Προς το περιεχόμενο

μεταχειρισμενο αμαξι γερμανια


gfdagfghadf124321543

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 150-180.000χλμ για Γερμανία είναι νορμάλ. Το corsa φαίνεται καλή περίπτωση. Γενικά δεν ξέρω τι παίζει με τα ανταλλακτικά και το κόστος όσον αφορά τις ξένες και όχι τις ντόπιες μάρκες. Δηλαδή νομίζω πως είναι καλύτερα να πας σε ένα γερμανικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν θελει να παρει καποιος απο Ελλαδα αμαξι απο τη Γερμανια τι παιζει?

αυτο εψαχνα και εγω , να το παρω μαζι μου φευγοντας , αλλα λογικα πρεπει να πληρωσεις φπα + αλλα διαδικαστικα  και δεν ξερω αν αξιζει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο εψαχνα και εγω , να το παρω μαζι μου φευγοντας , αλλα λογικα πρεπει να πληρωσεις φπα + αλλα διαδικαστικα  και δεν ξερω αν αξιζει..

πως μπορουμε να μαθουμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν γραφεία που αναλαμβάνουν τον εκτελωνισμό. Με αναζήτηση στο google θα βρείτε. Κάποτε είχα ρίξει μια ματιά στον πίνακα των δασμών. Απ ότι θυμάμαι πληρώνεις ένα ποσοστό επιπλέον της αξίας που αγοράστηκε(?)ή της αγοραστικής του αξίας(?),δε θυμάμαι ακριβώς και οι κατηγορίες πήγαιναν ανάλογα με την παλαιότητα και το Euro. Δηλαδή ένα Euro1 έχει δασμό +300% της αξίας του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστές δεν γνωρίζω αν είναι, αυτό πάντως που βρήκες είναι παντελώς άσχετο με αυτό που ζητάτε. Το κείμενο αναφέρεται για αγορά αυτοκινήτου εντός Ε.Ε και ταξινόμηση και κυκλοφορία του στην Γερμανία. Οι κανονισμοί οι δικοί μας, απέχουν πολύ από τους κανονισμούς άλλων κρατών της Ε.Ε.

Και επειδή οι μαλάκες οι δικοί μας, το έχουν κάνει όσο πιο δύσκολο και περίπλοκο γίνεται για να υπολογίσεις τα τέλη εκτελωνισμού, (παίζουν ρόλο χρονολογία, κυβικά , η EURO κατηγορία του αυτοκινήτου, το άν έχει δερμάτινα καθίσματα και NAVI, το αν είναι τζιπ, σεντάν ή στέισιον, το πόσα χλμ έχει κ.ο.κ) η ποιο σωστή κίνηση για να μάθεις πόσο (περίπου) θα στοιχίσει, είναι να βρεις έναν εκτελωνιστή ΑΦΟΥ έχεις βρει το αμάξι που θες να κατεβάσεις Ελλάδα, και να του πεις όλα τα παραπάνω (+ οτι άλλο ζητήσει) για να σου δώσει μια προσέγγιση του τελικού ποσού που θα πληρώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για diesel τα 200.000 χιλιομετρα ειναι σα να εκανες 70.000 με βενζινη.αφου ειναι γερμανια το αμαξι και βαζει καθαρα πετρελαια δεν εχει κανενα θεμα.το honda θα προτιμουσα γιατι το yaris δεν εχει καμια σχεση σε κρατηματα ειναι κουβας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

200.000 χιλιομετρα???Για Used θα προτεινα απο χιλιομετρα να κοιταζες πανω κατω μεχρι 50.000(οσο πιο κατω τοσο το καλυτερο)

Για γερμανια απο οτι ξερω (απο ατομο που ειναι η δουλεια του να φερνει) δεν ειναι πολλα.Οτι βλεπεις απο εξωτερικο να πωλειτε με λιγα χιλιομετρα ειναι μουφα ιδιως κατι bmw,vw του 2006-08 που τα βλεπεις στο car με 60-90κ ειναι μεγαλο παραμυθι.

Η διαφορα ειναι οτι ελλαδα 200κ συνηθως γινονται ολα με σταματα ξεκινα πλακωμενο κρυο εντος πολης με νωθευμενα καυσιμα,Ενω εξωτερικο γινονται εκτος πολης με καλυτερα καυσιμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...