφώνου δεν είναι τελευταίου τριμήνου θα σου στείλουν mail. Αυτο θα γινει σημερα ή μετα απο καποιες ημερες; Επίσης μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα; είναι ενεργή δηλαδή ή θα πρέπει να γίνει standard ο λογαριασμός; Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2015 από greekparot
sahanaki4 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 αφου έχεις ανεβάσει και τα έγγραφα (και είναι σωστά) δεν θα χρειαστεί κάτι άλλο, ο λογαριασμός σου θα γίνει Standard. αν τα έγγραφα δεν είναι ευανάγνωστα ή η ημ/νια στον λογαριασμό τηλεφώνου δεν είναι τελευταίου τριμήνου θα σου στείλουν mail. Εκανα ακριβως τις ιδιες ενεργειες με μονη διαφορα την χρονικη στιγμη. Δηλαδη ανεβασα τα απαιτουμενα, προσωπικα στοιχεια πριν 21 μερες , ενω sms εστειλα χθες και πηρα αμεσα καποιο 4ψηφιο "confirmation code" To ενα ειναι πως, ακριβως οπως κι ο φιλος, εχω ακομα λογαριασμο Basic το αλλο ειναι πως δεν βλεπω καπου να μπορω να χρησιμοποισω τον 4ωηφιο "κωδικο επιβαβαιωσης" Συνοψιζοντας, α. η καρτα μου παρουσιαζεται ως "ενεργη", αλλα β. ο λογαριασμος μου παρουσιαζεται μονο σαν "basic" γ. ποτε δεν εχω λαβει μεχρι τωρα mail να μου ζητα διευκρινισεις για τα προσωπικα στοιχεια που ανεβασα. Ερωτηση Υπαρχει περιπτωση να μην εχουν ασχοληθει ακομα με την αιτηση μου να γινω "verified"?
Braker1 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Εκανα ακριβως τις ιδιες ενεργειες με μονη διαφορα την χρονικη στιγμη. Δηλαδη ανεβασα τα απαιτουμενα, προσωπικα στοιχεια πριν 21 μερες , ενω sms εστειλα χθες και πηρα αμεσα καποιο 4ψηφιο "confirmation code" To ενα ειναι πως, ακριβως οπως κι ο φιλος, εχω ακομα λογαριασμο Basic το αλλο ειναι πως δεν βλεπω καπου να μπορω να χρησιμοποισω τον 4ωηφιο "κωδικο επιβαβαιωσης" Συνοψιζοντας, α. η καρτα μου παρουσιαζεται ως "ενεργη", αλλα β. ο λογαριασμος μου παρουσιαζεται μονο σαν "basic" γ. ποτε δεν εχω λαβει μεχρι τωρα mail να μου ζητα διευκρινισεις για τα προσωπικα στοιχεια που ανεβασα. Ερωτηση Υπαρχει περιπτωση να μην εχουν ασχοληθει ακομα με την αιτηση μου να γινω "verified"? οταν ανεβασες τα εγγραφα, μετα πατησες κατω δεξια το button που γραφει "sent request for verification" ;; Αυτο θα γινει σημερα ή μετα απο καποιες ημερες; Επίσης μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα; είναι ενεργή δηλαδή ή θα πρέπει να γίνει standard ο λογαριασμός; απο ωρες εως ημερες, την καρτα τη χρησιμοποιεις κανονικα απλα εχεις περιορισμους σε αγορες, εμβασματα προς τριτους και αναληψεις απο ΑΤΜ μεχρι να γινει ο λογαριασμος standard 1
sahanaki4 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 οταν ανεβασες τα εγγραφα, μετα πατησες κατω δεξια το button που γραφει "sent request for verification" ;; απο ωρες εως ημερες, την καρτα τη χρησιμοποιεις κανονικα απλα εχεις περιορισμους σε αγορες, εμβασματα προς τριτους και αναληψεις απο ΑΤΜ μεχρι να γινει ο λογαριασμος standard ναι και απο τοτε μεχρι τωρα κατω απο profile γραφει ProfileClient:xxxxxxxxxxxxxxx|Balance: 0.00 EUR Client number: xxxxxxxxxxx | Type: LeuPay Basic (verification request:waiting card activation | Status: Active | Block επισης γραφει Request details Request ID:xxxxxxSent date:02.12.2015Status:Waiting card activationLast update:03.12.2015Personal details κατω απο cards γραφει Client:xxxxxxxxxxxx|Balance: 0.00 EUR Client number: xxxxxxxxx | Type: LeuPay Basic ( verification request:waiting card activation| Status: Active | Block My cards |Show: 6 selectedorder leupaycard|Activate your card # Program Embossed name Curr PAN Exp.date Account Mobile phone number for activation of the card Status Settings 1 χχχχχχχχχχχχχχχ EUR *χχχχ 12/17 EUR Account +3069xxxxxxxx Active | block αν πατησω activate και δωσω τον αριθμο της καρτας μου ερζεται αμεσα 4ψηφιος confirmation code στο κινητο, αλλα εμφανιζεται και το παρακατω There was an error while processing your order. Please, accept our apologies and try again later. If the problem persists contact our Customer Support
molot12 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Εγω σήμερα το πρωί μετέφερα με ελληνική κάρτα χρήματα στον LeuPay λογαριασμό μου (προμήθεια 1%) και στη συνέχεια τα ξαναμετέφερα για φόρτιση άλλης κάρτας (Revolut) προμήθεια 0. Μόλις πήγα να ξανακάνω το ίδιο (μεταφορά απο ελληνική κάρτα στον LeuPay λογαριασμό) μου έβγαλε μύνημα αποτυχίας της συναλλαγής. 1. Ισως έχει προσωρινά κάποιο πρόβλημα το συστημά τους LeuPay. 2. Ισως μου μπλοκάραν την κίνηση απο Ελλάδα. Θα δείξει αύριο που θα το ξαναδοκιμάσω. Πάντως για να γίνει standard ο λογαριασμός απο basic πρέπει να γίνει activation της κάρτας.
sahanaki4 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 ... Πάντως για να γίνει standard ο λογαριασμός απο basic πρέπει να γίνει activation της κάρτας. η activation απο την πλευρα σου πως εγινε; 1.εδωσες τον 4ψηφιο που αποστελλεται με sms στο κινητο σαν κωδικο pin σε atm, βαζοντας μεσα την φυσικη καρτα; 2. συμπληρωσες κατι στην ιστοσελιδα στο λογαριασμο σου; 3. εκανες κατι αλλο, οπως mail, τηλ support κ.λ.;
molot12 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 η activation απο την πλευρα σου πως εγινε; 1.εδωσες τον 4ψηφιο που αποστελλεται με sms στο κινητο σαν κωδικο pin σε atm, βαζοντας μεσα την φυσικη καρτα; 2. συμπληρωσες κατι στην ιστοσελιδα στο λογαριασμο σου; 3. εκανες κατι αλλο, οπως mail, τηλ support κ.λ.; Δεν θυμάμαι λεπτομέρειες αλλά οτι έγινε το έκανα μέσα απο το site της LeuPay. Θυμάμαι οτι έστειλα sms απο το κινητό που είχα δηλώσει στο νούμερο που έλεγε το χαρτάκι που περιείχε την "φυσική κάρτα" και μετά τον κωδικό που μου έστειλαν τον έγραψα μέσα απο τον ιστότοπο στην επιλογή για την ενεργοποίηση της κάρτας ΥΓ. Το pin της κάρτας είναι τετραψήφιος κωδικός, αυτός για την ενεργοποίηση νομίζω ήταν 6 ψηφιος. Αν δεν τα καταφέρεις στείλε τους ενα email (αργούν αλλά απαντούν) 1
Braker1 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 μπορεις να τους παρεις και τηλ +352 27516565, +352 27516500 και +359 887113444 e-Mail: [email protected] 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα