Hapatingo Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Lol w00t? Αστειεύεσαι έτσι; Το θέμα είναι γιατί αυτοί δεν δέχονται τα έγγραφα όπου ξεκάθαρα φαίνονται τα στοιχεία που θέλουν. Σε παρόμοιες υπηρεσίες το verification έχει ολοκληρωθεί εντός ολίγων λεπτών! Όχι βέβαια, εγώ έτσι το έκανα. Με τα απαραίτητα στοιχεία σβησμένα. Γιατί είναι τράπεζας και όχι πιστωτικής κάρτας, δεν ξέρω έτσι προσπαθώ να το εξηγήσω εγώ..
molot12 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Αυτό το έχεις δοκιμάσει; Σε εμένα έχει γίνει κανονικά το "Confirmation of the address" αφού παρέλαβα και ενεργοποίησα την κάρτα αλλά με ταλαιπωρούν με το "Proof of address" που είναι το προηγούμενο βήμα, με αποτέλεσμα να μην ολοκληρώνεται το verification και ουσιαστικά να μην μπορώ να χρησιμοποιήσω την leupay. Ένα μήνα τώρα δεν έχω καταφέρει να συνεννοηθώ μαζί τους. Απορρίπτουν ότι και να τους ανεβάσω σε σημείο που νομίζω ότι το κάνουν επίτηδες...(post #2552, #2611) Εγω πάντως πριν απο κανα χρόνο είχα κάνει verification of address με λογαριασμό νερού (στα Ελληνικά ). Δεν ξέρω γιατί έγιναν τόσο αυστηροί πλέον.... Βέβαια είχα φορτίσει το λογαριασμό με 25 ευρώ με μια prepaid mastercard της Πειραιώς και παράγγηλα την κάρτα τους (leupay) με συστημένο (ήρθε σε 3 ημέρες!). Ισως το συστημένο έπαιξε ρόλο ;;
grinder_ Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Όχι βέβαια, εγώ έτσι το έκανα. Με τα απαραίτητα στοιχεία σβησμένα. Γιατί είναι τράπεζας και όχι πιστωτικής κάρτας, δεν ξέρω έτσι προσπαθώ να το εξηγήσω εγώ.. Ωραία. Εμένα επίτρεψέ μου να μην στέλνω ΑΦΜ,εκκαθαριστικά στον κάθε τυχαίο που την είδε μπάτσος. Ακόμα καλύτερα που είναι τράπεζας. Την πιστωτική ποιος την εκδίδει; Γενικά το bank statement έχει την έννοια των κινήσεων του λογαριασμού. Απλά η Πειραιώς (νομίζω?) έχει αυτή την επιλογή μόνο στις πιστωτικές κάρτες. Δικαιολογίες μπορούν να βρεθούν πολλές... Εγω πάντως πριν απο κανα χρόνο είχα κάνει verification of address με λογαριασμό νερού (στα Ελληνικά ). Δεν ξέρω γιατί έγιναν τόσο αυστηροί πλέον.... Βέβαια είχα φορτίσει το λογαριασμό με 25 ευρώ με μια prepaid mastercard της Πειραιώς και παράγγηλα την κάρτα τους (leupay) με συστημένο (ήρθε σε 3 ημέρες!). Ισως το συστημένο έπαιξε ρόλο ;; Ε καλά εσύ έχεις στείλει ΔΕΚΟ. Και εμένα για κάμποσα email είχαν κολλήσει με τα utility bills ενώ τους εξηγούσα πως δεν είναι στο όνομά μου. Το θέμα είναι ότι δεν πάω να δείξω άλλη διεύθυνση ή είχα δηλώσει διαφορετική διεύθυνση στο άνοιγμα του λογαριασμού. Άρα δεν καταλαβαίνω την εμμονή τους. Έχω ήδη παραλάβει και ενεργοποιήσει την κάρτα επιτυχώς στην δηλωμένη διεύθυνση. Αυτό από μόνο του είναι "proof of address"... Μάλλον το συστημένο, που λέει και ο φίλος VICKR παραπάνω, κάνει την διαφορά. Χειρότερο support δεν έχω δει πάντως, να μην θέλουν να καταλάβουν και να κάνουν τα πράγματα χειρότερα μόνοι τους.
Hapatingo Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Τότε δοκίμασε να κάνεις μια υπεύθυνη δήλωση επικυρωμένη από κεπ ή αστυνομία.
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 δεν εγιναν τοσο αυστηροι (παντα ετσι ηταν), για το proof of address πρεπει να υπαρχει λογ/μος ΔΕΚΟ ή τραπεζας εκδοσης τελευταιου 3μηνου στο ονομα του ιδιοκτητη του Leupay λογ/μου. αν δεν υπαρχει παραγγελνετε να σας στειλουν στη διευθυνση που εχετε δηλωσει νεα Leupay καρτα ή κωδικο. με το που λαμβανετε την καρτα ή τον κωδικο καταχωρειτε τον αριθμο της καρτας ή του κωδικου στο αντιστοιχο πεδιο και ολοκληρωνεται η πιστοποιηση της διευθυνσης. αν ανεβασετε λογαριασμο ΔΕΚΟ καλο ειναι να ειναι εγχρωμος, ευαναγνωστος και εκτος απο το ονομα και τη διευθυνση σας να διακρινεται και η ημ/νια εκδοσης (αλλιως δε θα τον δεχτουν - και μια μερα ενα εχει περασει απο το 3μηνο παλι δε θα τον δεχτουν).
grinder_ Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 δεν εγιναν τοσο αυστηροι (παντα ετσι ηταν), για το proof of address πρεπει να υπαρχει λογ/μος ΔΕΚΟ ή τραπεζας εκδοσης τελευταιου 3μηνου στο ονομα του ιδιοκτητη του Leupay λογ/μου. αν δεν υπαρχει παραγγελνετε να σας στειλουν στη διευθυνση που εχετε δηλωσει νεα Leupay καρτα ή κωδικο. με το που λαμβανετε την καρτα ή τον κωδικο καταχωρειτε τον αριθμο της καρτας ή του κωδικου στο αντιστοιχο πεδιο και ολοκληρωνεται η πιστοποιηση της διευθυνσης. αν ανεβασετε λογαριασμο ΔΕΚΟ καλο ειναι να ειναι εγχρωμος, ευαναγνωστος και εκτος απο το ονομα και τη διευθυνση σας να διακρινεται και η ημ/νια εκδοσης (αλλιως δε θα τον δεχτουν - και μια μερα ενα εχει περασει απο το 3μηνο παλι δε θα τον δεχτουν). Τότε εμένα γιατί μου ζαλίζουν τον έρωτα ένα μήνα τώρα; Αυτό ακριβώς έχω κάνει αλλά δεν λένε να ολοκληρώσουν το verification χωρίς ΔΕΚΟ. Γι αυτό σε ρώτησα στα προηγούμενο μήνυμα εάν το έχεις δοκιμάσει. Είναι παρανοϊκό, ενώ έχω παραλάβει και ενεργοποιήσει την κάρτα τους στην "σωστή" διεύθυνση, να μου ζητάνε να την αποδείξω ξανά... Και παρόλα αυτά όταν το κάνω, να μου λένε δεν μας "αρέσει" το έγγραφο που ανεβάσατε. Τέσπα, όλη αυτή η εμπειρία μου με το support ίσως να λέει και κάτι για την leupay ως εταιρεία. Σίγουρα λέει δηλαδή...
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 τιποτα δε λεει... η υπηρεσια ειναι αψογη, παρε στο +352 27516565, ζητα τη Λυδια και πες της για το verification με αποστολη καρτας ή κωδικου.
grinder_ Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 παρε στο +352 27516565 και ζητα τη Λυδια, πες της για το verification με αποστολη καρτας ή κωδικου. Κανα mail έχει αυτή η Λυδία; Να ζητήσω εκ νέου δηλαδή αποστολή κάρτας; (έχω ήδη λάβει την κάρτα τους) τιποτα δε λεει... η υπηρεσια ειναι αψογη, Καλά εμένα μου λέει. Κοίτα δεν στέκομαι σε δευτερεύοντα πράγματα πχ. πόσο τους παίρνει να κάνουν reply (που θα μπορούσα) αλλά στο ουσιαστικό του cs που είναι να προσπαθήσεις να βοηθήσεις να λύσεις τα όποια προβλήματα έχει ο πελάτης. Ε εκεί υπάρχει πλήρης αποτυχία. Όταν σου απαντάνε με το ίδιο αυτοματοποιημένο email χωρίς καν να μπουν στην διαδικασία να καταλάβουν την περίπτωσή σου, μόνο καλή δουλειά δεν κάνουν. Να αναγκάζομαι να τους πω την ιστορία από την αρχή σε κάθε mail, για να λάβω την... ίδια απάντηση. Άρα λοιπόν, είτε υπάρχει δυσκολία κατανόησης της αγγλικής, είτε υπάρχει ηλιθιότητα. Κανένα απο τα δύο δεν τιμά την εταιρεία. Αν το support το έχω, απλά για να το έχω... H Rita το botακι της revolut πιο στοχευμένα απαντάει.
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Κανα mail έχει αυτή η Λυδία; Να ζητήσω εκ νέου δηλαδή αποστολή κάρτας; (έχω ήδη λάβει την κάρτα τους) το mail ειναι κοινο ([email protected]) αλλα αν θελουμε να κανουμε τη δουλεια μας γρηγορα παιρνουμε τηλ.
theopan Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Κανα mail έχει αυτή η Λυδία; Να ζητήσω εκ νέου δηλαδή αποστολή κάρτας; (έχω ήδη λάβει την κάρτα τους) Καλά εμένα μου λέει. Καλά εφόσον δεν έχεις ξεκινήσει να τη χρησιμοποιείς καν ακόμα, δεν γίνεται να σου λέει τίποτα. Ξεκίνα πρώτα και μετά τα ξαναλέμε. Μου έκλεψαν το πορτοφόλι πρόσφατα (με όλες μου τις κάρτες) και η 1η που ανταποκρίθηκε και μου κλείδωσε κάρτα γιατί έγινε απόπειρα χρήσης της από τον κλέφτη, ήταν η Leupay. Οι υπόλοιποι (συμπεριλαμβανομένων και των Ελληνικών τραπεζών) κοιμόνταν τον ύπνο του δικαίου (με εξαίρεση την Πειραιώς που κι αυτή απλά έστειλε ένα SMS ότι έγινε απόπειρα-δεν μπλόκαρε καν την κάρτα μέχρι να τους πάρω τηλέφωνο). Οι μοναδικοί που με κάλεσαν οι ίδιοι 2-3 μέρες μετά για να με ρωτήσουν τι ακριβώς έγινε για να διαγράψουν οριστικά την παλιά κάρτα από το λογαριασμό μου, ήταν πάλι από τη Leupay. Το να μην απαντάνε εντός 1 ώρας στο μήνυμα του καθένα που αντιμετωπίζει μικροπροβλήματα γιατί κατά 90% κάτι κάνει λάθος ο ίδιος δεν είναι σημαντικό. Τα άλλα όμως είναι.
grinder_ Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 @theopan Δεν με ενδιαφέρουν αυτά που γράφεις μιας και μίλησα για το κομμάτι του support. Το τι δικλείδες ασφαλείας έχει το σύστημα κάθε τράπεζας είναι άσχετο. Αυτά γίνονται αυτόματα. Και ούτε εγώ, ούτε εσύ φαντάζομαι, δεν μπορούμε να ξέρουμε κάτω από ποιες συνθήκες χρησιμοποίησε ο κλέφτης την κάρτα. Θέλω να πω, το ότι ανταποκρίθηκε άμεσα να έγινε και τυχαία και όχι λόγο του badass security system που μπορεί να νομίζεις ότι έχουν. Δεν έχω απαίτηση να απαντάνε εντός 1 ώρας, το είπα άλλωστε δεν στέκομαι εκεί, αλλά αν τους παίρνει 1 εβδομάδα για να απαντήσουν ... με την ίδια copy-paste απάντηση μετράει προφήτη; Η αίσθηση που μου έδωσε το support είναι ότι αποτελείται από ερασιτέχνες χωρίς βασική εκπαίδευση που το μόνο που νοιάζεται είναι να αντιγράψει την απάντηση απο το manual και να κλείσει το ticket. Αν αυτό νομίζεις οτι το κάνουν σοβαρές εταιρείες τότε πάω πάσο. Καθόλου μικροπρόβλημα δεν είναι να μην μπορείς να χρησιμοποιείς την υπηρεσία τους και ουσιαστικά να σε αποτρέπουν οι ίδιοι 1+ μήνα απ το να το κάνεις. Αλλά είπαμε κατά 90% (βάλε κι άλλο τζάμπα είναι) κάτι κάνω λάθος. 1
theopan Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 @theopan Δεν με ενδιαφέρουν αυτά που γράφεις μιας και μίλησα για το κομμάτι του support. Το τι δικλείδες ασφαλείας έχει το σύστημα κάθε τράπεζας είναι άσχετο. Αυτά γίνονται αυτόματα. Και ούτε εγώ, ούτε εσύ φαντάζομαι, δεν μπορούμε να ξέρουμε κάτω από ποιες συνθήκες χρησιμοποίησε ο κλέφτης την κάρτα. Θέλω να πω, το ότι ανταποκρίθηκε άμεσα να έγινε και τυχαία και όχι λόγο του badass security system που μπορεί να νομίζεις ότι έχουν. Θα έπρεπε να σε ενδιαφέρουν, γιατί είναι απόδειξη καλής λειτουργίας του support. "Support" δεν είναι (κυρίως τουλάχιστον) αυτοί που μιλάς στο τηλέφωνο της όποιας τράπεζας. Και όχι, φαντάζεσαι λάθος. Ξέρω ακριβώς πότε, με ποιόν τρόπο και κάτω από ποιές συνθήκες χρησιμοποιήθηκαν οι κάρτες μου. Μέρος και ώρα. Σε ΑΤΜ εμπορικού κέντρου με απόπειρα ανάληψης. Όσο για τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις, σου δόθηκαν ήδη λύσεις και μάλλον δεν τις ακολουθείς. Άρα;
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Εκτός από τη LeuPay στην Ελλάδα κάνω συναλλαγές και με κάρτες των Eurobank και Alpha Bank.Πριν μερικούς μήνες είχα πάει Αμερική. Έκανα συναλλαγές με κάρτες και των τριών τραπεζών. Μόνο από τη LeuPay με πήραν τηλέφωνο να με ρωτήσουν αν όντως έκανα εγώ τις συναλλαγές στην Αμερική. Τις Ελληνικές τράπεζες ούτε που τις ένοιαξε. Μάλιστα από τη LeuPay με ρώτησαν έως πότε θα είμαι στην Αμερική για να το περάσουν στο σύστημα ώστε να μη τους πετάει alert. Άρα μάλλον έχουν ένα αρκετά καλό security system. Όσο για το πρόβλημα σου η πρώτη απάντηση (e-mail) που λαμβάνεις είναι τυποποιημένη και έχει το ticket number. Μετά ακολουθεί η κανονική απάντηση στο αίτημα σου. Αν δεν έχεις λάβει απάντηση πάρε τους τηλέφωνο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα