Προς το περιεχόμενο

Halo 5: Guardians – Review (Xbox One)


Ocelote

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα Halo συνιστούν τη σημαντικότερη και πιο αναγνωρίσιμη σειρά της Microsoft και των Xbox. Αν υπάρχει ένα σημείο που ξεχωρίζει στη 15ετή ιστορία του franchise (το Halo: Combat Evolved κυκλοφόρησε το 2001) είναι η αλλαγή σκυτάλης που πραγματοποιήθηκε το 2012 με την 343 Industries να καλείται από τη Microsoft να συνεχίσει το έργο της Bungie.

Το Halo 4 ήταν το πρώτο παιχνίδι της σειράς που κυκλοφόρησε με την υπογραφή της 343, ωστόσο το Halo 5: Guardians είναι το πρώτο που φέρει και τη σφραγίδα της. Κακά τα ψέματα, στο προηγούμενο Halo, η 343 είχε βασιστεί κατά κύριο λόγο στη δουλειά της Bungie –χρόνος άλλωστε δεν υπήρχε για κάτι περισσότερο. Στο Halo 5 όμως είχε απόλυτη ελευθερία κινήσεων και τον χρόνο που χρειαζόταν για να εφαρμόσει τις πρώτες από τις πολλές αλλαγές που είχε στα πλάνα της.

Είναι πολύ σημαντικό για ένα franchise με ιστορία 15 ετών να δείχνει ότι είναι σε θέση να εξελίσσεται, να προοδεύει, να ξαφνιάζει ευχάριστα τους παίκτες και να βρίσκει τρόπο να κλέψει τις εντυπώσεις, χωρίς να βασίζεται αποκλειστικά στο βαρύ brand name του και την αναγνωρισιμότητα που του εξασφαλίζει αυτό. Το Halo 5 διαφέρει αρκετά από τους προκατόχους του: σε κάποια σημεία δείχνει καλύτερο, σε κάποια πάλι όχι. Το εντυπωσιακό μαζί του, είναι πως αν και από πλευράς gameplay μιλάμε για μια ολοκαίνουρια εμπειρία, σεναριακά “πατά” πάνω στην ιστορία και το σύμπαν της σειράς.

 

 

Σοβαρά, αν δεν έχετε την παραμικρή επαφή με τα Halo, τότε πριν ξεκινήσετε το Halo 5, κάντε έναν κόπο και παίξτε τη Master Chief Collection, σε διαφορετική περίπτωση θα χάσετε τη μπάλα κατά τη διάρκεια της campaign και είναι κρίμα.

 

Link.png Site: Halo 5: Guardians – Review (Xbox One) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο το review, indeed. Θα ψηνόμουν να παίξω έτσι, για την εμπειρία, καθότι περήφανος κάτοχος Xbox One, αλλά δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τα προηγούμενα, οπότε μάλλον τα πάντα (όλα) μέσα του θα μου φανούν... κινέζικα! :(

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν λεμε ΗALO εννουμε Master Chief η αλλιως γνωστο εως John 117.Και περιμενω η περιμενει κανεις  να παιξει με αυτον.ΗALO με 25% μονο Master Chief δεν ειναι HALO και σαν μην εφτανε αυτο δεν εχει και  split screen για να παιζεις οπως ειχες συνηθισει παλια με παρεα.Να την χαιρονται την μλκ τους εκει στην 343,καταφερε και σκοτωσε 1 απο τα ωραιοτερα παιχνιδια και ιστοριες.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ μετριο.

 

Οποιοσδηποτε αληθινος halo φαν, που να εχει μαγευτει απο το σεναριο του Haloverse των προηγουμενων τιτλων , πολυ πιθανο να ξενερωσει εντελως με το halo 5. Οσοι παλι παιζουν halo και οποτε βλεπουν cutscene πατανε απλα skip, μαλλον θα τους εντυπωσιασει το σεναριο.

 

Ημουν απο τους τυπους που πηραν xbox one μονο και μονο για να συνεχισω το saga του single player.

 

Νοιωθω προδομενος   :mad:

 

Εχω υποψιες πως εγινε η ιδια πατατα με το destiny της Bungie, που στα τραιλερς φανηκε να ειχε τρομερο σεναριο και Backstory αλλα 1-2 μηνες πριν βγει το παιχνιδι αλλαξαν πολλα στην καμπάνια του και τελικα βγηκε η μετριοτητα (απο πλευρας σεναριου και -verse) που βγηκε. Υπηρχε ενα (υποτιθεμενο?) leak που ελεγε μαλιστα πως λιγο πριν βγει το παιχνιδι, οι τεχνοκρατες μαρκετινγκ τυποι εφτασαν στο συμπερασμα πως για να κανει πωλησεις το παιχνιδι θα επρεπε να του πετσοκοψουν το σεναριο και να μπασουν περισσοτερο Μπαμ Μπουμ και Multiplayer (που κανει και καλο και στα εσοδα απο τις xbox live συνδρομες : ) . 

Δεν εχει σημασια που το παιχνιδι γιουχαριστηκε απο την bungie κοινοτητα, σημασια εχει οτι πηγε καλα στα οικονομικα του. Ολα ειναι Business στο κατω κατω.

 

Κατι τετοιο παιζει να εγινε και με το halo 5, γιατι δεν εξηγειται αλλιως. Ειδικα λιγο καιρο πριν βγει το παιχνιδια στα ραφια ειχαν βγει επισημες ανακοινωσεις απο την 363 που λεγανε πως το halo 5 θα εχει "κατα πολυ μεγαλυτερο " gameplay-single player απο το halo 4. 

Κερασια και πατατες πινοκιο της 363! Σε 1-2 μερουλες ανετα το τερματιζεις και μαλιστα στο χαλαρο. 

 

Ακολουθουν Spoilers:

 

 

1. Η Cortana ειναι ζωντανη με εναν ανεξηγητο και ταυτοχρονα φθηνιαρικο λογο! Aποκαλυπτεται πως το κατεστραμενο απο μια ολοκληρη Nova bomb(!!) σκαφος του Didact εκανε slipspace jump (τιι??) και η Cortana με καποιο τροπο μπηκε στο "internet" των forerunners (που δεν θα επρεπε να υπαρχει επειδη υποτιθεται πως καταστραφηκε οταν βαρεσαν τα halos, αλλα οκ τους το συγχωρουμε αυτο). Πως επεζησε λοιπον? Η ιδια δεν ειχε πει λιγο πριν πεθανει στο τελος του 4 πως το περισσοτερο κομματι της καταστραφηκε με το πλοιο του didact και το τελευταιο της κομματι εμεινε με τον chief για να του φτιαξει εκεινη την ωραια ασπιδα? Επισης δεν ηταν στα τελευταια της ορια στην τελευταια μαχη με τον didact? 

Αλλα περα απο το πως, γιατι εγινε αυτο? Δεν αρκουσε δηλαδη το τελος του halo 4 που πεθαινε με ενα δραματικο τροπο αφου θυσιαστηκε για τον chief και την γη, μπηκε η λυπητερη μουσικη, ο chief εμεινε μονος του κτλ κτλ?

Τι νοημα ειχε ολη εκεινη η σκηνη και γενικα ολο το σκηνικο συνδεσης chief με cortana στο halo 4, αμα τελικα η cortana ..επιστρεφει πισω ξανα?

 

2. Στα προηγουμενα halo η cortana δεν ειχε καμια ροπη προς αυτη την κακιά, εγωιστική και με διψα για εξουσια μερια του χαρακτηρα της ουτε στο παραμικρο ακομα και λιγο πριν πεθανει. Ειδικα στο halo 2 ηταν προθυμη να θυσιαστει η ιδια για να σταματησει flood και covenant οταν εμεινε μονη της στο High Charity με στοχο να τo ανατιναξει. Τι επαθε ξαφνικα και τρελαθηκε? Απο ποτε μας εδειξε πως ειχε το παραμικρο ενδιαφερον για το mantle , ειδικα οταν στον requiem ειχε προσβαση.. στα παντα? Γιατι δεν εγινε rogue AI και στο halo 4 και απλα υπολειτουργουσε αλλα κατα βαθος εξακολουθουσε να ηταν καλη?

 

3. Η ολη διαφημιστη καμπανια του "hunt the truth" και γενικα των επικων τρειλερ που εδειχναν μια τρομερη κοντρα μεταξυ Spartan Locke και Master Chief... απλα στο halo 5 εξαφανιστηκε! Πιο συγκεκριμενα στα τραιλερ μας δειχνανε τον chief κακο, τον λοκε να τον κυνηγαει σαν hitman και γενικα οτι και καλα θα εχεις επιλογη για το τι θα γινει και βουρτσες μπλε. Ολο αυτο τελικα υποβαθμιστηκε σε μια μπουνια-δεξι κροσε του Λοκ προς τον M.C λες και παιζανε ξυλο στην αυλη ενος γκετο-σχολειου. Παμε καλα??

 

4. Οταν ο Λοκ συνανταει τον Arbiter για πρωτη φορα , ο δευτερος του λεει πως ξερει πως ειναι assassin και πως καποτε ηθελε τον ιδιο νεκρο. Και εκει που λες "ωπα εδω κατι θα γινει , εχει ζουμι η ιστορια!" και γενικα παει να γινει ενδιαφερον το θεμα, σταματαει αποτομα και γινεστε φιλαρακια!! Τι ηταν παλι αυτο? Ποιος σκοπος να βαλεις κατι τοσο σημαντικο μεσα στο παιχνιδι αμα δεν εχεις διαθεση να το αναπτυξεις?

 

5. Η Catherine Hassley για οσους εχουν παιξει το Spartan OPS ηταν η πιο καταζητουμενη και επικινδυνη κακοποιος απο τους UNSC σε σημειο που πηρε μεχρι και το μερος του αρχηγου των covenant , του Jul 'Mdama. Πιο συγκεκριμενα στο τελος του Spartan OPS οι UNSC/ONI στελνουν την αλλη την γκομενα την σπαρτιατισα να την καθαρισει με αποτελεσμα η Hassley να χασει το χερι της. Στην τελετυταια σκηνη λεει στον Jul' Mdama  με μισος, κρατοντας το ακρωτηριασμενο της χερι ,πως θελει να παρει εκδικηση απο τους UNSC..

Στο HALO 5 αυτη η ιστορια τελειωνει στα πρωτα 10 λεπτα παιχνιδιου οταν σκοτωνεις ετσι ακαριαια, σε cutscene μαλιστα(!!!), τον αρχηγο των covenant και ξαφνικα η Hassley δεν ειναι πια καταζητουμενη αλλα γινεται καλη και την εμπιστευονται ολοι..

 

6. Σε τι ακριβως ηταν χρησιμη η blue team ειπαμε παλι? Η Cortana ελεγχε ηδη ποσους guardians , ολομοναχη. Σε τι της ηταν χρησιμος ο MC? 

Το ιδιο ερωτημα παει και στην ομαδα του Λοκε. Ποσο πιο μεγαλη απειλη για αυτους ηταν η Blue Team, εστω και αν παρουμε το σεναριο (που δεν ισχυει) πως ηταν οντως κακοι ? H Cortana μπορουσε να καταστρεψει πλανητες ολοκληρους με μια κινηση της, αυτο δεν ειναι αρκετη απειλη μονο του?

 

7. Bonus: Τελικα τι απεγινε το υπολοιπο μισο απο το "κλειδι" των forerunners απο το Spartan OPS? Ολοκληρη εξτρατεια δεν εγινε για αυτο? Επεσε απο την τσεπη του Jul' Mdama στο φρεατιο την ωρα που παρκαρε και χαθηκε?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας παίξει το παιχνίδι στο sp έχω μια άλφα άποψη και έχοντας διαβάσει για το mp.

 

++ gameplay, μακράν το καλύτερο fps μέχρι σήμερα, με ωραίες πίστες που μπορούσες να καλύπτεσαι από πυρά. Η A.I. μπορεί να μην ήταν κάτι τρελό, αλλά όχι και για πέταμα. Έκανε τη δουλειά.

++ Τεχικός τομέας, πρεγματικό next gen παρά το "περιορισμένο" hardware του XONE.

 

- Διάρκεια και γενικά το campaign ήταν μια προσπάθεια να ξανακάνουν το Halo 2 σε XONE, με πολύ μεγάλη βαρύτητα στον Locke χωρίς να εμβαθύνουν σε αυτόν λανθασμένα.

- Έλλειψη modes στο MP αναίτια, ενώ στα 4 πρώτα υπήρχαν. Πρέπει να επιστραφούν με μορφή patch, έστω.

- Microtransactions. Το κράξιμο που έπεσε στο Forza 5 δεν έγινε μάθημα στην MS παρότι στο Forza 6 διορθώθηκε. Η ίδια τακτική υπάρχει εδώ χαντακώνοντας τον τίτλο άσχημα.

 

Γενικώς δίνει σαν αίσθηση για παιχνίδι του 8, και για παραπάνω αν διορθωθούν τα 2 τελευταία με κράξιμο από το Community του Halo. Έτσι μόνο θα ωθήσει σε παραπάνω πωλήσεις και θα υπάρχει πραγματική αναμονή για Halo 6.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα τα παιγνιδακια και τα ηληθια κινητα αλλα βαλτε και καμμια hardwear ειδηση πχ

O πρώτος NVMe SSD σε SATAe form factor από την Toshiba

καταντησε το φορουμ κινητη διαφημιση .ΕΛΕΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά το παιχνίδι βρε σεις, χάλια γραφικά, dynamic resolution really;, χαζομάρα story, βαρετές αναμετρήσεις, δεν έχει split screen, σοβαρά αυτό είναι το αναμενόμενο παιχνίδι του Xbox One? Δεν αξίζει να πληρώσει κανείς για κάτι τέτοιο.

 

Θα το αγόραζα day one αν έβγαινε για PS 4 πάντως.xD!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω θα μιλησω ως halo fan,εχοντας παιξει ολα τα παιχνιδια.Ξεκιναω απο το στορυ το οποιο δεν με αγγιξε απο την αρχη στο halo 4.Βλεποντας τα trailer του 5,στο μυαλο μου ειχα σχηματισει μια τελειως διαφορετικη πλοκη και στην τελικη ξενερωσα.Ειδικα στο σημειο που ο MC συναντα την Cortana.Τωρα απο gameplay θα πω ενα πραγμα.Ωραιοι μηχανισμοι ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ HALO ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.Αντε το sprint το δεχομαι αλλα δεν γινεται να σκοτωνεις/πεθαινεις τοσο ευκολα.Και ο ρυθμος θυμιζει πολυ CoD.Δεν λεω,σαν παιχνιδι ειναι καλο αλλα σαν Halo οχι.Αν ηθελαν εκμοντερνισμο ας τον εκαναν σαν το reach.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα τα παιγνιδακια και τα ηληθια κινητα αλλα βαλτε και καμμια hardwear ειδηση πχ

 

O πρώτος NVMe SSD σε SATAe form factor από την Toshiba

καταντησε το φορουμ κινητη διαφημιση .ΕΛΕΟΣ

 

Διαφωνω. Εγω θελω περισσοτερες ειδησεις για παιχνιδια. Αναγκαζομαι να πηγαινω αλλου για να μαθαινω νεα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...