Perambulator Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Την περασμένη εβδομάδα, στην έκθεση της NBAA (National Business Aviation Association), η Flexjet, εταιρία ιδιωτικής αεροπορίας, ανακοίνωσε επίσημα ότι έχει παραγγείλει 20 AS2 υπερηχητικά τζετ από την εταιρία κατασκευής αεροσκαφών Aerion. Ωστόσο, το συγκεκριμένο αεροσκάφος δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη. Μάλιστα, η Aerion θα συνεργαστεί με την Airbus για την κατασκευή του εν λόγω αεροσκάφους. Ωστόσο, το γεγονός ότι η Flexjet προέβη σε παραγγελία 20 αεροσκαφών αξίας $120 εκατομμύριων το καθένα, αποτελεί δείγμα της υψηλής ποιότητας που, πιθανότατα, θα ενσωματώνει το εν λόγω αεροσκάφος. Οι δοκιμαστικές πτήσεις του AS2 θα ξεκινήσουν το 2021 και η διανομή του το 2023. Σύμφωνα με πηγές, το AS2 θα έχει μέγιστη ταχύτητα 1,5 Mach (67% ταχύτερο δηλαδή από τωρινά αεροσκάφη), θα διαθέτει πτητική εμβέλεια 4.750 ναυτικά μίλια σε υπερηχητική ταχύτητα και θα μπορεί να μεταφέρει από 8 έως 12 επιβάτες. Η βασική του χρήση θα είναι για διηπειρωτικά ταξίδια και, σύμφωνα με την Aerion, οι πτήσεις που διασχίζουν τον Ατλαντικό Ωκεανό θα είναι συντομότερες κατά 3 ώρες, ενώ οι πτήσεις που διασχίζουν τον Ειρηνικό Ωκεανό θα είναι συντομότερες κατά έξι ώρες. Το AS2 θα αξιοποιεί την τεχνολογία Supersonic Natural Laminar Flow, ώστε να είναι φιλικό προς το περιβάλλον, πιο αποδοτικό και πιο ευέλικτο, γεγονός που θα το κάνει να ξεχωρίζει σε σχέση με άλλα τζετ. Ωστόσο, τα λειτουργικά έξοδα του αεροσκάφους αναμένονται αρκετά υψηλά, αφενός επειδή το μεγάλο μήκος του δεν του επιτρέπει να προσγειώνεται και να απογειώνεται από ορισμένα αεροδρόμια και αφετέρου επειδή, όσον αφορά τα καύσιμα, αναμένεται να καταναλώνει 1.000 γαλόνια καυσίμου ανά ώρα. Επομένως, είναι αναμενόμενη η υψηλή τιμή του εισιτηρίου για πτήση με το AS2 όταν κυκλοφορήσει, γεγονός που μάλλον δεν αποτελεί πρόβλημα για τους πελάτες της Flexjet, οι οποίοι ήδη διαθέτουν υψηλά ποσά προκειμένου να ταξιδέψουν με τα τζετ της. Site: DigitalTrends
umbrella co. Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Και τι θα κανουμε ως το 2023? Μα δεν μας σκεφτονται καθολου? 6
Cell_7 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Και τι θα κανουμε ως το 2023? Μα δεν μας σκεφτονται καθολου? Έχουμε airbahal, μην ανχω 4
gavros10 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 φιλικό προς το περιβάλλον - αναμένεται να καταναλώνει 1.000 γαλόνια καυσίμου ανά ώρα. 10
Mr_Proper Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Για όταν η γκόμενα που έχεις στην Ιαπωνία σου λέει πως οι γονείς της μόλις έφυγαν απο το σπίτι 24
Mr_Proper Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Bitch please. Δεν κατασκευάζονται πια έκλεισε η εταιρία 1
fsbmaniac Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Αυτά τα ταξίδια έχουν ζήτηση αλλά δεν υπάρχει προσφορά. Είναι τομέας ανάπτυξης αλλά υπάρχουν τεχνολογικά εμποδια. 1000 galons την ώρα για τέτοιες ταχύτητες είναι εξαιρετική κατανάλωση. Υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες στελέχη εταιριών που πρέπει να κάνουν μεταβάσεις άμεσα. Και για μια εταιρία δεν είναι τίποτα να δώσει 40.000 δολαρια για μια μετάβαση που θα γλυτώσει την εταιρία από 1εκ πχ... 2
apollotonkosmo Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Για όταν η γκόμενα που έχεις στην Ιαπωνία σου λέει πως οι γονείς της μόλις έφυγαν απο το σπίτι Επικ! 2
ELMastas Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Νωρίς νωρίς βγαίνει αντε και το 2057 θα βγάλουνε και με Mach 3 και μετά Sensor κλπ ... 1
opera Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Άντε γιατί έχω χάσει τη μισή ζωή μου με το Falcon. 3
Oxygene Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Στο σκρουτζομάγαζο θα το βρείτε 119 εκ. $ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα