george11 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2003 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2003 Prin liges meres brika kapion gia na pouliso to palio pc mou, ena pentioum3. Arxisa loipon na to synarmologo komati komati gia na to doso.To mixanima douleyei mia xara ektos apo to modem.Den mporei na syndethei sto internet kai vgazei lathos 777. Ta winxp to vlepoun kanonika kai oi drivers einai ok.Den akougetai kanenas ixos apo to modem.Sto allo pc mou leitourgei mia xara kai me to idio kalodio stin idia mpriza.Den ksero ti mporei na ftaiei.Ekana pali install ta xp kai afisa pano stin mobo mono tin vga kai to modem.Pali tipota.To modem einai ena tornado 562c me chip intel 536er.Yparxei periptosi na ftaiei to bios?
ATG Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2003 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2003 Echis provlima me tus drivers (XP i 2000?) . Katevase tin tachititita epikinonias sto 57600 ke an den lithi...katevase neus drivers.
george11 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2003 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2003 Thanks gia tin apantisi. To provlima lithike alla einai koufo.O skliros pou exo den douleye os master kai ton ebala os slave.Douleye kai doyleyei mia xara os slave.Molis apo to bios evala sto master disk tin epilogi none (itan sto auto) tote doulepse to modem. Tora einai ola ok.Ti sxesi mporei na exei o skliros me to modem?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.