Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά, καλησπέρα σας.

Σας γράφω από Γλασκώβη και θα ήθελα τη βοήθεια σας πάνω στο θέμα που θα σας εξηγήσω. 

(TL;DR στο τέλος :P )

 

Από την αρχή λοιπόν.

 

Επειδή μετακόμισα πρόσφατα, δεν είχα τη δυνατότητα να πάρω μαζί τον υπολογιστή μου από Ελλάδα.

Οπότε ζήτησα από τον πατέρα μου, να μου τον συσκευάσει τον υπολογιστή και να μου τον ταχυδρομήσει. Ο άνθρωπος έχοντας εμπειρία από πακετάρισμα και συσκευασίες, λόγω του ότι ασχολείται πάνω από 10 χρόνια με το Ebay, μου το πακέταρε ωραία, με bubble wrap στο εσωτερικό του υπολογιστή, με το original κουτί της Coolermaster, όταν είχα αγοράσει σκέτο το κουτί, μαζί με τα περιφερειακά (Ποντίκι, πληκτρολόγιο, κάμερα.) συν άλλες 5 κουβέρτες γύρω γύρω και όοοολα αυτά σε έναν σάκο των ΕΛΤΑ. Υπόψιν, η μητρική ήταν πολύ καλά βιδωμένη, το ίδιο και η κάρτα γραφικών.

 

Περιμένοντας με ανυπομονησία το PC λοιπόν, το παραλαμβάνω μετά από 2 μέρες, αφού ο άνθρωπος πλήρωσε 104 ευρώ για τα έξοδα αποστολής και ασφάλισης. (Μαζί με δηλωμένη αξία.) . Tο PC ήρθε κατεστραμμένο. Η μητρική είχε ξεβιδωθεί (Ακόμη απορώ από ΠΟΥ το πέταξαν), και το PCIExpress socket όπου υπήρχε η κάρτα γραφικών, τελείως ξεστελιωμένο, οπότε όπως καταλαβαίνετε, η μητρική ήδη ήταν για πέταμα. Στεναχωρημένη λοιπόν εγώ, παραγγέλνω μια άλλη μητρική από Amazon και αναφέρω στον πατέρα μου τι έγινε. Λίγες μέρες πέρασαν που είχα πάρει τη μητρική, και δοκιμάζοντας της, η κάρτα γραφικών ήταν και αυτή για πέταμα!!! Δεν δείχνει το παραμικρό, και το επιβεβαίωσα αφού μου έστειλε πάλι ο πατέρας μου μια παλαιότερη που είχα, οπότε και άλλη αναμονή. Εντωμεταξύ,την επόμενη κιόλας μέρα πήγε ο πατέρας μου από το ταχυδρομείο, όταν του είπα τη κατάσταση του πακέτου, να ζητήσει αποζημίωση, με φωτογραφικές αποδείξεις, ένα ένα τα βήματα ξεπακεταρίσματος του υπολογιστή και της ζημιάς που είχε προκληθεί.

 

Η συζήτηση άρχισε με μασημένη απάντηση από αυτούς, λέγοντας του ότι αποζημιώνουν μόνο πακέτα που έχουν χαθεί. Αφού τους αντικρούει με επιχειρήματα, όπως ότι ΡΩΤΗΣΕ τον ίδιο τον δειυθυντή των ΕΛΤΑ Κάτω Πατησίων τι να κάνει για να ασφαλισθεί σε περίπτωση καταστροφης και του υπέδειξε να συμπληρώσει το κενό δηλωμένης αξίας και ο ίδιος του είπε ότι το πακετάρισμα ήταν κομπλέ. Αφού όπως καταλαβαίνετε, μετά από φωνές, του δίνουν να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών, έχοντας πρώτα κάνει αίτηση για το πακέτο, για καταστροφή, και σε 10 μέρες θα είχαν απαντήσει.

 

Απάντησαν, και μας λένε ότι επικοινώνησαν με τη Parcelforce για αυτό το θέμα, η οποία μου έφερε το πακέτο σπίτι, και όντως, μου ήρθε ένα γράμμα από αυτούς, για να συμπληρώσω για το πακετάρισμα και τι περιείχε. Μετά από αναλυτική καταγραφή, το στέλνω πίσω το γράμμα, μαζί με φωτογραφίες στο Email τους. Αφού περιμέναμε άλλο ένα 10ημερο να απαντήσουν τα ΕΛΤΑ, η απάντηση ήταν η εξής : "Δεν δίνουμε αποζημίωση γιατί ο υπολογιστής έπρεπε να ήταν μέσα σε πλαστικό κουτι" γιατί το λέει ο κανονισμός!!!

 

Ζητώντας από τη κυρία να μας πει αυτόν τον κανονισμό, γιατί δεν υπάρχει πουθενά αυτό, η δικαιολογία πήγαινε σύννεφο! Οι απαντήσεις της κυρίας ήταν "Κάπου εδώ είναι ο κανονισμός" και "Δεν μπορώ να δω τώρα γιατί πρέπει να μπω σε έναν ειδικό λογαριασμό" και "Δε μπορώ τώρα γιατί είναι υπηρεσιακό." Στο εντωμεταξύ, λεεί στον πατέρα μου ότι θα πρέπει να γίνει επιτροπή και θα είναι και ο διευθυντής και οι δικηγόροι, που μάλλον αυτό το είπε για να τον ψαρώσει και να μη το συνεχίσει. Αφού πήρε την κατάλληλη απάντηση (Όχι βρίσιμο, εννοείται), του λέει, θα σας στείλω κάποια έγγραφα συμπλήρωσης για την αποζημίωση, για να συνεχιστεί το θέμα, να γίνει η επιτροπή.

 

Έχει περάσει 1,5 μήνας και η συγκεκριμένη κυρία όχι μόνο μας περιπαίζει με τις δικαιολογίες της, μας πάει από βδομάδα σε βδομάδα κιόλας. Σε κάθε τηλεφώνημα μας λέει ότι θα τα στείλει τη Δευτέρα, και αφού ξαναπερνάει μια εβδομάδα, μας δικαιολογήθηκε πάλι ότι είχαν απεργία, αλλά αυτό ήταν τη περασμένη Πέμπτη και όχι Δεύτερα, και η τελευταία δικαιολογία της, πριν 3 μέρες, ήταν ότι τα έδωσε στον διευθυντή να διορθώσει κάτιτις. 

 

 

Θα ήθελα λοιπόν τη βοήθεια σας πάνω σε αυτό το θέμα και εάν έχει ξανατύχει αυτό το πράγμα σε κάποιον. Είναι απαράδεκτο να μη σου δίνουν μια αποζημίωση που όντως δικαιούσαι, και εκνευρίζομαι γιατί δε μου έδωσαν αυτοί λεφτά για να φτιάξω το PC, που το έφτιαξα με κόπο, γιατί δεν έχει φθηνά κομμάτια επάνω. Αν ξέρετε και για αυτόν τον περιβόητο κανονισμό, θα ήθελα να μου τον αναφέρετε. 

Απλά δε ξέρω τι να κάνω πλέον και έχω απηυδήσει με όλη αυτή τη κοροϊδία. Το πάμε για καταγγελία με τον πατέρα μου, αλλά θα ήθελα να ακούσω και άλλες γνώμες.

 

Σας ευχαριστώ!

 

Edit: TL;DR , Παρέλαβα δέμα κατεστραμμένο για το οποίο δικαιούμαι αποζημίωση αφού ήταν ασφαλισμένο και με δηλωμένη αξία, έχοντας φωτογραφικές αποδείξεις και τα ΕΛΤΑ αποφεύγουν με δικαιολογίες την όλη διαδικασία.

Τα φώτα σας παρακαλώ!

Επεξ/σία από Ancallagon
  • Like 1
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αναγκαστικά ναι, γιατί η Parcelforce αποποιείται οποιασδήποτε ευθύνης για εισερχόμενα δέματα από το εξωτερικό. (Το λένε και μέσα στο site τους γιατί το είχα ψάξει μετά από μήνυμα που τους είχα στείλει και δε το ήξερα ούτε εγώ τότε.)

Δημοσ.

Δοκίμασε ο πατέρας σου να ρωτήσει σε ανεξάρτητες υπηρεσίες όπως στο ΙΝΚΑ; Δηλαδή να κάνει καταγγελία στο ΙΝΚΑ ή δε ξέρω άμα υπάρχει κάποια ανεξάρτητη αρχή που μπορεί να πάει.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω πιστευω κακως έκατσες να ακουσεις δικαιολογιες.... δεν θελω να σε κρινω βεβαια ουτε να στο παιξω έξυπνος αλλα επρεπε εξαρχής να τους δωσεις τελεσιγραφο ότι αν δεν βρεθει ο υπεύθυνος της ζημιάς και δεν με αποζημιώσετε εγω θα σας φέρω εδώ τα κανάλια και επισης θα παω στην αστυνομια να ξεκινήσουμε διαδικασιες. Και δωστε μου έναν υπευθυνο - διευθυντη να μιλησω γιατι το θεμα είναι σοβαρο δεν θα μιλαω με τον κάθε υπαλληλο που δεν ξέρει να με βοηθησει. Αυτή θα ηταν η δικη μου εξηγηση.

 

Και τι να περιμενεις ακριβως δηλαδή? δεν εχεις να περιμενεις κατι ο υπολογιστης ξεκινησε αθικτος και σου ηρθε κατεστραμενος δηλαδή να περιμενεις για ποιο πραγμα? τους ρώτησες?

Δημοσ.

Εγω πιστευω κακως έκατσες να ακουσεις δικαιολογιες.... δεν θελω να σε κρινω βεβαια ουτε να στο παιξω έξυπνος αλλα επρεπε εξαρχής να τους δωσεις τελεσιγραφο ότι αν δεν βρεθει ο υπεύθυνος της ζημιάς και δεν με αποζημιώσετε εγω θα σας φέρω εδώ τα κανάλια και επισης θα παω στην αστυνομια να ξεκινήσουμε διαδικασιες. Και δωστε μου έναν υπευθυνο - διευθυντη να μιλησω γιατι το θεμα είναι σοβαρο δεν θα μιλαω με τον κάθε υπαλληλο που δεν ξέρει να με βοηθησει. Αυτή θα ηταν η δικη μου εξηγηση.

You have the right to remain silent. Anything you say can and will be used against you in a court of law τετοια φαση? :P

Δημοσ.

Δε διαφωνώ με αυτό που λες DDevil, αλλά όταν ζήτησε ο πατέρας μου τον δειυθυντή, του λένε ότι δεν εμφανίζεται, για λόγους (???) . 

Αν ήταν στο χέρι μου, θα τους τηλεφωνούσα κάθε μέρα μέχρι να βρεθεί λύση, αλλά δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω τηλεφωνήματα στην Ελλάδα. Να τους έπριζα. Απλά δεν ήθελε ο πατέρας μου να το πάει σε απειλές το θέμα για να μη χάσουμε το δίκιο μας. 

 

xpapias, ?? 

 

Zappy, λέμε να απευθυνθούμε στον Συνήγορο του Πολίτη, μήπως βρεθεί άκρη. θα ψάξω όμως και την πρόταση σου, να δω τι παίζει και με το ΙΝΚΑ

Δημοσ.

You have the right to remain silent. Anything you say can and will be used against you in a court of law τετοια φαση? :P

 

Χαλαρά.

 

Μενω έκπληκτος με αυτά που διαβαζω... να σου καταστρεφει ο άλλος το προιον ή να σου δινει ελαττωματικο και μετα τι? να σε κοροιδευει κιολας? τραμπουκισμος mode : on.

Δε διαφωνώ με αυτό που λες DDevil, αλλά όταν ζήτησε ο πατέρας μου τον δειυθυντή, του λένε ότι δεν εμφανίζεται, για λόγους (???) . 

Αν ήταν στο χέρι μου, θα τους τηλεφωνούσα κάθε μέρα μέχρι να βρεθεί λύση, αλλά δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω τηλεφωνήματα στην Ελλάδα. Να τους έπριζα. Απλά δεν ήθελε ο πατέρας μου να το πάει σε απειλές το θέμα για να μη χάσουμε το δίκιο μας. 

 

xpapias, ?? 

 

Zappy, λέμε να απευθυνθούμε στον Συνήγορο του Πολίτη, μήπως βρεθεί άκρη. θα ψάξω όμως και την πρόταση σου, να δω τι παίζει και με το ΙΝΚΑ

 

Τι δεν εμφανίζεται για λογους (???) αυτος δεν δουλευει εκει? τις βαρδιες τις κανει από το σπιτι του? αν δεν ερθει κάποιος να λυθει το θεμα θα τους ελεγα και γρηγορα εγω θα φέρω την αστυνομια και κανάλι εδώ πέρα. Καλα κατσε τα ΕΛΤΑ σου εκαναν τέτοια εξηγηση? εισαι σιγουρη? εχω μεινει έκπληκτος ετσι όπως τα περιγράφεις.

 

Με απειλες σε τέτοιες περιπτώσεις δεν το χανεις το δικιο σου ισα ισα αυτοι πανε να στο κλέψουν το δικιο σου.

Δημοσ.

Μιλάω για τον διευθυντή της εξυπηρέτησης πελατών των ΕΛΤΑ, γιατί ο διευθυντής του καταστήματος των ΕΛΤΑ στα Πατήσια, είπε να απευθυνθούμε εκεί. Το πρόβλημα είναι ότι για κάποιο λόγο δε μας τον δίνουν στο τηλέφωνο, και δε βρίσκω σχετικά στοιχεία στο ίντερνετ, μήπως και έβρισκα κανένα τηλέφωνο του.

Έστειλα σήμερα ένα mail για τα παράπονα των ΕΛΤΑ, αλλά μάλλον το θέμα θα καταλήξει σε καταγγελία.

Δημοσ.

Μιλάω για τον διευθυντή της εξυπηρέτησης πελατών των ΕΛΤΑ, γιατί ο διευθυντής του καταστήματος των ΕΛΤΑ στα Πατήσια, είπε να απευθυνθούμε εκεί. Το πρόβλημα είναι ότι για κάποιο λόγο δε μας τον δίνουν στο τηλέφωνο, και δε βρίσκω σχετικά στοιχεία στο ίντερνετ, μήπως και έβρισκα κανένα τηλέφωνο του.

Έστειλα σήμερα ένα mail για τα παράπονα των ΕΛΤΑ, αλλά μάλλον το θέμα θα καταλήξει σε καταγγελία.

 

Αν το εστειλες από εκει για ποιο λογο να απευθυνθείς σε άλλο διευθυντη από εκει δεν εφυγε το πακέτο? συνεργάζονται με κάποια μεταφορικη αυτοί? πως τα μεταφέρουν? μηπως η μεταφορική το έσπασε καταλάθος? ή δεν ξερω τι... τα ρώτησες αυτά?

Δημοσ.

Απλά τα θέματα αυτά για τις αποζημιώσεις , τα διαχειρίζονται οι της εξυπηρέτησης πελατών (Δε γνωρίζω γιατί δε τα διαχειρίζεται το ίδιο το κατάστημα από όπου έφυγε το δέμα.) Αλλά με το να μας πουν, δε σας δίνουμε αποζημίωση γιατί έπρεπε να ήταν σε πλαστικό κουτί, θα πρέπει να πάει παραπέρα το θέμα και να γίνει επιτροπή, γιατί λένε αηδίες και δικαιολογίες.

Γιατί όλο αυτό , μη με ρωτάς, ειλικρινά δεν έχω ιδέα. Η μόνη εξήγηση είναι ότι δε θέλουν να δώσουν αποζημίωση.

Αν και δε το έχω ρωτήσει, λογικά πάντα, οι ίδιοι το πάνε μέχρι το αεροδρόμιο. Δε νομίζω να έχουν και καμία άλλη μεταφορική...  

Δημοσ.

Απλά τα θέματα αυτά για τις αποζημιώσεις , τα διαχειρίζονται οι της εξυπηρέτησης πελατών (Δε γνωρίζω γιατί δε τα διαχειρίζεται το ίδιο το κατάστημα από όπου έφυγε το δέμα.) Αλλά με το να μας πουν, δε σας δίνουμε αποζημίωση γιατί έπρεπε να ήταν σε πλαστικό κουτί, θα πρέπει να πάει παραπέρα το θέμα και να γίνει επιτροπή, γιατί λένε αηδίες και δικαιολογίες.

Γιατί όλο αυτό , μη με ρωτάς, ειλικρινά δεν έχω ιδέα. Η μόνη εξήγηση είναι ότι δε θέλουν να δώσουν αποζημίωση.

Αν και δε το έχω ρωτήσει, λογικά πάντα, οι ίδιοι το πάνε μέχρι το αεροδρόμιο. Δε νομίζω να έχουν και καμία άλλη μεταφορική...  

 

Εσυ σε τι κουτι το ειχες το μηχανημα? ωραια και εφόσον επρεπε να ηταν σε πλαστικο κουτι για ποιο λογο δεχθηκανε να το παραλαβουν και δεν στο έδωσαν πισω? εσυ δεν εισαι υποχρεωμενη να ξέρεις αυτους τους κανονισμούς την μεταφορα την κάνουν οι ιδιοι οποτε μάλλον δεν τους ενδιαφερει και πολύ ή σε κοροϊδεύουν τι επιτροπες και ιστοριες? θα στειλουν μια αναφορά στο υπουργειο τους δεν ξερω τι προισταμενους εχουν από πανω και θα πουν έγινε αυτή η μλκια πρεπει να δεσμεύσουμε ένα ποσο για να αποζημιώσουμε τον πελάτη αλλα αυτοι από ότι καταλαβα μπορει να φοβούνται κιολας μηπως μαθευτεί αυτό... ψάξε βρες ποιος είναι πανω από αυτους και πηγαινε σε αυτόν πες τους το ότι ξέρετε εγω θα πάω εκει αμα δεν μου βρειτε λυση να δουμε πως θα αντιδράσουν.

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω.

 

Εφόσον ζητάς αποζημίωση συμπληρώνεις την αντίστοιχη αίτηση και περιμένεις να σου απαντήσουν εγγράφως.

 

Ειτε σε αποζημιωνουν είτε σου εξηγουν το λογο που σου αρνούνται και κινείσαι με βαση τη γραπτή τους απάντηση νομικα.

 

Αν όντως δικαιούσαι και δεν καλύπτονται από τους όρους της υπηρεσιας.

 

Οτιδήποτε παραπάνω είναι απλά χάσιμο χρόνου.

Δημοσ.

Περιμένουμε να μας στείλει αυτή κάποια έγγραφα ακόμη για να συμπληρωθούν κάποια ακόμη στοιχεία και να συνεχιστεί το θέμα και δεν τα έχει στείλει ακόμη η κυρία, γιατί μας πάει από Δευτέρα σε Δευτέρα. Επίσης ο λόγος που αρνήθηκε, δεν καταγράφεται πουθενά, οπότε δεν είναι βάσιμος.

 

Το κουτί είναι το κλασσικό της Coolermaster , το original δηλαδή του σκέτου κουτιού όταν το είχα πρωτοαγοράσει. Αυτός ο κανονισμός, πίστεψε με, δεν αναφέρεται πουθενά , έχω φάει μέρες να ψάχνω και δε βρήκα τίποτα που αναφέρει η κυρία. (Θα έλεγα το όνομα της, αλλά δε ξέρω εαν επιτρέπεται.) Η επιτροπή, έτσι όπως το λέει αυτή, θα είναι ουσιαστικά κάτι σαν "claim" της υπόθεσης, (Dispute = Το αρνήθηκαν, οπότε τώρα >Claim, κάπως έτσι το καταλαβαίνω) για να ξαναδουν τα στοιχεία και να καταλήξουν σε ένα τελειωτικό συμπέρασμα.

Θα το ψάξω και άλλο το θέμα, αλλά επειδή όπως ανάφερα, η υπομονή τελειώνει, θα γίνει καταγγελία.

 

Ήθελα απλά να ρωτήσω γνώμες και να δω εάν αυτό είχε ξανατύχει σε κάποιον.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...