Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ένα από τα πιο δημοφιλή είδη βιντεοπαιχνιδιών είναι τα open-world games. Ωστόσο, αρκετά από αυτά διαθέτουν σύστημα καθοδήγησης του παίκτη, χωρίς να τον αφήνουν να εξερευνήσει πραγματικά το γύρω περιβάλλον.

Ο βασικός λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό είναι ότι είναι αρκετά ευκολότερο για τους developers να προσθέσουν ένα mini-map ή οδηγίες για τα quests, από το να ενσωματώσουν μέσα στον ίδιο τον κόσμο του παιχνιδιού ενδείξεις για τη σωστή κατεύθυνση.

 

Πρόκειται για ένα θέμα που έχει απασχολήσει αρκετά τον Youtuber Mark Brown, ο οποίος καθώς παίζει το Fallout 4 απενεργοποιεί τους δείκτες των quests (όπως κάνει και με άλλα open-world videogames), προκειμένου να εξερευνήσει πιο ελεύθερα τον κόσμο του παιχνιδιού.

 

Μάλιστα ισχυρίζεται ότι η εμπειρία είναι αρκετά πιο απολαυστική, όταν το παιχνίδι παρέχει ορισμένα στοιχεία και ο παίκτης καλείται να τα ενώσει μεταξύ τους, προκειμένου να εντοπίσει, λόγου χάρη, μια κρυφή τοποθεσία. Σε αντίθετη περίπτωση, εάν δηλαδή το κάθε βήμα παρέχεται έτοιμο στον παίκτη, χάνεται η ουσία της ελεύθερης εξερεύνησης ενός open-world παιχνιδιού.

 

Ως παραδείγματα παιχνιδιών που υλοποιούν τον στόχο σωστά αναφέρει το Assassin's Creed IV: Black Flag, το Red Dead Redemption, το πρώτο Deus Ex και το Thief, εφόσον σε αυτά ο παίκτης βασίζεται στις ικανότητές του προκειμένου να εντοπίσει σημαντικά στοιχεία του παιχνιδιού.

 

 

Link.png Site: Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εμ αμα ολο κοιτανε πως να γινουν super τα γραφικα και δεν κοιτανε το πως να βαλουν ωραιο περιβαλλον με καλη ατμοσφαιρα + να εχει καποια extras ή καποια easter eggs κλπ μην περιμενουν υστερα να αναρωτιουνται γιατι δεν ειναι καλο το game κλπ 

  • Like 2
Δημοσ.

Μα φυσικότατα. Πλέον το Freedom είναι και αυτό DLC.

Δημοσ.

Το Morrowind ήταν το παιχνίδι που μου μετέδωσε το συναίσθημα του ανοιχτού κόσμου, όπου πρέπει να ψάξω να βρω κάτι βασιζόμενος στις περιγραφές που μου δίνουν και τις πληροφορίες που συγκεντρώνω και όχι ακολουθώντας το βελάκι.

 

Μια πολύ καλή σύγκριση που διάβασα για τα παλιότερης φιλοσοφίας παιχνίδια και τα καινούργια, αφορούσε το Morrowind με το Skyrim:

 

Όταν ξεκινάς το Morrowind έχει πολύ περιορισμένες δυνατότητες, μέχρι που μπορεί να νιώσεις άσχημα για το πόσο ανίκανος είναι ο χαρακτήρας σου. Όσο περνάει η ώρα γίνεσαι όλο και πιο ισχυρός. Στο τέλος νιώθεις ότι έχεις γίνει σχεδόν θεός.

 

Στο Skyrim από τα πρώτα 5 λεπτά είσαι τελείως κουλ τύπος και μπορείς να κάνεις πολύ εντυπωσιακά πράγματα, να πας όπου θέλεις με ελάχιστο φόβο να βρεθείς σε καταστάσεις όπου δεν υπάρχει τρόπος να τα βγάλεις πέρα κτλ. Δεν το έχω παίξει ακόμη (για άσχετους λόγους), αλλά λίγο που το ξεκίνησα, πραγματικά ένιωσα ότι ήμουν ήδη πολύ δυνατός και μπορώ να πάω όπου θέλω και να νικήσω οποιονδήποτε εχθρό.

Δημοσ.

Το Morrowind ήταν το παιχνίδι που μου μετέδωσε το συναίσθημα του ανοιχτού κόσμου, όπου πρέπει να ψάξω να βρω κάτι βασιζόμενος στις περιγραφές που μου δίνουν και τις πληροφορίες που συγκεντρώνω και όχι ακολουθώντας το βελάκι.

 

Μια πολύ καλή σύγκριση που διάβασα για τα παλιότερης φιλοσοφίας παιχνίδια και τα καινούργια, αφορούσε το Morrowind με το Skyrim:

 

Όταν ξεκινάς το Morrowind έχει πολύ περιορισμένες δυνατότητες, μέχρι που μπορεί να νιώσεις άσχημα για το πόσο ανίκανος είναι ο χαρακτήρας σου. Όσο περνάει η ώρα γίνεσαι όλο και πιο ισχυρός. Στο τέλος νιώθεις ότι έχεις γίνει σχεδόν θεός.

 

Στο Skyrim από τα πρώτα 5 λεπτά είσαι τελείως κουλ τύπος και μπορείς να κάνεις πολύ εντυπωσιακά πράγματα, να πας όπου θέλεις με ελάχιστο φόβο να βρεθείς σε καταστάσεις όπου δεν υπάρχει τρόπος να τα βγάλεις πέρα κτλ. Δεν το έχω παίξει ακόμη (για άσχετους λόγους), αλλά λίγο που το ξεκίνησα, πραγματικά ένιωσα ότι ήμουν ήδη πολύ δυνατός και μπορώ να πάω όπου θέλω και να νικήσω οποιονδήποτε εχθρό.

Manuel, για βγες τσάρκα στο δάσος να βρεις κάνα troll ή κάναν Bandit βαρβάτο και θα σου πω εγώ! :)

Κακαρένεις εύκολα και στο Skyrim, απλά στο Morrowind είναι μεγαλύτερο το χάσμα μεταξύ του πως ξεκινάς και που φτάνεις (σε ικανότητες).

  • Like 6
Δημοσ.

Πες τα ρε Manuel, σαν τη χαρα να βρίσκεις tomb ξεκαρφωτα, στη μεση του πουθενά, με unique δαχτυλιδακι μεσα δεν εχει..τι μου θύμισες..

Δημοσ.

Σπανίζουν πλέον τα πραγματικά Open world και είναι πραγματικά δύσκολο στίς μέρες μας που τα πάντα τα θέλουν αυτοματοποιημένα να βγούνε τέτοια παιχνίδια,πάνε οι εποχές "τεράστιων" παιχνιδιών που πραγματικά εξερευνούσες και μάθαινες πράγματα καθώς έπαιζες αλλα Ultima,Neverwinter κλπ εξαρτάται και απο το είδος παιχνιδιού βέβαια,κάποιες φορές πάνε να κάνουν πολλά πράγματα μαζί και το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου καλό,όταν έχει το παιχνίδι πραγματικά καλή ιστορία και το παιχνίδι είναι ανάλογο,τότε δεν χρειάζεται σώνει και καλά να πρέπει να το κάνουν Open world.

Δημοσ.

Manuel, για βγες τσάρκα στο δάσος να βρεις κάνα troll ή κάναν Bandit βαρβάτο και θα σου πω εγώ! :)

Κακαρένεις εύκολα και στο Skyrim, απλά στο Morrowind είναι μεγαλύτερο το χάσμα μεταξύ του πως ξεκινάς και που φτάνεις (σε ικανότητες).

 

Μακάρι να είναι όπως τα λες. Με το που βγήκα στο δάσος (μετά τα εισαγωγικά του παιχνιδιού) προσπαθούσα να ρυθμίσω τα γραφικά στο κατάλληλο επίπεδο, οπότε κάθε φορά που φόρτωνα το παιχνίδι έκανα (για δοκιμή) ότι να 'ναι, δεν πρόσεχα καθόλου και κάθε φορά ένιωθα λες και είμαι ο σούπερ μάγος που τους νικάω όλους! Μπήκα και σε σπηλιές, μέχρι και σε ένα μικρό χωριό εκεί κοντά άρχισα να τους σκοτώνω όλους χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. Σε κανένα σημείο δεν ένιωσα ότι "εδώ είναι αδύνατον".

 

Ίσως είναι απλά έτσι το περιβάλλον στην αρχή του παιχνιδιού, δηλαδή εκεί που βγαίνεις για πρώτη φορά σε δάσος.

 

Στο Morrowind πάντως, στην αρχή του παιχνιδιού πολεμούσα ποντίκια και πάλι δυσκολευόμουν. Άσε που δεν μπορούσα να ανέβω κάτι βουναλάκια ή να τρέξω πολύ γρήγορα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...