Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ευχαριστω φιλε. Αυτο θα κανω. Απλα περιμενω μια απαντηση απο το (αθλιο) support της paypal γιατι εχω κανει ενα χαμο εκει. Δοκιμαζα εκει λογαριασμους και καρτες και τωρα εχω βαλει 2 καρτες και 2 λογαριασμους σε 3 account που εφτιαξα εκει. Και δεν μπορω να τους σβησω γιατι δεν εχω βαλει τηλεφωνο, ουτε να αφαιρεσω τις καρτες να τις βαλω στο νεο λογαριασμο

 

Ακομα δεν εχουν απαντησει ρε γαμωτο

Δημοσ.

Για τους εργαζομένους το Ticket System είναι πολύ αγχωτική μέθοδος. Θα σου λένε "έχεις 2 tickets (30 λεπτά το καθένα)" να κάνεις μια δουλειά.

 

Και άντε στο καλό τη δουλειά αυτή την έχεις κάνει 100 φορές και πας μηχανικά πλέον. Αν δεν ξέρεις; σε 1 ώρα τι θα προλάβεις να κάνεις;

Δημοσ.

Δεν έχω εργαζόμενους. εγω και αλλος ενας είμαστε. Απλα οι πελάτες μου αντί να μου στέλνουν mail θα ΄θελα να μου στέλνουν tickets. και να έχουν ένα dashboard που να βλέπουν τα ticket τους και τις υπηρεσίες τους. Πότε λήγουν κλπ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...