Perambulator Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Ένα χρόνο πριν, ξεκίνησε τη λειτουργία της η εταιρία Faraday Future σε ένα πρώην κέντρο ερευνών της Nissan στην Καλιφόρνια. Παρόλα αυτά, η εταιρία απασχολεί ήδη 400 υπαλλήλους, τους οποίους σκοπεύει να κάνει 500 μέχρι το τέλος του έτους. Μερικά από τα μέλη του προσωπικού είναι ο επικεφαλής σχεδιασμού της BMW i8, ένας ειδικός μπαταρίας της SpaceX και ένας πρώην διακοσμητής εσωτερικού χώρου της Ferrari. Επιπλέον, αρκετοί υπάλληλοι της εν λόγω εταιρίας έχουν εργαστεί στο παρελθόν στο Facebook, στην Google, στη Ford, στη General Motors και στη Volvo. Επιπλέον, η Faraday Future δεν επιθυμεί να δημοσιεύσει τις χρηματικές πηγές και τα ονόματα των συνεργατών της και αρνείται να αποκαλύψει την ταυτότητα του CEO της. Επομένως, το ρόλο του εκπροσώπου έχει αναλάβει ο αντιπρόεδρος Nick Sampson, ο οποίος στο παρελθόν ήταν διευθυντής μηχανικής οχημάτων και σασί στην Tesla. Η εταιρία σκοπεύει να διαθέσει $1 δισεκατομμύριο για το εργοστάσιο κατασκευής της, το οποίο θα έχει έδρα την Καλιφόρνια, τη Νεβάδα, τη Τζόρτζια ή τη Λουιζιάνα. Ακόμη, πέρα από την κατασκευή αυτοκινήτων, σχεδιάζει να εξερευνήσει περαιτέρω πτυχές της αυτοκινητοβιομηχανίας και της τεχνολογίας όπως, λόγου χάρη, την αυτόνομη οδήγηση. Επίσης, φημολογείται ότι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας θα κυκλοφορήσει το 2017 και η μπαταρία του θα διαρκεί για 310 μίλια (15% δηλαδή περισσότερο από τη μπαταρία του Tesla Model S). Στην παρούσα φάση έχει κατασκευαστεί μόνο ένα concept του εν λόγω αυτοκινήτου. Η αναφορά σε μοντέλο που βρίσκεται σε εξέλιξη θα μπορούσε να αποκλείει τη σχέση της εταιρίας με την Apple, ωστόσο τα άτομα που έχει προσλάβει ταιριάζουν με τις φήμες αναφορικά με το project ηλεκτρικού οχήματος της Apple. Άλλωστε, η Apple χρειάζεται να συνεργαστεί με μια μεγάλη εταιρία όπως η Faraday Future, προκειμένου να κυκλοφορήσει δικό της όχημα μέχρι το 2020. Site: AppleInsider
giannis2156 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Καλα εδω για apple κινητο κοπανάνε 800 ευρω για κινητο αμα βγει κι αυτοκίνητο θα κοστίζει κανενα εκατομμύριο ευρω ελεος 1
GreekChef Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Imac, ipod, iphone, ipad, iwatch, ολες οι εταιρειες ακολουθουν! Ποσο πιςω ηταν ολοι τους. Μετα ολοι ακολουθουν και νομιζουν οτι εχουν κατι καλυτερο. Καταλαβαινουμε σιγα σιγα τι θα ερθει στη φορα...... Ανακαλυψαν τα pc,!! Μπραβο τους μαλλον θα ερθουν και διαστημοπλοια σε λιγο.
the other one Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Μία Tesla Motors, τώρα βλέπουμε και Faraday Future.. Άντε με το καλό και κινητήρες Maxwell. But the real question is... will it bend? 4
Garuger Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Το φτηνό μοντέλο θα έχει 16gb και 100 χιλιομετρα εμβελεια 2
billstamaniac Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Μέχρι ποσα κιλά θα πρέπει να ειναι οι επιβάτες για να μην λυγίζει ; Sent from my Lumia 1020 5
Questioner Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 1 δις ντόλαρς επένδυση για εργοστάσιο κατασκευής για μια εταιρεία με χρόνο ζωής κάποιους μήνες. Το θετικό είναι πως λεφτά υπάρχουν και ίσως δούμε κάτι καλό. Κι ας είναι CEO και η Μενεγάκη. Δεν με νοιάζει. 1
Garuger Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Μέχρι ποσα κιλά θα πρέπει να ειναι οι επιβάτες για να μην λυγίζει ; Sent from my Lumia 1020 Βασικη εκδοση 70 κιλα συνολικα 1
ramarg Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Καλα εδω για apple κινητο κοπανάνε 800 ευρω για κινητο αμα βγει κι αυτοκίνητο θα κοστίζει κανενα εκατομμύριο ευρω ελεος Τόσα σου ζητάνε στην Ελλάδα , οι επίσημοι Έλληνες προμηθευτές οι οποίοι εφαρμόζουν αφενός την περίφημη ισοτιμία συνάλαγματος (μεταξύ ευρώ δολλαρίου) η οποία αφετέρου υπερκαλύπτεται από την υψηλή φορολογία και τα υψηλά κόστη εισαγωγής και εκτελωνισμού τεχνολογικών προιόντων πολυτελείας σαν αυτά της κακιάς apple (σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία). Αν θες να κατηγορήσεις κάποιον για το πρόβλημα της ελληνικής κοστολόγησης στα τεχνολογικά προιόντα εστίασε αλλού την αγανάκτηση σου και θυμήσου ότι η ''κακιά'' Apple τα τελευταία 2 χρόνια όλο μειώσεις στις τιμές κάνει οι οποίες δεν ''φτάνουν'' ποτέ μέχρι εδώ (αντιθέτως μεταφράζονται σε αυξήσεις ! )
ramarg Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Μέχρι ποσα κιλά θα πρέπει να ειναι οι επιβάτες για να μην λυγίζει ; Sent from my Lumia 1020 Αν ψάχνεις στις μέρες μας αυτοκίνητο που να μη λυγίζει θα γεράσεις ψάχνοντας.. #youtube_is_your_friend #crash_tests
Haldol Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Αν ψάχνεις στις μέρες μας αυτοκίνητο που να μη λυγίζει θα γεράσεις ψάχνοντας.. #youtube_is_your_friend #crash_tests Αυτό είναι το νόημα. Να "φάει" όλη την ενέργεια το αυτοκίνητο κι όχι οι επιβαίνοντες. Γι' αυτό και πλέον σμπαραλιάζουν αμέσως, για να μη γίνονται πίτα οι μέσα. Καλή εξέλιξη είναι αυτό, όχι μειονέκτημα. 1
songless_bird Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Αν το φτιαχνει η apple , οι αεροσακοι θα υπαρχουν ή θα ειναι ενα feature που επειδη μπορει να μην το χρησιμοποιησεις ποτε, δεν χρειαζεται; 1
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Άσε να βγει. Κάποιος θα το πάρει. Θα οδηγήσει, θα βαρεθεί και θα πουλήσει. Πας μετά σε μια μαντρα με μεταχείριση ένα και τσουπ το παίρνεις κοψοχρονιά!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα