Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια τα προβληματα τωρα τελευταια με ττην hol συνδεση μου ειναι αρκετα και νομιζω οτι ηρθε η ωρα να αποχωρησω απο αυτη την εταιρια. Πολλες αποσυνδεσεις ανα μισαωρο σε και ενω το σταθερο λειτουργει κανονικα (δεν εχει μπει φραγη δηλαδη λογω μη πληρωμης) Ποια πιστευετε ειναι καλη εταιρια μεχρι τα 25 ευρω ανα μηνα το πολυ για double play και ισως καμια προσφορα? Εγω σκεφτομαι την wind..

Δημοσ.

οχι αφου εχει ξαναγινει και επανερχετε μονη της η συνδεση προφανως δεν ειναι βλαβη...


εμενα μου ειπαν οτι εδειναν και ενα ταμπλετ δωρο με νεα συνδεση στη wind αλλα δε τη βλεπω αυτη τη προσφορα στη σελιδα τους πια..

Δημοσ.

Εγώ εδώ και 5 χρόνια περίπου έχω forthnet και δεν είχα ποτέ πρόβλημα! Από θέμα υποστήριξης είμαι πολύ ευχαριστημένος πχ μέσα στα 5 χρόνια μου έδωσαν 3 φορές καινούργιο μόντεμ λόγο προβλήματος! Η γραμμή είναι σταθερή χωρίς αποσυνδέσεις, είμαι περίπου 800 μετρά από το ΑΚ και με adsl κλείδωνα 18500! Τώρα με vdsl κλειδώνω 34000! Ένα προβληματάκι που είχα ήταν μόνο όταν έβαλα vdsl που έστειλαν τεχνικό (που στην ουσία δεν έκανε τίποτα και ούτε είχα πρόβλημα) και ήθελαν να μου τον χρεώσουν 30€, αλλά επικοινώνησα μαζί τους και τελικά δεν τον χρέωσαν!

Οπότε εγώ από τη forthnet είμαι πολύ ευχαριστημένος!

Είναι και ανάλογα την περιοχή όμως!

Δημοσ.

οχι αφου εχει ξαναγινει και επανερχετε μονη της η συνδεση προφανως δεν ειναι βλαβη...

εμενα μου ειπαν οτι εδειναν και ενα ταμπλετ δωρο με νεα συνδεση στη wind αλλα δε τη βλεπω αυτη τη προσφορα στη σελιδα τους πια..

Η γνώμη μου είναι να μιλήσεις πρώτα με την hol για να βρεθεί η αιτία των αποσυνδέσεων. Μπορεί το πρόβλημα να είναι στην καλωδίωση στο σπίτι σου (δεν έχει σημασία που δουλεύει το τηλέφωνο, το interneet είναι παράξενο και μπορεί να πέφτει με το παραμικρό) και να συνεχιστεί το πρόβλημα και με τον νέο πάροχο.

  • Like 1
Δημοσ.

Μ' αρέσει που κατευθείαν ρίχνουμε το φταίξιμο στον πάροχο, πριν καν ψάξουμε για την αιτία των αποσυνδέσεων, που κάλλιστα μπορεί να είναι μέσα στο σπίτι μας.

Το ότι επανέρχεται μετά από λίγο, δεν σ' έβαλε σε σκέψεις μήπως φταίει κάποια συσκευή, φίλτρο ή κάποια επαφή δεν πατά καλά;

Και πριν ρωτήσεις γιατί δεν εμφανίζονταν πριν, αυτός ακριβώς είναι ο ορισμός της βλάβης ακόμη και στα καλώδια.

  • Like 2
Δημοσ.

Για να ριχνω το φτιαξιμο στο παροχο  προφανως εχω και καποιους λογους. Πανω γραφω οτι εχει ξαναγινει και δε βρηκαν κατι στα καλωδια. Τα καλωδια που φτανουν στο ρουτερ τα εχω τσεκαρει επισης, αρα δεν ειναι αυτο που λες οτι ριχνω κατευθειεαν το φταιξιμο στον παροχο.  To οτι το ιντερνετ της hol κολαει για αρκετα λεπτα σε ορισμενες σελιδες (δε φορτωνουν δηλαδη) θα το ακουσεις απο πολλους αλλα δεν αναφερομαι σε αυτο αναφερομαι σε αποσυνδεση του ιντερνετ. Κλεινω το ρουτερ περιμενω 15 δευτερα το αναβω παλι και δε γινετε τιποτα και φυσικα και αυτο ειναι συχνο φαινομενο  και για αλλους πριν ενα μηνα διαβασα για αποσυνδεσεις 2 ωρων σε καποιον χρηστη στη σελιδα τους στο facebook. Ο παροχος δηλαδη αποκλειται να φτιαιει?

Δημοσ.

Μπορεί να είναι στην εσωτερική καλωδίωση άμεσα στα κουτιά δηλαδή. Προσωπικά με hol δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Εγώ πιστεύω πως πρέπει να τους πιέσεις να το φτιάξουν. Αν έχεις πρόβλημα και στον επόμενο πάροχο τι θα κάνεις. Τεσπα αν αποφασίσεις να αλλάξεις πάροχο θα πρότεινα όχι στην wind γιατί όσους γνωστούς είχα με wind όλοι είχαν θέματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικα δεν ημουν ο μονος ειχαν και αλλοι το ιδιο προβλημα την ιδια ωρα που επεσε και σε μενα το νετ.. και βγαλανε μια ανακοινοσουλα... Εμενα το τελευταιο μηνα με εχουν φερει στα ακρα με το adsl να πεφτει καθε βδομαδα. Φιλε veteranos ποιον παροχο προτεινεις για σταθερη γραμμη ιντερνετ χωρις προβληματα?

Δημοσ.

Βλάβες και δυσλειτουργίες συμβαίνουν καθημερινά σε όλους τους παρόχους. Στα τεχνολογικά φόρουμ βρίσκεις εκατοντάδες τέτοια θέματα, αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι η τάδε εταιρεία έχει πάντα πρόβλημα.

 

Υπάρχουν δεκάδες λόγοι που επηρεάζουν τον συγχρονισμό και την σταθερότητα μιας γραμμής, σε όλη την αλυσίδα από τον πάροχό σου, τα καλώδια από το αστικό κέντρο μέχρι την οικοδομή σου (που ανήκουν στον ΟΤΕ) και όλη η εσωτερική σου εγκατάσταση.

Άλλοι παράγοντες σχετίζονται έμμεσα με την παραπάνω αλυσίδα, όπως είναι ο θόρυβος από μηχανολογικές και ισχυρές ηλεκτρικές συσκευές, η φραπεδιέρα που έχεις στο σπίτι, μέχρι και ο φθηνιάρικος μετασχηματιστής του φορτιστή που έχεις για το κινητό.

Για να μην σου αναφέρω δύσκολες περιπτώσεις από επιγραφές νέον και ανελκυστήρες. Και όπως βλέπεις αφήνω απ' έξω προβλήματα στην καλωδίωση όλης της αλυσίδας.

 

Αν δεν γίνει έλεγχος από κάποιον, με ποιον μαγικό τρόπο θα εξαλειφθεί το πρόβλημα; Μήπως νομίζεις ότι με αλλαγή του παρόχου όλα θα φτιάξουν μονομιάς; Φυσικά μπορεί να γίνει και αυτό αν η αιτία είναι στη μεριά του παρόχου, αλλά η πείρα δείχνει ότι στην πλειονότητα άλλοι είναι οι παράγοντες και είναι σχεδόν σίγουρο ότι με την φορητότητα θα έχεις πάλι τα ίδια.

 

Έχεις σκεφθεί ότι μπορεί να φταίει το modem/router ή το splitter/φίλτρο που έχεις;

Το να λες ότι πάλι σου έχει παρουσιαστεί, δεν έχει καμία σημασία και στην πραγματικότητα αυτή είναι η έννοια του αποσυγχρονισμού. Για κάποιον λόγο η συσκευή δεν μπορεί να κρατήσει σταθερή την σύνδεση θα επανέλθει αργότερα. Έλεγχος της σύνδεσής σου έχει γίνει ποτέ από τον πάροχο και ποιο ήταν το πόρισμα;

 

Ποια είναι τα στοιχεία της γραμμής σου για να έχουμε μια ιδέα;

Δημοσ.

Απ' ότι είδα στο facebook είχαν αρκετοί θέμα (προσωπικά εγώ δεν είχα θέμα) καθώς και ;eνας φίλος μου που μίλησα μαζί του.

 

Είναι ανάλογα την περιοχή πχ εγώ που είμαι Πειραιά είχα αλλάξεις τρεις παρόχους οτε, on telecom (όταν υπήρχε) και τώρα Hol. Με κανέναν πάροχο δεν είχα θέμα εκτός από κάποιες αποσυνδέσεις και θόρυβο στην γραμμή όταν είχα ΟΤΕ και στις αρχές που έβαλα την on telecom και τελικά αποδείχτηκε δικό μου πρόβλημα καθώς ο κατανεμητής που ε΄ναι στο υπόγειο της πολυκατοικίας μου είχε σκουριάσει και είχα αποσυνδέσεις και θόρυβο στην γραμμή. Μόλις φτιάχτηκε αυτό δεν είχα κανένα άλλο θέμα.

Δημοσ.

Το το ότι είχε σήμερα πρόβλημα η HOL σε κάποιες περιοχές (πραγματικότητα), δεν μπορούμε να το γενικεύσουμε για όλους.

Φυσικά παντού (forum, facebook κλπ) γράφουμε όταν έχουμε πρόβλημα και όχι όταν πάνε όλα καλά.

Και ο ΟΤΕ τον προηγούμενο μήνα είχε σοβαρό θέμα στις νέες καμπίνες και κάθε βράδυ η ταχύτητα κατεβάσματος έπεφτε δραματικά. Τι να λέμε, ότι ισχύει πάντα και για όλους;

Δημοσ.

Όχι φυσικά. Απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι σε μένα ή εσένα ένας πάροχος μπορείς να δουλεύει χωρίς θέματα και στον ts να κάνει συνέχεια προβλήματα όπως και το αντίθετο. Οπότε δεν μπορούμε να πούμε πιος πάροχος είναι καλύτερος.

  • Moderators
Δημοσ.

Δηλωσες ποτε βλαβη να ερθει να μετρηση τεχνικος και στην ραγκλετα κατω το συχρονισμο αλλα και πανω στο σπιτι ? αν οχι ξεκινα απο εκει , μετα δοκιμη με αλλο modem ειχα προσφατα θεμα (στη forthnet ομως) και τελικα ο ενοχος ηταν το modem ειχα αποσυνδεσεις και μπουκωματα καθε τρεις και λιγο , μου φεραν νεο modem και εδω και 2 μηνες δεν εχω το παραμικρο θεμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...