Spartan117 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Έχουμε φύγει τελείως off-topic αλλα μιας που αναφέρθηκε, η MS πριν βγει το X1/Ps4 υπολόγιζε με αλλα μετρα. Και ακόμα και πριν το official reveal του Ps4 όλοι πίστευαν ότι η consumer έκδοση θα είχε 4 gb GDDR5 και όχι 8 μιας και τα τότε Dev kit τρέχαν με 8 gb (που συνήθως έχουν παραπάνω ram για τις λειτουργίες του Dev kit).Η MS είχε ρίξει πολύ βάρος στο ότι θα είχαν 8gb DDR3 vs 4gb GDDR5 και επίσης περίμεναν πολύ καλύτερο response από το Kinekt 2.0 που είναι πολύ καλο hardware αυτό καθεαυτό. Η στραβή παίχτηκε στο ότι το Kinekt δεν έπιασε όσο είχαν υπολογίσει και στο ότι η Sony τελευταία στιγμή διπλασίασε την ram στο Ps4. Γι' αυτό έπεσε και overclock σε CPU/GPU πριν το launch για να μην υπάρχει αρκετά μεγάλη διαφορα (που μειώνει έστω και ελάχιστα το yield % στα chip). Στην τελική αυτό που μετράει όμως είναι ναι μεν και το hardware που έχει η κάθε κονσόλα αλλα το πιο βασικό, πως αξιοποιεί το hardware κάθε developer. 2
bedazzled Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Σωστά τα λες Spartan. Η Sony πήρε ένα στοίχημα με την GDDR5 και της βγήκε (4 -> 8GB την τελευταία στιγμή). Η MS το πήγε πιο συντηρητικά με την DDR3, επειδή εκεί είχε δεδομένα τα 8GB. Αν το PS4 είχε την μισή RAM, προφανώς η ιστορία θα είχε γραφτεί διαφορετικά (αυτοί που τώρα λένε ότι το hardware δεν μετράει, θα διατυμπάνιζαν την διπλάσια RAM). Έτσι είναι οι μπίζνες, θέλουν ρίσκο, κι άμα βγει, βγήκε...
cortaN@ Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Αν ήθελαν να φτιάξουν κονσόλα εξαρχής, προφανώς δεν θα έβαζαν DDR3 (τα 8GB RAM ήταν must για media center λειτουργίες), ούτε θα πετσόκοβαν την GPU, ούτε θα χρειαζόταν η eSRAM... Δεν ξερω αν το εχεις ψαξει το θεμα με το memory bandwidth στο One και στο ps4. Πληροφοριακα μπορεις να ανατρεξεις σε παλαιοτερα ποστς μου πανω στο θεμα η να δεις ενημερωση στο digital foundry η στο beyond3d η και αλλου. Π.χ. απο επισημα slides της ιδιας της sony και της microsoft οπου περιγραφουν το θεωρητικο peak b/width και το real-time διαθεσιμο memory b/width του καθε συστηματος. Αντιθετα απο τη γενικοτερη αισθηση που επικρατει στον τυπο και στους φανς, στο θεμα του συνολικου διαθεσιμου bandwidth σε συνθηκες real time με παραλληλη χρησιμοποιηση αυξημενων πορων της CPU - οπως συμβαινει σε ολους τους απαιτητικους τιτλους - το ps4 εχει πολυ χαμηλοτερο διαθεσιμο b/width (της ταξης των 80-90 Gb/sec) σε αντιθεση με το One οπου το real world b/width ειναι περιπου στα 140-150 Gb/s συνδυαζομενη DDR3 + esRAM. Πολλοι κολλανε στην GDDR5 (Graphics DDR) του ps4, χωρις ομως να λαμβανουν υποψη πως η μνηνη αυτη "πασχει" απο υψηλο latency σε σχεση με την DDR3 και ειναι λιγοτερο ικανη μνημη για ταυτοχρονη χρησιμοποιηση cpu + gpu resources απο οτι η γενικης φυσεως DDR. Αυτος ειναι και ο λογος που οι high end pc platforms χρησιμοποιουν DDR και οχι GDDR. Επισης οι διαυλοι του One που συνδεουν memory subsystem με cpu ειναι γρηγοροτεροι απο τους αντιστοιχους του ps4 (30 vs 20 GB), ενω το One εχει accelerators που ειναι ιδιαιτερα χρησιμοι στο real-time compression/decompression ειτε αφορα textures ειτε αφορα static images. Tο γεγονος οτι στο One προσθεσαν μια γενικης φυσεως cache μνημη παρα πολυ γρηγορη (6Τ-SRAM), η οποια καταλαμβανει περιπου το 30% του SoC και εχει πανω απο 1 δισεκατομμυριο transistors ηταν σχεδιαστικη επιλογη με πολλα πλεονεκτηματα και επιλογη υψηλου κοστους, οποτε οι λογοι για τους οποιους την επελεξαν δεν εχουν να κανουν με τη διαφορετικη προσεγγιση του One αρχικως, αλλα με αλλους λογους, μερικοι απο τους οποιους ειναι: 1) Η αναγκη για μια πολυ γρηγορη cache μνημη που μπορει να χρησιμοποιηθει ως framebuffer και να χωραει 1080p 2) H αναγκη αυτη η μνημη να ειναι ενα expansion της eDRAM του 360 - ενας απο τους λογους που το One καταφερνει την προς τα πισω συμβατοτητα ειναι το γεγονος πως η esRAM του One σχεδιαστικα ειναι ας πουμε μια πολυ πιο sophisticated εκδοση της eDRAM του 360, οποτε κατευθειαν τα calls απο την eDRAM μεταφραζονται ως calls στην esRAM 3) Η αναγκη για υποστηριξη tiled resources με την ελευση του DX12 και το πλεονεκτημα που αυτα φερουν χρησιμοποιωντας μια πολυ γρηγορη cache μνημη, οπως το γεγονος του compression αρκετων GB's textures σε 32ΜΒ SRAM. Η χρησιμοτητα της esRAM φαινεται και απο το γεγονος πως οι νεες καρτες της AMD και οι νεες APU θα προχωρησουν σε μια αντιστοιχη embedded ram αξιοποιωντας τα πλεονεκτηματα που εχει μια τετοια σχεδιαση. Το ps4 στο θεμα του memory management εχει ενα θεωρητικο peak b/width της ταξεως του 170 Gb/sec το οποιο ομως ποτε δεν επιτυγχανεται, καθως το onion ring και οι διαυλοι του ριχνουν το available b/width στο 80-90 Gb/sec οταν παραλληλα χρησιμοποιειται η CPU. Αυτος ειναι και ενας απο τους λογους που το ps4 παρουσιαζει προβληματα με το texture filtering και το anisotropic, καθως η χρηση χειροτερου filtering αυξανει το b/width. Επισης αυτος ειναι και ενας απο τους λογους που τα επιπλεον ROP's του ps4 πολυ δυσκολα αξιοποιουνται, καθως πριν αξιοποιηθουν το ps4 einai memory b/width bound. Αντιθετα, το One με την ταυτοχρονη χρησιμοποιηση DDR3 + esRAM επιτυγχανει ενα ρεαλιστικο real-time b/width της ταξεως του 130-140 Gb/sec, ενω το θεωρητικο συνδυαζομενο DDR3 + esRAM peak bandwidth ειναι στα 270 GB/sec. (σχεδον ποτε δεν επιτυγχανεται τετοια επιδοση, αναφερεται περισσοτερο για ακαδημαικους λογους) Τελος, πρεπει να αναφερθει οτι το memory footprint του One ειναι λιγοτερο απο το αντιστοιχο του ps4, καθως το πρωτο δινει 5GB διαθεσιμα ως πορους για gameOS, ενω το ps4 δινει μεχρι τωρα 4.5GB. Οποτε και εδω το One εχει ενα πλεονεκτημα. 1
Spartan117 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Αυτος ειναι και ενας απο τους λογους που το ps4 παρουσιαζει προβληματα με το texture filtering και το anisotropic, καθως η χρηση χειροτερου filtering αυξανει το b/width. Το RoTTR, Halo 5 και Forza 6 χρησιμοποιούν πολύ χαμηλό filtering για textures πάντως, και χλομό είναι να είναι anisotropic. Halo 5: http://abload.de/img/filteringisgoner1uc4.png RoTTR: http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/7/9/3/0/9/5/c.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1 Forza 6: http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/7/8/1/6/4/3/F6_025.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg Υπάρχει και συζήτηση για το θέμα εδώ: https://forum.beyond3d.com/threads/the-great-ps4-missing-af-mystery-spawn.57320/ Και όπως αρκετοί λένε και σε εκείνο το θέμα αλλα και σε αλλα στο B3D το πιο λογικό είναι να είναι θέμα API (GNMX) γιατί αν όντως υπήρχε θέμα bandwidth αυτό θα φαινόταν πολύ πιο έντονα από απλή έλλειψη AF σε κάποια games, που έχουν και οι δυο κονσόλες. 1
cortaN@ Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Το RoTTR, Halo 5 και Forza 6 χρησιμοποιούν πολύ χαμηλό filtering για textures πάντως, και χλομό είναι να είναι anisotropic. Αν θες παραδειγματα υψηλου filtering μπορεις να δεις το Ryse η το Dead Rising η καποιες αλλες multi-releases. Υπαρχουν πολλα παραδειγματα οπου το One εχει καλυτερο aniso. Το RoTTR δεν μπορω να απαντησω γιατι εχει επιλεξει normal προς low filtering και επιπλεον δεν εχει επιλεξει μια τεχνικη ΑΑ που να "καλυπτει" τα transparent και τα alpha. Ισως ειναι θεμα engine, ισως ειναι θεμα cross-gen η ισως ειναι σχεδιαστικη προσεγγιση σε ενα παιχνιδι τυπου corridor-level με πολυ υψηλο polygon count, πολλα gb's textures και ενα ιδιαιτερα advanced lightning engine που εχει volumetric lightning, god rays και αλλα στοιχεια real-time lightning μαζι με texture reflections. Στο Halo και στο Forza ειναι καθαρα θεμα σχεδιαστικης επιλογης, καθως στο πρωτο υπηρξε η αναγκη να παει στα 60 fps, με ταυτοχρονη παρουσια πολλων enemies και μια πολυ απαιτητικη lightning engine και απο καπου επρεπε να κοψουν. Παραδοσιακα τα Halo δεν παρουσιαζουν και το καλυτερο filtering, αλλα σιγουρα δεν ειναι χειροτερο απο αντιστοιχα παιχνιδια οπου το ενδιαφερον εστιαζεται στο polygon count, texture count και framerate. Στο δευτερο, στα Forza 5/6 εχεις aniso filtering σε αντιθεση με παλαιοτερα forza. Αυτο φαινεται ιδιαιτερα στις νεες πιστες, οπως στο Rio Di Janeiro. Φυσικα δεν μιλαμε για ενα setting 16x. Αυτο πολυ δυσκολα θα το συναντησεις σε κονσολα. Ας μη γελιομαστε, το aniso χρησιμοποιει resources και δε νομιζω πως ειναι ρεαλιστικο για μια home console να δινει βαρος σε ενα 16x setting αντι να δωσει αλλου. Συνηθως, χρησιμοποιουν το 4x το οποιο αποτελει ενα καλο compromise μεταξυ ποιοτητας εικονας και ταχυτητας. Φυσικα, στο filtering μετρανε και ορισμενα αλλα στοιχεια οπως το lod bias, κτλ, κτλ. 1
bedazzled Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Man με βάζεις στην διαδικασία να απαντήσω με σεντόνι όπως την άλλη φορά και θα σβηστούν στο τέλος. Αναπαράγεις αρκετούς μύθους (GDDR5 latency*), άλλα πράγματα τα συγχέεις (τι σχέση έχουν τα ROPs με την CPU?). No offense, αλλά δεν θέλω να χαλαστούμε. Θα προσπαθήσω να είμαι επιγραμματικός. * http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2014/09/Hynix-HBM-15.jpg (για latency δείτε τα νουμεράκια σε ns/nanoseconds) Για την DDR ο λόγος που έχουν τέτοια τα PC είναι γιατί βγαίνει σε DIMMs. Η GDDR μόνο σε soldered μορφή βγαίνει. PC = upgradability. Στις κονσόλες δεν χρειάζεται αυτό (υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως το N64). Η eSRAM μπήκε για να καλύψει την αργή DDR3 (καμία σχέση με το 360 BC, αυτό δεν ήταν καν στα αρχικά πλάνα, όχι ότι δεν βοηθάει), όπως έγινε το ίδιο στα XBOX360 και PS2 με την eDRAM. Δυστυχώς όμως αυτές οι μνήμες έχουν το κακό ότι σε περιορίζουν στην ανάλυση του framebuffer (το βλέπουμε και στο One, αλλά και στο 360 με subHD -αφορά και exclusives αυτό-) και ειδικά με deferred rendering. Αυτά που λες για την AMD ότι θα το γυρίσει σε embedded RAM δεν ισχύουν. Ποτέ δεν έχει βάλει τέτοια και ούτε πρόκειται. eDRAM βάζει μόνο η Intel. Μην μπερδεύεις την HBM, γιατί αυτή είναι κανονική RAM σε μορφή sandwich (για υψηλό bandwidth), low power, σε μεγάλη ποσότητα (αρκετά GB, λένε ότι θα πάει μέχρι 32GΒ). Καμία σχέση με MB. Στο λέω από τώρα ότι τα PS5/XB2 θα έχουν HBM και ελπίζω ίδιο hardware γενικότερα (CPU/GPU), για να τελειώνουμε με τα VS οριστικά. Για τα ROPs μηχανικός της AMD είχε πει στην MS ότι τα 32 ROPs είναι must για 1080p rendering, αλλά η MS τελικά έβαλε τα μισά. Για την μνήμη η Sony έχει αποδείξει και με το PS3 και με το Vita ότι μετά από 3 χρόνια απελευθερώνει ένα μεγάλο ποσό RAM. Το ίδιο θα γίνει και με το PS4. Δεν καταλαβαίνω γιατί μένεις στα δεδομένα του 2013. Είναι σαν να λέει κάποιος ότι το Xbone είναι για τα μπάζα με βάση το αρχικό πλάνο του 2013. Δηλαδή το PS4 SDK πιστεύεις ότι έχει μείνει στάσιμο και ότι δεν θα αλλάξει ποτέ; Για το anisotropic filtering, είναι υπαρκτό θέμα στα 3rd party του PS4 (σε κάποια έχει βγει patch) και ανύπαρκτο στα 1st party. Πώς γκένεν αυτό; Κάποιοι στο Beyond3D λένε ότι είναι θέμα licencing με τα APIs. Για την CPU, να σου θυμίσω ότι υπήρχε μεγαλύτερο χάσμα ανάμεσα σε 360 και PS3 (3 PPEs vs 1 PPE). 3πύρηνος vs μονοπύρηνος. Είδες καμία τρελή διαφορά στα παιχνίδια; Όχι, γιατί τα περισσότερα παιχνίδια είναι GPU-bound (flops), όχι CPU-bound (MIPS). Τώρα η διαφορά είναι μόλις 150 MHz και τα flops πλέον είναι στην GPU ως επί το πλείστον. Για τα cores επιφυλάσσομαι αν μάθουμε περισσότερα για το latest PS4 SDK. Ο Cell που αναφέρεις άξιζε μόνο λόγω SPUs/flops. Το PPE ήταν ένα in-order σκουπίδι, χειρότερο κι από Pentium 4 του 2004. Μόνο και μόνο λόγω out-of-order/branch prediction κερδίζει ο Jaguar, χώρια ότι έχει πολλαπλά cores. Μην πέφτεις στο τριπάκι των GHz (1.6 vs 3.2).https://en.wikipedia.org/wiki/Megahertz_mythΝα σου θυμίσω ότι ο Pentium 3 (που αποτέλεσε την βάση για τους Intel Core) ήταν ανώτερος σαν αρχιτεκτονική από τον ενεργοβόρο Pentium 4 στα ίδια GHz. Τέλος, θέλω να σου κάνω μια ερώτηση: πιστεύεις ότι ένα XB1 με το hardware του PS4 (GDDR5, 1152 ALUs, 8 ACEs, 64 queues, 32 ROPs, 72 TMUs) θα ήταν χειρότερο ή καλύτερο; Εγώ λέω θα ήταν καλύτερο έτσι, πιο εύκολα ports, ίδια ιπποδύναμη, μηδέν κόντρες/VS. Win-win situation. ΥΓ: Cortana σε εκτιμώ και σέβομαι την αγάπη σου για το XBOX brand, αλλά plz μην αναπαράγεις/παπαγαλίζεις τεχνικές ορολογίες και διάφορα άλλα πράγματα από εδώ κι από εκεί. Φίλτραρέ τα λίγο και μόνος σου, γιατί κυκλοφορεί πολλή παπάτζα εκεί έξω (ειδικά από τον γνωστό και μη εξαιρετέο misterXmedia ). 3
BigBOSS Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Τέτοιες αναλύσεις ούτε στο pc section δεν γίνονται, τουλάχιστον αν το θέμα αφορά κάποιο παιχνιδι.
bedazzled Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Τέτοιες αναλύσεις ούτε στο pc section δεν γίνονται, τουλάχιστον αν το θέμα αφορά κάποιο παιχνιδι. Είδες; Είναι που οι console peasants είναι αμόρφωτοι χωριάτες... 1
JohnVani18 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Είδες; Είναι που οι console peasants είναι αμόρφωτοι χωριάτες...Οι περισσότεροι δυστυχώς, είναι. Μην κοιτάς που εδώ μέσα υπάρχει ένα επίπεδο.
lepaterious Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 αμόρφωτοι χωριάτες... Βασικά υπάρχει ένα άλλο forum εδώ γύρω που έχει πολλούς από αυτούς... Ονόματα δεν λέμε ξέρουν αυτοί!
bedazzled Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Οι περισσότεροι δυστυχώς, είναι. Μην κοιτάς που εδώ μέσα υπάρχει ένα επίπεδο. Στερεότυπα είναι αυτά. Εξάλλου μην ξεχνάς ότι παίζουν και «τράμπες» ανάμεσα στα διάφορα στρατόπεδα. π.χ. κάποιος να ξεκίνησε από κονσόλα, αργότερα να πήγε σε PC, μετά πάλι σε κονσόλα ή κάποιος να ξεκίνησε από κονσόλα και μετά να πήγε σε ετοιματζίδικο PC. Άσχετους και σχετικούς έχουν και τα 2 στρατόπεδα. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα, ούτε είμαι ελιτιστής. Όλοι καλοδεχούμενοι είναι. Βασικά υπάρχει ένα άλλο forum εδώ γύρω που έχει πολλούς από αυτούς... Ονόματα δεν λέμε ξέρουν αυτοί! Νομίζω κατάλαβα σε τι αναφέρεσαι... κοίταξε, αν κάποιος αναπαράγει τις παπάτζες του misterXmedia, λογικό είναι να τα βλέπουν διάφοροι αυτά και να τα σχολιάζουν ποικιλοτρόπως. Γι' αυτό είπα φιλικά στον Cortana να προσέχει λίγο τις πηγές του, για να μην συμβαίνουν τέτοια ευτράπελα. Από την άλλη μπορώ να σου αναφέρω και το «άλλο» forum, όπου λιβανίζανε το Kinect ολημερίς κι οληνυχτίς, πόσο "next-gen" κάνει το XB1, πόσο «απαρχαιωμένο» είναι το 8πύρηνο NES (ναι, αυτό είναι το PS4) που δεν έχει τέτοια καμερούλα και άλλα τέτοια ωραία. Εσύ τι γνώμη έχεις; Δεν το θεωρείς λίγο αστείο, δεδομένου ότι η MS έριξε πλέον οριστική ταφόπλακα στο Kinect; Τεσπά, όλα αυτά αγγίζουν την σφαίρα της ψυχανάλυσης. Λέει κάποιος ότι είναι gimmick το Kinect, του την πέφτουν γιατί δεν ανήκει στο πράσινο στρατόπεδο και τώρα που η ίδια η MS ξηλώνει τα motion gestures, περνάει «αβαβά» η όλη φάση. Για μένα μακάρι να συνεχίσει να βελτιώνει το προϊόν της η MS, για να νιώσει και λίγο ανταγωνισμό η Sony. Θυμίζω ότι η Sony στις αρχές του PS3 είχε πολύ ελκυστική πολιτική (free online, 5 primary activations για gamesharing, PS+ AAA IGC 2012-2013, απανωτά price drops κλπ.) Μπορεί να τα αντιγράψει αυτά η MS στο ΧΒ1 και να γυρίσει την πλάστιγγα υπέρ της; Μακάρι. Θα τους θεωρήσω μεγάλους μάγκες. Δεν μου φταίει σε κάτι που είναι No1 σε αυτή την γενιά η Sony. Για άλλα πράγματα μου φταίει (βλ. security chip/Logitech G27, ελλείψεις στο GUI -> π.χ. friend notifications). Αυτά όμως δεν τα κράζει κανείς και κατά τα άλλα μας φταίνε τα remasters και ότι δεν έχει exclusives. Να σας δω ρε μπαγάσηδες τι θα κάνετε από το 2016 που έρχεται τσουνάμι PS4 exclusives και δυστυχώς συμπίπτει και με το φορολογικό τσουνάμι του Μνημονίου v3.00. Που να μας έρθει και κανά παράλληλο νόμισμα... με το κυάλι θα τα βλέπουμε τα παιχνίδια στις προθήκες των καταστημάτων, όπως τα πέτρινα χρόνια των 80s/early 90s (δεν χρειάζεται να επεκταθώ, τα θυμάστε οι παλιοί). Το λάθος βασικά ήταν ότι βγάλανε το game την ίδια μέρα με το Fallout 4, ας το κάνανε delay για Δεκέμβριο και να είχε ξεχωριστή marketing καμπανια που του αξίζει. Πχ το παιδί που έγραψε το άρθρο για το Digital Foundry είπε ότι απλά τα νούμερα(views) δεν συγκρίνονται μεταξύ των δυο και πολλοί προσπερνάνε το άρθρο του για το Fallout. Κάπως έτσι γίνεται και με τα sales δυστυχώς. 1) Το Fallout 4 ανακοινώθηκε σχετικά αργά (Ιούνιο αν θυμάμαι καλά), οπότε δεν μπορούσαν το προβλέψουν αυτό. 2) Το Uncharted 4 προοριζόταν να βγει τέλη 2014 και το RoTTR υποτίθεται θα ήταν ο «ανταγωνιστής» του την ίδια χρονική περίοδο. Ε μετά έφαγε delay το UC4 και κάπως έτσι πήγαν στράφι τα λεφτά της MS για το exclusivity period. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ έχει λεφτά η MS να κάνει παπάδες, τα επενδύει σε λάθος πράγματα... μια αυτό με το RoTRR, μια τα 2,5 δις $ για το Minecraft (overhyped as fuck). Δεν θα ανέβουν έτσι οι πωλήσεις του One. Ας πάρουν μαθήματα από την Sony στις αρχές του PS3 και η Sony ας παραδειγματιστεί από τα λάθη του 360 προς το τέλος της ζωής του, έτσι ώστε να μην τα επαναλάβει, γιατί άνετα μπορεί να γυρίσει η πλάστιγγα στην επόμενη γενιά (PS5/XB2). Όλα κύκλους κάνουν σε αυτή την ζωή εξάλλου. 2
Spartan117 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Άσχετα άμα το Minecraft είναι hyped ή όχι ο λόγος που έγινε η αγορά είναι απλά γιατί πουλάει τα κερατα του. Για το TR deal συμφωνώ 100% ότι έγινε για να πάει κόντρα στο Uncharted, μιας και ο ίδιος ο Spencer είπε κάτι παρόμοιο. Phil Spencer: Totally. I'm a big fan of Uncharted and I wish we had an action adventure game of that ilk. We've started some, and we've looked at them. But we don't have one today of that quality. This is an opportunity. Και ας μην ξεχνάμε ότι τα καινούργια IP είναι μεγάλο ρίσκο, και από άποψη marketing αλλα και από development. Και γi' αυτό μου αρέσει που βλέπω και την MS και την Sony να δοκιμάζουν νέα IP. Πχ μπορεί να μην είναι AAA αλλα το Ori and the blind forest είναι από τα αγαπημένα μου games το 2015!
papeipa Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 bedazzled Για τη θεση του Phill..... Στο thread για το RTR αναλυσεις ,κραξιμο,υποδειξεις κτλπ..... Και στην τελικη αναγκασε κανεναν η MS να αγορασει το προιον της?Αν το γουσταρεις εχει καλως αν οχι κοιτα αλλου.... Βγηκατε ολοι οσοι δεν ειστε κατοχοι Χ1 να πεισετε ολο τον κοσμο οτι στο 360 τρεχει καλυτερα και αν ειναι να προβουν σε αγορα, να το κανουν μολις βγει σε Ps4 και Pc....Καλα δεν λεω το αλλο να πει καποιος οτι του αρεσε η εμπειρια στο Χ1....... Μετα μιλατε για fanboys......για *** κτλπ.
bedazzled Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Είναι ειλικρινής ο Spencer, του το αναγνωρίζω αυτό. Προσπαθεί να συμμαζέψει την κατάσταση. Να πω την αλήθεια όμως είχα προσδοκίες από την MS ότι θα βελτιώσει το (τραγικό) online του TR χάρη στην τεχνογνωσία που έχουν και τελικά έφαγε ξήλωμα... ναι, ξέρω, οι περισσότεροι καίγονται στα Halo/GoW MP, αλλά πιστεύω θα είχε ενδιαφέρον. Τώρα το Uncharted απλά παίζει χωρίς ανταγωνισμό. bedazzled Για τη θεση του Phill..... Στο thread για το RTR αναλυσεις ,κραξιμο,υποδειξεις κτλπ..... Και στην τελικη αναγκασε κανεναν η MS να αγορασει το προιον της?Αν το γουσταρεις εχει καλως αν οχι κοιτα αλλου.... Βγηκατε ολοι οσοι δεν ειστε κατοχοι Χ1 να πεισετε ολο τον κοσμο οτι στο 360 τρεχει καλυτερα και αν ειναι να προβουν σε αγορα, να το κανουν μολις βγει σε Ps4 και Pc....Καλα δεν λεω το αλλο να πει καποιος οτι του αρεσε η εμπειρια στο Χ1....... Μετα μιλατε για fanboys......για *** κτλπ. Για κούνα το κεφάλι σου λέω εγώ και μην βάζεις λόγια στο στόμα μου.
papeipa Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Μιλα ομορφα πιτσιρικα......Αν θες να μιλησεις για uncharted στο αντιστοιχο thread.Αν σε καιει για το τι θα κανει η τι εκανε η ms ομοιως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις