kaliakman Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2015 Και το έτρεξε αυτό και έβγαλε αποτέλεσμα?? Μήπως απλά το έβλεπες στο βίντεο και το αντέγραψες??
kostasdi Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2015 Και το έτρεξε αυτό και έβγαλε αποτέλεσμα?? Μήπως απλά το έβλεπες στο βίντεο και το αντέγραψες?? όπως σου είπα ήταν ηλεκτρονικό εργαστήριο και απλά είχε έτοιμο τον κώδικα και μας εξηγούσε.Δεν το έτρεξε ποτέ live.Τώρα τι να σου πω μπορεί να μην έχω αντιγράψει κάτι ή να έχω αντιγράψει κάτι λάθος Και το έτρεξε αυτό και έβγαλε αποτέλεσμα?? Μήπως απλά το έβλεπες στο βίντεο και το αντέγραψες?? Αυτός ο κώδικας δεν είναι δικός μου.Απλά τον χρειάζομαι για να βγάλω μια εργασία.Όποτε για να τον χρησιμοποιήσω πρέπει να τον καταλάβω!
defacer Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2015 Αυτός ο κώδικας δεν είναι δικός μου.Απλά τον χρειάζομαι για να βγάλω μια εργασία.Όποτε για να τον χρησιμοποιήσω πρέπει να τον καταλάβω! Το θέμα είναι ότι προσπαθώ να βάλω σε μια τάξη το όλο θέμα γιατί πρέπει να βγάλω αν οι υποακολουθίες ενός αριθμού είναι πρώτοι αριθμοί ή όχι.Αλλά για να το βγάλω αυτό πρέπει να καταλάβω πως ακριβώς λειτουργούν οι υποακολουθίες μέσα στον κώδικα Για να καταλάβεις λοιπόν τι κάνει ο κώδικας πρέπει να τον δεις τμηματικά και να καταλάβεις τι γίνεται στο κάθε τμήμα. Πράγμα που έκανα και γω, και στο τμήμα με το for κατάλαβα (που δε θέλει και πολύ μυαλό, εκείνες οι 2 γραμμές μιλάνε από μόνες τους) ότι χωρίς braces δε βγάζει κανένα απολύτως νόημα. Οπότε πρέπει να προσθέσεις braces. Και πρέπει να τα προσθέσεις σωστά γιατί διαφορετικά πάλι δε θα βγάζει νόημα αυτό που γίνεται. Αυτό το πράγμα το κάνω εδώ και δεκαετίες, όταν λέω λείπουν braces δεν το λέω επειδή δεν είχα κάτι καλύτερο να πω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα