Προς το περιεχόμενο

Που κάνετε σέρβις και επισκευές; Εντός ή εκτός εξουσιοδοτημένου δικτύου


speedman_26

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα μεκ γραφουν πολυ γενικα πραγματα σε αυτα τα θεματα. Πιο βιβλιο κατασκευαστη λεει να σφιγγεις τις βιδες της κυλινδροκεφαλης μετα απο 1000 χιλιομετρα η στο πρωτο service? Και 3 ετων κιολας

Για αυτό αναφέρθηκα σε αυτό ως κανόνας γιατί ο κάθε κατασκευαστής ορίζει τα δικά του στο repair manual . Καλά εννοείτε πως είναι ολόκληρη επιστήμη το να είσαι μηχανικός . Καμία σχολή δεν σε καλύπτει πλήρως. Βάσεις αποκτάς και γενικές γνώσεις . Κάθε κινητήρας είναι διαφορετικός για αυτό υπάρχουν και τα repair manuals ! Για αυτό λέω ας αφήσουμε στην άκρη το γεγονός ότι δεν είπε τίποτα στον φίλο μου για να σφίξουν τις βίδες. Αυτό όμως με τον θερμοστάτη δεν χωράει αμφιβολία . 

H απλα παιρνεις αμαξι με 5ετη+ εγγυηση πχ και απο κει και περα τα πραγματα ειναι απλα.

Σημερα το αγοραζεις 11.000 ευρω με 5ετη εγγυηση (παραδειγμα fiesta, rio κλπ) σε 5 χρονια το πουλας περι τα 6-7 χιλιαρικα.

Αν δεν το πουλησεις σιγα-σιγα θα αρχισει να ζηταει λεφτα. Λιγο οι βλαβες, λιγο οι φθορες, λιγο το ενα, λιγο το αλλο θα εχει τα εξοδα του, τα οποια απλως εξοικονομεις αγοραζοντας ενα καινουργιο αμαξι με ~4.000 ευρω πανω απο αυτα που θα εισπραξεις πουλωντας το προηγουμενο. Απο αυτα τα 4.000 αφαιρεις τα δεδομενα εξοδα που θα ζηταγε το προηγουμενο αμαξι 5ετιας, αρα στο χοντρικο, ενα 3χιλιαρο θελει η αγορα καινουργιου αυτοκινητου μετα απο μια 5ετια.

 

Τωρα για το αν 3.000-4.000 ευρω εξοικονομηση σε βαθος 5ετιας-7ετιας σημαινει "λεφτα υπαρχουν" , ο καθενας οπως το βλεπει. Σιγουρα δεν ειναι τακτικη που μπορει να ακολουθησει ο οποιοσδηποτε (πχ ανεργοι, ή οικογενειαρχες με εξοδα και αλλες προτεραιοτητες να τρεχουν αβερτα, ή τυποι που χρωστανε ακομα στην τραπεζα την μπεμπα που πηραν το 2000), αλλα θεωρω οτι ενας τυπικος εργαζομενος, χωρις αλλες υποχρεωσεις (οικογενεια, δανεια κλπ) μπορει να τα βγαλει στην ακρη τα 3χιλιαρικα μεσα σε 5-7 χρονια.

 

Για μενα παντως 3.000-4.000 ανα 5 χρονια για ολοκαινουργιο αμαξι του κουτιου, δεν μου φαινονται εξωφρενικα. Ειναι για την ακριβεια, λιγοτερα απο 100 ευρω το μηνα.

 

Για σουπερμινι μιαλω αλλωστε, αν υπηρχαν λεφτα θα κουβεντιαζα για καγιεν αυτη τη στιγμη ;)

Υπάρχουν και αυτοί που το πρώτο πρόβλημα το δαν στα 9 έτη και ήταν απλά ένα σπασμένο αμορτισέρ της πόρτας του πορτ παγκαζ ! Hyundai φιλε !!! :P . Tώρα αν μου μιλάς για VW και ειδικά Γαλλικά ναι στην 6 ετία σκέψου να το δώσεις το Γαλλικό .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν μιλαω μονο για βλαβες, αλλα και για φυσιολογικες φθορες. Ητοι λαστιχα, ιμαντες χρονισμου, τρομπες νερου, συμπλεκτες δισκο πλατω, τακακια κλπ κλπ κλπ. Οσο περνα ο καιρος οι φυσιολογικες φθορες αυξανονται και το αμαξι θα ζητα ολο και περισσοτερα λεφτα ακομα και να μη βγαλει την παραμικρη βλαβη. Ξαναλεω, αυτο που κανω εγω μπορει να φανταζει κατι το απιστευτο σε μερικους, αλλα για μενα ξαναλεω 70-80 ευρω το μηνα επι 5 χρονια, οσο ειμαι καλα κι εχω τη δουλεια μου, δεν μου φαινεται κατι το εξωφρενικο. Δεν χρειαζεται να ειναι κροισος καποιος, ουτε της σχολης "λεφτα υπαρχουν".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μιλαω μονο για βλαβες, αλλα και για φυσιολογικες φθορες. Ητοι λαστιχα, ιμαντες χρονισμου, τρομπες νερου, συμπλεκτες δισκο πλατω, τακακια κλπ κλπ κλπ. Οσο περνα ο καιρος οι φυσιολογικες φθορες αυξανονται και το αμαξι θα ζητα ολο και περισσοτερα λεφτα ακομα και να μη βγαλει την παραμικρη βλαβη. Ξαναλεω, αυτο που κανω εγω μπορει να φανταζει κατι το απιστευτο σε μερικους, αλλα για μενα ξαναλεω 70-80 ευρω το μηνα επι 5 χρονια, οσο ειμαι καλα κι εχω τη δουλεια μου, δεν μου φαινεται κατι το εξωφρενικο. Δεν χρειαζεται να ειναι κροισος καποιος, ουτε της σχολης "λεφτα υπαρχουν".

Tα αναλώσιμα που θέλει κάθε αμάξι δεν θα τα υπολόγιζα στα κόστη ! Κοιτα εγώ παντως απο αυτά που λες αλλάζω καθε 45000 χλμ (αν θυμάμαι καλά) ιμάντες (κόστος όλοι οι ιμάντες μαζί με εργασία κάτι λιγότερο απο 200 ευρώ)  κάθε 4ετία λάστιχα (κόστος 250) τακάκια κάθε χρόνο  (κόστος 40 ευρώ max)  και άλλαξα στα 120 000 χλμ δισκοπλακες εμπρός (κόστος σύνολο 100 ευρώ) και στα 130000 χλμ αμορτισερ κόστος 270 ευρώ . Αντλία νερού και δίσκο πλατό είμαι 139000 χλμ και ΔΕΝ εχω αλλάξει . Ο δίσκος δεν πατινάρει και τα περισσότερα χιλιόμετρα εντός Αθήνας !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H απλα παιρνεις αμαξι με 5ετη+ εγγυηση πχ και απο κει και περα τα πραγματα ειναι απλα.

Σημερα το αγοραζεις 11.000 ευρω με 5ετη εγγυηση (παραδειγμα fiesta, rio κλπ) σε 5 χρονια το πουλας περι τα 6-7 χιλιαρικα.

Αν δεν το πουλησεις σιγα-σιγα θα αρχισει να ζηταει λεφτα. Λιγο οι βλαβες, λιγο οι φθορες, λιγο το ενα, λιγο το αλλο θα εχει τα εξοδα του, τα οποια απλως εξοικονομεις αγοραζοντας ενα καινουργιο αμαξι με ~4.000 ευρω πανω απο αυτα που θα εισπραξεις πουλωντας το προηγουμενο. Απο αυτα τα 4.000 αφαιρεις τα δεδομενα εξοδα που θα ζηταγε το προηγουμενο αμαξι 5ετιας, αρα στο χοντρικο, ενα 3χιλιαρο θελει η αγορα καινουργιου αυτοκινητου μετα απο μια 5ετια.

 

Τωρα για το αν 3.000-4.000 ευρω εξοικονομηση σε βαθος 5ετιας-7ετιας σημαινει "λεφτα υπαρχουν" , ο καθενας οπως το βλεπει. Σιγουρα δεν ειναι τακτικη που μπορει να ακολουθησει ο οποιοσδηποτε (πχ ανεργοι, ή οικογενειαρχες με εξοδα και αλλες προτεραιοτητες να τρεχουν αβερτα, ή τυποι που χρωστανε ακομα στην τραπεζα την μπεμπα που πηραν το 2000), αλλα θεωρω οτι ενας τυπικος εργαζομενος, χωρις αλλες υποχρεωσεις (οικογενεια, δανεια κλπ) μπορει να τα βγαλει στην ακρη τα 3χιλιαρικα μεσα σε 5-7 χρονια.

 

Για μενα παντως 3.000-4.000 ανα 5 χρονια για ολοκαινουργιο αμαξι του κουτιου, δεν μου φαινονται εξωφρενικα. Ειναι για την ακριβεια, λιγοτερα απο 100 ευρω το μηνα.

 

Για σουπερμινι μιαλω αλλωστε, αν υπηρχαν λεφτα θα κουβεντιαζα για καγιεν αυτη τη στιγμη ;)

Στο προηγούμενο post μίλησες γενικά, δεν διευκρίνησες ότι εννοούσες τις βασικές εκδόσεις μερικών σουπερμίνι.

 

Επίσης τα νούμερα που γράφεις δεν βγαίνουν. Ο μέσος όρος απαξίωσης ενός τέτοιου αυτοκινήτου στην πενταετία είναι περίπου 55%(σύμφωνα με επίσημη φετινή έρευνα), συνεπώς για να αλλάζεις στην πενταετία ένα αυτοκίνητο των 11.000€ θα πρέπει να βγάζεις από την τσέπη σου 6.000€ κάθε φορά.

 

Οι φθορές δεν ξεκινούν στην πενταετία. Τα λάστιχα πχ λογικά θα τα έχεις ήδη αλλάξει στην τριετία.

 

Η εγγύηση συνήθως είναι 2 έτη, και γίνεται 5ετής με 3ετή επέκταση εγγύησης(πληρώνοντας έξτρα 240€ στην περίπτωση του fiesta). Αν κάτσεις όμως και διαβάσεις τι ακριβώς καλύπτει η επέκταση εγγύησης, μάλλον θα κρίνεις πως δεν αξίζει τον κόπο να την πληρώσεις.

 

Και τέλος, παίζει να σου βγαίνει φτηνότερα να πληρώνεις επισκευές+προγραμματισμένη συντήρηση σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας μετά την 5ετία, σε σχέση να πληρώνεις μόνο την προγραμματισμένη συντήρηση στην αντιπροσωπεία μέσα στην 5ετία.

 

Με λίγα λόγια εφόσον γουστάρεις και μπορείς να παίρνεις καινούργιο αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια(έστω και τσίπικο), με γεια σου με χαρά σου. Μην προσπαθείς όμως να πείσεις τους υπόλοιπους ότι έτσι σου βγαίνει φτηνότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποτε σε πρωτη φαση εσυ φανταστηκες οτι αλλαζω καγιεν ανα 5ετια, επειδη στο ποστ που εγραψα που κανω σερβις δεν διευκρινησα οτι αναφερομαι σε σουπερμινι :lol: Λογικα μονο τα καγιεν κανουν σερβις...

 

Aπο κει και περα:

Πρωτον, δεν μπηκα να πεισω κανεναν. Απαντησα στο θεμα του τοπικ για τι τι κανω ΕΓΩ και μου απαντησες με like-bait τσιτατο ποστ "λεφτα υπαρχουν". Κι εκανα το λαθος να κατσω να σου απαντησω στα σοβαρα για να σου αποδειξω οτι δε χρειαζεται να ειναι κροισος κανεις κι ερχεσαι και μου λες οτι προσπαθω να πεισω τους αλλους να κανουν το ιδιο με εμενα  :lol: Fuck logic.

 

Δευτερον, μια που εφερα τα fiesta ως παραδειγμα. Ωραιες οι θεωριες σου με τα 55% , ωραιες και οι επισημες ερευνες (δωσε και κανα link ετσι για να υπαρχει θα ηταν χρησιμο). Μπες τωρα κι ενα car.gr κοιτα για τα fiesta του 2010/2011 (5ετιας). +/- 7.000 τα βλεπω εγω παντως, παρα τις "ερευνες σου". Και μαλιστα σε χωρα κι εποχη που οι τιμες πιεζονται προς τα κατω. Υπο νορμαλ συνθηκες η τιμη θα ηταν ακομα πιο πανω. Αρα οτι εγραψα. Το πουλαει 7.000 το 5ετιας, τσονταρει 4.000 απο πανω και παιρνει αμαξι του κουτιου. Τα 4.000 ειναι ακομα λιγοτερα αν αφαιρεσουμε τις φυσιολογικες φθορες και πιθανες βλαβες που θα βγαλει το 5ετιας. Ποσο πιο απλα να το πει κανεις;

 

Αν λοιπον σε βαθος 5ετιας μπορει ο αλλος να βγαζει στην ακρη απο 67 ευρω εως 80-90, τοτε μπορει ανα 5ετια να εχει καινουργιο αμαξι. ΔΕΝ προσπαθω και ΔΕΝ με νοιαζει να πεισω κανεναν. Αλλος τα 'χει και τα "χαλαει" σε αμαξια, αλλος σε σουβλακια, αλλος σε ταξιδια, αλλος δεν τα εχει και κοιταει να τα βρει, κι αλλος απλα δεν τα 'χει καν και ασχολειται με τους παραπανω.

Στο "λεφτα υπαρχουν" απαντω και τις λοιπες εξυπναδες τυπων που κρινουν αυθαιρετα καποια πραγματα.

 

 

 

Με λίγα λόγια εφόσον γουστάρεις και μπορείς να παίρνεις καινούργιο αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια(έστω και τσίπικο), με γεια σου με χαρά σου. Μην προσπαθείς όμως να πείσεις τους υπόλοιπους ότι έτσι σου βγαίνει φτηνότερα.

Απο τη μια μου λες λεφτα υπαρχουν κι απο την αλλη λες οτι παιρνω τσιπικα αμαξια.

Τελικα ειμαι τσιπης ή κροισος;

Αποφασισε πριν αρχισω να κανω αλλους συνειρμους.

Επεξ/σία από Respawn^1000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποτε σε πρωτη φαση εσυ φανταστηκες οτι αλλαζω καγιεν ανα 5ετια, επειδη στο ποστ που εγραψα που κανω σερβις δεν διευκρινησα οτι αναφερομαι σε σουπερμινι :lol: Λογικα μονο τα καγιεν κανουν σερβις...

Δεν φαντάστηκα τίποτα, δεν μπήκα καν στον κόπο να σκεφτώ τι αμάξι μπορεί να έχεις, δεν με ενδιαφέρει. Τη γνώμη/άποψη σου σχολίασα σε σχέση με το τι οδηγεί ο μέσος Έλληνας, το οποίο δεν είναι ούτε πολυτελές SUV υψηλών επιδόσεων(cayenne) ούτε supermini(fiesta). Μικρομεσαίο κατηγορίας C 1.400-1.600cc οδηγεί ο μέσος Έλληνας.

 

Aπο κει και περα:

Πρωτον, δεν μπηκα να πεισω κανεναν. Απαντησα στο θεμα του τοπικ για τι τι κανω ΕΓΩ και μου απαντησες με like-bait τσιτατο ποστ "λεφτα υπαρχουν". Κι εκανα το λαθος να κατσω να σου απαντησω στα σοβαρα για να σου αποδειξω οτι δε χρειαζεται να ειναι κροισος κανεις κι ερχεσαι και μου λες οτι προσπαθω να πεισω τους αλλους να κανουν το ιδιο με εμενα  :lol: Fuck logic.

Πετυχημένο τσιτάτο, δεν μπορείς να πεις :D

 

Επίσης δεν διευκρίνησες αν αυτό που έγραψες αρχικά(post #5) ήταν αυτό που κάνεις εσύ ή η ήταν η συμβουλή σου προς τους υπόλοιπους.

 

Κατά τα άλλα, αν όλα αυτά που έγραψες στο post #14 δεν ήταν προσπάθεια να με/μας πείσεις, τι ακριβώς ήταν?

 

Δευτερον, μια που εφερα τα fiesta ως παραδειγμα. Ωραιες οι θεωριες σου με τα 55% , ωραιες και οι επισημες ερευνες (δωσε και κανα link ετσι για να υπαρχει θα ηταν χρησιμο). Μπες τωρα κι ενα car.gr κοιτα για τα fiesta του 2010/2011 (5ετιας). +/- 7.000 τα βλεπω εγω παντως, παρα τις "ερευνες σου". Και μαλιστα σε χωρα κι εποχη που οι τιμες πιεζονται προς τα κατω. Υπο νορμαλ συνθηκες η τιμη θα ηταν ακομα πιο πανω. Αρα οτι εγραψα. Το πουλαει 7.000 το 5ετιας, τσονταρει 4.000 απο πανω και παιρνει αμαξι του κουτιου. Τα 4.000 ειναι ακομα λιγοτερα αν αφαιρεσουμε τις φυσιολογικες φθορες και πιθανες βλαβες που θα βγαλει το 5ετιας. Ποσο πιο απλα να το πει κανεις;

Τσίμπα το link για να δεις πως το 55% όντως είναι έρευνα, και όχι δική μου θεωρία:

http://blog.xe.gr/?p=10747

 

Όσο για το fiesta, αν δεις κανένα τιμοκατάλογο θα διαπιστώσεις πως δεν υπάρχει με 11.000€. 11.900€(11.200€ με απόσυρση) έχει το φτηνότερο, αν προσθέσεις σε αυτά κόστος απόσυρσης(εικάζω 350€ αυτή τη στιγμή), κόστος επέκτασης εγγύησης στα 5 έτη(240€), μεταφορικά, πινακίδες και τέλη κυκλοφορίας, η τιμή με το κλειδί στο χέρι ξεπερνά τις 12.000€. Υπόψιν 12+ για το πιο τσίπικο fiesta που υπάρχει, με βασικό εξοπλισμό, με 2 πόρτες, χωρίς μεταλλικό χρώμα κτλ. Τόσο είναι το ελάχιστο που πρέπει να ξοδέψει κάποιος για fiesta, οι υπολογισμοί που κάνεις με το αυθαίρετο 11k είναι λάθος.

 

Όσο για αυτά που βλέπεις στο car.gr, πρώτα από όλα δεν αφορούν μόνο τα αυτοκίνητα με βασικό εξοπλισμό, κάποια από αυτά κοστίζουν 15+ καινούργια. Επίσης τα ~7.000€ είναι η τιμή που ζητάνε και όχι η τιμή που μπορούν να πιάσουν. Μην πούμε για την περίπτωση που το παίρνει σαν προκαταβολή ο αντιπρόσωπος, εκεί δύσκολα θα πάρεις πάνω από 5.000€.

 

Αυτά περί fiesta μια και το έφερες σαν παράδειγμα, γενικότερα όμως είναι κανόνας πως στην 5ετία ένα αυτοκίνητο χάνει κάτι παραπάνω από το 50% της αξίας του. Στην χώρα και στην εποχή που βρισκόμαστε πάντα, δεν έχει κανένα νόημα να αναφερθούμε τι θα ίσχυε σε μια άλλη εποχή ή σε μια άλλη χώρα.

 

Αν λοιπον σε βαθος 5ετιας μπορει ο αλλος να βγαζει στην ακρη απο 67 ευρω εως 80-90, τοτε μπορει ανα 5ετια να εχει καινουργιο αμαξι. ΔΕΝ προσπαθω και ΔΕΝ με νοιαζει να πεισω κανεναν. Αλλος τα 'χει και τα "χαλαει" σε αμαξια, αλλος σε σουβλακια, αλλος σε ταξιδια, αλλος δεν τα εχει και κοιταει να τα βρει, κι αλλος απλα δεν τα 'χει καν και ασχολειται με τους παραπανω.

Στο "λεφτα υπαρχουν" απαντω και τις λοιπες εξυπναδες τυπων που κρινουν αυθαιρετα καποια πραγματα.

 

 

Το θέμα μας είναι αν αξίζει κάθε 5 χρόνια να παίρνεις καινούργιο αυτοκίνητο, και όχι πόσο εύκολα ή δύσκολα μπορεί να το καταφέρει κάποιος αυτό. Και η απάντηση σε αυτό, σαρέσει δεν σαρέσει, είναι ότι αξίζει μόνο αν "λεφτά υπάρχουν". Τα επιχειρήματα μου είναι παραπάνω, αν δεν θέλεις να τα δεις δεν είναι δικό μου πρόβλημα.

 

Απο τη μια μου λες λεφτα υπαρχουν κι απο την αλλη λες οτι παιρνω τσιπικα αμαξια.

Τελικα ειμαι τσιπης ή κροισος;

Αποφασισε πριν αρχισω να κανω αλλους συνειρμους.

Δεν ξέρω τι είσαι, ούτε με ενδιαφέρει, όπως και δεν με ενδιαφέρουν οι συνειρμοί σου.

 

Ο χαρακτηρισμός "τσίπικο" δεν είχε να κάνει ούτε με σένα τον ίδιο ούτε με το τι αμάξια παίρνεις. Είχε να κάνει μόνο με τον φτωχό/βασικό(όπως θες πες το) εξοπλισμό που διαθέτει ένα supermini με 11.000€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις όποιες ηλεκτρολογικές εργασίες τίς κάνω μόνος μου.Μπουζί,φίλτρα κινητήρα καί καμπίνας,απολύμανση-καθαρισμό A/C,τακάκια,αμορτισέρ,ιμάντες,ότι δέν θέλει ράμπα δηλαδή,τά κάνω μόνος μου.Αλλαγή λιπαντικών,δίσκο πλατώ,καί ότι θέλει ράμπα σέ γενικό συνεργείο,πού ξέρω χρόνια.Γενικά όταν πάω συνεργείο τού λέω εγώ τί θέλω νά φτιάξει.Από τά περί κόστους συντήρησης τώρα.Από τό 2007 μέχρι σήμερα εχω δαπανήσει γιά ενα Honda Civic 1.8 sedan.Γιά τά σέρβις 1.200 ευρώ,μπαταρία 55 ευρώ,αμορτισέρ 600 ευρώ,λάστιχα 2 σέτ 580 ευρώ,γρανάζι καθρέπτου 50 ευρώ,τακάκια 75 ευρώ.Σύνολο 2.560 ευρώ γιά 8 έτη.Δηλαδή 320 ευρώ κατά έτο.Τό αυτοκίνητο τό είχα αγοράσει 24.000 ευρώ.Στην 5ετία θά επωλείτο περί τά 12.000 ευρώ καί γιά νά τό αντικαταστήσω,θά ήθελα άλλα 12.000 ευρώ.Το συμπέρασμα εύλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Respawn^1000:

 

Εγώ τουλάχιστον σου δίνω κάτι χειροπιαστό(την έρευνα), αλλά εσύ από την άλλη δεν δίνεις καμία απόδειξη για τους ισχυρισμούς σου. Ισχυρίζεσαι πως οι αντιπρόσωποι πουλάνε τα αυτοκίνητα αρκετές χιλιάδες ευρώ κάτω από την τιμή τιμοκαταλόγου, παρόλο που δεν υπάρχει κάποια επίσημη προσφορά. Ισχυρίζεσαι πως δίνουν με 9.600€ αυτοκίνητο που στον κατάλογο έχει 12.069€, άσε που δεν υπολογίζεις τα λοιπά έξοδα που περιέγραψα παραπάνω.

 

Έχει πλάκα πάντως να μου λες πως τα επιχειρήματα μου τελειώνουν τη στιγμή που εσύ δεν παρουσιάζεις κανένα σοβαρό επιχείρημα ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

YΓ2. Click me, εχει εκπληξη. 

Για πες μας γεροντα. Πηρα τιμη 9.600 στο 1.25/3θυρο/χωρις μεταλλικο χρωμα και 5 χρονια δωρεαν εγγυηση ναι ή ου; Η ερευνα του οτομοτο τι λεει επ'αυτου;

Όντως, ήταν μεγάλη έκπληξη να χρησιμοποιήσεις τον επίσημο τιμοκατάλογο ford της Κύπρου σαν επιχείρημα ότι οι Έλληνες αντιπρόσωποι πουλάνε τα fiesta 2.500€ κάτω από τον Ελληνικό επίσημο τιμοκατάλογο ford.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Respawn^1000

 

 Το insomnia είναι ελληνικό φόρουμ. Εσύ μπορεις να μένεις στην μαδαγασκάρη, αν αναφέρεις αντιπρόσωπο (χωρις να προσδιορίσεις χώρα) είναι λογικό και επόμενο να υποθέσει ο άλλος οτι μιλάς για Ελλάδα. Αυτό για να μην τσακωθούμε με την λογική.

 

Το γεγονός οτι μιλάς για φθορές (και αναφέρεις τακάκια!!!) , υπονοείς οτι ένα καινούριο αμάξι μέσα σε 5 χρόνια δεν θα χρειαστεί τακάκια-δίσκους, λάστιχα, ιμάντες κλπ? Ή επειδή μένεις σε 1 νησί (και ενδεχομένως γράφεις λίγα χλμ στο αμάξι σου) θεωρείς οτι κάποιος άλλος πχ δεν θα κάνει 100Κ+ χλμ σε μια 5ετία?

 

Το μοντέλο που περιγράφεις , μπορεί να δουλεύει αψογα σε σένα (λογικό αν πουλάς αμάξι 5ετίας με 40Κ χλμ να το δώσεις καλά λεφτά), σε κάποιον που κάνει 100Κ μέσα σε μια 5ετία, η αξία μεταπώλησης δεν θα είναι λιγότερη?

 

Για τα service στην αντιπροσωπεία... πάλι αυτό χωράει συζήτηση. Εγώ θεωρώ ΓΤΠ τους μηχανικούς της εκάστοτε αντιπροσωπείας και προτιμώ ανεξάρτητους με χρόνια εμπειρίας όσο η ηλικια των μηχανικών που δουλεύουν στις αντιπροσωπείες. Άσε τα λεφτά που γλυτώνεις (σε βάθος 5ετίας) τόσο απο το service όσο και απο την τιμή των ανταλλακτικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλα εδω πηρες ενα καλο μαθημα τουλαχιστον.

 

On topic τώρα, προσωπικά δεν πηγαίνω ποτέ σε αντιπροσωπεία για service/επισκευές εκτός αν είναι απόλυτη ανάγκη(πχ όταν χρειάζονται ειδικά εργαλεία ή διαγνωστικά που δεν υπάρχουν αλλού).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν σχολίασα τις τιμές και δεν με απασχολούν κιόλας. Σχολιάζω το πρώτο λινκ που έχεις δώσει που είναι απο κύπριο αντιπρόσωπο, και περιμένεις (ως δια μαγείας) να μυρίσουμε τα νύχια μας, για να καταλάβουμε που μένεις και για ποιον αντιπρόσωπο μιλάς.

 

P.S το οτι βλέπεις αμάξια να πωλούνται σε μια συγκεκριμένη τιμή, δεν σημαίνει απαραίτητα οτι αγοράζονται και σε αυτές. Αν βάλω στο car 206 15ετίας 5000 ευρώ, δεν σημαίνει (απαραίτητα) οτι θα πουληθεί και τόσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oσον αφορα τις τιμες των μεταχειρισμενων, ηδη εχω παραπεμψει στο car.gr. 7.000 τα fiesta 5ετιας.

 

 

 

Αυτή η τιμή αφορά 1200αρια Fiesta με το εντελώς βασικό επίπεδο εξοπλισμού?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 9.990€ είχε παίξει σαν προσφορά πριν 2,5 χρόνια περίπου:

 

http://www.zougla.gr/automoto/news/article/katerefse-sta-9990-evro-i-timi-tou-ford-fiesta

 

Σήμερα δεν υπάρχει αυτή η προσφορά, όσο και αν ψάξεις δεν θα την δεις στο κεντρικό site ford.gr, το site του Παζαρόπουλου πιθανότατα δεν είναι ενημερωμένο. Δεν ξέρω καν αν έχει ακόμα την αντιπροσωπεία της ford, τα τελευταία χρόνια έχασε τις audi/skoda/vw και fiat/alfa romeo. Με το παρελθόν που έχει πάντως(κάποια στιγμή τον κυνηγούσαν 250 πελάτες επειδή δεν τους παρέδιδε τα αυτοκίνητα που είχαν πληρώσει, συλλήψεις για χρέη στο δημόσιο κτλ), εγώ τουλάχιστον δεν θα τον προτιμούσα όσο φτηνά και αν πουλάει.

 

Εδώ φαίνεται από πόσο ξεκινά το φιέστα 1.000cc με απόσυρση:

 

http://www.ford.gr/Cars/Fiesta

 

Και πιο αναλυτικά η φτηνότερη έκδοση:

ΟΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΑΣ

ΜΟΝΤΕΛΟ TREND

ΣΤΥΛ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ 3θυρο

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ 1.0L βενζίνη 80PS 5-τάχυτο μηχανικό

ΧΡΩΜΑ Blazer Blue Στάνταρ

ΕΠΕΝΔΥΣΗ Ύφασμα σε ανθρακί απόχρωση Στάνταρ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ 11.900€

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ * 700 €

ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ**11.200 €

 

* περιλαμβάνει όφελος απόσυρσης και τρέχον προωθητικό πρόγραμμα

** Δεν περιλαμβάνει έξοδα προετοιμασίας, μεταφοράς, έκδοσης πινακίδων, ασφάλισης αυτοκινήτου, τέλη κυκλοφορίας και τυχόν φόρο πολυτελείας.

Στο post #22 εξήγησα πως ακριβώς τα 11.200 ξεπερνούν τις 12.000€ με το κλειδί στο χέρι.

 

Αυτή η τιμή αφορά 1200αρια Fiesta με το εντελώς βασικό επίπεδο εξοπλισμού?

Το autotriti το κοστολογεί 5500 αγορά και 6400 πώληση(FIESTA 1250cc 82ps):

 

http://www.autotriti.gr/data/usedcars/times/FORD.asp

 

Ο μέσος όρος τιμής πώλησης στο car.gr είναι 6.800, χωρίς να αφορά μόνο αυτά με βασικό εξοπλισμό:

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/prices/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...