Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα bench που έχουν τα παιχνίδια είναι σαν να κάνεις μετατροπή ταινίας ή να κάνεις 3d render,μπορούν να δουλέψουν όλοι οι πυρήνες που υπάρχουν στο 100%,εφόσον αντέχει και η κάρτα γραφικών,μέσα στο παιχνίδι,όταν παίζεις δηλαδή,δεν γίνεται αυτό το πράμα εκεί υπάρχει ένα κεντρικό νήμα (η «λογική» του παιχνιδιού) ένα νήμα για τα γραφικά (driver) και 2-3 δευτερεύοντα απαιτητικά νήματα(όταν υπάρχουν και αυτά) και ότι άλλο υπάρχει σε νήμα είναι αμελητέο,για αυτόν τον λόγο λένε κιόλα ότι δεν αξίζει να πας σε πάνω από 4core επεξεργαστή.

 

Τώρα με το dx12 θα εξαφανιστεί και το νήμα του driver και τα παιχνίδια θα έχουν ένα (πολύ απαιτητικό) νήμα λιγότερο.

 

Μιας και σου αρεσουν τα bold και δεν θυμασαι τι εγραψες. Απαντησα στα γραπτα σου δεν εχω μαντικες ικανοτητες.

Επομενο benchmark παιχνιδιου METRO 2033 ή και αυτο δεν σου κανει; Αν δεν να σου πω και μερικα ακομη δεν τρεχει τιποτα!!!!

Δημοσ.

Ναι,μου κάνει μια χαρά,έχεις κάτι να μας δείξεις για το bench του metro που αποδεικνύει ότι αυτά που λέω δεν στέκουν;

Ή απλά πετάς ότι σου κατέβει για να περνάει η ώρα;

 

Αλλά μιας και η κουβέντα άρχισε από το dx12 και την απορία του μήτσου για το multithread,δηλαδή ξεκάθαρα μιλάει για το ashes of the singularity αφού δεν υπάρχει άλλο dx12 bench,δες αυτό.

 

Το bench 

τρέχει με πάνω από την διπλάσια χρίση επεξεργαστή,από ότι το ίδιο το παιχνίδι και βγάζει εικονικό αποτέλεσμα αφού σύμφωνα με αυτό  (9:05 στο πρώτο βίντεο) δεν έπρεπε να πεφτω πότε κάτω από τα 25FPS.

 

Αλλά το ποιο σημαντικό είναι ότι βλέπουμε ότι το κεντρικό νήμα του παιχνιδιού συνεχίζει να είναι ένα και συνεχίζει να θέλει ασύμμετρα παραπάνω ταχύτητα από ότι τα υπόλοιπα,αν ήταν να είναι ποιο multithreaded από το dx11 θα είχαν και τα 4 νήματα το ίδιο ποσοστό χρίσης.

Κοινώς πάλι single thread ειναι το παιχνίδι.   

  • Like 1
Δημοσ.

Απορία! Είδα στο fallout ότι χρησιμοποιούνται και τα 8 threads του 4790Κ.

Σε έναν 6πύρηνο η 8πύρηνο όπως ο 5820Κ η 5960Χ θα χρησιμοποιούνται τα 12 η τα 16 threads αντίστοιχα;

Αν ναι, ήδη άρχισαν να βγαίνουν παιχνίδια που αξιοποιούν πάνω απο 4 πυρήνες

Λάθος;

Δημοσ.

Απορία! Είδα στο fallout ότι χρησιμοποιούνται και τα 8 threads του 4790Κ.

Σε έναν 6πύρηνο η 8πύρηνο όπως ο 5820Κ η 5960Χ θα χρησιμοποιούνται τα 12 η τα 16 threads αντίστοιχα;

Αν ναι, ήδη άρχισαν να βγαίνουν παιχνίδια που αξιοποιούν πάνω απο 4 πυρήνες

Λάθος;

 

Υπάρχουν διάφορα τεστ αν κοιτάξεις.

 

http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test

 

http://gamegpu.ru/rpg/rollevye/fallout-4-test-gpu.html

 

Γενικά το παιχνίδι είναι για πολύ patch πάντως.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο 8150 στα ίδια περίπου με 2500Κ

Μαιστα...

Μάλλον φθάνει σιγά - σιγά η ώρα των πολυπύρηνων

Πριν κάμποσο καιρό στα παιχνίδια ο τότε 2500Κ μου κέρναγε τσάγια στον 8150 που ούτε καν τολμούσε να συγκριθεί

Δημοσ.

Δες όμως και το βίντεο που δείχνει σε ποιο σημείο μετράνε,μηδέν ορατότητα με ελάχιστα πράγματα να συμβαίνουν. 

Ανέβα σε κάνα ψιλό σημείο να κοιτάς καμιά πόλη και θα είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα.

Δημοσ.

Ο 8150 στα ίδια περίπου με 2500Κ

Μαιστα...

Μάλλον φθάνει σιγά - σιγά η ώρα των πολυπύρηνων

Πριν κάμποσο καιρό στα παιχνίδια ο τότε 2500Κ μου κέρναγε τσάγια στον 8150 που ούτε καν τολμούσε να συγκριθεί

Σε πολλα benchmarks(ακομα και στο Fallout 4 σε αλλα αν δεις) ο i3 περναει τον 8350 :)

http://www.techspot.com/review/1089-fallout-4-benchmarks/page5.html

 

Εδω ο ''φτωχος'' Intel pentium G και με Overclock φτανει σχεδον το ''θηριο'' 9590 σε Cpu heavy παιχνιδι παρακαλω.

 

Και ενα benchmark σε 1440p που παλι ο i3 τα παει πολυ καλα σε σχεση με τους Amd fx http://www.gamersnexus.net/game-bench/2182-fallout-4-cpu-benchmark-huge-performance-difference

Δημοσ.

Εδω ο ''φτωχος'' Intel pentium G και με Overclock φτανει σχεδον το ''θηριο'' 9590 σε Cpu heavy παιχνιδι παρακαλω.

Ε,εν τάξη τα 4,5 (40-66 FPS) είναι εξαιρετικά δύσκολα για τον g μιας και όποιος τον πάρει θα τον πάρει για budget και δεν θα τον έχει σε καλή μητρική/σύστημα ενώ τα 4,5 ( 52-70fps) για τον 9590 είναι και underclock.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...