Προς το περιεχόμενο

LeuPay MasterCard και LeuPost


Braker1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετά τις δύο τελευταίες ενημερώσεις, η εφαρμογή Leupost κρασάρει σε κινητό Android. Συγκεκριμένα βγάζει μήνυμα "δυστυχώς η εφαρμογή έχει σταματήσει", προχωρά στην οθόνη όπου δίνεις pin, και αφού το δώσεις ξαναβγάζει το ίδιο μήνυμα και κλείνει οριστικά. Έστειλα μήνυμα στο support πριν δυο μέρες, αλλά από προηγούμενη εμπειρία μου δεν θα ακούσω από αυτούς πριν περάσουν 4-5 ημέρες, και στο μεταξύ δεν έχω πρόσβαση ούτε στα χρήματά μου ούτε στην κάρτα, για να τη φορτίσω για αγορές. Καμιά ιδέα για κάποια λύση;

 

Κανονικά δουλεύει η εφαρμογή και έχω κάνει όλες τις αναβαθμίσεις. Είναι δικό σου πρόβλημα. Να κάνεις απεγκατάσταση-εγκατάσταση και θα στρώσει (το είχα πάθει κι εγώ στο παρελθόν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ελαβα την ακόλουθη ενημέρωση λίγο νωρίτερα​

 

Thank you for using our services. We hope that you’re fully availing of the great benefits of your LeuPay account for your daily operations.

We would like to inform you that new fees for outgoing bank transfers in USD currency will be applicable as of 04.07.2016.
You can review the new fees online in your LeuPay account in the Tariff section.

You are not required to do explicitly anything in order to accept the change in the Tariff as it will automatically enter into force in two months as of the date of the present notification.
If you do not agree with the new fees please notify us via email within this period.
After the period of two months you will be able to view the changes online in your LeuPay account.

Thank you for your continued trust on our services.
Should you have any questions, please contact our Customer Support at [email protected].

Best Regards,
LeuPay Team

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά τις δύο τελευταίες ενημερώσεις, η εφαρμογή Leupost κρασάρει σε κινητό Android. Συγκεκριμένα βγάζει μήνυμα "δυστυχώς η εφαρμογή έχει σταματήσει", προχωρά στην οθόνη όπου δίνεις pin, και αφού το δώσεις ξαναβγάζει το ίδιο μήνυμα και κλείνει οριστικά. Έστειλα μήνυμα στο support πριν δυο μέρες, αλλά από προηγούμενη εμπειρία μου δεν θα ακούσω από αυτούς πριν περάσουν 4-5 ημέρες, και στο μεταξύ δεν έχω πρόσβαση ούτε στα χρήματά μου ούτε στην κάρτα, για να τη φορτίσω για αγορές. Καμιά ιδέα για κάποια λύση;

Το ιδιο γινεται και σε μενα. Η εφαρμογη της Leupay λειτουργει κανονικα
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά,

Παρατήρησα, από χθες αν θυμάμαι καλά, ότι σε κάθε είσοδο στο e-banking της Leupay, βγάζει ένα pop up που αναφέρεται σε αλλαγές από τις 04/07/2016 και παραπέμπει σε link με τους όρους και το νομικό καθεστώς που διέπουν τη συγκεκριμένη τράπεζα.

Θα αλλάξει κάτι από την ημερομηνία αυτή και μετά; Φαντάζομαι ότι το έχει εμφανίσει σε όλους τους λογαριασμούς.

Μπορεί κάποιος που γνωρίζει αγγλικά να μας πει αν και τι είναι αυτό που αλλάζει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να το έλαβαν όσοι έχουν και λογαριασμό σε $.

Λογικά το έλαβαν όλοι, όπως είναι και το φυσιολογικό, αφού ήρθε και σ' εμένα που έχω λογαριασμό μόνο σε ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει βρει κανείς επιλογή για αλλαγή διεύθυνσης; Έβαλα κατα λάθος το πατρικό μου, αλλά εκεί δεν έρχεται κανένας λογαριασμός στο όνομα μου, ώστε να κάνω το verification. M@l@kia i know, αλλά λέω μηπως ξέρει κανένας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει επιλογή αλλαγής των προσωπικών στοιχείων μέσα από τη σελίδα και θα πρέπει να τους στείλεις e-mail στο support τους για να δεις τι μπορεί να γίνει. Ενδέχεται να σου ζητήσουν να τους πάρεις τηλ. για να μπορέσουν να διασταυρώσουν κάποια στοιχεία ώστε να πειστούν ότι πράγματι είσαι εσύ που θέλεις να κάνεις την όποια αλλαγή και μετά θα προχωρήσουν σε αυτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χθες έστειλα ταυτότητα και λογαριασμό τηλεφώνου και τώρα είμαι στην φάση Verification request: Waiting card activation.Είμαι περίεργος να δω πόσες μέρες θα κάνει να έρθει.

Καλημέρα.
Σήμερα ήρθε η κάρτα και την ενεργοποίησα από το σάιτ. Το πρώτο μήνυμα δεν ήρθε και έκανα resend sms και ήρθε κανονικά. Σύνδεσα και το λογαριασμό στο paypal.Μέχρι τώρα όλα καλά.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Καλημέρα.

Σήμερα ήρθε η κάρτα και την ενεργοποίησα από το σάιτ. Το πρώτο μήνυμα δεν ήρθε και έκανα resend sms και ήρθε κανονικά. Σύνδεσα και το λογαριασμό στο paypal.Μέχρι τώρα όλα καλά.

Και στη συνεχεια ολα καλα θα πανε. ... Αξιολογη και αξιοπιστη καρτα ειναι
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...