fidolos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Ευχαριστω φιλε. Αυτο θα κανω. Απλα περιμενω μια απαντηση απο το (αθλιο) support της paypal γιατι εχω κανει ενα χαμο εκει. Δοκιμαζα εκει λογαριασμους και καρτες και τωρα εχω βαλει 2 καρτες και 2 λογαριασμους σε 3 account που εφτιαξα εκει. Και δεν μπορω να τους σβησω γιατι δεν εχω βαλει τηλεφωνο, ουτε να αφαιρεσω τις καρτες να τις βαλω στο νεο λογαριασμο Ακομα δεν εχουν απαντησει ρε γαμωτο
Pseudonymo1212 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Για τους εργαζομένους το Ticket System είναι πολύ αγχωτική μέθοδος. Θα σου λένε "έχεις 2 tickets (30 λεπτά το καθένα)" να κάνεις μια δουλειά. Και άντε στο καλό τη δουλειά αυτή την έχεις κάνει 100 φορές και πας μηχανικά πλέον. Αν δεν ξέρεις; σε 1 ώρα τι θα προλάβεις να κάνεις;
fidolos Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Δεν έχω εργαζόμενους. εγω και αλλος ενας είμαστε. Απλα οι πελάτες μου αντί να μου στέλνουν mail θα ΄θελα να μου στέλνουν tickets. και να έχουν ένα dashboard που να βλέπουν τα ticket τους και τις υπηρεσίες τους. Πότε λήγουν κλπ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα