Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Απορώ μερικοί δεν διαβάζουν ολόκληρο το άρθρο?

Δίνει μια προπληρωμενη κάρτα με 500 δολάρια(χρήση οπουδήποτε θέλει ο πελάτης) καθώς και 500 δολάρια έκπτωση στης αντιπρόσωπιες,

Το παραπάνω είναι κίνηση τη; να VW Αμερικής όχι κάτι που θα γίνει σε παγκόσμια κλίμακα

Δεν του υποστηρίζω λέγοντας ότι είναι σωστό η λάθος αλλά όταν διαβάζουμε κάτι ν το διαβάζουμε σωστά

Δημοσ.

Τελικα εκλεισε η vw ? Οι ειδικοι εδω μεσα αυτο το συμπερασμα ειχαν βγαλει....

Ενταξει αμα στην θεση της "γερμανικης" vw ηταν η toyota το συγκεκριμενο αρθρο δεν θα μαζευε πανω απο 10 σχολια.

Ηρεμηστε λιγο και μην το φτανεται στα ακρα, ο αλλος λεει να παρω και εγω αποζημιωσει επειδη αναπνεω τα καυσαερια (ποσο ελλαντικος τροπος σκεψης ποια ),ο αλλος εξαπατηθηκαν (το 90% δεν τους ενδιαφερει καν αν βγαζει παραπανω αερια ).

Τετοιοι ελεγχοι πρεπει να πραγματοποιουνται ποιο συχνα σε καθε εταιρια γιατι ετσι οπως πηγαινει το θεμα δεν θα υπαρχει περιβαλλον που λεει λογος σε100 χρονια .

Δημοσ.

Απο οτι εχω καταλαβει , η ουσια του σκανδαλου με τα αμαξια της VW ειναι οτι ειχαν περισσοτερους ρυπους απο το κανονικο, κοροιδευοντας ομως το κρατος με καποιο τεχνασμα βγαζοντας τους ρυπους ελαχιστους. 

 

Δεν καταλαβαινω γιατι θα επρεπε να δωσει μεγαλυτερη αποζημιωση στους πελατες της απο το 500ρικο που ηδη δινει. 

Να το οδηγησουν το πηραν το αμαξι οχι να το καπνισουν.

 

Τα πολλα λεφτα θα τα δωσει στο κρατος της αμερικης

  • Super Moderators
Δημοσ.

Απο οτι εχω καταλαβει , η ουσια του σκανδαλου με τα αμαξια της VW ειναι οτι ειχαν περισσοτερους ρυπους απο το κανονικο, κοροιδευοντας ομως το κρατος με καποιο τεχνασμα βγαζοντας τους ρυπους ελαχιστους. 

 

Δεν καταλαβαινω γιατι θα επρεπε να δωσει μεγαλυτερη αποζημιωση στους πελατες της απο το 500ρικο που ηδη δινει. 

Να το οδηγησουν το πηραν το αμαξι οχι να το καπνισουν.

 

Τα πολλα λεφτα θα τα δωσει στο κρατος της αμερικης

Γιατί με το μόνιμο fix που θα βάλουν τώρα για χαμηλότερους ρύπους, το αμάξι δεν πρόκειται να έχει τις επιδόσεις που διαφήμιζαν ότι έχει...

 

Άρα είναι απάτη κι από πλευράς πελατών...

  • Like 2
Δημοσ.

Απο οτι εχω καταλαβει , η ουσια του σκανδαλου με τα αμαξια της VW ειναι οτι ειχαν περισσοτερους ρυπους απο το κανονικο, κοροιδευοντας ομως το κρατος με καποιο τεχνασμα βγαζοντας τους ρυπους ελαχιστους. 

 

Δεν καταλαβαινω γιατι θα επρεπε να δωσει μεγαλυτερη αποζημιωση στους πελατες της απο το 500ρικο που ηδη δινει. 

Να το οδηγησουν το πηραν το αμαξι οχι να το καπνισουν.

 

Τα πολλα λεφτα θα τα δωσει στο κρατος της αμερικης

 

Εννοείται θα πρέπει να δώσει αποζημίωση για την περιβαλλοντική επίπτωση σε όσα κράτη κυκλοφορούν. Αλλά και στους ιδιώτες θα πρέπει γιατί εξαπατήθηκαν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο μέρος των πλεονεκτημάτων/selling features που είχε είναι και το περιβαλλοντικό. Με άλλα λόγια μπορεί να προτίμησαν να το αγοράσουν από ένα ανταγωνιστικό άλλης εταιρίας που δεν είχε τόσο "χαμηλούς" ρύπους.

Δημοσ.

Παιδιά να παρακαλάτε να λήξει εδώ το θέμα και να μην δώσουν καν 500$ αποζημιώσεις γιατι αν την ξεπουπουλιάσουν την VW οι Αμερικάνοι οι Γερμανοί νομίζεται θα κάνουν δίαιτα;

 

Απο που θα βγάλουν τα σπασμένα;

 

Προβλέπω αύξηση στους φόρους στην Ελλάδα και ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ :P

 

  • Like 2
Δημοσ.

Γιατί με το μόνιμο fix που θα βάλουν τώρα για χαμηλότερους ρύπους, το αμάξι δεν πρόκειται να έχει τις επιδόσεις που διαφήμιζαν ότι έχει...

 

Άρα είναι απάτη κι από πλευράς πελατών...

 

Θα έχει τις ίδιες επιδόσεις, η κατανάλωση θα αυξηθεί.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Θα έχει τις ίδιες επιδόσεις, η κατανάλωση θα αυξηθεί.

Και πάλι απάτη...

Δημοσ.

Οι Αμερικάνοι κάτοχοι καλά θα κάνουν να μην τσιμπήσουν στο αντίδωρο των 500 δολαρίων που μάλιστα είναι σε προπληρωμένη κάρτα για ανταλλακτικά και υπηρεσίες VW.

 

Με άλλα λόγια η αποζημίωση δεν θα κοστίσει ούτε καν 400 δολάρια για ανταλλακτικά (υποθέτοντας ότι στην τιμή πώλησης προσθέτουν μόνο 20% καπέλο που είναι ελάχιστο) κι αν είναι σε υπηρεσίες ούτε τα μισά (εργασίες, έλεγχο, κλπ).

 

Η απάτη τους είναι φυσικά πρώτα στα ίδια τα κράτη ως οντότητες μιας και το λόμπι των γερμανικών βιομηχάνων σπρώχνουν την κυβέρνηση τους για χρηματιστήριο ρύπων, πράσινους φόρους, επιδοτήσεις για τα φουρφούρια και τα καθρεπτάκια τους μόνο και μόνο για να πουλάνε στους υπόλοιπους ευρωπαίους. Παράλληλα κάνουν σαμποτάτισμα των κινέζικων φωτοβολταϊκών...

 

Κατά δεύτερον η απάτη τους στρέφεται κατά του ανταγωνισμού (διαφυγόντα κέρδη από τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες) και φυσικά κατά των πελατών τους.

 

Επίσης το διαφημιστικό τρικ με τα "κρυμμένα" άλογα στα περισσότερα TSI έπρεπε να είχε στείλει την VW να πληρώνει πολλά λεφτά αλλά εδώ είναι Ευρώπη και κάνει ότι γουστάρει.

 

Το σημαντικότερο είναι ότι η εξαπάτηση εμπλέκει και ασφαλιστικές εταιρείες και τις εφορίες των κρατών.

Σε άλλες χώρες τα ασφάλιστρα υπολογίζονται κυρίως με την ιπποδύναμη. Για αυτό τα κρύβουν... από τα TSI μοντέλα που έχουν μηχανές-λαδιέρες και σκάνε σαν ποπ κορν!

 

Τέλος τα διαφυγόντα έσοδα του κράτους ποιος θα τα πληρώσει?

Την ανυπολόγιστη ζημιά στο περιβάλλον? Το ότι το γερμανικό λόμπι προσπαθεί να ποινικοποιήσει το σχετικά ακίνδυνο CO2 και κάνει γαργάρα για τα NOx των πετρελαιοκινητήρων κι άλλων αερίων που και είναι πιο επιβλαβή για το κλίμα αλλά κυρίως για την υγεία?

 

Το τελευταίο σε προτεραιότητα έχει να κάνει με τις επιδόσεις. Τους πλασάρανε σαν Clean Diesels(!) και βγάζουνε έως και 40 φορές πάνω από τα επιτρεπτά όρια. Για να πιάσουνε τα όρια ρύπων στις ΗΠΑ θα έχουν επιδόσεις Yugo Zastava... Εκεί φταίνε και λίγο οι καταναλωτές που πίστεψαν το AutoTritι ή τους 4τροχούς για τα γερμανικά τεχνολογικά θαύματα του downsizing.

 

VW_Golf_TDI_Clean_Diesel_WAS_2010_8983.J

 

BTW. Ο Kaizer του γερμανικού ποδοσφαίρου Beckenbauer αντιμετωπίζει κάτι προβληματάκια για λαδώματα και  μαύρο χρήμα στην FIFA... Η γερμανική αξιοπιστία (ηθική ή υλική) είναι πλέον είναι το πιο σύντομο ανέκδοτο.

Δημοσ.

Οι Αμερικάνοι κάτοχοι καλά θα κάνουν να μην τσιμπήσουν στο αντίδωρο των 500 δολαρίων που μάλιστα είναι σε προπληρωμένη κάρτα για ανταλλακτικά και υπηρεσίες VW.

 

Με άλλα λόγια η αποζημίωση δεν θα κοστίσει ούτε καν 400 δολάρια για ανταλλακτικά (υποθέτοντας ότι στην τιμή πώλησης προσθέτουν μόνο 20% καπέλο που είναι ελάχιστο) κι αν είναι σε υπηρεσίες ούτε τα μισά (εργασίες, έλεγχο, κλπ).

 

Η απάτη τους είναι φυσικά πρώτα στα ίδια τα κράτη ως οντότητες μιας και το λόμπι των γερμανικών βιομηχάνων σπρώχνουν την κυβέρνηση τους για χρηματιστήριο ρύπων, πράσινους φόρους, επιδοτήσεις για τα φουρφούρια και τα καθρεπτάκια τους μόνο και μόνο για να πουλάνε στους υπόλοιπους ευρωπαίους. Παράλληλα κάνουν σαμποτάτισμα των κινέζικων φωτοβολταϊκών...

 

Κατά δεύτερον η απάτη τους στρέφεται κατά του ανταγωνισμού (διαφυγόντα κέρδη από τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες) και φυσικά κατά των πελατών τους.

 

Επίσης το διαφημιστικό τρικ με τα "κρυμμένα" άλογα στα περισσότερα TSI έπρεπε να είχε στείλει την VW να πληρώνει πολλά λεφτά αλλά εδώ είναι Ευρώπη και κάνει ότι γουστάρει.

 

Το σημαντικότερο είναι ότι η εξαπάτηση εμπλέκει και ασφαλιστικές εταιρείες και τις εφορίες των κρατών.

Σε άλλες χώρες τα ασφάλιστρα υπολογίζονται κυρίως με την ιπποδύναμη. Για αυτό τα κρύβουν... από τα TSI μοντέλα που έχουν μηχανές-λαδιέρες και σκάνε σαν ποπ κορν!

 

Τέλος τα διαφυγόντα έσοδα του κράτους ποιος θα τα πληρώσει?

Την ανυπολόγιστη ζημιά στο περιβάλλον? Το ότι το γερμανικό λόμπι προσπαθεί να ποινικοποιήσει το σχετικά ακίνδυνο CO2 και κάνει γαργάρα για τα NOx των πετρελαιοκινητήρων κι άλλων αερίων που και είναι πιο επιβλαβή για το κλίμα αλλά κυρίως για την υγεία?

 

Το τελευταίο σε προτεραιότητα έχει να κάνει με τις επιδόσεις. Τους πλασάρανε σαν Clean Diesels(!) και βγάζουνε έως και 40 φορές πάνω από τα επιτρεπτά όρια. Για να πιάσουνε τα όρια ρύπων στις ΗΠΑ θα έχουν επιδόσεις Yugo Zastava... Εκεί φταίνε και λίγο οι καταναλωτές που πίστεψαν το AutoTritι ή τους 4τροχούς για τα γερμανικά τεχνολογικά θαύματα του downsizing.

 

VW_Golf_TDI_Clean_Diesel_WAS_2010_8983.J

 

BTW. Ο Kaizer του γερμανικού ποδοσφαίρου Beckenbauer αντιμετωπίζει κάτι προβληματάκια για λαδώματα και  μαύρο χρήμα στην FIFA... Η γερμανική αξιοπιστία (ηθική ή υλική) είναι πλέον είναι το πιο σύντομο ανέκδοτο.

Η αποζημίωση ειναι 500$ στο χέρι (βασικά σου δίνουν μια χρεωστική που έχει 500$ μέσα) + 500$ "δωροεπιταγή" που εξαργυρώνεται σε υπηρεσίες και προϊόντα αντιπροσωπίας VW/Audi + 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

 

Δεν είναι και λίγα αυτά που δίνουν δεδομένου του αριθμού των δικαιούχων (και το ότι μούφα πρόβλημα πάνε να καλύψουν μιας και το θέμα είναι απλά δεοντολογικό δεν είναι ότι τα αυτοκίνητα ειναι επικίνδυνα ή προβληματικά απλά είναι ελάχιστα πιο ρυπογόνα απόσο αναγραφόταν στο καρτελάκι της αντιπροσωπίας)

 

Βέβαια εγώ είμαι υπέρμαχος των δικαιωμάτων του καταναλωτή και την παραπλάνηση για λόγους μάρκετινγκ την θεωρώ μεγάλο μείον αλλά επίσης πιστεύω ό,τι είπα στο πιο πάνω post μεταξύ σοβαρού και αστείου γιατι υπάρχει περίπτωση η VW να χάσει πολλά δις και αυτό συνεπάγει απολήσεις συνεπάγει δυσαρέσκιά των πολιτών στην κυβέρνηση συνεπάγει ανεργία συνεπάγει λιγότερη κατανάλωση (και άρα μικρότερα έσοδα σε φόρους φπα κτλ) και γενικά θα το νιώσουν για τα καλά το πρόβλημα οι Γερμανοί  σαν κράτος γιατι δεν είναι μόνο οι εργάτες είναι και οι μέτοχοι που ήδη πάθανε ζημιά και θα πάθουν ακόμη μεγαλύτερη...

 

Και ποιος θα την πληρώσει στο τέλος; εμείς που "χρωστάμε" σε αυτούς....

 

Μακάρι να λήξει το θέμα με το 500άρικο και πάλι τεράστια ζημιά είναι....

 

EDIT: Επίσης τα άλογα είναι περισσότερα και γιαυτό ειναι και ρυπογόνα (για να διατηρήσουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη με και καλά χαμηλότερος ρύπους απο τον ανταγωνισμό στην ίδια ιπποδύναμη). Και επαναλαμβάνω δεν είναι ότι ειναι ρυπογόνα στην Αμερική πάρα πολλά μοντέλα είναι πιο ρυπογόνα απο αυτά της VW απλά είπανε ψέματα για το πόσο φιλικά στο περιβάλλον είναι αυτό δεν σημαίνει ότι το καταστρέφουν όμως ...

Δημοσ.

Καταξοδεύτηκε η τιτανοτεράστια αυτοκινητοβιομηχανία της κλεψιάς, της ψευτιάς και της απάτης. Και δε μιλάμε για 440€ αντίστοιχα σε κόστος ζωής ΕΛΛΑΔΑΣ που ο βασικός ειναι ψίχουλα, εκεί στο Ντοιτσλάντ ούτε τον προφυλακτήρα του VW δε βάφεις.

  • Like 1
Δημοσ.

οχι τυπε ΔΕΝ θα εχει τις ιδιες επιδοσεις...

Θα έχει τις ίδιες επιδόσεις, η κατανάλωση θα αυξηθεί.

Δημοσ.

Ναι εαν περασουν προγραμμα για να ηρεμισει ο κινητηρας και α βρεθουν οι εκπομπες ρυπων πραγματικα μεσα στα ορια αυτο που θα συμβει ειναι να μειωθει οι επιδοσεις του αυτοκινητου.
Εαν ζοριστουν πολυ οι Γερμανοι ξεκινανε ενα παγκοσμιο πολεμο, ξερουν.

Δημοσ.

Δέν χρειάζεται να "μπερδεύουμε" καταστάσεις (όσον αφορά , τί προτάθηκε).

 

Δείτε την ανάρτηση στο original site.

https://www.vwdieselinfo.com/

 

... το ύφος του CEO στο βιντεάκι , λέει πολλά

:-D

Δημοσ.
οχι τυπε ΔΕΝ θα εχει τις ιδιες επιδοσεις...

 

Ναι τυπάκι, θα έχει τις ίδιες. Μάθε πως λειτουργούν οι παγίδες-καταλύτες NOx.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...