Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν ο άλλος έχει 1800αρι αυτοκίνητο με αέριο και το κινεί με βενζίνη, θα πρέπει να απαλλαγεί εντελώς από τη φορολογία λόγω ηλιθιότητας.

 

 

Ευχαριστω για την ...φιλοφρονυση .Εχουμε στην οικογενεια οι ... ηλιθιοι 2 1800αρια και ένα διλιτρο με υγραεριο !!

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Ευχαριστω για την ...φιλοφρονυση .Εχουμε στην οικογενεια οι ... ηλιθιοι 2 1800αρια και ένα διλιτρο με υγραεριο !!

Χαχαχα

 

Δεν πιστεύω να σε αφορά αυτό που είπε Γιάννη, μίλησε υποθετικά για αυτούς που έχουν αυτοκίνητο που καίει και υγραέριο αλλά του βάζουν μόνο βενζίνη :)

  • Like 3
Δημοσ.

Χαχαχα

 

Δεν πιστεύω να σε αφορά αυτό που είπε Γιάννη, μίλησε υποθετικά για αυτούς που έχουν αυτοκίνητο που καίει και υγραέριο αλλά του βάζουν μόνο βενζίνη :)

 

Ετσι θα συμφωνησω μαζι του...Παρανοησα .

  • Like 1
Δημοσ.

Ετσι θα συμφωνησω μαζι του...Παρανοησα .

 

Ρε συ Γιάννη, προαφνώς ρε φίλε. Δηλαδή είναι σα να έχω ηλιακό στο σπίτι και εγώ να ανάβω τον θερμοσίφωνα για να κάνω μπάνιο.

χαχαχα αν ομως τυχει ρε παιδι μου να πρεπει να το κινει με βενζινη ετσι φοροδιαφευγει!!!

 

Αν μπορεί να το κινεί με αέριο και αυτός επιλέγει βενζίνη, πληρώνει μέσω των υπέρογκων φόρων της βενζίνης το ποσό που θα γλύτωνε από την έκπτωση στα τέλη

  • Like 1
Δημοσ.

αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης το κυκλοφορουσε χωρις να πληρωνει τα τελη προφανως πρεπει να τα πληρωσεις για να σου δωσουν πινακιδες

 

οταν εχεις πληρωσει τα τελη τα προηγουμενα και καταθεσης πινακιδες ΔΕΝ πληρωνεις τιποτα μετα , παρα μονο τα τελη της χρονιας που θα τις παρεις πισω , απλα πραγματα

Ουτε ειναι λυση να πεταξω ενα αυτοκινητο για 5κ οταν αγοραστηκε καινουργιο 40κ (2006) επειδη στο ΥΠΟΙΚ ειναι τουβλα

 

 

Δεν μίλησες μόνο για δίλιτρα, αλλά το συγκεκριμένο παράδειγμα που αναφέρεις αφορά αυτοκίνητα 2.500-3.000 κυβικών...

 

Επίσης κατά κανόνα οι περισσότεροι από αυτούς που έχουν καταθέσει/θα καταθέσουν πινακίδες ΕΙΧΑΝ την οικονομική δυνατότητα και να το αγοράσουν και να το συντηρήσουν. Δεν φταίνε αυτοί για το ότι έχει αλλάξει η κατάσταση.

 

 

Προφανώς εννοούσαν πως πρέπει να πληρωθούν τυχόν απλήρωτα τέλη ΠΡΙΝ γίνει ακινησία. Αν πχ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έκανε ακινησία μέσα στο 2012 και δεν είχε πληρώσει τέλη για 2010-2011-2012, για να γίνει άρση ακινησίας σήμερα θα πρέπει να πληρωθούν τα τέλη των τριών αυτών ετών εις διπλούν, σύν τα τέλη Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2015. Κακώς υπέθεσες πως τα αυτοκίνητα συνεχίζουν να χρεώνονται τέλη κυκλοφορίας ακόμα και όταν βρίσκονται σε ακινησία, δεν ισχύει αυτό.

 

Ζητώ συγνώμη αν δεν ήμουν συγκεκριμένος... το αυτοκίνητο για το οποίο γίνεται ο λόγος έχει καταθέσει πινακίδες πριν μπει το 2013, μας ζήτησαν τα τέλη για 2013-2014-2015 (όχι είς διπλούν) για να πάρουμε πίσω τις πινακίδες. Άρα σύμφωνα με τον υπάλληλο που μιλήσαμε, πρέπει να πληρώσουμε τα τέλη για όλη την περίοδο που το όχημα ήταν νόμιμα σε ακινησία. Γι'αυτό και ζήτησα εμπειρίες άλλων καθώς άλλα λέει ο νόμος και άλλα φαίνεται να ισχύουν.

 

Σχετικά με το άλλο ζήτημα, φοβάμαι πως χάσατε το point... από τη στιγμή που αγοράστηκε το όχημα μέχρι τώρα τα τέλη έχουν συνολική αύξηση το πολύ 20%, ΟΚ; Το πρόβλημα δηλαδή είναι πως με τα τέλη 20% φθηνότερα "βγαίνατε" οικονομικά και τώρα με τις αυξήσεις δεν "βγαίνετε"; Για μένα αυτό σημαίνει δύο πράγματα, πως υποθέσατε πως τα τέλη θα παραμείνουν πάντα στην ίδια τιμή συνέχεια (λάθος) ή/και πως έχουν κοπεί τα έσοδά σας από αλλού και πλέον οποιαδήποτε αύξηση -όχι μόνο των τελών αλλά γενικά- σας βγάζει εκτός προϋπολογισμού.

 

Και στις δύο περιπτώσεις, συγνώμη αλλά πρόκειται για κακό υπολογισμό του οικογενειακού προϋπολογισμού και των αναγκών σας, δεν αφήσατε καθόλου περιθώριο για απόκλιση και τώρα για €50 στη χειρότερη σκέφτεστε να μείνετε χωρίς όχημα για 6-12 μήνες. Το λέω χωρίς κανένα ίχνος κακίας, ας προσέχατε, κι αν ανήκετε στο 1% των περιπτώσεων που χάσατε τη δουλειά σας και δεν μπορείτε να πληρώσετε τότε συγνώμη και πάλι αλλά δεν το χρειάζεστε αυτή την περίοδο το αυτοκίνητο για να σας δυσανασχετούν τα τέλη κυκλοφορίας.

Δημοσ.

Ξεχνάς να προσθέσεις σε αυτά τον φόρο πολυτελείας, την γενικότερη υπέρογκη φορολόγηση των πάντων και κυρίως την τεράστια αύξηση στη βενζίνη.

 

Αν είχαν λίγο μυαλό θα είχαν βάλει τα τέλη κυκλοφορίας στο μισό και θα είχαν αυξήσει 5 λεπτά τη βενζίνη/πετρέλαιο/αέριο.

 

Θα είχαν βάλει όλοι πίσω τις πινακίδες τους και θα ξαναζωντάνευε η αγορά, αλλά που μυαλό από ελληνική κυβέρνηση?

 

Ο τρόπος υπολογισμού των τελών είναι μπακαλίστικος. Κανονικά τα τέλη θα έπρεπε να προκύπτουν από την αξία του οχήματος. Δηλαδή τώρα πληρώνει το ίδιο ένας ιδιοκτήτης Hyundai Elantra δίλιτρου με έναν BMWδάκια 520.

Αστειότητες.

  • Like 4
Δημοσ.

Ποτε ο μεγαλος φορος δεν εφερε καλα οικονομικα αποτελέσματα ...Θα μπορουσα να γραψω και αλλα  πολλα αλλα δεν θελω να κλειδωθεί το θεμα σαν πολιτικο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ξεχνάς να προσθέσεις σε αυτά τον φόρο πολυτελείας, την γενικότερη υπέρογκη φορολόγηση των πάντων και κυρίως την τεράστια αύξηση στη βενζίνη.

 

Αν είχαν λίγο μυαλό θα είχαν βάλει τα τέλη κυκλοφορίας στο μισό και θα είχαν αυξήσει 5 λεπτά τη βενζίνη/πετρέλαιο/αέριο.

 

Θα είχαν βάλει όλοι πίσω τις πινακίδες τους και θα ξαναζωντάνευε η αγορά, αλλά που μυαλό από ελληνική κυβέρνηση?

 

Ο τρόπος υπολογισμού των τελών είναι μπακαλίστικος. Κανονικά τα τέλη θα έπρεπε να προκύπτουν από την αξία του οχήματος. Δηλαδή τώρα πληρώνει το ίδιο ένας ιδιοκτήτης Hyundai Elantra δίλιτρου με έναν BMWδάκια 520.

Αστειότητες.

 

 

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά και πάλι δεν είναι κάτι καινούργιο. Θυμάμαι προ 10ετίας που ένα Lada Niva είχε ίδιο σήμα κυκλοφορίας με μια Mercedes CLK και σχολιάζαμε με γνωστούς το παράλογο της κατάστασης. Η κουβέντα τώρα γίνεται για το πενιχρό 5% αύξησης των τελών, πες 20% σε βάθος 10ετίας, όταν τα ίδια τέλη για αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού ήταν ήδη ψηλά και το 2005.

Δημοσ.

μονο αυξηση 20% τα τελη? μαλλον κοροιδευεις απλα 

2006 420€

2016 920€

 

μονο 20%

βενζινη ενα ευρω πανω

φορος πολυτελειας 

τεκμηρια

+μειωση μισθου 50%

 

και φταει ο οικογενειακος προυπολογισμος 

 

ΟΚ

 

αντι να μειωσουν τους φορους να παρουν πισω τις πινακιδες ο κοσμος εχουν το θρασος να τους αυξανουν,

αφου ετσι θελουν , καλητερα να καθετε στο γκαραζ

Δημοσ.

Λιγοτεροι ρυποι με το φυσικο αεριο αλλα σιγα μην το κανουν...

 

Ναι, μιας που τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας πηγαίνουν στην αντιμετώπιση των ρύπων. Συντάξεις των 2000 και των 2500 ευρώ θα γίνουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι, μιας που τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας πηγαίνουν στην αντιμετώπιση των ρύπων. Συντάξεις των 2000 και των 2500 ευρώ θα γίνουν.

 

 

Μηπως σου ξεφυγε καποιο μηδενικο στο τελος ?

Δημοσ.
Σχετικά με το άλλο ζήτημα, φοβάμαι πως χάσατε το point... από τη στιγμή που αγοράστηκε το όχημα μέχρι τώρα τα τέλη έχουν συνολική αύξηση το πολύ 20%, ΟΚ; Το πρόβλημα δηλαδή είναι πως με τα τέλη 20% φθηνότερα "βγαίνατε" οικονομικά και τώρα με τις αυξήσεις δεν "βγαίνετε"; Για μένα αυτό σημαίνει δύο πράγματα, πως υποθέσατε πως τα τέλη θα παραμείνουν πάντα στην ίδια τιμή συνέχεια (λάθος) ή/και πως έχουν κοπεί τα έσοδά σας από αλλού και πλέον οποιαδήποτε αύξηση -όχι μόνο των τελών αλλά γενικά- σας βγάζει εκτός προϋπολογισμού.

 

Και στις δύο περιπτώσεις, συγνώμη αλλά πρόκειται για κακό υπολογισμό του οικογενειακού προϋπολογισμού και των αναγκών σας, δεν αφήσατε καθόλου περιθώριο για απόκλιση και τώρα για €50 στη χειρότερη σκέφτεστε να μείνετε χωρίς όχημα για 6-12 μήνες. Το λέω χωρίς κανένα ίχνος κακίας, ας προσέχατε, κι αν ανήκετε στο 1% των περιπτώσεων που χάσατε τη δουλειά σας και δεν μπορείτε να πληρώσετε τότε συγνώμη και πάλι αλλά δεν το χρειάζεστε αυτή την περίοδο το αυτοκίνητο για να σας δυσανασχετούν τα τέλη κυκλοφορίας.

 

Πας καλά ρε man? Το 2008 τα τέλη για 1600άρι ήταν 168 ευρώ και φέτος θα πάνε 280. Η διαφορά είναι περίπου 67%. Θες να μας εξηγήσεις πώς διάλο προέκυψε η διαφορά 20%? Εκτός εάν εννοείς 20% κάθε χρόνο. Εάν συνυπολογίσεις και την αύξηση της βενζίνης, που το 2008 ήταν κάτω από 1 ευρώ και τώρα είναι κοντά στο 1,5 (και ποιος ξέρει πού θα φτάσει όταν θα αρχίσουν να ανεβαίνουν οι διεθνείς τιμές του αργού πετρελαίου), μάλλον δεν φταίει ο οικογενειακός προυπολογισμός. Και όλα αυτά μέσα σε 7 χρόνια. Εκτός εάν θες να μας πεις ότι κάθε 5-7 χρόνια θα πρέπει να αλλάζουμε αμάξι για να προσαρμοζόμαστε στις καύλες της κάθε κυβέρνησης. Πάρτο χαμπάρι, δεν είναι στραβός ο γιαλός. Εμείς αρμενίζουμε στραβά.

Μηπως σου ξεφυγε καποιο μηδενικο στο τελος ?

 

Ξέρω 'γω ρε φίλε; Τα ποσά είναι σε μηνιαία βάση. Αν υποψιαστώ ότι υπάρχει σύνταξη των 20000 ευρώ τον μήνα, θα τους εξαϋλώσω, όπως έκαναν οι Αμερικάνοι στον τζιχάντι Τζον. Να μήν μείνει τίποτα που να τους θυμίζει.

  • Like 1
Δημοσ.

Ζητώ συγνώμη αν δεν ήμουν συγκεκριμένος... το αυτοκίνητο για το οποίο γίνεται ο λόγος έχει καταθέσει πινακίδες πριν μπει το 2013, μας ζήτησαν τα τέλη για 2013-2014-2015 (όχι είς διπλούν) για να πάρουμε πίσω τις πινακίδες. Άρα σύμφωνα με τον υπάλληλο που μιλήσαμε, πρέπει να πληρώσουμε τα τέλη για όλη την περίοδο που το όχημα ήταν νόμιμα σε ακινησία. Γι'αυτό και ζήτησα εμπειρίες άλλων καθώς άλλα λέει ο νόμος και άλλα φαίνεται να ισχύουν.

Ίσως δεν καταλάβατε καλά, ίσως ο υπάλληλος έκανε λάθος, ίσως συμβαίνει κάτι άλλο που αγνοώ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι για το διάστημα ακινησίας ΔΕΝ χρεώνεται το αυτοκίνητο με τέλη κυκλοφορίας. Μπορείς να το διαπιστώσεις και μόνος σου στην εφαρμογή εκτύπωσης τελών κυκλοφορίας στο gsis, εφόσον γνωρίζεις αριθμό κυκλοφορίας και ΑΦΜ. Αν όντως είναι σε ακινησία, για τα 3 αυτά έτη δεν θα σου βγάλει οφειλή τελών κυκλοφορίας. Το ίδιο και στην εφορία, πως σκτα θα σου εκτυπώσει διπλότυπο για να πληρώσεις οφειλή που δεν υφίσταται?

 

Σχετικά με το άλλο ζήτημα, φοβάμαι πως χάσατε το point... από τη στιγμή που αγοράστηκε το όχημα μέχρι τώρα τα τέλη έχουν συνολική αύξηση το πολύ 20%, ΟΚ; Το πρόβλημα δηλαδή είναι πως με τα τέλη 20% φθηνότερα "βγαίνατε" οικονομικά και τώρα με τις αυξήσεις δεν "βγαίνετε"; Για μένα αυτό σημαίνει δύο πράγματα, πως υποθέσατε πως τα τέλη θα παραμείνουν πάντα στην ίδια τιμή συνέχεια (λάθος) ή/και πως έχουν κοπεί τα έσοδά σας από αλλού και πλέον οποιαδήποτε αύξηση -όχι μόνο των τελών αλλά γενικά- σας βγάζει εκτός προϋπολογισμού.

 

Και στις δύο περιπτώσεις, συγνώμη αλλά πρόκειται για κακό υπολογισμό του οικογενειακού προϋπολογισμού και των αναγκών σας, δεν αφήσατε καθόλου περιθώριο για απόκλιση και τώρα για €50 στη χειρότερη σκέφτεστε να μείνετε χωρίς όχημα για 6-12 μήνες. Το λέω χωρίς κανένα ίχνος κακίας, ας προσέχατε, κι αν ανήκετε στο 1% των περιπτώσεων που χάσατε τη δουλειά σας και δεν μπορείτε να πληρώσετε τότε συγνώμη και πάλι αλλά δεν το χρειάζεστε αυτή την περίοδο το αυτοκίνητο για να σας δυσανασχετούν τα τέλη κυκλοφορίας.

Μου φαίνεται πως ζεις σε άλλη χώρα. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν αυξήθηκαν μόνο 20% ή 50€ μέγιστο, αλλά πολύ παραπάνω, παραδείγματα σου έδωσαν παραπάνω. Επίσης αυτοί που έχασαν τη δουλειά τους δεν είναι μόνο το 1%, είναι πολύ μεγαλύτερο το ποσοστό, χώρια που όλοι είδαμε μείωση στο εισόδημα μας, είτε μικρή είτε μεγάλη.

 

Το λέω χωρίς κανένα ίχνος κακίας, δεν έχεις καμία μα καμία επαφή με την Ελληνική πραγματικότητα.

  • Like 1
Δημοσ.

Σχετικά με το άλλο ζήτημα, φοβάμαι πως χάσατε το point... από τη στιγμή που αγοράστηκε το όχημα μέχρι τώρα τα τέλη έχουν συνολική αύξηση το πολύ 20%, ΟΚ; Το πρόβλημα δηλαδή είναι πως με τα τέλη 20% φθηνότερα "βγαίνατε" οικονομικά και τώρα με τις αυξήσεις δεν "βγαίνετε"; Για μένα αυτό σημαίνει δύο πράγματα, πως υποθέσατε πως τα τέλη θα παραμείνουν πάντα στην ίδια τιμή συνέχεια (λάθος) ή/και πως έχουν κοπεί τα έσοδά σας από αλλού και πλέον οποιαδήποτε αύξηση -όχι μόνο των τελών αλλά γενικά- σας βγάζει εκτός προϋπολογισμού.

 

 

Το δικό μας όταν αγοράστηκε είχε 372€ τέλη.

Για το 2015 δώσαμε 960€.

20% είναι αυτό?

  • Like 1
Δημοσ.

Και γω νομιζω η Φιεσταρα ξεκινησε με 327 η 372 τελη καπου το 2006...

 

Απο τελη του 2011 κοιμαται στο γκαραζ και θα συνεχισει και φετος!!

 

690 δε θα δωσω.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...