xpera_x Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 http://www.china.org.cn/e-gudai/index-1.htm https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_China http://www.ancient-origins.net/news-evolution-human-origins/chinese-civilization-may-have-begun-2400-years-earlier-020161 Δεν ειπα οτι δεν ειχαμε πολιτισμό, ειπα οτι αυτοί εχουν αρχαιότερο πολιτισμό! σε πολλούς άλλους την "λέμε", σε αυτούς δεν νομίζω... Δε χρειάζεται να μου δείχνεις, και οι Ίνκας πολιτισμό είχαν. Δεν είναι το θέμα ποιός την έχει πιο αρχαία... Κάθε πολιτισμός έχει έναν πλούτο ανεξάρτητα από το πόσο αρχαίος είναι. Το ίδιο και στις μέρες μας κάποιες χώρες διακρίνονται για τις πολιτιστικές αξίες, κάποιες άλλες όχι τόσο. Τέλος παντων ξεφύγαμε. 1
ScorpioX777 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Ολα τα καινουργια επεισοδια του Mayday με αυτο το πετουμενο θα ειναι.
ariannaki85 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 πραγματικά η εξέλιξη της Κίνας είναι αλματώδης
xpera_x Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Για αυτό το supercar λες; To οποίο δεν επρόκειτο να κατασκευάζεται ακριβώς με την έννοια ότι σχεδιάζεται από το μηδέν, αλλά - αντίστοιχα με τους Κινέζους - ήταν να χρησιμοποιεί σε μεγάλο βαθμό έτοιμα εξαρτήματα.
NT1G Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 To οποίο δεν επρόκειτο να κατασκευάζεται ακριβώς με την έννοια ότι σχεδιάζεται από το μηδέν, αλλά - αντίστοιχα με τους Κινέζους - ήταν να χρησιμοποιεί σε μεγάλο βαθμό έτοιμα εξαρτήματα. Γιατί πιο όχημα δεν χρησιμοποιεί έτοιμα εξαρτήματα από άλλους κατασκευαστές. 1
xpera_x Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Γιατί πιο όχημα δεν χρησιμοποιεί έτοιμα εξαρτήματα από άλλους κατασκευαστές. Είναι άλλο πράγμα να είσαι 'κατασκευαστής' που συναρμολογεί εξαρτήματα και άλλο να είσαι κατασκευαστής με τεχνογνωσία που παράγεις τεχνολογία και συνεργάζεσαι με τρίτους προμηθευτές. Το ελληνικό εγχείρημα συναρμολογεί κινητήρες και εξαρτήματα στα οποία δεν έχει εργαστεί για την εξέλιξή τους και ασφαλώς δε συγκρίνεται με τις αυτοκινητοβιομηχανίες που είναι πλήρως αυτοδύναμες έστω κι αν αναθέτουν σε τρίτους την κατασκευή κάποιων εξαρτημάτων που και πάλι τα σχεδίασαν οι ίδιες.
NT1G Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Είναι άλλο πράγμα να είσαι 'κατασκευαστής' που συναρμολογεί εξαρτήματα και άλλο να είσαι κατασκευαστής με τεχνογνωσία που παράγεις τεχνολογία και συνεργάζεσαι με τρίτους προμηθευτές. Το ελληνικό εγχείρημα συναρμολογεί κινητήρες και εξαρτήματα στα οποία δεν έχει εργαστεί για την εξέλιξή τους και ασφαλώς δε συγκρίνεται με τις αυτοκινητοβιομηχανίες που είναι πλήρως αυτοδύναμες έστω κι αν αναθέτουν σε τρίτους την κατασκευή κάποιων εξαρτημάτων που και πάλι τα σχεδίασαν οι ίδιες. Σίγουρα, αλλά και πολλά εξαρτήματα είναι απλά επιλογές από την διαθέσιμη γκάμα των προμηθευτών.
taksidiotis Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 κινεζικο???ωχ.....εδω οι ιδιοι οι πολιτες τους,δυσανασχετουν.
Questioner Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 κινεζικο???ωχ.....εδω οι ιδιοι οι πολιτες τους,δυσανασχετουν. Δηλαδή αν η είδηση ήταν για Ελληνικό αεροπλάνο εσύ δεν θα δυσανασχετούσες;
xpera_x Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Σίγουρα, αλλά και πολλά εξαρτήματα είναι απλά επιλογές από την διαθέσιμη γκάμα των προμηθευτών. Υπάρχουν οι παραγγελίες εξαρτημάτων που σχεδίασες μόνος σου αλλά δεν έχεις την καθετοποιημένη παραγωγή και τα αναθέτεις να κατασκευαστούν από τρίτο. Υπάρχουν οι παραγγελίες τρίτης τεχνολογίας που παραγγέλνεις και την έχεις προσαρμόσει στα μέτρα σου. Και υπάρχει ο συναρμολογητής έτοιμων εξαρτημάτων που έχει τον ελάχιστο λόγο για όλα αυτά, και απλώς συνδέει εξαρτήματα στα οποία δεν έχει επενδύσει σχεδίαση και τεχνολογία. Και τελικά όλα αυτά τα ξένα εξαρτήματα απαρτίζουν το μεγάλος μέρος του τελικού προϊόντος. Και ασφαλώς παίζουν ρόλο και τα κόστη προετοιμασίας και ελέγχου για τα οποία μιλάμε για διαφορετικές τάξεις μεγέθους.
ScorpioX777 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Παντως στα ποδηλατα μια χαρα τα παμε με τα IDEAL http://www.kathimerini.gr/815747/article/oikonomia/epixeirhseis/ideal-bikes-90-xronia-podhlatades. Αν σταματουσαμε να κοιταμε την προχειροτητα και διναμε βαση στην ποιοτητα,σιγουρα θα τα πηγαιναμε καλυτερα και σε αλλους τομεις.Ειναι θεμα νοοτροπιας. 1
Questioner Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Παντως στα ποδηλατα μια χαρα τα παμε με τα IDEAL http://www.kathimerini.gr/815747/article/oikonomia/epixeirhseis/ideal-bikes-90-xronia-podhlatades. Αν σταματουσαμε να κοιταμε την προχειροτητα και διναμε βαση στην ποιοτητα,σιγουρα θα τα πηγαιναμε καλυτερα και σε αλλους τομεις.Ειναι θεμα νοοτροπιας. Δεν ξέρω αν τα IDEAL έχουν έστω και 1 εξάρτημα Ελληνικό πάνω τους. Ίσως τα αυτοκόλλητα να "κατασκευάζονται" εδώ. Βέβαια είναι πολύ σημαντικό που είναι designed and assembled (??) in Greece. 1
ScorpioX777 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δεν ξέρω αν τα IDEAL έχουν έστω και 1 εξάρτημα Ελληνικό πάνω τους. Ίσως τα αυτοκόλλητα να "κατασκευάζονται" εδώ. Βέβαια είναι πολύ σημαντικό που είναι designed and assembled (??) in Greece. Και ποιος δινει σημασια απο που ειναι τα εξαρτηματα.Οταν πηγαινει ενας σε μια χωρα που εξαγονται να το αγορασει ο πωλητης του λεει οτι ειναι Ελληνικο.Αυτο μετραει.Και που τρωνε ψωμι τοσες οικογενειες.
Questioner Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Και ποιος δινει σημασια απο που ειναι τα εξαρτηματα.Οταν πηγαινει ενας σε μια χωρα που εξαγονται να το αγορασει ο πωλητης του λεει οτι ειναι Ελληνικο.Αυτο μετραει.Και που τρωνε ψωμι τοσες οικογενειες. Δεν το έγραψα αρνητικά. Το βασικό είναι που είναι σχεδιασμένα στο Ελλάντα. Ούτως ή άλλως ακόμα και πανάκριβα carbon πλαίσια από μεγάλες εταιρίες του χώρου (bianchi, trek, specialized κλπ) κατασκευάζονται σε εργοστάσια στην Κίνα και Ταϊβαν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα