Προς το περιεχόμενο

Offtopic από Rise of the Tomb Raider


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

2 χρονια δεν είναι σύντομο διάστημα. Πέραν αυτού οι επιδόσεις στις κονσόλες δεν έχουν να κάνουν μονο με το hardware (αν και αυτό είναι το πιο σημαντικό συνολικά) αλλα και με OS (operating system) optimization που μπορεί να απελευθερώσει perf στους developer (όπως έγινε με την μείωση "κόστους" του Kinekt, και πιο optimized API (που ήδη έχει και το Ps4 με το GNM/GNMX και το X1 με μια modified έκδοση του Dx11 που έχει τις περισσότερες λειτουργίες του Dx12, και ότι υποστηρίζει από το Dx12 στο μέλλον).
 
Οποτε έχουμε 3 παράγοντες, 1 που δεν αλλάζει ποτε ουσιαστικά (hardware) και άλλοι 2 που όλη την ώρα βελτιώνονται (API + OS). Και ένας τέταρτος παράγοντας που δεν έχει να κάνει τόσο με την κονσόλα είναι το τι μηχανή γραφικών τρέχει ο κάθε developer ξεχωριστά και πως αξιοποιεί το σύστημα. Προφανώς οι second/third party developers πρέπει να συνυπολογίσουν το PC, το Ps4 και το X1 όταν φτιάχνουν το παιχνίδι με τους first party να τρέχουν μηχανή γραφικών optimized για το σύστημα συγκεκριμένα.
 
Το RoTTR επειδή δεν είναι first party τίτλος, τρέχει σε engine που συνυπολογίζει και το PC και το Ps4. Στην τελική όμως πιστεύω ότι έπρεπε να ρίξουν ελάχιστα την ανάλυση 1440x1080 (όπως στα cutscene) για να χτυπήσουν locked 30 που βελτιώνει την gameplay εμπειρία πιο πολύ απ' ότι το native 1080p που τρέχουν σε gameplay τώρα.

 

 

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ένα cross-gen μπορεί να φτάσει στα όρια του την κονσόλα.

 

Επίσης, πριν λίγο καιρό η Sony έβγαλε το SDK 3.50 για το PS Vita (πιο παλιά κονσόλα από το PS4), το οποίο δίνει επιπλέον 77MB RAM στα παιχνίδια (high mem mode). Το αξιοποιεί το Borderlands και μάλιστα δεν σε αφήνει να ανοίξεις επιπλέον εφαρμογές όταν τρέχεις το παιχνίδι (από browser μέχρι party chat -> ΟΚ, αυτό είναι λίγο τραγικό και ελπίζω να μην γίνει στο PS4). Είχε γίνει και με το PS3 αυτό κάποτε.

 

http://thevitalounge.net/2015/10/29/borderlands-2-patch-makes-use-of-the-vitas-additional-memory/

http://www.engadget.com/2010/02/23/70mb-of-additional-ram-unlocked-for-ps3-developers/

http://www.dailytech.com/Sony+Shrinks+PS3+OS+Gives+Devs+70MB+of+Extra+Memory/article17775.htm

 

Για το PS4 ξέρουμε ότι το OS κάνει reserve 3.5GB RAM. Δεν θα απορήσω καθόλου αν πέσει στο 1.5GB, δηλαδή επιπλέον 2GB για παιχνίδια.

 

Χοντρικά 1GB θέλει το 15min DVR και άντε πες άλλο ένα 0.5GB το OS (custom FreeBSD) για τα βασικά (π.χ. party chat). Τον browser, άντε και το PS store ας τα κόψουν, δεν μας πειράζει.

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Με όλες τις κονσόλες γίνεται πια, και το 360 είχε αρκετά SDK που βελτίωσαν το memory usage και το πως έτρεχε το σύστημα συνολικά. Σε κάποια φάση θα φτάσουμε ένα ceiling αλλα και πάλι πιστεύω ότι το παιχνίδι σε αυτή τη γενιά και οι βελτιώσεις θα παιχτούν στο πως οι developers αξιοποιούν το async compute και διαφορες temporal τεχνικές που χρησιμοποιούν πληροφορίες από προηγούμενα frames για να σώζουν perf.

  • Like 2
Δημοσ.

Έχει async compute και το KZSF; Ενδιαφέρον για launch title...

 

Btw, για όσους λένε ότι έχει ξεζουμιστεί ήδη η παρούσα γενιά:

 

"Much like the Playstation 4, the SPU’s could handle Asynchronous computing, where multiple SPU’s would work together to calculate a task."

 

http://www.redgamingtech.com/killzone-3-vs-killzone-shadow-fall-technology-ps3-vs-ps4-analysis-part-1/

Η GPU είναι ο νέος Cell... έχουμε να δούμε πολλά ακόμα. π.χ. παιχνίδια σαν το Dreams λειτουργούν 100% με GPU compute χωρίς πολύγωνα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω αν έφτασε στα όριά της η κονσόλα, πάντως το hardware είναι κοινό και γνωστό, τα εργαλεία ήδη πολύ προχωρημένα (σε σχέση με την ίδια περίοδο της προηγούμενης γενιάς), καθόλου απίθανο να δούμε αρκετά πιο σύντομα τι μπορούν να κάνουν οι κονσόλες.

Αυτο ομως ειναι πολυ καλυτερο απο οτι στο παρελθον(θυμαμαι οτι το ps3 για να δειξει τις πραγματικες του δυνατοτητες σαν κονσολα.εκανε πανω απο 2 χρονια για να το καταφερει αυτο)

Δημοσ.

^Δεν είπα/εννοούσα το αντίθετο. :)

Απλά το παραπάνω πολύ πιθανόν να έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί ζωή της κονσόλας (στην αγορά).

  • Like 1
Δημοσ.

Η αρχιτεκτονικη των νεων κονσολων δε κρυβουν εκπληξεις.Οι κονσολες ειναι σχεδον τερματισμενες απο τωρα σε αυτο το θεμα.

Εχουμε να δουμε ακομα καλυτερα πραγματα στην πορεια(μπορει οι κονσολες να εχουν ενα ταβανι σε θεμα hardware)αλλα μεσο καλυτερου προγραμματισμου!!μπορουν να βελτιωθουν και να προσαρμοστουν καλυτερα.

^Δεν είπα/εννοούσα το αντίθετο. :)

Απλά το παραπάνω πολύ πιθανόν να έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί ζωή της κονσόλας (στην αγορά).

Οσο πουλανε σαν τρελες!!!αυτο μην το φοβασαι καθολου ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Μακάρι, δεν έχω όρεξη να γίνει οτι μου έτυχε με το WiiU (το πήρα φέτος Ιανουάριο και ακούγεται του χρόνου θα κυκλοφορήσει το NX).. -_-

Δημοσ.

Μακάρι, δεν έχω όρεξη να γίνει οτι μου έτυχε με το WiiU (το πήρα φέτος Ιανουάριο και ακούγεται του χρόνου θα κυκλοφορήσει το NX).. -_-

Δυστυχως εκει παιζανε αλλα πραγματα.

Δημοσ.

^Δεν είπα/εννοούσα το αντίθετο. :)

Απλά το παραπάνω πολύ πιθανόν να έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί ζωή της κονσόλας (στην αγορά).

 

Μην ανησυχείς, όπως είπαμε και σε κάποιο thread και το Xbox 1 και το Ps4 πουλάνε καλύτερα απ' ότι πουλούσε το Xbox 360/Ps3. Και άμα κάποιος δεν θέλει να αλλάξει η γενιά είναι αυτοί που ρίχνουν χρήμα στο development (Publishers και MS/Sony) γιατί όσο μεγαλύτερο user base υπάρχει τόσο μεγαλύτερο κοινό έχουν. Πριν το 2020 δεν βλέπω να έχουμε καινούργιες μηχανές από την MS και την Sony εκτος απροοπτου.

 

Το WiiU είναι άλλη υπόθεση γιατί δεν έπιασε σαν σύστημα και από την στιγμή που δεν πουλάει όσο ήταν αναμενόμενο θα γίνει αλλαγή στο NX. Αυτό που δεν έχει η Ninty και ελπίζω να το φτιάξει είναι το third party support.

Δημοσ.

Η προηγούμενη γενιά παρατράβηξε (ΧΒΟΧ360 2005-2015) νομίζω. Δεν πιστεύω να θέλει κανείς να τραβήξει η παρούσα μέχρι το 2023...

 

Για τα PS5/XB2 δίνω ορίζοντα από το 2018 (minimum 5 χρόνια) έως το 2020 (7 χρόνια max). Μια χαρά μου ακούγεται και αν επιλέξουν πάλι x86-64 CPU/GCN GPU, θα έχουμε και day 1 BC χωρίς ανάγκη για remasters.

Δημοσ.

bedazzled πως δινεις 5χρονια ζωης οταν ακομα δεν εχουμε δει ουτε ενα παιχνιδι της unreal engine 4? επισεις οταν σχεδον το 80% των παιχνιδιων ειναι ακομα cross gen δηλαδη κυκλοφορουν και σε χβοχ 360 και ps3,εγω λεω πως αυτη η γενια ουσιαστικα αρχιζει απο το 2016 και θα διαρκεσει περισσοτερο απο καθε αλλη γενια

Δημοσ.

Καλά, σιγά μην κρατήσει και 15 χρόνια... για μένα και 5 να κρατήσει, τα έχει βγάλει τα λεφτά του. Αν μπορούν να το τραβήξουν ως το 2020 (όχι παραπάνω!), καλώς, αλλά η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία πλέον.

 

Τα cross-gen έχουν λιγοστέψει αρκετά τον τελευταίο καιρό (το 2015 μάλλον θα είναι η τελευταία χρονιά, πλην sports games) και με σημαντικές υποχωρήσεις (βλ. CoD Blops3 Campaign). Η UE4 που αναφέρεις είναι στα αζήτητα εδώ και καιρό (πλέον όλοι οι μεγαλοpublishers έχουν in-house engines, π.χ. EA/Frostbite).

Δημοσ.

Μαγκες αποφασιστε.Απο τη μια το dx12 δε θα κανει τη διαφορα στο one αλλα απο την αλλη δεν εχουν εκμεταλευτει ακομα τα εργαλεια ολα οι προγραματιστες και θα δουμε πολλα καλα.Το hardware ειναι αυτο που ειναι και ειτε με dx12 ειτε με οτι αλλο θελετε οι διαφορες θα ειναι μικρες.Σε 3 χρονια θα ειμαστε κοντα στην κυκλοφορια των νεων κονσολων κατα τη γνωμη μου.Απο την αλλη πουλανε ομως αρα μπορει να θελει για αρκετα χρονια ακομα ο μεσος κονσολακιας να απολαμβανει 1080/24 ή 900p.Εγω βλεπω παντως πολυ κοσμο να το γυρναει στο pc gaming τα επομενα χρονια.

Δημοσ.

Gkalas διαφωνώ. Δες πόσο βελτίωσαν τον οπτικό τομέα τα 360 και ps3 σε βάθος δεκαετίας.

Και τότε όπως και σήμερα το hardware είναι το ίδιο....

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...