GeorgeSmirlis Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Ωραια, σε ευχαριστω, μπορω να επιλεξω να μην μου ερθει η καρτα στα χερια? Δηλ. να λειτουργει μονο εικονικα. Γινεται αυτο?
underdogg Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 και μετά μπορείς να στείλεις έμβασμα από την ελληνική τράπεζα χωρίς να χρειαστεί καν να τους πάρεις τηλ., αρκεί βέβαια να φαίνεται ότι ο ο δικαιούχος του λογαριασμού έχει το ίδιο ονοματεπώνυμο με αυτό που είναι δηλωμένο στο PayPal. Θα σου βάλουν τα λεφτά στο balance, θα σου προσθέσουν τον ελληνικό λογαριασμό και πλέον θα είσαι έτοιμος να κάνεις όποτε θέλεις αυτό που περιγράφεις. Φίλε μου από εδώ και πέρα δεν καταλαβαίνω. Εγώ έχω συνδέσει το Leu με το Pay pal, από εκεί και πέρα πρέπει να βάλω τον ελληνικό και να πα΄ρω τηλ ή θα γίνει αυτόματα αφού έχω συνδεδεμένο τον Leu? Σ'υχαριστώ!
makfil Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Εννοεί ότι αφού ανοίξει το σύστημα και προσθέσεις ένα λογαριασμό ΙΒΑΝ, μετά μπορείς είτε να προσθέτεις όποιον θέλεις είτε να στέλνεις από λογαριασμό άλλης τράπεζας (με την προυπόθεση ότι είναι στο όνομά σου) και αυτός προστίθεται αυτόματα στο paypal. 1
underdogg Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Εννοεί ότι αφού ανοίξει το σύστημα και προσθέσεις ένα λογαριασμό ΙΒΑΝ, μετά μπορείς είτε να προσθέτεις όποιον θέλεις είτε να στέλνεις από λογαριασμό άλλης τράπεζας (με την προυπόθεση ότι είναι στο όνομά σου) και αυτός προστίθεται αυτόματα στο paypal. Α τέλεια δεν είχα προσθέσει πολλαπλούς ποτέ, νόμιζα ότι είναι η ίδια διαδικασία όπως με το πρώτο
antikinsor Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Λοιπον ειμαι αναμεσα σε revolut και leupay. Μπορω να κανω αμεσα top up by card σε καποια απο τις δυο ή δεν γινεται με τιποτα? Θα κανω αγορες απο aliexpress και χρειαζομαι με τετοια καρτα. Η leupay μπορει να λειτουργησει μονο εικονικα? Δηλαδη να μην σου στειλουν την καρτα? Πιστευω οτι η leupay ειναι καλυτερη κυριως του IBAN που μπορεις να κανεις καταθεσεις? Το Top Up by Card λειτουργεί μόνο στη LeuPay και αποδεδειγμένα απ' όλες τις ελληνικές MasterCard κάρτες (όχι τις Visa), πλην αυτές της Εθνικής Τράπεζας. Άρα, αν θέλεις να φορτίζεις άμεσα το λογαριασμό σου και δεν έχεις την υπομονή να περιμένεις 1-2 εργάσισμες που κάνει για να προστεθεί το έμβασμα, τότε η LeuPay είναι μονόδρομος για εσένα. Η LeuPay δεν μπορεί να λειτουργήσει εικονικά. Πρέπει υποχρεωτικά να σου έρθει η φυσική κάρτα και να την ενεργοποιήσεις (activation) για να μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις. Έτσι κι αλλιώς, δεν φαίνονται πουθενά ηλεκτρονικά τα πλήρη στοιχεία της κάρτας και άρα δεν μπορείς να κάνεις χρήση αυτής αν δεν τη λάβεις στα χέρια σου. Αν παρόλα αυτά βιάζεσαι να κάνεις αγορές με εικονική κάρτα μέχρι να λάβεις τη LeuPay, μπορείς να ανοίξεις έναν LeuPost λογαριασμό (που είναι εικονικός/virtual), να τον συνδέσεις με το LeuPay και προσωρινά να κάνεις έτσι τη δουλειά σου. Άρα, σε σχέση με αυτά που ρώτησες, η LeuPay έχει το πλεονέκτημα της άμεσης φόρτισης μέσω κάρτας και του προσωπικού IBAN, ενώ η Revolut έχει το πλεονέκτημα της εικονικής χρήσης από το πρώτο δευτερόλεπτο δημιουργίας της, το οποίο λύνεται, όπως ήδη σου έγραψα, με την προσωρινή χρήση του LeuPost. Οπότε, τα ζυγίζεις και αποφασίζεις τι σε βολεύει καλύτερα! Φίλε μου από εδώ και πέρα δεν καταλαβαίνω. Εγώ έχω συνδέσει το Leu με το Pay pal, από εκεί και πέρα πρέπει να βάλω τον ελληνικό και να πα΄ρω τηλ ή θα γίνει αυτόματα αφού έχω συνδεδεμένο τον Leu? Σ'υχαριστώ! Αφού συνέδεσες ήδη το LeuPay λογαριασμό στο PayPal δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα επιπλέον. Στέλνεις το έμβασμα από τον ελληνικό τραπεζικό λογαριασμό σου και θα σου τον προσθέσουν αυτόματα στο σύστημά τους. 2
nemesi54 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Έκανα account την Πέμπτη 12/05 και "ανέβασα" σαν αποδεικτικά το δίπλωμα οδήγησης και ενα λογαριασμό σταθερού Vodafone-HOL. Όπως διαβασα εδώ κάπου ο λογαριασμός ήταν προ 3 μήνου και οχι ο τελευταίος.. Σήμερα, και απο εκει που τα ανάλογα πλαίσια ηταν κλειδωμένα και έλεγαν confirmed απο την πλευρά μου, τα βρήκα ανοικτά, κοινώς μπορούσα να ξανά-"ανεβάσω" τα δικαιολογητικά... Επειδή δεν είχα καμία ειδοποίηση για πρόβλημα η οτιδήποτε άλλο τα ξαναπάτησα και τα ξαναέκανα confirm απο την πλευρά μου.. Τι παίχτηκε? Να πώ εδώ οτι τα "δικαιολογητικά" ειναι φωτογραφημένα ΜΟΝΟ ως προς την μπροστινή σελίδα τους... Θέλουν και την πίσω? Υπενθυμίζω οτι ανέβασα δίπλωμα οδήγησης
underdogg Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Έκανα account την Πέμπτη 12/05 και "ανέβασα" σαν αποδεικτικά το δίπλωμα οδήγησης και ενα λογαριασμό σταθερού Vodafone-HOL. Όπως διαβασα εδώ κάπου ο λογαριασμός ήταν προ 3 μήνου και οχι ο τελευταίος.. Σήμερα, και απο εκει που τα ανάλογα πλαίσια ηταν κλειδωμένα και έλεγαν confirmed απο την πλευρά μου, τα βρήκα ανοικτά, κοινώς μπορούσα να ξανά-"ανεβάσω" τα δικαιολογητικά... Επειδή δεν είχα καμία ειδοποίηση για πρόβλημα η οτιδήποτε άλλο τα ξαναπάτησα και τα ξαναέκανα confirm απο την πλευρά μου.. Τι παίχτηκε? Να πώ εδώ οτι τα "δικαιολογητικά" ειναι φωτογραφημένα ΜΟΝΟ ως προς την μπροστινή σελίδα τους... Θέλουν και την πίσω? Υπενθυμίζω οτι ανέβασα δίπλωμα οδήγησης είχα στείλει mail κι είχαν απαντήσει ότι χρειάζονται και τις 2 πλευρές δεν ξέρω αν το δίπλωμα τους κάνει όμως. Επίσης μου είχαν πει την πρώτη φορά ότι δεν ήταν καλή η εικόνα και μετά σκάναρα μία με 200ppi
nemesi54 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 είχα στείλει mail κι είχαν απαντήσει ότι χρειάζονται και τις 2 πλευρές δεν ξέρω αν το δίπλωμα τους κάνει όμως. Επίσης μου είχαν πει την πρώτη φορά ότι δεν ήταν καλή η εικόνα και μετά σκάναρα μία με 200ppi Η φώτο είναι τέλειες... Τότε γιατί δίνουν σαν επιλογή το δίπλωμα..?? Και καλά τόσο δύσκολο ειναι να στείλουν ενα mail λέγοντας ότι "αποριφθήκατε διότι...." για να κάνω τις αλλαγές? Νομίζω ότι στερούνται σοβαρότητος την στιγμή που μιλάμε για λογαριασμό όπου θα κατατεθούν - διακινηθούν χρήματα.. Κάνω πλέον δεύτερες σκέψεις ώς προς την χρησιμοποίηση της "υπηρεσίας".
diomidisana Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Η φώτο είναι τέλειες... Τότε γιατί δίνουν σαν επιλογή το δίπλωμα..?? Και καλά τόσο δύσκολο ειναι να στείλουν ενα mail λέγοντας ότι "αποριφθήκατε διότι...." για να κάνω τις αλλαγές? Νομίζω ότι στερούνται σοβαρότητος την στιγμή που μιλάμε για λογαριασμό όπου θα κατατεθούν - διακινηθούν χρήματα.. Κάνω πλέον δεύτερες σκέψεις ώς προς την χρησιμοποίηση της "υπηρεσίας". Περίπου στη ίδια κατάσταση κι εγώ. Ταυτοτητα confirmed μια μέρα μετά απο το upload (13/5 ανεβασα completed - Σαββατο 14/5 confirmed), ο λογαριασμός δεή completed. Δεν έχουν επικοινωνήσει μαζί μου. Γενικά περιέργο να μη σου στέλνουν ούτε ένα τυπικο email εγγραφής στην υπηρεσία..
Stinger Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Καλησπέρα, γρήγορη ερώτηση γιατί δεν είδα να αναφέρεται κάπου, για να στείλουν την κάρτα αφού έχουν κάνει confirm το ID σου και τo proof of address, πρέπει να έχεις κάποιος ποσό μέσα στο account για τα μεταφορικά? Είμαι 4-5 μέρες confirmed παντού αλλά στο status της κάρτας λέει ακόμα "not sent".
theopan Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Μεταφορικά (10€) υπάρχουν μόνο αν ζητήσεις η αποστολή να γίνει με courier. Η αποστολή με απλό ταχυδρομείο είναι δωρεάν οπότε τότε δεν χρειάζεται να εχεις στείλει λεφτά. Εσύ πως ζήτησες να σταλεί;
antikinsor Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Έκανα account την Πέμπτη 12/05 και "ανέβασα" σαν αποδεικτικά το δίπλωμα οδήγησης και ενα λογαριασμό σταθερού Vodafone-HOL. Όπως διαβασα εδώ κάπου ο λογαριασμός ήταν προ 3 μήνου και οχι ο τελευταίος.. Σήμερα, και απο εκει που τα ανάλογα πλαίσια ηταν κλειδωμένα και έλεγαν confirmed απο την πλευρά μου, τα βρήκα ανοικτά, κοινώς μπορούσα να ξανά-"ανεβάσω" τα δικαιολογητικά... Επειδή δεν είχα καμία ειδοποίηση για πρόβλημα η οτιδήποτε άλλο τα ξαναπάτησα και τα ξαναέκανα confirm απο την πλευρά μου.. Τι παίχτηκε? Να πώ εδώ οτι τα "δικαιολογητικά" ειναι φωτογραφημένα ΜΟΝΟ ως προς την μπροστινή σελίδα τους... Θέλουν και την πίσω? Υπενθυμίζω οτι ανέβασα δίπλωμα οδήγησης Όταν υπάρχει πρόβλημα με τα έγγραφα και άρα με την πιστοποίηση του λογαριασμού, πάντα στέλνουν ενημερωτικό e-mail ειδοποίησης. Δεν στέλνουν e-mail όταν τα πάντα κυλούν ομαλά. Δεν ξέρω γιατί σου εμφάνισε ανοιχτά τα πλαίσια για να ανεβάσεις εκ νέου τα έγγραφα πιστοποίησης. Ίσως έκανε κάποιο λάθος ο υπάλληλος που εξέτασε την περίπτωσή σου. Ίσως πάλι σου έχουν στείλει e-mail, το οποίο έχει πάει στα spam και δεν το έχεις προσέξει. Οπότε τσέκαρε την αλληλογραφία σου και σ' αυτό το φάκελο. Μπες στη σελίδα της LeuPay και τσέκαρε τι σου γράφει στο Status του λογαριασμού σου στην καρτέλα του Overview. Επίσης, στην καρτέλα Profile και πιο συγκεκριμένα στο "My Orders" τσέκαρε τι ημερομηνία έχει στο Last Update για να δεις αν έχουν πράγματι εξετάσει το θέμα σου. Από εκεί και πέρα, το παρόν topic δεν αποτελεί επίσημο support της υπηρεσίας και απλά όλοι εμείς που είμαστε χρήστες προσπαθούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο. Συνεπώς, δεν είναι εύλογο να θεωρείς ότι στερείται σοβαρότητας η υπηρεσία μόνο και μόνο επειδή έλαβες μία απάντηση εδώ μέσα που δεν σε κάλυψε στο βαθμό που θα ήθελες.
grovolis Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Όσον αφορά την ταυτοποίηση πράγματι μόνο αν κάτι πάει στραβά θα σε ενημερώσουν. Και εγώ με δίπλωμα και λογαριασμό vodafone είχα κάνει ταυτοποίηση και όχι μόνο αυτό αλλά είχα θολώσει διάφορα στοιχεία όπως αριθμό τηλεφώνου ΔΟΥ ΑΦΜ αριθμό πελάτη, κοινώς είχα αφήσει μόνο οδό και διεύθυνση. Πέρασε κανονικά χωρίς να μου στείλουν το παραμικρό.
nemesi54 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Όταν υπάρχει πρόβλημα με τα έγγραφα και άρα με την πιστοποίηση του λογαριασμού, πάντα στέλνουν ενημερωτικό e-mail ειδοποίησης. Δεν στέλνουν e-mail όταν τα πάντα κυλούν ομαλά. Δεν ξέρω γιατί σου εμφάνισε ανοιχτά τα πλαίσια για να ανεβάσεις εκ νέου τα έγγραφα πιστοποίησης. Ίσως έκανε κάποιο λάθος ο υπάλληλος που εξέτασε την περίπτωσή σου. Ίσως πάλι σου έχουν στείλει e-mail, το οποίο έχει πάει στα spam και δεν το έχεις προσέξει. Οπότε τσέκαρε την αλληλογραφία σου και σ' αυτό το φάκελο. Μπες στη σελίδα της LeuPay και τσέκαρε τι σου γράφει στο Status του λογαριασμού σου στην καρτέλα του Overview. Επίσης, στην καρτέλα Profile και πιο συγκεκριμένα στο "My Orders" τσέκαρε τι ημερομηνία έχει στο Last Update για να δεις αν έχουν πράγματι εξετάσει το θέμα σου. Από εκεί και πέρα, το παρόν topic δεν αποτελεί επίσημο support της υπηρεσίας και απλά όλοι εμείς που είμαστε χρήστες προσπαθούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο. Συνεπώς, δεν είναι εύλογο να θεωρείς ότι στερείται σοβαρότητας η υπηρεσία μόνο και μόνο επειδή έλαβες μία απάντηση εδώ μέσα που δεν σε κάλυψε στο βαθμό που θα ήθελες. Δεν είμαι πρωτάρης .Εννοείται οτι έχουν τσεκαριστεί τα spam. Στο "My Orders" το "Last Update " είναι 12.05.2016....! Από κει και πέρα... Είδες να λέω ή έστω να αφήνω και την παραμικρή υπόνοια ότι σας θεωρώ το support τους? Στην τελευταία παράγραφο σου πραγματικά μένω άφωνος... Εννοείται οτι στερούνται σοβαρότητος ΑΥΤΟΙ και όχι όσοι προσπαθούν να βοηθήσουν με βάση την δική τους εμπειρία... Δλδ ειλικρινά ΠΟΥ κατάλαβες οτι εννοώ τους φίλους εδώ?? Και μάλιστα επειδή πήρα μια απάντηση?? Όσον αφορά την ταυτοποίηση πράγματι μόνο αν κάτι πάει στραβά θα σε ενημερώσουν. Και εγώ με δίπλωμα και λογαριασμό vodafone είχα κάνει ταυτοποίηση και όχι μόνο αυτό αλλά είχα θολώσει διάφορα στοιχεία όπως αριθμό τηλεφώνου ΔΟΥ ΑΦΜ αριθμό πελάτη, κοινώς είχα αφήσει μόνο οδό και διεύθυνση. Πέρασε κανονικά χωρίς να μου στείλουν το παραμικρό. Εγώ δεν έκρυψα τίποτα να σκεφτείς.
theopan Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Εγώ δεν έκρυψα τίποτα να σκεφτείς. Αφού υποψιάζεσαι κι εσύ τι συμβαίνει, γιατί δεν ανεβάζεις πιο φρέσκο λογαριασμό; Μέχρι 3μήνου θέλουν, το λένε ξεκάθαρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα