stelios18120 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 το support τους εχει οντως μια σπαστικη αντιμετωπιση και εμενα μια απο τα ιδια μ εκαναν,διαβαζαν και ειτε δεν απανταγαν ειτε μ εστελναν τυποποιημενες απαντησεις ειναι εκνευριστικοι
Sgmaster Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Ή λύση σε αυτό είναι να πάρεις τηλέφωνο. Εννοείται όχι από ελληνικό σταθερό/κινητό αλλά με Skype credits. Τις πρώτες φορές που τους είχα πάρει για 6-7 λεπτά κλήση μου έτρωγε κάνα 10ρι ευρώ. Με Skype είχα βάλει 10€ έχω μιλήσει παραπάνω από μία ώρα συνολικά με leupay κ PayPal και έχω αλλα 5€ μεσα... (Φυσικά δεν είναι σίγουρο ότι θα λύσουν το πρόβλημα σου επιτόπου, αλλα από το να περιμένεις 3-4 εργάσιμες για να πάρεις copy/paste απάντηση στο email και μέχρι να σου λύσουν το πρόβλημα να έχει περάσει κανένας μήνας.....)
mary Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Λοιπον οι ανθρωποι ειναι ΗΛΙΘΙΟΙ. Ανεβασα εγγραφο απο κοσμοτε οτι η διευθυνση μου ειναι η ταδε και ουτε αυτο το δεχτηκαν!
stelios18120 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Τότε μην το παλεύεις άλλο μαζί τους Βρες άλλη να κάνεις την δουλειά σου
molot12 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Λοιπον οι ανθρωποι ειναι ΗΛΙΘΙΟΙ. Ανεβασα εγγραφο απο κοσμοτε οτι η διευθυνση μου ειναι η ταδε και ουτε αυτο το δεχτηκαν! Περίεργο... Εγω είχα πιστοποιήσει την διεύθυνση μου πριν ενα χρόνο με διεύθυνση απο λογαριασμό νερού ....και μάλιστα στα Ελληνικά
mary Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Περίεργο... Εγω είχα πιστοποιήσει την διεύθυνση μου πριν ενα χρόνο με διεύθυνση απο λογαριασμό νερού ....και μάλιστα στα Ελληνικά Εικαζω πως εμαθαν να αναγνωριζουν ενα συγκεκριμενο patern (ονομα, διευθυνση, περιοχη) που εμφανιζεται σε λογαριασμους και δεν ξερουν να διαβασουν ελληνικα. Αλλιως δεν εξηγειται. Το ονομα μου, το κινητο που δηλωσα και η διευθυνση αναγραφονταν πεντακαθαρα.
theopan Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Εικαζω πως εμαθαν να αναγνωριζουν ενα συγκεκριμενο patern (ονομα, διευθυνση, περιοχη) που εμφανιζεται σε λογαριασμους και δεν ξερουν να διαβασουν ελληνικα. Αλλιως δεν εξηγειται. Το ονομα μου, το κινητο που δηλωσα και η διευθυνση αναγραφονταν πεντακαθαρα. Είχε γίνει γνωστό από τις αρχές, ότι έχουν ανθρώπους που ξέρουν Ελληνικά και δέχονταν χωρίς πρόβλημα ακόμα και ταυτότητες χωρίς λατινικούς χαρακτήρες. Δεν νομίζω να είναι το πρόβλημα στα Ελληνικά λοιπόν. Κάτι άλλο δεν τους αρέσει ή μπορεί απλά να σου δίνει ψευδές status και να προχωράει κανονικά η υπόθεσή σου. Το χαρτί που πήρες έχει τουλάχιστον κανένα λογότυπο/σφραγίδα της εταιρείας κινητής που το έβγαλε;
mary Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Είχε γίνει γνωστό από τις αρχές, ότι έχουν ανθρώπους που ξέρουν Ελληνικά και δέχονταν χωρίς πρόβλημα ακόμα και ταυτότητες χωρίς λατινικούς χαρακτήρες. Δεν νομίζω να είναι το πρόβλημα στα Ελληνικά λοιπόν. Κάτι άλλο δεν τους αρέσει ή μπορεί απλά να σου δίνει ψευδές status και να προχωράει κανονικά η υπόθεσή σου. Το χαρτί που πήρες έχει τουλάχιστον κανένα λογότυπο/σφραγίδα της εταιρείας κινητής που το έβγαλε; Η εντύπωση που μου έδωσαν είναι ότι δεν ξέρουν ελληνικά. Και φυσικά είχε σφραγίδα και υπογραφή του καταστήματος και του υπεύθυνου καταστήματος, όπως και την δική μου υπογραφή ότι αυτά που δηλωσα είναι αληθη.
theopan Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Στο #2248 σου πρότεινα να κάνεις ένα έμβασμα καθώς έτσι έχει αναφερθεί ότι λύνεται και το πρόβλημα της ταυτοποίησης διεύθυνσης. Εγώ το είχα κάνει από μόνος μου χωρίς να ξέρώ τότε κάτι, απλά για δοκιμή πριν λάβω καν την κάρτα και ίσως για αυτό δεν κόλλησε η διαδικασία πουθενά. Η άλλη λύση είναι να το αφήσεις ως έχει και να ανοίξεις μια Leupay Wallet που έχει εικονική κάρτα. Μπορείς βέβαια να μην ασχοληθείς γενικά. Να χαλιέσαι πάντως έτσι δεν βγάζει κάπου...
nammo Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2016 Αγαπητοί φίλοι, γειά σας. Άθελα μου ρώτησα σε ξεχωριστό νήμα επειδή δεν βρήκα ετούτο εδώ διότι έκανα την αναζήτηση με τυπογραφικό λάθος. Φαντάζομαι ότι οι διαχειριστές θα το συγχωνεύσουν εδώ αλλά ας υποβάλλω ένα ερώτημα παραπάνω, άντε να κοστίσουμε λίγο χώρο στη βάση δεδομένων… Έστω ότι εγκρίνεται η αίτηση μου και λαμβάνω τη πρώτη κάρτα σε ευρώ. Όταν ζητήσω και δεύτερη κάρτα σε δολλάρια θα μπορώ να διεπεραιώσω συναλλαγές με καταστήματα που τσεκάρουν που έχει εκδοθεί η κάρτα; Για παράδειγμα, εάν με την ελληνική κάρτα μου αυτή τη στιγμή πάω στο αμερικανικό Άμαζον και νοικιάσω μια ταινία τότε δεν αρνείται αρχικά να μου παραδώσει το περιεχόμενο αλλά απορρίπτει την κάρτα μου επειδή δεν έχει εκδοθεί από τραπεζικό ίδρυμα των Η.Π.Α. Το ίδιο φυσικά συμβαίνει και στα ευρωπαϊκά Άμαζον και στο μαγαζί της Microsoft. Ασφαλώς θέλω να διαπιστώσω εάν υπο τον παραπάνω σκοπό γίνεται δεκτή η κάρτα αλλά και το πιο σημαντικό: Περατώνονται αυτές οι συναλλαγές ψηφιακού περιεχομένου η τσάμπα κόπος; Πιο λιανά, θα μποοώ να νοικιάσω ταινία απ' το amazon.com η δεν θα μπορώ; Μ' εκτίμηση.
alexiko Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Μου ήρθε mail πριν λόγο που λέει ότι από 3/11 και μέχρι νεωτέρας τέλος το εμβάσματα από και προς usd λογαριασμούς.
Sgmaster Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Μόλις μου ήρθε και εμένα το email: ------------------------------- [important] Upcoming temporary suspension of bank transfers in USD Dear *******************, Thank you for choosing our services! We would like to notify you of a temporary suspension of all inbound and outbound bank transfers in USD currency in LeuPay, as of 03/11/2016. Once all bank transfers in USD become unavailable, the following changes will apply: You will not be able to receive inbound transfers in USD You will not be able to make outbound transfers in USD In the event of someone making a transfer to your IBAN in USD in LeuPay after 03/11/2016, the transfer will be declined and the money will not be received in your account. We apologize for the inconvenience, but this is caused by a change of our correspondent banks. We are doing everything possible to resume all transfers in USD currency as soon as possible. We will notify you once the matter is resolved. Meanwhile you can convert your balance in USD in some of the other supported currencies in your online account. The rest of the Service is not changed. Thank you in advance for your understanding. Should you have any questions, we remain at your disposal for assistance at all times. Sincerely, LeuPay Team ------------------------------- Ξέρει κανένας τι παίχτηκε? Φαντάζομαι τους EUR λογαριασμούς και τις κάρτες τους θα μπορούμε να τις χρησιμοποιούμε κανονικά, ή να αρχίσω να αδειαζω?
stefanidisg Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Σε όλους έχει πάει αυτό email μάλλον. λεπτομέριες δεν γνωρίζω
theopan Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Μόλις μου ήρθε και εμένα το email: ------------------------------- [important] Upcoming temporary suspension of bank transfers in USD Dear *******************, Thank you for choosing our services! We would like to notify you of a temporary suspension of all inbound and outbound bank transfers in USD currency in LeuPay, as of 03/11/2016. Once all bank transfers in USD become unavailable, the following changes will apply: You will not be able to receive inbound transfers in USD You will not be able to make outbound transfers in USD In the event of someone making a transfer to your IBAN in USD in LeuPay after 03/11/2016, the transfer will be declined and the money will not be received in your account. We apologize for the inconvenience, but this is caused by a change of our correspondent banks. We are doing everything possible to resume all transfers in USD currency as soon as possible. We will notify you once the matter is resolved. Meanwhile you can convert your balance in USD in some of the other supported currencies in your online account. The rest of the Service is not changed. Thank you in advance for your understanding. Should you have any questions, we remain at your disposal for assistance at all times. Sincerely, LeuPay Team ------------------------------- Ξέρει κανένας τι παίχτηκε? Φαντάζομαι τους EUR λογαριασμούς και τις κάρτες τους θα μπορούμε να τις χρησιμοποιούμε κανονικά, ή να αρχίσω να αδειαζω? Ό,τι λέει το e-mail παίχτηκε. Οι συναλλαγές με USD εντός της "Ευρωφυλακής" μας, είναι παντού και γενικά προβληματικές. Και η Revolut χρεώνει παραπάνω προμήθειες και όλες οι παρόμοιες υπηρεσίες έχουν γενικά δυσμενέστερους όρους. Απλά αναστέλλεται η χρήση των δολλαριακών λογαριασμών. Δεν έχει καμία επιρροή στις υπηρεσίες που αφορούν το Ευρώ.
Hapatingo Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Καλά κάνουν, ο κάθε αμερικάνος άνοιγε ευρωπαϊκό λογαριασμό για πλάκα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα