Προς το περιεχόμενο

Φακός για ψηφιακή φωτογραφική


Lanike71

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

Να πω πρώτα ότι είμαι εντελώς αρχάριος, η σχέση μου με τη φωτο περιορίζεται στις λήψεις σε γιορτές, διακοπές κλπ.

Έχω μία ψηφιακή, συγκεκριμένα την Olympus C-5000.Παρ΄όλο που είναι αρκετών ετών, με καλύπτει καθώς βγάζει καλής ποιότητας φωτο (τουλάχιστον έτσι φαίνονται) και δε θέλω να την αποχωριστώ.

Αξίζει στο να επενδύσω σε κάποιο φακό για να αυξήσω το ζουμ καθώς το 3Χ είναι λίγο σε κάποιες περιπτώσεις;

Ή να δοκιμάσω με κάποια ποιό νέο μοντέλο ψηφιακής (στο ίδιο επίπεδο χρημάτων);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mα αυτη η μηχανη ειναι compact δε παιρνει αλλους φακους.

Επισης σχεδον οποιαδηποτε compact σημερινη αγορασεις θα βγαζει πολυ πολυ καλυτερες φωτογραφιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mα αυτη η μηχανη ειναι compact δε παιρνει αλλους φακους.

 

Γιατί έχω την εντύπωση ότι παίρνει;

 

Έχεις κάποια να προτείνεις με καλό ζουμ οπτικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα δεν παίρνει.

Όσο για την ποιότητα των φωτογραφιών κάτι μου λέει πως το κινητό σου θα τραβάει καλύτερα.

 

 

Βασικά πέρα από το ότι ίσως σε ξεγελάει ή μικρή ανάλυση και επιπλέον δεν τράβας από το οφθαλμοσκόπιο πιστεύω πως θα δυσκολεύτεις τρομακτικά να βρεις κάποια που να είναι χειρότερη στην αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας μου λύσει κάποιος την απορία, αυτό τι είναι;

 

http://www.ebay.de/itm/Adapter-Tubus-Tube-Olympus-Camedia-C-5000-C5000-52mm-/360524043930?hash=item53f0e8569a:g:zzcAAOSwcu5USF8E

 

Σύγκρινα φωτογραφίες μου με μίας coolpix ενός φίλου και η δικιά μου τραβά καλύτερα πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες