Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

κάποτε......πόσο κάνει ένα pc ? 250 ευρώ? για τέτοιες δουλειές εν έτη 2015 ΕΛΕΟΣ να δημιουργούνται προβλήματα λόγω αρχαίου hardware όπως στην περίπτωση εδώ που κλείνουν αεροδρόμια. 

 

πόσο κάνει για να ξαναγραφτεί το software που επικοινωνεί με τα αεροπλάνα,

πόσο κάνει το hardware επικοινωνίας,

πόσο κάνει το προσωπικό υποστήριξης που θα χρειαστεί,

πόσο κάνουν οι δοκιμές,

ποιο είναι το κόστος αντικατάστασης και το change management βασικού συστήματος ενώ λειτουργεί το αεροδρόμιο ..

 

κλπ. κλπ.

 

 

Βέβαια , από όλη την είδηση, εγώ νιώθω ανασφάλεια αντιλαμβανόμενος ότι τα συστήματα που δεν είναι καθημερινής χρήσης σε ένα από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια του πλανήτη, είναι για τα πανηγύρια...

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλά δεν μιλάω και για virtual machine οπου θα μπορούσε να είχε στηθεί το εν λογω λειτουργικό ξανα και να δοκιμαζότανε με ασφάλεια σε συγχρονο μηχάνημα και χωρίς ιδιαίτερο κόστος.

 

Σχετικά με αυτό θα θέσω ένα παράδειγμα - σκεπτικό:

1. Η Χ εταιρεία πιστοποίησε το αναφερόμενο στο άρθρο μηχάνημα με 1 εκατομμύριο € (ή φράγκα) το 1990κάτι.

2. Οι τεχνικοί της γαλλικής πολιτικής αεροπορίας το 2015 κάνουν δοκιμή σε virtual pc windows 8 και όλα δουλεύουν ΟΚ σε όλες τις περιπτώσεις.

3. Παίρνει ο εκάστοτε πρόεδρος - διευθυντής- προϊστάμενος την απόφαση να μπει ένα υπολογιστής των 500€ να κάνει την δουλειά;

Όχι...

γιατί χρειάζεται εκ νέου πιστοποίηση , δηλαδή χρήματα. (είναι νομικό και οικονομικό το θέμα)

Γιατί:

ας πούμε ότι δέχεται και το σύστημα δουλεύει καλά για 5 χρόνια και μία μέρα γίνεται ένα ατύχημα λόγω του συγκεκριμένου... τότε οι υπεύθυνοι θα  έχουν πολλά προβλήματα..

  • Like 1
Δημοσ.

πόσο κάνει για να ξαναγραφτεί το software που επικοινωνεί με τα αεροπλάνα,

πόσο κάνει το hardware επικοινωνίας,

πόσο κάνει το προσωπικό υποστήριξης που θα χρειαστεί,

πόσο κάνουν οι δοκιμές,

ποιο είναι το κόστος αντικατάστασης και το change management βασικού συστήματος ενώ λειτουργεί το αεροδρόμιο ..

 

κλπ. κλπ.

 

 

Βέβαια , από όλη την είδηση, εγώ νιώθω ανασφάλεια αντιλαμβανόμενος ότι τα συστήματα που δεν είναι καθημερινής χρήσης σε ένα από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια του πλανήτη, είναι για τα πανηγύρια...

 

 

όσο και να κάνει ρε φίλε δεν γίνεται να βασίζεσαι σε υπολογιστή 23 χρονών! σε αεροδρόμιο είσαι όχι στο χρωματοπωλείο που θα συνδέεται η ζυγαριά με pc και θα βγάζεις τις αναλογίες κωδικών χρωμάτων και αν γίνει στραβή θα χάσεις τον πελάτη,έλεος απλά έλεος ολόκληρη πολυεθνική που θα διαχειρίζεται τέτοια θέματα η κυβέρνηση και δεν μπορεί να επενδύσει έστω και 100 χιλιάδες για το αεροδρόμιο της χώρας για μια τόσο σημαντική δουλειά όπως το να πετάει το αεροπλάνο σε ομίχλη.

  • Like 1
Δημοσ.

Σχετικά με αυτό θα θέσω ένα παράδειγμα - σκεπτικό:

1. Η Χ εταιρεία πιστοποίησε το αναφερόμενο στο άρθρο μηχάνημα με 1 εκατομμύριο € (ή φράγκα) το 1990κάτι.

2. Οι τεχνικοί της γαλλικής πολιτικής αεροπορίας το 2015 κάνουν δοκιμή σε virtual pc windows 8 και όλα δουλεύουν ΟΚ σε όλες τις περιπτώσεις.

3. Παίρνει ο εκάστοτε πρόεδρος - διευθυντής- προϊστάμενος την απόφαση να μπει ένα υπολογιστής των 500€ να κάνει την δουλειά;

Όχι...

γιατί χρειάζεται εκ νέου πιστοποίηση , δηλαδή χρήματα. (είναι νομικό και οικονομικό το θέμα)

Γιατί:

ας πούμε ότι δέχεται και το σύστημα δουλεύει καλά για 5 χρόνια και μία μέρα γίνεται ένα ατύχημα λόγω του συγκεκριμένου... τότε οι υπεύθυνοι θα  έχουν πολλά προβλήματα..

Συμφωνώ οτι ειναι πιο πολυπλοκο το ζητημα, αλλα νομίζω κανένας δεν ασχοληθηκε σοβαρα με το εν λόγο συστημα και δεν του εδωσε την σημασία που έπρεπε. Από την στιγμή που ένα συστημα δεν συντηρείται σωστά επειδή ειναι σε windows 3.1, ειναι φυσικό επακόλουθο να δημιουργήσει προβλημα. Η δικαιολογία οτι ειναι αρκετά παλιο λειτουργικό δεν σημαίνει οτι ειναι και αχρηστο.

Εγραψα για την δυνατότητα δοκιμών και εκπαίδευσης του προσωπικού με την χρήση virtual machine και όχι αντικατάσταση του hardware που φυσικά ειναι πιστοποιημένο.Αν προσεξες το άρθρο γράφει για έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού με γνώσεις συντήρησης του. Κανενας δεν ενδιαφέρθηκε να το μάθει με την δικαιολογία οτι ειναι αρκετά παλιο και το hardware επίσης 20ετιας.Το hardware επισκευάζεται με τον ένα ή τον άλλο τροπο. Απο την άλλη το software εφόσον δεν το έχεις κανει κάπου backup (ας είναι και σε virtual machine), απαξ και το χάσεις, τελείωσαν όλα...

Ειναι πολυ δυσκολο να βρείς μηχανηματα για να στησεις windows 3.1 και να κανεις εξασκηση σε αυτά αλλα με ένα virtual machine πιστευω θα είχε λυθεί το βασικοτερο προβλημα της εκπαίδευσης των στελεχών της εταιρείας και δεν θα υπήρχε ως δικαιολογία για την βλάβη που παρουσιαστηκε.

Για μένα το περιεργο στην ειδηση δεν είναι το πόσο παλιό λειτουργικό ειναι το windows 3.1, αλλά η αδιαφορία που έδειξε η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας για ένα κρίσιμο σύστημα της.Δεν αποτελεί δικαιολογία για μένα οτι είναι παλιό για τα οποια προβλήματα παρουσιαστούν σε αυτό.Περισσότερο κατηγορώ την ελλειπή συντήρηση του και την αδιαφορία των υπευθύνων.

Αν κρίνω από τις απαντήσεις στο θέμα οι υπεύθυνοι μάλλον ειναι τιποτα πιτσιρικάδες που πιστεύουν οτι με καινουργιο μηχάνημα δεν θα έχουν προβλημα, ασχετα και σε αυτό αν δεν ξέρεις να το δουλεύεις η δεν το συντηρείς σωστά θα έχεις τα ιδια και χειρότερα προβλήματα με το παλιό...

Συναντάω ανθρωπους στην δουλεία μου που επειδή δεν δουλεύουν σε καινουργιο υπολογιστή νομιζουν οτι τα προβληματα οφείλονται σε αυτό και όχι οτι δεν ξέρουν να τον συντηρούν σωστα....Εχω ακούσει το κορυφαίο. Οταν καποιο κολλημα παρουσιαζετε στο software να λένε "μα καλά πως χάλασε ? καινουργιο μηχάνημα είναι..." :blink:

  • Like 1
  • 3 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...