Greg7vas Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Mελετησα το site της leupay και το thread εδω Αν το καταλαβα καλα: 1) Μπορω μεσω τραπεζης μπορουν να μπουν στη leupay 1000e το μηνα με προμηθεια 1 euro. 2) Μεσω Mastercard καρτας μπορει να μπει 1000/ημερα/καρτα. . Με προμηθεια 1% π.χ. αν φορτωσω 2κ θα μου κρατησει 20euros? 3) Mastercard εθνικης δεν φορτιζει καθολου η φορτιζει απλα 1000ευρω το μηνα?
theopan Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Mελετησα το site της leupay και το thread εδω Αν το καταλαβα καλα: 1) Μπορω μεσω τραπεζης μπορουν να μπουν στη leupay 1000e το μηνα με προμηθεια 1 euro. 2) Μεσω Mastercard καρτας μπορει να μπει 1000/ημερα/καρτα. . Με προμηθεια 1% π.χ. αν φορτωσω 2κ θα μου κρατησει 20euros? 3) Mastercard εθνικης δεν φορτιζει καθολου η φορτιζει απλα 1000ευρω το μηνα? 1) 1000€ από κάθε τράπεζα και κάθε κωδικό πελάτη. Δεν υπάρχει περιορισμός δηλαδή να βάλεις λεφτά μόνο εσύ. Μπορούν και συγγενείς σου, φίλοι σου, οποιοσδήποτε. Από κάθε τράπεζα που είναι πελάτες Χ1000€/μήνα καθένας. 2) Ανάλογα τι όριο έχει η κάρτα με 1% προμήθεια. 3) Δεν φορτίζει καθόλου. Δεν γίνεται δεκτή. 1000€/μήνα μπορείς να στείλεις έμβασμα όμως από Εθνική. Παρατηρώ γενικά ότι υπάρχει μια σύγχυση σε πολλούς μεταξύ των τραπεζικών λογαριασμών και των καρτών που τυχόν είναι συνδεδεμένες πάνω σε αυτούς. Όταν κάνεις έμβασμα, μεταφέρεις λεφτά από τον τραπεζικό λογαριασμό σου. Δεν έχει καμία σχέση και δεν εμπλέκεται καθόλου η τυχόν συνδεδεμένη κάρτα (που θα μπορούσε να μην υπαρχει καν).
antikinsor Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Ο spartak1 ρώτησε αν χρειάζεται και 3ο στοιχείο, εκτός από ταυτότητα και λογαριασμό ΔΕΚΟ, για την πιστοποίηση και απάντησα ότι αρκεί μόνο ένα στοιχείο και αυτό είναι η ταυτότητα. Όπως είπες κι εσύ, δεν χρειάζεται να το κουράσουμε παραπάνω, αλλά η συγκεκριμένη πρόταση είναι λανθασμένη και δεν μπορώ να μην το επισημάνω. Μπορεί απλά να μην έχει διατυπωθεί ορθά, αλλά δεν παύει να είναι λανθασμένη επί της ουσίας. Για την πιστοποίηση δεν αρκεί μόνο ένα στοιχείο, το οποίο είναι η ταυτότητα. Δηλαδή, δεν μπορείς να πιστοποιήσεις το λογαριασμό σου μόνο με την ταυτότητα. Για την πιστοποίηση χρειάζονται 2 στοιχεία και η ταυτότητα είναι το ένα από αυτά, το μόνο κοινό και στις 3 περιπτώσεις. Οπότε, επιγραμματικά για όποιον ενδιαφέρεται, η πιστοποίηση (από Basic σε Standard) γίνεται ως εξής: 1) Ταυτότητα (ή Διαβατήριο ή Δίπλωμα Οδήγησης) + Αποδεικτικό έγγραφο κατοικίας (π.χ. λογαριασμός ΔΕΚΟ) ή 2) Ταυτότητα (ή Διαβατήριο ή Δίπλωμα Οδήγησης) + Τραπεζικό Έμβασμα από λογαριασμό που είναι ο ίδιος δικαιούχος ή 3) Ταυτότητα (ή Διαβατήριο ή Δίπλωμα Οδήγησης) + Top Up μέσω συνδεδεμένης κάρτας στο σύστημα της LeuPay Στιχομυθία με το support της Leupost σχετικά με το θέμα του verification. Τους ρωτάω πως θα γίνει η επαλήθευση αφού δεν έχω κινητό με NFC και μου απαντάνε "πρέπει να έχεις κινητό με NFC για να πληρώσεις με την κάρτα σου"! Να γελάσω ή να κλάψω; Η αλήθεια είναι ότι προς το παρόν απαντούν γρήγορα στα e-mails (πάντα σε ώρες εργασίας), κάτι που είναι θετικό στοιχείο, αλλά στις απαντήσεις τους δεν είναι πάντα 100% αξιόπιστοι. Το θυμάμαι και από την περίπτωση του Alfeios που ρωτούσε για τις συνδεδεμένες κάρτες και αν γίνεται να διαγράψουν κάποια από τις ήδη καταχωρημένες στο σύστημα για να προστεθεί άλλη στη θέση της και απαντούσαν λίγο ό,τι νά 'ναι... Τι να πω, σε ό,τι δεν καταλαβαίνει ο υπάλληλος κάνει Copy & Paste ένα τυποποιημένο κείμενο που έχει μπροστά του; Δεν ξέρω τι να υποθέσω... 2) Ανάλογα τι όριο έχει η κάρτα με 1% προμήθεια. Επειδή το έχεις γράψει κι άλλη φορά το συγκεκριμένο, είσαι σίγουρος γι' αυτό; Γιατί, δεν έχω καταφέρει να το διασταυρώσω από αλλού. Δηλαδή, τα όρια μεταφοράς, που είχαν γραφτεί παλιότερα, για verified συνδεδεμένη κάρτα 1.000€ / μέρα & 25.000€ / έτος δεν ισχύουν πια; Κι αν κάποιος έχει αυξημένα όρια στην κάρτα του, μπορεί να στείλει μεγαλύτερο ποσό από 1.000€ / μέρα; EDIT: Ξέχασα να αναφέρω ότι η προμήθεια είναι μεν 1%, αλλά υπάρχει minimum χρέωση 0.50€. Οπότε, επί της ουσίας, σε ποσά κάτω από 50€ η χρέωση είναι πάντα 0.50€ και όχι 1% επί του ποσού φόρτισης.
theopan Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Βάζει 1000€ όριο η Leupay ανά κάρτα (το οποίο μπορεί και να ανεβαίνει με κάποιον τρόπο), όμως πάντα παίζει ρόλο τι όριο έχει η ίδια η κάρτα που χρησιμοποιούμε. Η Webuy π.χ. έχει ημερήσιο όριο μόνο 300€. Και αυτά ισχύουν επίσης για κάθε συνδεδεμένη κάρτα (μπορούμε να έχουμε και 5). Οπότε η σωστή διατύπωση της απάντησης σε αυτό το ερώτημα είναι "ανάλογα το όριο της κάρτας με προμήθεια 1% και μέχρι 1000€ ανά κάρτα". Πολύ το ψειρίζουμε το πράμα όμως... Ελάχιστοι έχουμε τόσα λεφτά διαθέσιμα για να τα στέλνουμε και στη Leupay... 2
makfil Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Όπως είπες κι εσύ, δεν χρειάζεται να το κουράσουμε παραπάνω, αλλά η συγκεκριμένη πρόταση είναι λανθασμένη και δεν μπορώ να μην το επισημάνω. Μπορεί απλά να μην έχει διατυπωθεί ορθά, αλλά δεν παύει να είναι λανθασμένη επί της ουσίας. Για την πιστοποίηση δεν αρκεί μόνο ένα στοιχείο, το οποίο είναι η ταυτότητα. Δηλαδή, δεν μπορείς να πιστοποιήσεις το λογαριασμό σου μόνο με την ταυτότητα. Για την πιστοποίηση χρειάζονται 2 στοιχεία και η ταυτότητα είναι το ένα από αυτά, το μόνο κοινό και στις 3 περιπτώσεις. Οπότε, επιγραμματικά για όποιον ενδιαφέρεται, η πιστοποίηση (από Basic σε Standard) γίνεται ως εξής: 1) Ταυτότητα (ή Διαβατήριο ή Δίπλωμα Οδήγησης) + Αποδεικτικό έγγραφο κατοικίας (π.χ. λογαριασμός ΔΕΚΟ) ή 2) Ταυτότητα (ή Διαβατήριο ή Δίπλωμα Οδήγησης) + Τραπεζικό Έμβασμα από λογαριασμό που είναι ο ίδιος δικαιούχος ή 3) Ταυτότητα (ή Διαβατήριο ή Δίπλωμα Οδήγησης) + Top Up μέσω συνδεδεμένης κάρτας στο σύστημα της LeuPay Με αναγκάζεις να επανέλθω σ' αυτή την ανούσια κουβέντα, πολύ περισσότερο, αφού είμαστε μεγάλα παιδιά (υποθέτω) και δεν χρειάζεται να συζητάμε τα αυτονόητα. Όταν μιλάμε για στοιχεία (από την πλευρά μου τουλάχιστον) εννοούμε αποδεικτικά στοιχεία που ανεβάζουμε μέσω της ιστοσελίδας, όπως αυτά που περιγράφονται στα δύο πρώτα σενάρια. Με το 3ο σενάριο, που επέλεξα συνειδητά στην περίπτωσή μου, δεν χρειάζεται να ανεβάσουμε 2ο (αποδεικτικό) στοιχείο και αρκεί μόνο ένα, δηλαδή η ταυτότητα (στην περίπτωσή μου, και μάλιστα χειρόγραφη και στα ελληνικά). Η φόρτιση του λογαριασμού leupay, από τη συνδεδεμένη κάρτα, δεν είναι (αποδεικτικό) στοιχείο που ανεβάζουμε στην ιστοσελίδα.
antikinsor Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 ...και μέχρι 1000€ ανά κάρτα. Εντάξει, αυτό ήθελα να ξέρω και με κάλυψες. Επειδή είχε γίνει παρόμοιος διάλογος πριν μερικές μέρες, αλλά είχε μείνει σε εκκρεμότητα το συγκεκριμένο και γι' αυτό πήρα την αφορμή να σε ρωτήσω. Οπότε παραμένουν ως έχουν τα όρια και από εκεί και πέρα, όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια...
makfil Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Έχουν γίνει κάποιες αναφορές, σ' αυτό το νήμα, για τη δυσκολία επικοινωνίας (αποστολής sms) της Leupay με το κινητό του συνδρομητή που έχει πάροχο την Wind, όπως πχ στην αποστολή του κωδικού για την ενεργοποίηση της κάρτας. Με βάση τις οδηγίες του Braker1, στο forum που γράφει, το πρόβλημα λύνεται με κλείσιμο του κινητού και επαναλειτουργία του.
theopan Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Με βάση τις οδηγίες του Braker1, στο forum που γράφει, το πρόβλημα λύνεται με κλείσιμο του κινητού και επαναλειτουργία του. Δεν λύνεται έτσι. Με τη Leupay δεν είχα πρόβλημα εγώ, είχα όμως αρκετές φορές με τη Leupost (σε απεγκαταστάσεις-επανεγκαταστάσεις του app που χρειάζεται να γίνει ξανά αποστολή SMS). Η μόνη λύση είναι εκ νέου προσπάθεια άλλη ώρα. Είναι θέμα ώρας που γίνεται η απόπειρα δηλαδή.
makfil Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Το θέμα είναι να βρίσκαμε την αιτία που με πάροχο την Wind δεν έρχεται το sms με τον κωδικό στο κινητό. Εάν λύνεται με τη μια ή την άλλη διαδικασία λίγο μετράει.
theopan Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Αντιθέτως. Η έστω και προσωρινή λύση -δοκιμή αργά το βράδυ συνήθως μου έλυσε το ίδιο πρόβλημα και με τη Ν26 εμένα- είναι το μόνο που μετράει. Το να βρίσκαμε την αιτία το πολύ να ικανοποιούσε την ...περιέργειά μας. Είναι βέβαιο ότι βρίσκεται στη Wind η αιτία και θα λυθεί μόνο αν έχει η Wind διάθεση να το κάνει.
antikinsor Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Κι εγώ το επιβεβαιώνω ότι το πρόβλημα βρίσκεται στη Wind και όχι στη LeuPay ή οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική υπηρεσία και προϋπάρχει εδώ και χρόνια. Για του λόγου το αληθές, τα τελευταία περίπου 4 χρόνια (μέχρι και τα CC) είχα πραγματοποιήσει αρκετές συναλλαγές με την αξιόπιστη Ρώσικη υπηρεσία LiqPay που κι αυτή στέλνει αυτοματοποιημένο μήνυμα με κωδικό για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή. Σε κάρτα Q (δίκτυο wind) δεν πήρα ποτέ κανένα μήνυμα. Σε Vodafone και Cosmote δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Και τώρα που δημιούργησα το λογαριασμό στη LeuPay, δήλωσα τον Vodafone αριθμό μου, παρόλο που είναι πλέον δευτερεύων για εμένα και όχι τον βασικό μου στη Wind, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μακάρι να λύνεται το θέμα έτσι απλά, όπως έγραψε ο Braker1, αλλά μάλλον συμπτωματική ήταν η διαπιστωσή του. Οποιοδήποτε πάντως μοτίβο που θα μπορούσε να βοηθήσει την κατάσταση (όπως του Braker1 ή του theopan για τις βραδινές ώρες κτλ.) είναι ευπρόσδεκτο για όσους έχουν δηλώσει Wind 1
greekparot Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Θα ταξιδεψω Τουρκια, θα στειλω εμβασμα στον λογ/σμο που εχω και θα κανω αγορες απο εκει (τουρκικη λιρα), πως θα υπολογισω τι θα μου χρεωνει η leupay δεδομενου οτι η καρτα ειναι σε € και εγω θα κανω αγορες σε αλλο νομισμα.
molot12 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Θα ταξιδεψω Τουρκια, θα στειλω εμβασμα στον λογ/σμο που εχω και θα κανω αγορες απο εκει (τουρκικη λιρα), πως θα υπολογισω τι θα μου χρεωνει η leupay δεδομενου οτι η καρτα ειναι σε € και εγω θα κανω αγορες σε αλλο νομισμα. Bρες στην ιστοσελίδα τους την τρέχουσα ισοτιμία Τουρκικής λίρας - Ευρώ. 1
antikinsor Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Θέλω να επισημάνω 2 στοιχεία που έχω παρατηρήσει σε σχέση με την εφαρμογή της LeuPay (.apk): 1) Για όσο διάστημα κάποιος είναι Basic, τόσο στο web banking όσο και στην εφαρμογή, δεν υπάρχει επιλογή να στείλεις έμβασμα. Όταν όμως γίνεις Standard, προστίθεται κανονικά η καρτέλα στο web banking, αλλά όχι και στην εφαρμογή. Αυτό υποθέτω ότι συμβαίνει για λόγους ασφαλείας, αφού στο web banking έχεις και επιπρόσθετο μοναδικό κωδικό εισόδου, ενώ στην εφαρμογή μπορείς να μπεις μόνο με ένα κωδικό (το βασικό που έχεις ορίσει) και άρα είναι πιο επίφοβο κάτι να πάει στραβά. 2) Όταν έχεις ανοίξει μόνο τον Ευρωπαϊκό λογαριασμό/IBAN και επιλέξεις Send Money -> Account Transfers μέσα από την την εφαρμογή, επειδή δεν υπάρχουν επιπλέον λογαριασμοί σε άλλη ισοτιμία, αντί να βγαίνει μήνυμα λάθους, η εφαρμογή κρασάρει και κλείνει βιαίως. Αυτό συμβαίνει τόσο σε λογαριασμό Basic, όσο και σε Standard και είναι σίγουρα bug της εφαρμογής. Καλησπέρα και απο εμένα, προχτές πήρα την κάρτα, την ενεργοποίησα και έγινα και standard Σήμερα πήγα και σε ενα atm εθνικής να αλλάξω το pin αλλά παρόλο που εδώ (κάπου μέσα στις 82 σελίδες posts) διάβασα οτι γίνεται αλλαγή Pin σε όλα τα atm εμένα δεν μου έβγαλε τέτοια επιλογή Μετά το pin μου έβγαλε να διαλέξω - American Express - Checking Account - Saving Account - Credit card σε όλες τις επιλογές μετά μου ζήταγε να διαλέξω ποσό. Για απλο λογαριασμο σε EUR να υποθέσω οτι διαλέξω το Saving Account? Θέλω να επιβεβαιώσω το παραπάνω που είχε γραφτεί 1 μήνα πριν (καθώς και μεταγενέστερο σχόλιό μου από δοκιμή κολλητού μου). Με γνώμονα τον επίσημο Mastercard ATM Locator, πήγα απόψε σε ATM της Εθνικής, που υποτίθεται ότι είναι και Chip Reader Enabled. 1) Στην πρώτη οθόνη μου ζήτησε να βάλω το PIN. 2) Στη δεύτερη οθόνη μου ζήτησε να επιλέξω γλώσσα από τις 5 ξένες που διέθετε (επέλεξα Αγγλικά) 3) Στην τρίτη οθόνη μου εμφάνισε τις ίδιες επιλογές με το παραπάνω post, δηλαδή: - American Express - Checking Account - Saving Account - Credit card Επέλεξα Checking Account και 4) Στην τέταρτη οθόνη μου εμφάνισε να επιλέξω ένα από τα προκαθορισμένα ποσά, με κατώτερο τα 20 ευρώ για να κάνω ανάληψη. Επέλεξα το κουμπί Cancel/Ακύρωση και μου έβγαλε την κάρτα. Άρα, μέχρι και σήμερα, σε ATM της Εθνικής δεν υπάρχει δυνατότητα να αλλάξεις το PIN, ούτε να ελέγξεις το υπόλοιπο της κάρτας/λογαριασμού. Μπορείς μόνο να κάνεις ανάληψη. Εκτός κι αν το ATM δεν ήταν τελικά Chip Reader Enabled και με παραπληροφόρησε ο οδηγός της Mastercard.
vgiozo Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Ενεργοποίησα την κάρτα που παρέλαβα σήμερα, αλλά ακόμη δεν μου δίνει τη δυνατότητα να παραγγείλω κάποια άλλη. Η ίδια η κάρτα φαίνεται και στην ιστοσελίδα ενεργοποιημένη, αλλά όταν πατάω στο "order card", με βγάζει σε μια σελίδα - μη προσβάσιμη από οποιαδήποτε άλλο σύνδεσμο - που εμφανίζει την πρώτη κάρτα ως αναμένουσα ενεργοποίηση, που έχει ήδη γίνει κι έτσι εμφανίζεται. ...χρειάζεται να περιμένω κάποιο διάστημα προτού παραγγείλω κάρτα για τα άλλα νομίσματα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα