TheELF Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Το Morrowind ήταν το παιχνίδι που μου μετέδωσε το συναίσθημα του ανοιχτού κόσμου, όπου πρέπει να ψάξω να βρω κάτι βασιζόμενος στις περιγραφές που μου δίνουν και τις πληροφορίες που συγκεντρώνω και όχι ακολουθώντας το βελάκι. Εμένα πάλι αυτό μου την έσπασε εντελώς,έχεις χάρτη και ο άλλος έχει δάχτυλο wtf δηλαδή, δεν μπορεί να βάλει το ένα πάνω στο άλλο;Πρέπει να να σου πει ανέβα προς την ακτή και κάνε στροφή στην τρίτη κοτρόνα αριστερά;Ας μην έχει βέλος αλλά όταν μιλάς με κάποιον και έχεις χάρτη irl δηλαδή δεν θα σου το δείξει πάνω στον χάρτη αλλά θα σου δώσει μια ότι νάνε περιγραφή;
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Εχω πολλα χρονια να παιξω το Morrowind αλλα δεν θυμαμαι να ειχε επιλογη δυσκολιας,στο Skyrim ομως εχει,αμα ξεκινησεις και παιζεις στο easy η στο medium μην περιμενεις challenge,ειδικα στο τελευταιο patch που βαλανε και το Legendary difficulty,ειναι challenging θα ελεγα Μα δε θέλω αυτό. Θέλω ακριβώς αυτό που είναι το Morrowind. Περιοχές δύσκολες στις οποίες δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση στην αρχή του παιχνιδιού (γιατί θα πεθάνεις) και περιοχές εύκολες στις οποίες εκπαιδεύεσαι για να μπορέσεις με καλύτερες ικανότητες να επιβιώσεις στις πιο δύσκολες περιοχές. Την εξέλιξη του χαρακτήρα μου θέλω να δω και την αίσθηση αυτή πως υπάρχει ένας κόσμος τον οποίο δεν μπορώ να αντιμετωπίσω, όχι να υπάρχει μια δυσκολία σε όλο το παιχνίδι, είτε αυτή είναι μεγάλη είτε μικρή, ανάλογα με τις ικανότητές του ο καθένας, αν με απασχολούσε αυτό θα έπαιζα action παιχνίδια, όχι rpg. Εμένα πάλι αυτό μου την έσπασε εντελώς,έχεις χάρτη και ο άλλος έχει δάχτυλο wtf δηλαδή, δεν μπορεί να βάλει το ένα πάνω στο άλλο;Πρέπει να να σου πει ανέβα προς την ακτή και κάνε στροφή στην τρίτη κοτρόνα αριστερά;Ας μην έχει βέλος αλλά όταν μιλάς με κάποιον και έχεις χάρτη irl δηλαδή δεν θα σου το δείξει πάνω στον χάρτη αλλά θα σου δώσει μια ότι νάνε περιγραφή; Δε νομίζω ότι έχεις στα αλήθεια χάρτη μαζί σου. Υπάρχει για να διευκολύνει εσένα, τον παίχτη, αλλά ο χαρακτήρας σου δεν νομίζω ότι έχει χάρτη πάνω του. Επίσης, in real life, ακόμη και όταν έχω χάρτη και τον δείχνω σε κόσμο να μου δείξει, οι περισσότεροι είναι σε φάση "ε, δεν μπορώ μπερδεύομαι, κάτσε να σου πω που είναι, δεν είναι δύσκολο, δίπλα στο μπακάλικο του κυρ-Γιάννη, ξέρεις..." Τέλος, οι περιγραφές που δίνουν δεν είναι ότι να 'ναι. Τουλάχιστον εγώ δεν τις θυμάμαι έτσι. Απλές ήταν.
Κυδωνης Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Shadow of Chernobyl παλιό παιχνίδι αλλά είχε πολύ ωραία open maps 1
chek2fire Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 τελευταία φορά που είδα πραγματικά τι σημαίνει open world ήταν στο dakrfall. 1
Crystallization Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Το "κλείνω το quest tracker" μου θυμίζει εποχές WoW Vanilla που ανοιγες Thottbot για να βρεις που πρέπει να πας! Το απόλυτο alt+tab! Χαχαχαχα 1
patentas11 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Μάλλον ο Mark Brown πρέπει να παίξει Rust για να το απολάσει πλήρως. Το παιχνίδι έχει χάρτη, αλλά δεν δείχνει ούτε που βρίσκεσαι εσυ! Πέρασαν θυμάμαι πόσες μέρες μέχρι να μπορώ να προσανατολίζομαι γεωγραφικά..
Bartar Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Καλά τα open world αλλά αν κάνω έξι μήνες για να τελειώσω ένα game να μου λείπουν (ειδικά όσοι είμαστε completionist), με το σκεπτικό ότι σ' αυτό το διάστημα θα έχω χάσει την ευκαιρία να δοκιμάσω άλλα 20 γαμάτα games. Linear και πάλι linear...
kexas22 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Πάντα θα υπάρχουν όρια πω πω ρε φίλε τι μου θύμισες, αυτή η εικόνα είναι από το 13ο πάτωμα η αγαπημένη μου ταινία.
D4rkshadow Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Καλά τα open world αλλά αν κάνω έξι μήνες για να τελειώσω ένα game να μου λείπουν (ειδικά όσοι είμαστε completionist), με το σκεπτικό ότι σ' αυτό το διάστημα θα έχω χάσει την ευκαιρία να δοκιμάσω άλλα 20 γαμάτα games. Linear και πάλι linear... Εγω παντως προτιμω 1 τετοιο παιχνιδι,γιατι εκει ειναι η αληθινη προκληση να το τερματισεις.Τι να το κανω 1 παιχνιδι που μεσα σε 1 βδομαδα η 1 μηνα θα το εχω τελειωσει.
thanosAIAS Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Συμφωνώ για Deus ex 1, αλλα να προσθέσω και το unreal 1. Την εποχή που ολα ηταν quake style (σωληνωειδης κλειστές πίστες), το πρώτο open world που θυμαμαι ηταν το unreal 1 με τη θειικη voodoo της 3Dfx!
Mpiftekis Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Μακάρι να είχαμε χρόνο για open world παιχνίδια... αλλά πλέον προτιμώ κι εγώ να τερματίζω linear παιχνίδια γιατί προχωράω στο επόμενο. Και το λέω αυτό έχοντας εγκατεστημένο το Skyrim στο PC μου, περιμένοντας να το παίξω...
lupus_Hegemonia Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Παλιότερα έβγαιναν σαφώς πιο open world (με την σωστή ερμηνεία του όρου) απ' ό,τι τώρα.Προφανώς τα περισσότερα Elder Scrolls έσκιζαν σ' αυτόν τον τομέα...αλλά ΟΧΙ στον τομέα του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ RPG, δηλαδή της χρήσης ΟΜΑΔΟΣ κι όχι ΕΝΟΣ ΜΟΝΟ χαρακτήρα, για την υλοποίηση του στόχου. Ένας απ' τους λόγους που έπαψα (από Oblivion και έπειτα) να παίζω αυτή τη σειρά, ήταν γιατί αντιλήφθηκα ότι ΠΟΤΕ δεν πρόκειται να φτιάξουν "ΚΑΝΟΝΙΚΟ" RPG τύπου Baldur's Gate ή Icewind Dale, δηλαδή ΧΡΗΣΗ ΟΜΑΔΑΣ και στρατηγικής! Οπότε... ναι μεν τα open world της E.Scrolls είναι φοβερά... αλλά ΧΑΝΟΥΝ όσο αφορά το ΙΔΙΟ το game - RPG. Δεν γίνεται να 'χεις έναν... τρίχα αγρότη και στο τέλος του παιχνιδιού να 'χει γίνει... ο ΣΟΡΟΝ της Μόρντορ, αλλά ταυτόχρονα... ΚΑΙ Λέγκολας (φοβερός στο τόξο)... ΚΑΙ Άραγκον (φοβερός Πάλαντιν)... και γενικά ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΛΑΣΕΙΣ στο μάξιμουμ! Αυτό... δεν λέγετε RPG... λέγεται... "Φάντασι-Σούτερ"! Το Fallout 4 είναι φοβερό, το πήρα. Έχει την αίσθηση του open world, όπως την είχε και το Dying Lights.
makridis Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Παλιότερα έβγαιναν σαφώς πιο open world (με την σωστή ερμηνεία του όρου) απ' ό,τι τώρα. Προφανώς τα περισσότερα Elder Scrolls έσκιζαν σ' αυτόν τον τομέα...αλλά ΟΧΙ στον τομέα του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ RPG, δηλαδή της χρήσης ΟΜΑΔΟΣ κι όχι ΕΝΟΣ ΜΟΝΟ χαρακτήρα, για την υλοποίηση του στόχου. Ένας απ' τους λόγους που έπαψα (από Oblivion και έπειτα) να παίζω αυτή τη σειρά, ήταν γιατί αντιλήφθηκα ότι ΠΟΤΕ δεν πρόκειται να φτιάξουν "ΚΑΝΟΝΙΚΟ" RPG τύπου Baldur's Gate ή Icewind Dale, δηλαδή ΧΡΗΣΗ ΟΜΑΔΑΣ και στρατηγικής! Οπότε... ναι μεν τα open world της E.Scrolls είναι φοβερά... αλλά ΧΑΝΟΥΝ όσο αφορά το ΙΔΙΟ το game - RPG. Δεν γίνεται να 'χεις έναν... τρίχα αγρότη και στο τέλος του παιχνιδιού να 'χει γίνει... ο ΣΟΡΟΝ της Μόρντορ, αλλά ταυτόχρονα... ΚΑΙ Λέγκολας (φοβερός στο τόξο)... ΚΑΙ Άραγκον (φοβερός Πάλαντιν)... και γενικά ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΛΑΣΕΙΣ στο μάξιμουμ! Αυτό... δεν λέγετε RPG... λέγεται... "Φάντασι-Σούτερ"! Το Fallout 4 είναι φοβερό, το πήρα. Έχει την αίσθηση του open world, όπως την είχε και το Dying Lights. Ο Άραγκορν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Paladin. Πως σου ήρθε αυτό;;; FYI, ranger είναι με two handed. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα