Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νομίζω η τεχνολογία για "αυτόνομα" οχήματα είναι σε πολύ καλό επίπεδο και σε πολύ καλό δρόμο ;).

 

Μελλοντικά, όταν όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους θα ενσωματώνουν την τεχνολογία αυτή, τότε πιστεύω θα είμαστε πολύ κοντά στον μηδενισμό των ατυχημάτων (θανατηφόρων ή μη) και σε πιο ξεκούραστη ζωή (για όσους οδηγούν αρκετά καθημερινά, νομίζω είναι διακαής πόθος κάτι τέτοιο).

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Άχρηστο feature! Κάποιοι απολαμβάνουν να οδηγούν!

Και τα ασανσέρ άχρηστα είναι. Κάποιοι απολαμβάνουν να ανεβαίνουν σκάλες με τα πόδια...

  • Like 7
  • Super Moderators
Δημοσ.

Αμα νομιζουν καποιοι οτι θα μπαινουν στο αμαξι και θα μπορουν να κοιμουνται μεχρι να φτασουν κανουν μεγαλο λαθος.

Καλως ή κακως η μηχανη δεν εχει φτασει τον ανθρωπινο εγκεφαλο στη συμπερασματικη ικανοτητα. Μαλιστα ο ιδιος ο Zadeh το παραδεχτηκε σε ενα συνεδριο στην Κων/πολη περυσι το καλοκαιρι.

 

Τελος ολοι αυτοι που δεν γουσταρουν να οδηγανε ας σταματησουν να οδηγανε. Ας αφησουν τους δρομους σε εμας που τουλαχιστον απολαμβανουμε την οδηγηση και τη διαδρομη (οποια και αν ειναι αυτη)

 

 Ξέρεις, τα ίδια θα έλεγαν και το 1900 αν κάποιος τους έλεγε πως θα χρειάζονται μόνο μερικές ώρες για να πάει κάποιος σε άλλη ήπειρο! :P

 

Η εξέλιξη δεν σταματάει ποτέ.

Δημοσ.

Υψώθηκαν τα τεράστα ΕΓΩ  :mad:

Αν δεν αρέσει σε ΕΜΕΝΑ, είναι άχρηστο.

Αν δεν γουστάρετε να οδηγείτε, αφήστε τους δρόμους μόνο σε αυτούς που γουστάρουν. Να πάτε με τα πόδια.

:-(

  • Like 1
Δημοσ.

Βλέπω πολλοί εδώ μέσα δεν γουστάρουν να οδηγούν. Άντε με τα ποδαράκια,τα ποδηλατακια και τα λεωφορεία, να αδειασουν και οι δρόμοι από οδηγούς τύπου δεν γουστάρω που δεν γουστάρω να πάω δουλειά έχω να οδηγήσω κιόλας! ΣΤΑ ΤΡΈΝΑ!!!!!!

Δημοσ.

- Ποδαράκια δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω γιατί η διαδρομή σπίτι-δουλειά είναι 4 χιλιόμετρα και δυστυχώς δεν διαθέτω (πλέον) μιάμιση ώρα κάθε μέρα για το πήγαινε-έλα. Παλιότερα περπατούσα συχνά ακόμα μεγαλύτερες αποστάσεις, πχ. από το κέντρο της Αθήνας μέχρι Παπάγου ή από Παπάγου σε Ζωγράφου (αλλά σπανίως σε καθημερινή βάση).

 

- Ποδήλατα δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε γιατί δεν υπάρχουν οι υποδομές και δεν έχω όρεξη να οδηγώ σαν Ινδός στο Νέο Δελχί, πάνω-κάτω σε σπασμένα πεζοδρόμια, τοίχο-τοίχο για να αποφύγω αυτούς που πηγαίνουν αντίθετα στο μονόδρομο, γύρω-γύρω από τους διπλοπαρκαρισμένους κλπ.

 

Ειδικά όσοι έχουμε μια σχετική ηλικία και, κυρίως, δεν έχουμε εμπειρία από μηχανάκια (επειδή κάποια στιγμή συνειδητοποιήσαμε ότι ένα χτυπημένο φτερό ή ένα φανάρι στο αυτοκίνητο ισοδυναμεί με ένα χέρι ή ένα πόδι στο δίκυκλο), μάλλον είναι πολύ δύσκολο να πάρουμε ξαφνικά ένα ποδήλατο και να οργώνουμε την πόλη σε συνθήκες ζούγκλας (προφανώς μιλάω για την Αθήνα, αφού σε άλλες ελληνικές πόλεις οι συνθήκες είναι γενικά καλύτερες).

 

- Λεωφορεία, τρένα, μετρό, τραμ, διαστημόπλοια είναι φυσικά καλές και φθηνές λύσεις (καλά, τα τελευταία όχι και τόσο), ταυτόχρονα όμως είναι και συνάρτηση του που ακριβώς είναι το σπίτι, που η δουλειά και που η στάση. Δεν βολεύουν όλες οι συγκοινωνίες όλους.

 

Γι' αυτό αυτόματα αυτοκίνητα. Τις αναβάσεις της Ριτσώνας τις αφήνω για τα τριήμερα. Για τους υπόλοιπους που αρέσκονται σε οδήγηση εντός της πόλης (φαντάζομαι ότι συνήθως μιλάμε για μια άδεια Κηφισίας, Μεσογείων, Συγγρού κλπ) το μόνο που έχω να πω είναι πως σε άλλη δυτική χώρα οι περισσότεροι θα είχαν μαζέψει δύο μπαούλα με κλήσεις και κάμποσα χρόνια στέρηση διπλώματος. Απλώς εδώ έχουν βρει και τα κάνουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Αμα νομιζουν καποιοι οτι θα μπαινουν στο αμαξι και θα μπορουν να κοιμουνται μεχρι να φτασουν κανουν μεγαλο λαθος.

Γιατί στο τραίνο του μετρό χωρίς οδηγό ή στο χωρίς οδηγό λεωφορείο που αναφέρθηκε στα σχόλια δεν μπορείς να κοιμάσαι ή να κάθεσαι στο κινητό ας πούμε. Απλά η ουσιαστική διαφορά στο μέλλον είναι ότι θα υπάρχει αυτή η δυνατότητα και στην ιδιωτική μεταφορά και όχι μόνο στα μμμ...

Δημοσ.

Κανενας δεν απολαμβάνει να οδηγεί. Κανενας. Μονο όσοι οδηγούν κατω απο χρόνο και νομίζουν οτι κατι κάνουν. Για τους άλλους ειναι αγγαρεία το καθημερινό οδήγημα απο και προς τη δουλεια πχ.

 

Άσε που όσοι λενε οτι το απολαμβάνουν ειναι συνήθως οι χειρότεροι οδηγοί.

Αυτό που λες δεν ισχύει ...εγώ πχ προσωπικά λατρεύω να οδηγώ...και όταν θέλω να χαλαρώσω παίρνω το αμάξι και κάνω μια βόλτα...χωρίς να είμαι κακγουρο η να τρέχω...και φυσικά τρέμω την ήμερα που θα κυκλοφορούν μαζικά αμάξια χωρίς οδηγούς...είναι και θέμα ελευθερίας.

 

Υ.Γ. οδηγώ καμιά 10 χρόνια και έχω κανει πάνω κάτω γύρο στα 800.000 χλμ( και λόγο δουλειάς)

Δημοσ.

Κανενας δεν απολαμβάνει να οδηγεί. Κανενας. Μονο όσοι οδηγούν κατω απο χρόνο και νομίζουν οτι κατι κάνουν. Για τους άλλους ειναι αγγαρεία το καθημερινό οδήγημα απο και προς τη δουλεια πχ.

 

Άσε που όσοι λενε οτι το απολαμβάνουν ειναι συνήθως οι χειρότεροι οδηγοί.

 

Έχεις δίκιο όσον αφορά τα αυτοκίνητα και γω βαριέμαι να οδηγώ. Αυτό που με έχει σώσει είναι ότι έχω μηχανές, οδήγησε μία και συ και θα πεισθείς. Δεν θα βαριέσαι καθόλου, απλά απόλαυση. Το κακό είναι ότι η μηχανή είναι επικίνδυνη στη συμβίωση με τους Έλληνες οδηγούς αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση. 

Δημοσ.

Και τα ασανσέρ άχρηστα είναι. Κάποιοι απολαμβάνουν να ανεβαίνουν σκάλες με τα πόδια...

Ε εντάξει, δεκτό, αλλά δεν νομίζω ότι το κονσεπτ είναι αμάξι με μηχανή vs. αμάξι που το σπρώχνεις...μην γινόμαστε υπερβολικοί...υπάρχει και η μέση λύση...να σε πηγαίνει μόνο του στην αγγαρεία και το ΣΚ να του πίνεις το αίμα και να γουστάρεις σε όμορφες διαδρομές στο βουνό. The best of both worlds....Αλλά ακόμα και η αγγαρεία εξαρτάται το μέγεθός της από το αμάξι που οδηγάς για την δουλειά...Άλλο είναι το εταιρικό Kangoo που οδηγάω μέχρι τα Εξάρχεια και άλλο να είσαι μέσα στην κίνηση σε μια μπέμπα με μασάζ στο κάθισμα...εγώ αν είχα τέτοιο θα κατέβαινα στο γκαράζ για ένα μασαζάκι αντί να κάθομαι σπίτι!

Δημοσ.

Κανενας δεν απολαμβάνει να οδηγεί. Κανενας. Μονο όσοι οδηγούν κατω απο χρόνο και νομίζουν οτι κατι κάνουν. Για τους άλλους ειναι αγγαρεία το καθημερινό οδήγημα απο και προς τη δουλεια πχ.

 

Άσε που όσοι λενε οτι το απολαμβάνουν ειναι συνήθως οι χειρότεροι οδηγοί.

Δεν συμφωνω. Το να οδηγεις καπου, τουλαχιστον για μενα ειναι λιγοτερο βαρετο απο το να καθομαι σε ενα καθισμα και να περιμενω να φτασω. Υπο προυποθεσεις βεβαια, αλλα προτιμω να ειμαι οδηγος, παρα συνοδηγος.
Ακομη και μεσα στην πολη, με αυτοματες ταχυτητες ειναι υποφερτα.
Δημοσ.

Βλέπω πολλοί εδώ μέσα δεν γουστάρουν να οδηγούν. Άντε με τα ποδαράκια,τα ποδηλατακια και τα λεωφορεία, να αδειασουν και οι δρόμοι από οδηγούς τύπου δεν γουστάρω που δεν γουστάρω να πάω δουλειά έχω να οδηγήσω κιόλας! ΣΤΑ ΤΡΈΝΑ!!!!!!

μονο και μονο γι αυτό report-0515.pdf

In the six years of our project, we’ve been involved in 12 minor accidents during more than 1.8 million miles of autonomous and manual driving combined. Not once was the self-driving car the cause of the accident.

 

αξίζει αυτή η τεχνολογία.

 

δεν ξέρω πόσο καιρό οδηγείτε αγαπητά καγκουράκια αλλά στα 16 που οδηγώ εγώ έχω τρακάρει 3 φορές. Η μία από αυτές ήταν πολύ άσχημη. Δεν εφταιγα σε καμία.

Και εμένα μου αρέσει να οδηγώ αλλά χίλιες φορές θα προτιμούσα ασφαλείς δρόμους για όλους, παρά δρόμους γεμάτους επικίνδυνους κάγκουρες που νομίζουν ότι ξέρουν να οδηγούν.

Ασε που με αυτόματα οχήματα θα τελιώσει και το μποτιλιάριασμα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...