antikinsor Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Έχει καταφέρει κάποιος να φορτίσει καρτοκινητό με την LeuPay? Προσπάθησα από περιέργεια να βάλω 5 ευρώ τόσο σε κάρτα F2G όσο και σε κάρτα CU και σε καμία περίπτωση δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία. Κι απορώ γιατί συμβαίνει αυτό. Δηλαδή, ένας τουρίστας που έχει μη ελληνική χρεωστική κάρτα, αν πάρει καρτοκινητό στην Ελλάδα δεν θα μπορεί να το φορτίσει με τη χρεωστική του; Αν θυμάμαι καλά, στο αντίστοιχο topic της Revolut είχα δει 2-3 αναφορές ότι γίνεται κανονικά η φόρτιση των καρτοκινητών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
molot12 Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Έχει καταφέρει κάποιος να φορτίσει καρτοκινητό με την LeuPay? Προσπάθησα από περιέργεια να βάλω 5 ευρώ τόσο σε κάρτα F2G όσο και σε κάρτα CU και σε καμία περίπτωση δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία. Κι απορώ γιατί συμβαίνει αυτό. Δηλαδή, ένας τουρίστας που έχει μη ελληνική χρεωστική κάρτα, αν πάρει καρτοκινητό στην Ελλάδα δεν θα μπορεί να το φορτίσει με τη χρεωστική του; Αν θυμάμαι καλά, στο αντίστοιχο topic της Revolut είχα δει 2-3 αναφορές ότι γίνεται κανονικά η φόρτιση των καρτοκινητών. Mε paypal γίνεται, έχω φορτίσει F2G. Καθυστερεί όμως υπερβολικά απο Wind (>4 ωρες, ή απλά έτυχε) η "φόρτιση" και η εμφάνιση του ποσού οπότε.... Θεωρητικά πρέπει να γίνεται αποδεκτή, τι μύνημα σου βγάζει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antikinsor Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Δεν το δοκίμασα μέσω PayPal (παρόλο που την έχω συνδεδεμένη) αλλά βάζοντας απευθείας τα στοιχεία της LeuPay. Στη σελίδα της F2G δεν μου έβγαζε κανένα μήνυμα λάθους και απλά παρέμενε για πολύ ώρα λευκή η σελίδα στο τελευταίο στάδιο επεξεργασίας των δεδομένων, αφού είχα πατήσει επιβεβαίωση για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.χωρίς φυσικά αυτή να ολοκληρώνεται. Στη σελίδα της CU μου έβγαζε μήνυμα ότι απέτυχε η συναλλαγή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stinger Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Πείτε μου αν βλέπετε κάτι στραβό εδώ. Από ότι καταλαβαίνω έχουν γίνει τα πρώτα 2 στάδια της ταυτοποίησης και περιμένω την κάρτα για να γίνει το 3ο. Το πρόβλημα είναι ότι 1 μήνα από τότε που έκανα Request λέει ακόμα not sent... (15 μέρες περίπου έχω τελειώσει τα 2 πρώτα steps..) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antikinsor Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Αν τελείωσες πριν 15 μέρες τα 2 πρώτα βήματα, δεν είναι μεγάλο χρονικό διάστημα για αποστολή της κάρτας μέσω απλού ταχυδρομείου, συνυπολογίζοντας ότι έχουν μεσολαβήσει και 2 ΣΚ. Παρόλα αυτά, επειδή στη φόρμα γράφει "Not Sent" θα σε συμβούλευα να στείλεις e-mail στο support τους με το ίδιο screenshot που έβαλες κι εδώ και να ρωτήσεις τι έχει συμβεί και έχει σκαλώσει η αποστολή της κάρτας. Ενδέχεται πάντα να σου την έχουν στείλει και να μην έχει ενημερωθεί αυτόματα το site, λόγω της καθυστέρησης από την πλευρά σου (2 βδομάδες) να ολοκληρώσεις τα 2 βήματα μετά το αρχικό σου Request. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
underdogg Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Ρε παιδιά γιατί σιγή ιχθύος από leupay? έκανα μεταφορά χρηματων για το δευτερο βημα του validating κι ενω εχουν μπει τα χρηματα και φαινονατι κανονικα το status δεν αλλαζει και η εξυπηρέτηση δεν απαντάει στα mail... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antikinsor Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 To status αλλάζει από Basic σε Standard όταν παραλάβεις την κάρτα και την ενεργοποιήσεις, οπότε τότε ολοκληρώνεται πλήρως η πιστοποίηση του λογαριασμού σου. Μέχρι τότε το status σου θα παραμένει σε κατάσταση "LeuPay Basic Verification request: Waiting card activation". Επομένως, τσέκαρε αν έχουν γίνει confirmed τα πεδία "ID Document" και "Proof of address", όπως φαίνονται και στη φωτογραφία λίγο παραπάνω στο post #1744, ώστε να δρομολογηθεί η αποστολή της κάρτας (αν δεν έχει γίνει ήδη) και να ολοκληρωθεί η πιστοποίησή σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grovolis Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Αργεί λίγο το support τελευταία αλλά 2 φορές που ζήτησα να γίνει αλλαγή στο mail μου σε notifications και αποδείξεις πληρωμών που δεν υπάρχει επιλογή να αλλάξουν μέσω site, έγινε εντός 5 εργάσιμων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
underdogg Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 To status αλλάζει από Basic σε Standard όταν παραλάβεις την κάρτα και την ενεργοποιήσεις, οπότε τότε ολοκληρώνεται πλήρως η πιστοποίηση του λογαριασμού σου. Μέχρι τότε το status σου θα παραμένει σε κατάσταση "LeuPay Basic Verification request: Waiting card activation". Επομένως, τσέκαρε αν έχουν γίνει confirmed τα πεδία "ID Document" και "Proof of address", όπως φαίνονται και στη φωτογραφία λίγο παραπάνω στο post #1744, ώστε να δρομολογηθεί η αποστολή της κάρτας (αν δεν έχει γίνει ήδη) και να ολοκληρωθεί η πιστοποίησή σου. το Proof of adress δεν έχει τσεκαριστεί (2ο βήμα) παρ'ότι έκανα μεταφορά χρημάτων και τα χρήματα έχουν πιστωθεί κανονικά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
molot12 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 το Proof of adress δεν έχει τσεκαριστεί (2ο βήμα) παρ'ότι έκανα μεταφορά χρημάτων και τα χρήματα έχουν πιστωθεί κανονικά Email email email ....THEM ! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antikinsor Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 το Proof of adress δεν έχει τσεκαριστεί (2ο βήμα) παρ'ότι έκανα μεταφορά χρημάτων και τα χρήματα έχουν πιστωθεί κανονικά Ευελπιστώ ότι τα λεφτά τα έχεις στείλει από δικό σου λογαριασμό, όπου τα στοιχεία κατόχου είναι ίδια όπως και στη LeuPay. Αλλιώς, θεωρήθηκε ως έμβασμα από τρίτο πρόσωπο και γι' αυτό δεν έγινε confirmed το Proof of address. Αν τα έχεις κάνει όλα σωστά, επέμεινε να πάρεις απάντηση από το support τους μέσω e-mail και στην ανάγκη, για άμεση επίλυση του θέματος, πάρε τους τηλ. στο νούμερο που λειτουργεί 24/7. Αν κρίνω από τις καθυστερήσεις στις απαντήσεις των e-mail που έχουν γραφτεί εδώ τις τελευταίες μέρες, υποψιάζομαι ότι έχει μεγαλώσει πολύ το πελατολόγιο πλέον και δεν επαρκεί το προσωπικό τους για γρήγορη ανταπόκριση όπως λίγο παλιότερα. Φυσικά, εικασία κάνω και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος. Κατά τ' άλλα λειτουργεί άψογα η υπηρεσία! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
underdogg Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Ευελπιστώ ότι τα λεφτά τα έχεις στείλει από δικό σου λογαριασμό, όπου τα στοιχεία κατόχου είναι ίδια όπως και στη LeuPay. Αλλιώς, θεωρήθηκε ως έμβασμα από τρίτο πρόσωπο και γι' αυτό δεν έγινε confirmed το Proof of address. Αν τα έχεις κάνει όλα σωστά, επέμεινε να πάρεις απάντηση από το support τους μέσω e-mail και στην ανάγκη, για άμεση επίλυση του θέματος, πάρε τους τηλ. στο νούμερο που λειτουργεί 24/7. Αν κρίνω από τις καθυστερήσεις στις απαντήσεις των e-mail που έχουν γραφτεί εδώ τις τελευταίες μέρες, υποψιάζομαι ότι έχει μεγαλώσει πολύ το πελατολόγιο πλέον και δεν επαρκεί το προσωπικό τους για γρήγορη ανταπόκριση όπως λίγο παλιότερα. Φυσικά, εικασία κάνω και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος. Κατά τ' άλλα λειτουργεί άψογα η υπηρεσία! ναι έχω στειλει προφανώς από δικό μου λογαριασμό και τα στοιχεία μου φαίνονται στο εισερχόμενο έμβασμα :/ τι να πω. θα περιμένω! btw η μεταφορα έγινε στις 15 μάη και φαινόταν στην Leu από τις 16, οπότε και τους έστειλα το πρώτο mail. Επίσης 1.5 ευρώ από Paypal δεν μου έχει πιστωθεί ακόμα ύστερα από εβδομάδα+ . Τεσπά θα δείξει! -Μόλις έγινε confirmed. πήρε κοντά 10 μέρες. έλεος. Τώρα βλέπω ότι έχει γίνει confirmed με utility bill ενω εγω απλά έστειλα έμβασμα. Ρε θα βουλιάξει το καράβι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeSmirlis Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Μια βοηθεια. Εχω το leupost app στο ipad, την φορτωσα μια φορα δοκιμαστικα σημερα με 4 ευρω και ολα κυλησαν ρολοι εκανα και μια μικρη αγορα απο ali και μια χαρα. Παω να την ξαναγεμισω απο πειριως prepaid και εκει που παταω για να γινει φορτωμα απο πιστωτικη γ εφαρμογη κλεινει. Εκανα ρεσταρτ, κλεισιμο ανοιγμα εφαρμογης αλλα τιποτα. Καμια ιδεα? Επισης αν διαγραψω τελειως την εφαρμογη χανω και την leupost card? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antikinsor Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 -Μόλις έγινε confirmed. πήρε κοντά 10 μέρες. έλεος. Τώρα βλέπω ότι έχει γίνει confirmed με utility bill ενω εγω απλά έστειλα έμβασμα. Ρε θα βουλιάξει το καράβι; Από τη στιγμή που δεν έγινε αυτόματα από το σύστημα, λογικά τώρα το αντιλήφθηκε κάποιος υπάλληλός τους και το έκανε χειροκίνητα, οπότε σ' αυτή την περίπτωση μπορεί να μην υπάρχει επιλογή "bank transfer" και γι' αυτό σου έβαλε "utility bill". Όπως και να έχει, σημασία έχει ότι ολοκληρώθηκε κι αυτό το στάδιο, οπότε λογικά αύριο/μεθαύριο κι εκτός άλλου απροόπτου θα σου στείλουν την κάρτα. Επίσης 1.5 ευρώ από Paypal δεν μου έχει πιστωθεί ακόμα ύστερα από εβδομάδα+ . Τεσπά θα δείξει! Όταν λες 1.5 ευρώ από PayPal, εννοείς ότι είχες αυτό το ποσό στο balance και το έκανες withdraw στο iban της LeuPay? Αν ναι, να ξέρεις ότι γι' αυτό ευθύνεται το PayPal, το οποίο καθυστερεί να στείλει το έμβασμα (συνήθως κάνει 4-5 εργάσιμες) κι ας σου λέει στη σελίδα του ότι έχει εκτελεστεί. Κάνε λίγο υπομονή και θα σου εμφανιστεί κι αυτό. Άλλωστε, αφού είχες συνδέσει επιτυχώς το iban στο PayPal, δεν μπορούν να χαθούν τα λεφτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vgiozo Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Από τη στιγμή που δεν έγινε αυτόματα από το σύστημα, λογικά τώρα το αντιλήφθηκε κάποιος υπάλληλός τους και το έκανε χειροκίνητα, οπότε σ' αυτή την περίπτωση μπορεί να μην υπάρχει επιλογή "bank transfer" και γι' αυτό σου έβαλε "utility bill". Όπως και να έχει, σημασία έχει ότι ολοκληρώθηκε κι αυτό το στάδιο, οπότε λογικά αύριο/μεθαύριο κι εκτός άλλου απροόπτου θα σου στείλουν την κάρτα. Όταν λες 1.5 ευρώ από PayPal, εννοείς ότι είχες αυτό το ποσό στο balance και το έκανες withdraw στο iban της LeuPay? Αν ναι, να ξέρεις ότι γι' αυτό ευθύνεται το PayPal, το οποίο καθυστερεί να στείλει το έμβασμα (συνήθως κάνει 4-5 εργάσιμες) κι ας σου λέει στη σελίδα του ότι έχει εκτελεστεί. Κάνε λίγο υπομονή και θα σου εμφανιστεί κι αυτό. Άλλωστε, αφού είχες συνδέσει επιτυχώς το iban στο PayPal, δεν μπορούν να χαθούν τα λεφτά. 2 χρόνια τώρα που το χρησιμοποιώ αρκετά συχνά, δεν έχει καθυστερήσει πάνω από 2 μέρες το έμβασμα από Paypal σε συνδεδεμένο λογαριασμό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα