Προς το περιεχόμενο

επιλογή απλού εκτυπωτή για σπίτι για έναν που δεν γνωρίζει


talonaras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά. Θα ήθελα έναν εκτυπωτή αλλά επειδή είμαι ολίγων άσχετος γύρω από το θέμα είπα να σας ρωτήσω. Τον θέλω για απλή ασπρόμαυρη κυρίως εκτύπωση αλλά αν υπαρχει και σε έγχρωμο δεν θα έλεγα όχι. Από ότι μου πρότειναν γνωστοί χρειάζομαι τόνερ; Να πω επίσης πως είχα αγοράσει δύο πολυμηχανηματα hp με μελάνια τα οποία μετά από καιρό μπουκωσαν και δεν ξέρω αν φτιάχνονται οπότε δε θέλω κάτι τέτοιο. Υπάρχει καμία πρόταση στα περίπου 80€?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιά μοντέλα είναι τα πολυμηχανήματα HP που μπούκωσαν τα μελάνια; Υπάρχει σημαντικό ενδεχόμενο να δουλέψουν κανονικά, αν απλώς βάλεις καινούρια (αυθεντικά ή συμβατά) μελάνια. Θα σου βγει φθηνότερα και δεν θα πετάμε και στα σκουπίδια χρήσιμα πράγματα.

 

Σε άλλη περίπτωση, που για κάποιο λόγο δεν θέλεις να ξαναμπλέξεις σε τέτοια διαδικασία, παίρνεις laser. Μια πολύ απλή λύση είναι ο ασπρόμαυρος Ricoh SP 112 στο πενηντάρικο. Ο ίδιος βγαίνει και σε πολυμηχάνημα στα 70€.

 

Σε έγχρωμο, κάτω από 100€ οριακά παίζει ο HP Color Laserjet Pro CP1025.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Τώρα τα μοντέλα δεν τα θυμάμαι ακριβώς θα τα γράψω εντός της ημέρας. και ναι όντως δεν θέλω να μπλεκω πάλι με inject γτ στην ουσία δεν μ χρειάζονται. Είδα επίσης και αυτόν λέει τπτ;

 

http://www.skroutz.gr/s/4071516/Samsung-SL-M2022W.html

 

Το κόστος των τόνερ είναι άραγε ακριβό;

 

Θα προτιμούσα κάτι σε πιο γνωστή μάρκα λόγω εγγύησης, εκτός αν δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Κυρίως για εκτύπωση φύλλα για εφορία, φαξ και τέτοια πράγματα κυρίως θέλω για να γλυτωσω χρόνο εκτυπωνοντας τα έξω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού