alex_000 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Καμία σχέση ο πωλητής καρτοκινητής στην cosmote και corporate ή executive sales. και δεν μιλάμε για προϊόντα "μερικών χιλιάδων ευρώ" αλλά για συμφωνίες εκατομμυρίων. Οι σοβαροί πωλητές αυτού του level παίρνουν bonus από ένα deal όσο βγάζει ο μέσος Έλληνας σε 5 χρόνια.
groot Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Κάναμε το επάγγελμα του πωλητή επιστήμη... άντε παίδες να βγει και σχολή τριτοβάθμιας για να πάτε. Εχω υποψιν εταιρεια που ψαχνει πωλητη για το τμημα corporate sales. Αμοιβη σε κανει κροισο για τα δεδομενα της Ελλαδας. Καθηκοντα απλα οπως λες κι εσυ: Φορας ενα κουστουμι , και προσπαθεις να κανονισεις meetings/παρουσιασεις των εταιρικων προιοντων στις εταρειες που απευθυνονται. Οσοι δεχτουν, πας και τους κανεις παρουσιαση με σκοπο να πουλησεις το προιον (μερικων χιλιαδων ευρω): παιζεις λιγο με τον προτζεκτορα πατας και κανα space στο powerpoint και γυρνας σπιτι σου. Απλα πραγματα. Ενα προβληματακι υπαρχει μονο. Μεχρι να κατανοησεις εσυ ο ιδιος τα προιοντα που θα πουλας, θες μερικους μηνες και μαλλον πρεπει να εισαι involved κι εσυ ο ιδιος μεσα στα προτζεκτ αυτα, ωστε να εισαι σε θεση να τα παρουσιαζεις αποτελεσματικα στους υποψηφιους αγοραστες. Εφοσον ειναι ευκολακι για σενα και μια που ψαχνουν μηνες για το ατομο αυτο, οποτε θες μου λες να σε φερω σε επαφη. Τα λεφτα ειναι σιγουρα καλα. Είτε επίτηδες έκοψες αυτό που σε βόλευε για να πεις κάτι, είτε απλά διάβασες μία πρόταση από ενα post και είπες να πεις κάτι. Μπορείς να διαλέξεις άφοβα. Στην τελική και τα δύο είναι λίγο κάπως. Πιο συγκεκριμένα, παραθέτω την αμέσως μετά πρόταση από αυτή που έκοψες: Αυτό το post θαρρώ πως αναφέρεται σε B2C πωλήσεις οπότε και βάσει αυτής της υπόθεσης θα απαντήσω. Οι B2B πωλήσεις είναι διαφορετικό θέμα, μιας και έχουν μέσα όντως απαιτήσεις τεχνικής, ή μη, γνώσης. εκτός και εάν κάτι δεν κατάλαβα εγώ, που θα χαρώ πολύ να μου το εξηγήσεις. Π.χ., λέγοντας "και προσπαθεις να κανονισεις meetings/παρουσιασεις των εταιρικων προιοντων στις εταρειες που απευθύνονται" δεν εννοείς B2B αλλά κάτι άλλο. Εκτός, παίζει και αυτό, δεν ξέρεις καν τι είναι B2C και B2B οπότε απλά εμπίπτεις στο ρητό περί συσχέτισης οπών στην πίσω μεριά του ανθρωπίνου σώματος και άποψης. Όλοι έχουν από μία Υ.Γ. Αυτό πάει τα ενδεχόμενα στα 3. Δηλαδή: Απλά διάβασες την πρώτη πρόταση από ένα post και απάντησες σε αυτό Διάβασες όλο το post και έκοψες ξεκάθαρα ότι κατέρριπτε αυτό που έλεγες, αφήνοντας μόνο ό,τι σε βόλευε Διάβασες κάτι, δεν έχεις ιδέα τι έλεγε και απάντησες βάσει του ό,τι νόμισες πως έλεγε Χμ... ενδιαφέρον!
groot Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Πωλητης με πωλητης διαφερει, αυτο ειπα απο το πρωτο ποστ. Επειδη στην Ελλαδα οι περισσοτεροι ακουν πωλητης και νομιζουν πωλητης στο πλαισιο, δε σημαινει οτι μπορουν να τσουβαλιαζει ο καθενας τους πωλητες στο τσουβαλι αυτου που πουλαει turbox στα 15χρονα. Και απαντησα σε αυτο: Και ναι ο corporate sales, πχ, ΕΙΝΑΙ πωλητης και το επαγγελμα του ΕΙΝΑΙ επιστημη. Οποτε καταληγουμε και παλι οτι υπαρχουν 10 ειδων διαφορετικοι πωλητες και καποιων το επαγγελμα, ναι, ειναι επιστημη. Αφενός παραδέχεσαι ότι απλά διάβασες την ΠΡΩΤΗ πρόταση από ένα post και απάντησες σε αυτό το post, ενώ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ πρόταση είχε κάτι που έκανε το δικό σου post obsolete (συν ότι παραδέχεσαι πως δεν ξέρεις καν τι είναι οι όροι B2C και B2B... κάτι που κάνει σίγουρα κάποιον να απορεί για την βαρύτητα των όσων αραδιάζεις), και αφετέρου ΔΕΝ είναι επιστήμη η δουλειά του πωλητή. Το να πρέπει να "μάθεις" τι πουλάς ΔΕΝ είναι επιστήμη. Είτε το θέλεις, είτε όχι. Το μόνο που διαφέρουν οι B2B πωλητές από τους B2C είναι ότι πρέπει να ξέρουν και 5 πράματα για το αντικείμενο που θα πουλήσουν. Αυτό, και αυτομάτως, σημαίνει ότι χρειάζονται εμπειρία. Επίσης, μετά από το "οπότε καταλήγουμε" με μηδαμινά επιχειρήματα και εμφανή ό,τι_να_ναι συμπεριφορά σίγουρα κανείς από την μία μπορεί να καταλάβει τι λες και να σταθμίσει αναλόγως αυτά που λες και από την άλλη να καταλάβει γιατί και πως καίγονται κάποιοι να θεωρηθεί επιστήμη το να παπαγαλίζεις πέντε παραματάκια και να προσπαθείς να κάνεις τον άλλο να αγοράσει από εσένα... (LOL). Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2015 από billdanos Για να μην το αφαιρέσω ολόκληρο...
groot Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Συνειδητοποιείς ότι αναφερόμαστε στις 2 πρώτες προτάσεις ενός post, ε; Απάντησες στην πρώτη πρόταση ενώ στην δεύτερη πρόταση αποδεικνυόταν το post σου obsolete. Καταλαβαίνεις ότι λέμε για την πρώτη και την δεύτερη πρόταση ενός post; You know.. πρώτη as 1 και δεύτερη as 2.... 1, 2 etc. Επίσης, καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες είναι συμπέρασμα από το μυαλό σου που το έβγαλες διαβάζοντας ΜΟΝΟ την πρώτη πρόταση ενός post; Just asking... Επίσης, το επάγγελμα του πωλητή ΔΕΝ είναι επιστήμη. Το να μαθαίνεις παπαγαλία τι είναι κάτι για να το πουλήσεις, ΔΕΝ είναι επιστήμη. Το ότι χρειάζεται εμπειρία σε κάποιους κλάδους πωλήσεων, ναι. Είναι επιστήμη; Όχι.
Moderators Spect~ Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Ένα παράδειγμα ότι η πώληση ει αι Επιστήμη ειναι η απλ 1
zappy Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Καταρχήν δειχνεις loyalty αν έχεις μεγαλη προϋπηρεσία σε ενα καταστημα (αν και αυτο ειναι κατι που ισχυει σε όλες τις δουλειες) οπότε ο αλλος μπορει να επενδυσει σε σενα. Ειδικα ως πωλητής καθε μερα μαθαινεις και ένα νεο προφίλ πελάτη εννοείται πως ενας χρόνος εχει διαφορα με δυο χρόνια. Προφανώς μαθαινεις καλυτερα πως να χειρίζεσαι τις καταστάσεις. Κι άμα κάτσεις στη καφετέρια αρκετά μαθαίνεις νέα προφίλ και να χειρίζεσαι καταστάσεις αυτό δεν έχει σχέση με το συγκεκριμένο πόστο αλλά με τη γενικότερη επαφή με ανθρώπους. Το loyalty τι σχέση έχει στη σημερινή εποχή που ο κάθε εργοδότης κοιτάει το συμφέρον του κι όποτε του ρθει σε απολύει και μάλιστα μπορεί να σε απολύσει και γιατί σ έχει αρκετά χρόνια και του κοστίζεις αρκετά οπότε λέει να πάρει νέους στο επάγγελμα για να τους δίνει λίγα και να τους χώνει; Δηλαδή ο υπάλληλος θα δείχνει loyalty και θα ανέχεται χωρίς να υπάρχει ανταπόδωση από τον εργοδότη; Οτι εχει σχεση με engineering (αληθινο engineering ,οχι τακτοποιηση ημιυπαιθριων ) , management , IT , Software . Καθε μηνας και καθε προτζεκτ παραπανω κανει πολυ μεγαλη διαφορα Ναι στην ελλάδα όλο πρότζεκτ είμαστε να πούμε για το management που είναι της πλάκας με κάτι απίθανους τύπους να πούμε για το software που απλά κάνουν κάποια παραμετροποίηση και τους προγραμματιστές τους έχουν αναλώσιμους να πούμε για το engineering εδώ είναι που πέφτει το γέλιο με κάτι ηλίθιους που το παίζουν ότι είναι τάχα μεγάλες εταιρίες με τεχνογνωσία και τους βλέπεις στη δουλειά και σε πιάνουν τα γέλια; redhotstef ο κάθε ξύπνιος που ψάχνει να προσλάβει βγάζει μια αγγελία και λέει ζητάω αυτό ζητάω εκείνο και πολλές φορές δε ξέρει κι ο ίδιος τι ζητάει μη σου πω ότι πολλές φορές στη πραγματικότητα δεν έχει και σκοπό να προσλάβει κανέναν 2
Moderators stormrain Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Ζappy δειχνεις loyalty που λαμβάνεται σοβαρά υπόψη οταν στειλεις βιογραφικό καπου. Προφανως οταν έχεις 10ετη συνεχομενη προϋπηρεσία κάπου, θα μετρησει περισσοτερο σε σχεση με το να αλλαζεις δουλεια καθε χρόνο. Δε σου λεω πως και να αλλαζεις δουλεια συνεχως ειναι λαθος σε προσωπικό επίπεδο, απλα λεω πως φαίνεται σε σύγκριση βιογραφικων. 1
zappy Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Ας πούμε ένας έμεινε 10 χρόνια σε μια δουλειά κι αφού τον ξεζούμισαν μια μέρα του πετάνε ξέρεις κάνουμε οικονομία και θέλουμε κάναν μικρό να του δίνουμε λίγα ή να πάρουμε τη τύπισα που γουστάρει ο γιός του αφεντικού κι άντε γειά αυτός μπορεί στο βιογραφικό να γράψει 10 χρόνια σε έναν εργοδότη και στη πραγματικότητα τι loyalty θα χει στον επόμενο που θα τον προσλάβει;
Moderators stormrain Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Μα αφου έμεινε 10 χρόνια και θα εμενε κι αλλο προφανώς δειχνει loyalty στην εταιρεία
defacer Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 αυτός μπορεί στο βιογραφικό να γράψει 10 χρόνια σε έναν εργοδότη και στη πραγματικότητα τι loyalty θα χει στον επόμενο που θα τον προσλάβει; Αυτό στην καλύτερη περίπτωση είναι σα να λες ότι επειδή η προηγούμενη γκόμενα σε απάτησε την επόμενη θα την έχεις για πατσαβούρι, αγνοώντας τελείως ότι ξέρεις πως το τι κάνει η κάθε μία είναι καθαρά προσωπική απόφαση. Δεν ξέρω αν εσένα σου φαίνεται λογικός η/και σωστός αυτός ο τρόπος αντιμετώπισης αλλά τουλάχιστον μη το παρουσιάζεις σαν τη μόνη λογική αντίδραση γιατί προφανώς δεν είναι. 2
zappy Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Καλά μετά την απαραίτητη πολύχρονη προυπηρεσία και συνεχείς επιμορφώσεις και μερικές δεκάδες τελείως διαφορετικές δεξιότητες τώρα βρήκαμε ότι είναι απαραίτητο και το loyalty χωρίς καμια αντίστοιχη υποχρέωση του εργοδότη
Andreas231 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 αυτο που μετραει δεν ειναι ΜΟΝΟ η προυπηρεσια(ουτε ειναι το πιο σημαντικο) αλλα το ταλεντο, η ευφυια , η προσωπικοτητα και το επιπεδο μορφωσης(πχ αλλο mit αλλο ελληνικα αει). Τωρα το αρθρο εχει εξελιχθει σε αυτους που εχουν προυπηρεσια και το παιζουν γαματοι και γκουρου της δουλειας του ενω παιζει για μερικους να ειναι τιποτα κακομοιρηδες που λες τι κανει αυτος και τους αλλους που δεν εχουν και προσπαθουν να την βγαλουν καθολου σημαντικη.Υγ υπαρχουν ceo πριν τα 40 , νομπελιστες πριν τα 30 και πολυεκατομυριουχοι απο το μηδεν πριν τα 35 ολοι αυτοι τα καταφεραν και δεν υπαρχει λογος καποιος που εχει ικανοτητες να φοβαται για το μελλον του.
bluesattack Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Oχι μονο loyalty αλλα και μεγαλη υπερηφανια που αποτελεις ενα κομματι της εταιρειας , ενα κομματι της ιστοριας της Εισαι στελεχος , εχεις βαλει την προσωπικη σου σφραγιδα, την ψυχη σου για να γινει η εταιρεια μεγαλη
groot Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Ζappy δειχνεις loyalty που λαμβάνεται σοβαρά υπόψη οταν στειλεις βιογραφικό καπου. Προφανως οταν έχεις 10ετη συνεχομενη προϋπηρεσία κάπου, θα μετρησει περισσοτερο σε σχεση με το να αλλαζεις δουλεια καθε χρόνο. Δε σου λεω πως και να αλλαζεις δουλεια συνεχως ειναι λαθος σε προσωπικό επίπεδο, απλα λεω πως φαίνεται σε σύγκριση βιογραφικων. Το "δεκαετία σε μία εταιρία" και "αλλάζω κάθε χρόνο" είναι τα άκρα, ειδικά εάν εξισωθούν οι χρονικές διάρκειες. Δηλαδή, ο πρώτος έχει σταθερή δουλειά για 10 χρόνια και ο άλλος έχει αλλάξει 10 δουλειές. Όμως, εάν πάρουμε κάτι πιο πραγματικό, π.χ. αλλάζω δουλειά κάθε 2 - 3 χρόνια (α περίπτωση) και αλλάζω δουλειά κάθε 6 - 8 χρόνια, τότε σε πιο δυναμικές θέσεις θα προτιμηθεί ο πρώτος. Βέβαια, παίζουν και άλλοι παράγοντες π.χ. άλλαξα αλλά τι έκανα εκεί που πήγα; Έφυγα από junior θέση και πήγα πάλι σε junior και αυτό το κάνω 10 χρόνια τώρα; Τότε κάτι κάνω λάθος. Έφυγα από 2 junior θέσεις και πήγα σε senior; Όλα καλά. Loyalty σε κανέναν παρά μόνο στο επάγγελμα το ίδιο. Όποιος πληρώνει καλύτερα παίρνει και το επόμενο contract. Απλά πράματα. Έτσι δουλεύει ο κόσμος, τουλάχιστον σε επαγγέλματα που σημασία έχει να γνωρίζεις κάτι (π.χ. μηχανικοί όλων των ειδικοτήτων) και όχι σε αυτές που απλά έχει σημασία η εμπειρία (χωρίς γνώσεις απλά διαχείριση καταστάσεων) και όχι όντως γνώσεις που αποκτιούνται με σπουδές κτλ. Και ειδικά εκεί που όντως μετράει το βιογραφικό και λέμε για αντικείμενο υπαρκτό, σε κάθε θέση που είχες βάζεις δίπλα και τον μισθό που έπαιρνες. Εάν τα νούμερα είναι ανοδικά, μετράει παραπάνω από το εάν έκατσες με την "τάδε εταιρία" όταν είχε τις δύσκολες και έφυγες όταν δεν άντεχες άλλο. Όπως επίσης μετράει πολύ να σε έχουν διώξει από δουλειά στις αρχές της καριέρας σου. Μετράει παραπάνω από το να μην σε έχουν διώξει (νταξ, ακραίο... να έχεις όμως μία καλή αποτυχία εννοώ).
bluesattack Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Και ποιος ειπε οτι το loyalty ειναι προσον πλεον ? Μπορει πλεον να ειναι προσον η ευελιξια .Μπορει το loyalty στην μοντερνα εργοδοτικη μεταφραση ,στην σκληρη αρενα (!! ) της παροχης υπηρεσιων , να σημαινει οτι δεν εισαι περιζητητος η οτι φοβασαι να παρεις ρισκα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα