Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα επειδή θα τρελαθώ βοηθήστε με!!!

Χθες τ βράδι αγοράς από ένα μαγαζί ένα iPhone 6. Όλα καλά και όλα ωραία αλλά όταν με παίρνουν και βάζω ανοιχτή ακρόαση δε με ακούν!!! Από ηχογράφηση που έκανα με το μαγνητόφωνο δεν είχε θεμα. Πήρα στο μαγαζί τηλ και μου είπαν να πάρω στην info quest και ότι μάλλον θα γίνει αντικατάσταση!! Παίρνω στην ινφο και μου λένε ότι μόνο όταν το αγοράσεις από αυτούς γίνεται αυτό αλλιώς θα κάνουν σέρβις και θα δουν!!!βοηθηστε με! Τι να κάνω

Δημοσ.

Πας στο μαγαζι που το πηρες και απαιτεις επι τοπου αντικατασταση.

Δεν εμπλεκεται η αντιπροσωπεια εκτος εαν το επιλεξεις εσυ.

Απλα να ειναι διαπιστωμενο οτι ειναι θεμα του κινητου και οχι απλα καποια ρυθμιση η ιδιαιτεροτητα λειτουργιας.

Δημοσ.

αν ειναι θεμα κινητου οφειλουν να στο αλλαξουν εκει που το πηρες πιστευω....η infoquest γιατι να στο κανει σερβις?
να πας απο κει να απαιτησεις αλλαγη.

Δημοσ.

Αν στο ξαναπουν ,πες τους οτι εσυ απο εκει το πηρες.

Και η infoquest εξαλλου ,το πιο πιθανο ,θα σε στειλει πισω στο μαγαζι.

Κανε γρηγορα τις κινησεις σου για να μη φυγει το doa και μετα μπλεξεις.

Εαν δουν οτι υπαρχει προβλημα σου δινουν καινουργια συσκευη.

Αν δεις οτι τα μασανε,πες οτι θα κανεις καταγγελια.

Δημοσ.

Ρωτας και σου λένε τα παιδιά το απλό,αν μια συσκευή δεν δουλεύει καλά το ελάχιστο τις 3 πρώτες μέρες τότε την πας εκεί που την αγόρασες και πρέπει να στην αντικαταστήσουν άμεσα,τώρα αν κάνεις εσύ η ίδια τον δικηγόρο του διαβόλου στον εαυτό σου,τότε κάνεις ότι σου λένε κ δεν ρωτάς ποιο είναι το Νόμιμο και το πρέπων..

Οπότε κάνεις restore and Set as New και αν δεν διορθωθεί κινείσαι η με τον λογικό νόμιμο τρόπο η με τον τρόπο που σου υποδεικνύει το κατάστημα που το αγόρασες..

 

Εδώ θα βρεις να διαβάσεις τα Δικαιώματα σου που θα σου είναι χρήσιμα και για το μέλλον.. > http://www.insomnia.gr/topic/536024-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84/

Δημοσ.

Ρωτας και σου λένε τα παιδιά το απλό,αν μια συσκευή δεν δουλεύει καλά το ελάχιστο τις 3 πρώτες μέρες τότε την πας εκεί που την αγόρασες και πρέπει να στην αντικαταστήσουν άμεσα,τώρα αν κάνεις εσύ η ίδια τον δικηγόρο του διαβόλου στον εαυτό σου,τότε κάνεις ότι σου λένε κ δεν ρωτάς ποιο είναι το Νόμιμο και το πρέπων..

Οπότε κάνεις restore and Set as New και αν δεν διορθωθεί κινείσαι η με τον λογικό νόμιμο τρόπο η με τον τρόπο που σου υποδεικνύει το κατάστημα που το αγόρασες..

 

Εδώ θα βρεις να διαβάσεις τα Δικαιώματα σου που θα σου είναι χρήσιμα και για το μέλλον.. > http://www.insomnia.gr/topic/536024-βασικός-οδηγός-για-τα-δικαιώματα-του-καταναλωτ/

Έτσι !

Δημοσ.

Στείλε το Doa(έχεις δικαίωμα εντός 7 ημερών από την αγορά) στο μαγαζι που το αγοράσες και απαιτησε(έχεις το δικαίωμα) αντικατάσταση συσκευής

Δημοσ.

Πηγα στο μαγαζι, εκανε restore as new και εφτιαξε αμεσως αλλα εγω δεν το δεχτηκα πισω.

Πως να ειμαι σιγουρη οτι σε 10 μερες που θα εχει χασει το doa του δεν θα ξαναγινει το ιδιο?

Αφου στραβα ξεκινησε η συσκευη απαιτησα αντικατασταση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...