bedazzled Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Η μετεξέλιξη του Cell είναι το GPGPU... το λάθος σας είναι ότι συγκρίνετε τον Cell με τον Jaguar. Ο Cell δεν ήταν καθαρόαιμη CPU. Ήταν ένα πρώιμο υβρίδιο APU -> CPU (PPE) + GPU (SPUs). Μέχρι να ξεζουμίσουν το async compute έχουμε δρόμο ακόμα...
bedazzled Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Η προηγούμενη γενιά παρατράβηξε (ΧΒΟΧ360 2005-2015) νομίζω. Δεν πιστεύω να θέλει κανείς να τραβήξει η παρούσα μέχρι το 2023... Για τα PS5/XB2 δίνω ορίζοντα από το 2018 (minimum 5 χρόνια) έως το 2020 (7 χρόνια max). Μια χαρά μου ακούγεται και αν επιλέξουν πάλι x86-64 CPU/GCN GPU, θα έχουμε και day 1 BC χωρίς ανάγκη για remasters. http://wccftech.com/exclusive-next-generation-consoles-expected-2018-amd/
cortaN@ Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Η προηγούμενη γενιά παρατράβηξε (ΧΒΟΧ360 2005-2015) νομίζω. Δεν πιστεύω να θέλει κανείς να τραβήξει η παρούσα μέχρι το 2023... Για τα PS5/XB2 δίνω ορίζοντα από το 2018 (minimum 5 χρόνια) έως το 2020 (7 χρόνια max). Μια χαρά μου ακούγεται και αν επιλέξουν πάλι x86-64 CPU/GCN GPU, θα έχουμε και day 1 BC χωρίς ανάγκη για remasters. Υπαρχει και η περιπτωση, τουλαχιστον απο πλευρας Microsoft, να βγαλει upgrade της μορφης Xbox 1.5 add-on (σαφως το ονομα θα διαφερει, θα μπορουσε π.χ. να λεγεται Xbox Plus...) και το οποιο εκμεταλλευομενο το dx12, θα μπορουσε απλα να προσφερει καλυτερα specs και περισσοτερη local cpu/gpu power στο One, καθως μεσω dx12 μπορουν να "προστεθουν" 2 η περισσοτερες καρτες γραφικων (για την ακριβεια ουτε καν gpu's, αλλα accelerating processing units - apu - οπως ακριβως το SoC στο One) για περισσοτερο raw power. Και λεω local, γιατι ηδη με το Crackdown 3 διαπιστωνει καποιος οτι το γραφικο αποτελεσμα οταν καποιo παιχνιδι εχει engines (π.χ. physics engine, lightning engine, κτλ) που τρεχουν στο cloud, πολλαπλασιαζεται πολλες φορες. Όντως, έχει πολύ ψωμί το async compute και μέχρι στιγμής ελάχιστα παιχνίδια το αξιοποιούν... Και τώρα που το ανέφερες, θυμήθηκα ότι το υποστηρίζει το RoTTR: http://gamingbolt.com/rise-of-the-tomb-raider-using-async-for-awesome-volumetric-lighting-on-xbox-one Αυτό δεν υποτίθεται ότι είναι exclusive στο DX12 (και άλλα low-level APIs); Δεν θυμάμαι να το υποστηρίζει το DX11. Στο dx12 τη διαφορα οσον αφορα το One θα κανουν τα πολλα περισσοτερα draw calls ως bundles (αρκετες φορες περισσοτερα θεωρητικα), ο νεος pix manager της esRAM, το καλυτερο efficiency στο b/width της memory με παραλληλη χρησιμοποιηση CPU resources (και η ισορροπια με τα ROP's) και σε ενα δευτερο level η παραλληλη πλεον χρησιμοποιηση compute και graphics processors στις δυο sub-gpu's του One με την APU να χρησιμοποιει 2 computes και 2 graphics processors ταυτοχρονα μειωνοντας το idle time μεταξυ των tasks, επιτρεποντας ουσιαστικα graphics + compute σε αρκετα λιγοτερους κυκλους. ...σε αντιθεση με την παρουσα αρχιτεκτονικη των gpu's ως pc parts που (σχεδον ολες ακομα) ειναι βασισμενες σε 1 graphics processor και πολλαπλα computes οποτε η graphics pipeline η/και τα rops "μπουκωνουν" πολυ πιο γρηγορα απο τα διαθεσιμα compute queue's. Δεν είναι το ίδιο,τουλαχιστον ο Cell.Του 360 δε θυμάμαι καν τι φορούσε. Μια modified/cut-down εκδοση του Cell, σε αλλα πραγματα γρηγοροτερος, σε αλλα αρκετα πιο αργος. Ονομαζεται Xenon, αποτελειται απο 3 πυρηνες, 6 threads (2 threads ανα πυρηνα), in order execution και ρολοι στα 3.2 Ghz. O Cell σε ονομαστικη επεξεργαστικη ισχυ ειναι πιο δυνατος από τη CPU του PS4 (αλλα πιο αργος απο τη CPU του One) για να καταλαβεις τη συγκριση. (Σε raw power, οχι συνδυαζομενος με τη GPU και τη memory. ) 2
dimyok Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Η μέγιστη αλαζονια των golden boys του Μ$ marketing να επιβάλουν και το kinect πακέτο αντί να έχουν GPU εφάμιλλη του ps4 το χαντάκωσε . Για να καταλαβεις πόσο αμερικανακια είναι , το ps4 κάνει 4 φόρες πιο γρήγορα install το νέο game που του βαζεις ενω ΠΑΡΑΛΗΛΑ κατεβαζει και το patch. To one κάνει Η το ενα Η το αλλο με αποτελεσμα πχ στα halo και forza 4 ωρες install..... Αντε να δουμε αν βελτιωνεται τιποτα με τα 10 που δεν εχουν φανει ακομα στο update . Και αν εχουν προβλημα ισχυς να σταματησουν αυτη τη *** με το συνεχες video recording και να δωσουν τους πυρηνες που απασχολει στο παιχνιδι για να μπορει να τρεξει ομαλα χωρις frame drop. Που σημειωτέων και το σουπερ Halo 5 το καμαρι του ms development εχει ασχημα κωλύματα σε ανοιχτούς χώρους αλλα σε ολα τα sites τσιμουδιά .
papeipa Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Όσο αναφορά το install κατεβάζει και το patch ταυτόχρονα. Το halo δεν το έχω ακουμπήσει και δεν έχω άποψη. Μπορεί όντως να κάνει install 4 φορές πιο γρήγορα το ps4 αλλά έχεις το snap που περνάς από το ένα game στο άλλο όπως και σε εφαρμογές σε δευτερολεπτα.
Spartan117 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Το Ps4 δεν κάνει 4 φορες πιο γρήγορα install, απλά μπορεί να κάνει boot το παιχνίδι την ώρα που κάνει install και τρέχει από το δισκάκι μέχρι να ολοκληρωθεί το installation(μπορείς να το τσεκάρεις αυτό άμα πας στις λεπτομέρειες σε κάθε game).
dimyok Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 3-4 φορες πιο γρήγορα install το ΒR της σονυ , εχω τα πρώτα παλιά μοντελα και στα 2 . Παντα κανω 100 % install πριν κάνω boot παιχνίδι , είναι χούι από τις εποχές που άμα πήγαινες να ξεκινήσεις από το δισκάκι κολλούσε μετά στο κεντρικό menu .
gkalas Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Που σημειωτέων και το σουπερ Halo 5 το καμαρι του ms development εχει ασχημα κωλύματα σε ανοιχτούς χώρους αλλα σε ολα τα sites τσιμουδιά . Ενω τα παιχνίδια της Sony δε τραβανε κολλήματα ας πούμε;Απο multiplatform μέχρι exclusives.Κοροιδευομαστε τώρα;
dimyok Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Μη το γυρίζεις σε console wars , το θέμα είναι οτι το Χ1 ζορίζεται και στο Tomb Raider και στο Halo και το νιώθεις το κόλλημα ,δεν είναι απλώς ένα frame drop. Και στο 360 ok για hardware 10ετιας έχουν κάνει εκπληκτική δουλειά αλλα στο Χ1 απλώς δεν το δέχομαι να μη τραβάει παραπάνω .
gkalas Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Εδώ το ps4 ζοριζοταν στο bloodborne,στο untildawn έπεφτε και στα 20 και στο fallout γελανε και οι πέτρες (και με τις δυο κονσόλες). Δε το πάω στο console war αλλά αν θες να είσαι σωστος θα λες για όλες τις κονσόλες. Μου αρέσει που μου λες και για την διαφορά gpu λες και το Ps4 φοράει καμια 780 .Μια χαρά αγκομαχανε και οι δυο κονσόλες όταν τα γραφικά είναι απαιτητικά. Στην τελική αυτό που συμβαίνει στο halo 5 με τόσους εχθρούς στην οθόνη δε το έχω δει ακόμα σε παιχνιδι του ps για να δουμε και εκεί ποσά απιδια πιάνει ο σάκος. Και μιλάμε για 60αρι fps και όχι 30αρι που πέφτει στα 20 όπως προανεφερα. 2
keropi Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 ΙΜΗΟ αν δε βγούνε 2-3 patches για να μην είναι ΒΕΤΑ τα παιχνίδια που μας πασάρουν σαν final δεν έχει νόημα να συζητάμε αν τραβάει ή όχι ... 2
gkalas Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Συμφωνω,τις εταιριες κατηγορω και εγω για αρχη για τα framedrops που βλεπεις κατα κορον.Το θεμα ειναι οτι συμβαινει και στις δυο κονσολες αλλα το αδυναμο xbox one μονο βλεπουν.
bedazzled Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Συμφωνω,τις εταιριες κατηγορω και εγω για αρχη για τα framedrops που βλεπεις κατα κορον.Το θεμα ειναι οτι συμβαινει και στις δυο κονσολες αλλα το αδυναμο xbox one μονο βλεπουν. Και κάποιοι άλλοι βλέπουν μόνο το The Order 1886, ενώ για το Ryse (ίδιο «βάθος» στο gameplay) τσιμουδιά... μάλλον επειδή τους το έφερε ο θείος Τορρεντίδης. Έχουν πλάκα αυτές οι παρωπίδες... καλά το έλεγε ο Spartan.
gkalas Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Ποιοι είναι αυτοι; Θα μας προσφέρεις τα ποστς τους ή μιλάς στον αέρα;
bedazzled Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Όσο για το hardware, έχει ένα δίκιο ο dimyok, αν και είναι λίγο υπερβολικός σε κάποια σημεία (το installation είναι καθαρά θέμα software, δεν έχει σχέση με την GPU -και οι 2 κονσόλες έχουν 6x BD-ROM drive-). Η πλάκα είναι ότι η MS φημίζεται ότι είναι software εταιρία, αλλά στο συγκεκριμένο θέμα δεν τα πήγε και τόσο καλά (δεν ξέρω βέβαια αν το φτιάξανε στο νέο update αυτό). Είναι αληθές ότι η MS πληρώνει τις λάθος επιλογές που έκανε. Το XB1 ξεκίνησε σαν media center (TV TV TV, 'Murica fuck yeah) και στην πορεία έγινε κονσόλα, ενώ το PS4 το ανάποδο. Γενικά να ξέρετε ότι εκτός Αμερικής πολύς κόσμος ενοχλείται με το USA-centric approach του XBOX και όχι αδίκως. Και το PS4 αν ήταν Japan-centric θα ενοχλούσε πολλούς εκτός Japan. Επειδή έχω μιλήσει με Αμερικάνους, πολλοί έχουν μια ενοχλητική νοοτροπία και δεν τους νοιάζει τι γίνεται εκτός της χώρας τους. Είναι γενικότερο θέμα αυτό, δεν αφορά μόνο τα περί XBOX/MS. Αν ήθελαν να φτιάξουν κονσόλα εξαρχής, προφανώς δεν θα έβαζαν DDR3 (τα 8GB RAM ήταν must για media center λειτουργίες), ούτε θα πετσόκοβαν την GPU, ούτε θα χρειαζόταν η eSRAM... Στο τελευταίο update (NXE) απενεργοποίησαν εντελώς τα Kinect motion gestures στο interface και η πλάκα είναι ότι πριν 2 χρόνια μερικοί υπερασπίζονταν το Kinect με πάθος (ότι κάνει "next-gen" την κονσόλα κλπ). Για μένα ορθώς το έκλεισαν για να δώσουν πόρους στα παιχνίδια, αλλά το hardware θα παραμείνει αυτό που είναι. Δεν αλλάζει. Και αυτοί που πήραν το Kinect πέταξαν τα λεφτά τους από ό,τι φαίνεται. Δεν φταίει η Sony για τα λάθη της MS (ούτε η MS έφταιγε για τα λάθη της Sony με το PS3). Εδώ κολλάει το ρητό «δρυός πεσούσης, πας ανήρ ξυλεύεται». Ας πρόσεχαν αμφότερες να μην έκαναν λάθη. Ο τροχός πάντα θα γυρίζει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις