pOLoS Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 41 λεπτά πριν, alexpen είπε Το Google pay δεν κάνει μετατροπή, η κάρτα σου την κάνει. Έχω πληρώσει στη Νορβηγία και πάντα η μετατροπή γίνεται από την Revo. Μην ανησυχείς! μια χαρά! 1
Hapatingo Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 3 minutes ago, pOLoS said: μια χαρά! Το περίεργο είναι οτι πραγματικά αλλάζουν τα πάντα. Δηλαδη εάν σκανάρεις σε κάποιο άλλο android (χρησιμοποιώντας κάποια εφαρμογή που διαβάζει nfc payment κάρτες) τις εικονικές κάρτες που σου δίνουν τα google/ apple pay θα εκπλαγείς. Την πρώτη φορά που το είδα τρελάθηκα, κάρτα της n26 μετατράπηκε σε κάρτα ουκρανικής τράπεζας, μια άλλη σε Πολωνίας. Δυστυχώς δεν έχω δεύτερο android για να ελέγξω την κάρτα της revolut, έτσι για ιστορικούς λόγους. Μετά σκέφτεσαι τι συνεργασίες παίζονται.
zaccki Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 3 ώρες πριν, soleman είπε Δεν επιλεξα τίποτα, ότι έκανα πριν για ανάληψη το ίδιο έκανα και τώρα. Μου κάνει εντύπωση που ζητά 2€ είτε για 20 είτε για 80€ ανάληψη. Περιεργο. Να πω οτι ειχες ξεπερασει τα 200€ αναληψη το μηνα τοτε θα σε χρεωνε 2% του ποσου και οχι 2€ απαξ. Δοκιμασες σε ATM αλλης τραπεζας? π.χ. την τελευταια φορα που εκανα αναληψη στην Ελλαδα (παει καιρος) ειχα κανει σε ATM της Πειραιως χωρις καμια χρεωση. Ισως καποιος φιλος ξερει να μας πει ή ο φιλος που ειναι ο εκπροσωπος της Revolut στην Ελλαδα και συμμετεχει στο forum.
georgerov Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 3 ώρες πριν, soleman είπε Δεν επιλεξα τίποτα, ότι έκανα πριν για ανάληψη το ίδιο έκανα και τώρα. Μου κάνει εντύπωση που ζητά 2€ είτε για 20 είτε για 80€ ανάληψη. Είναι λίγο τραγικό το θέαμα της φωτογραφίας! Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποια ΑΤΜ που έχουν χρέωση σε περίπτωση μετατροπής νομίσματος και δεν έχει να κάνει με την τράπεζα / κάρτα σου, είναι πολιτική του ΑΤΜ. Μάλλον αυτό παίζει στην προκειμένη.
gvsidis Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Καλησπέρα, έχει ασχοληθεί κανένας με το mobile insurance της revolut; Έχω ένα s9+ και βρήκα καλή την τιμή ασφάλισης. Εάν συμβεί το μοιραίο ξέρει κανείς την διαδικασία αλλαγής γιατί έστειλα μήνυμα κ ακόμα δεν με απάντησαν πως γίνετε η διαδικασία αλλαγής ο οθόνης αν σπάσει για παράδειγμα. Ευχαριστώ πολύ.
nik-nikol Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Ταλαιπωρίας συνέχεια . Περιγράφω στις σελίδες 799-800-806-807-808 Μετά από 3 ημέρες που στέλνω μηνύματα στο support , να μου στείλουν την τελευταία ανάλυση με το υπόλοιπο μου ,να ξανά στέλνω μηνύματα και να μην παίρνω απαντήσεις τελικά μου έστειλαν ένα αρχείο που δεν ανοίγει ........ και το επισυνάπτω .... άντε πάλι από την αρχή άλλες 5/6 μέρες θα περάσουν για να επικοινωνήσουν πάλι μαζί μου....... τι ζητάω που είναι τόσο δύσκολο και να μην βγάζω άκρη ; Μου αρέσει παραπάνω που θέλουν και να ασφαλίσουν το κινητό τους .... ελπίζω να μην έρθει η ώρα να τους ζητήσετε να σας καλύψουν ασφαλιστικά ...
turbat0s Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 33 λεπτά πριν, nik-nikol είπε Μετά από 3 ημέρες που στέλνω μηνύματα στο support , να μου στείλουν την τελευταία ανάλυση με το υπόλοιπο μου ,να ξανά στέλνω μηνύματα και να μην παίρνω απαντήσεις τελικά μου έστειλαν ένα αρχείο που δεν ανοίγει ........ και το επισυνάπτω .... άντε πάλι από την αρχή άλλες 5/6 μέρες θα περάσουν για να επικοινωνήσουν πάλι μαζί μου....... τι ζητάω που είναι τόσο δύσκολο και να μην βγάζω άκρη ; O εκπρόσωπος εδώ στο φόρουμ τί σου είπε? (Παρεπιπτόντως δεν βλέπω να επισύναψες κάποιο αρχείο παρά μόνο ένα screenshot)
spartak1 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 53 λεπτά πριν, nik-nikol είπε Μετά από 3 ημέρες που στέλνω μηνύματα στο support , να μου στείλουν την τελευταία ανάλυση με το υπόλοιπο μου ,να ξανά στέλνω μηνύματα και να μην παίρνω απαντήσεις τελικά μου έστειλαν ένα αρχείο που δεν ανοίγει ........ και το επισυνάπτω .... άντε πάλι από την αρχή άλλες 5/6 μέρες θα περάσουν για να επικοινωνήσουν πάλι μαζί μου....... τι ζητάω που είναι τόσο δύσκολο και να μην βγάζω άκρη ; Μου αρέσει παραπάνω που θέλουν και να ασφαλίσουν το κινητό τους .... ελπίζω να μην έρθει η ώρα να τους ζητήσετε να σας καλύψουν ασφαλισ 11 ώρες πριν, soleman είπε Δεν επιλεξα τίποτα, ότι έκανα πριν για ανάληψη το ίδιο έκανα και τώρα. Μου κάνει εντύπωση που ζητά 2€ είτε για 20 είτε για 80€ ανάληψη. Ποιας τράπεζας είναι το συγκεκριμένο ΑΤΜ; Της Εθνικής; Είναι περίεργο που δίνει αυτη τη ληστρική ισοτιμία, δεν είναι της Εθνικής αυτη...
Hapatingo Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 2 hours ago, nik-nikol said: Ταλαιπωρίας συνέχεια . Περιγράφω στις σελίδες 799-800-806-807-808 Μετά από 3 ημέρες που στέλνω μηνύματα στο support , να μου στείλουν την τελευταία ανάλυση με το υπόλοιπο μου ,να ξανά στέλνω μηνύματα και να μην παίρνω απαντήσεις τελικά μου έστειλαν ένα αρχείο που δεν ανοίγει ........ και το επισυνάπτω .... άντε πάλι από την αρχή άλλες 5/6 μέρες θα περάσουν για να επικοινωνήσουν πάλι μαζί μου....... τι ζητάω που είναι τόσο δύσκολο και να μην βγάζω άκρη ; Μου αρέσει παραπάνω που θέλουν και να ασφαλίσουν το κινητό τους .... ελπίζω να μην έρθει η ώρα να τους ζητήσετε να σας καλύψουν ασφαλιστικά ... Φίλε κάθε φορά που κάποιος πάει να πει κάποιο καλό για την revolut, αμέσως μετά βλέπουμε μήνυμα σου. Απο την πρώτη στιγμή σου είχα πει να γράψεις στο community, εμείς εδώ δεν είμαστε αρμόδιοι. Οπως επίσης το να μας τα λες αποσπασματικά μόνο την θέση σου επιβαρύνεις. Δώσε μας ένα περιμετρικό γεγονός. Όπως και ο αρμόδιος Έλληνας που γράφει στο φόρουμ εδώ. Το είχε πει ότι υπάρχει μια εξυπηρέτης και για αυτόν. Που κατά κάποιο τρόπο δεν είναι και στην αρμοδιότητα του η εξυπηρέτηση. Τι μια χρησιμοποιείς το rev.me για εμπορικούς λόγους, την άλλη δεν σου ανοίγουν αυτά που επισυνάπτουν. Την άλλη αναφέρεις ότι έχεις 250 ευρώ υπόλοιπο και βλέπουμε απόπειρα ανάληψης 300ευρώ. Προφανώς έχεις και το premium πακέτο που δείχνει δωρεάν 400ευρω ανάληψη ανα μήνα. Η χρέωση για το ΑΤΜ είναι του δικτύου, access fee, δηλαδή δεν την βάζει η revolut. 2
turbat0s Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 16 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Φίλε κάθε φορά που κάποιος πάει να πει κάποιο καλό για την revolut, αμέσως μετά βλέπουμε μήνυμα σου. Απο την πρώτη στιγμή σου είχα πει να γράψεις στο community, εμείς εδώ δεν είμαστε αρμόδιοι. Οπως επίσης το να μας τα λες αποσπασματικά μόνο την θέση σου επιβαρύνεις. Δώσε μας ένα περιμετρικό γεγονός. Όπως και ο αρμόδιος Έλληνας που γράφει στο φόρουμ εδώ. Το είχε πει ότι υπάρχει μια εξυπηρέτης και για αυτόν. Που κατά κάποιο τρόπο δεν είναι και στην αρμοδιότητα του η εξυπηρέτηση. Τι μια χρησιμοποιείς το rev.me για εμπορικούς λόγους, την άλλη δεν σου ανοίγουν αυτά που επισυνάπτουν. Την άλλη αναφέρεις ότι έχεις 250 ευρώ υπόλοιπο και βλέπουμε απόπειρα ανάληψης 300ευρώ. Προφανώς έχεις και το premium πακέτο που δείχνει δωρεάν 400ευρω ανάληψη ανα μήνα. Η χρέωση για το ΑΤΜ είναι του δικτύου, access fee, δηλαδή δεν την βάζει η revolut. Τα bold νομίζω αφορούν άλλο μέλος του topic.
pOLoS Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 9 ώρες πριν, gvsidis είπε Καλησπέρα, έχει ασχοληθεί κανένας με το mobile insurance της revolut; Έχω ένα s9+ και βρήκα καλή την τιμή ασφάλισης. Εάν συμβεί το μοιραίο ξέρει κανείς την διαδικασία αλλαγής γιατί έστειλα μήνυμα κ ακόμα δεν με απάντησαν πως γίνετε η διαδικασία αλλαγής ο οθόνης αν σπάσει για παράδειγμα. Ευχαριστώ πολύ. Ακριβή η ασφάλεια της revolut δες εδώ έχει με 35€ https://www.xirogiannopoulos.gr/ασφαλίστε-το-κινητό-σας-ή-το-tablet-σας-για-έ/
gvsidis Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 50 λεπτά πριν, pOLoS είπε Ακριβή η ασφάλεια της revolut δες εδώ έχει με 35€ https://www.xirogiannopoulos.gr/ασφαλίστε-το-κινητό-σας-ή-το-tablet-σας-για-έ/ Δυστυχώς και αυτοί δεν είναι φθηνοί το συμβόλαιο για s9+ έχει 45 ευρώ και επίσης σου δίνει πίσω το 70% των χρημάτων που θα κόστιζε η ζημιά ενώ η revolut το 100%.
nik-nikol Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Hapatingo είπε Φίλε κάθε φορά που κάποιος πάει να πει κάποιο καλό για την revolut, αμέσως μετά βλέπουμε μήνυμα σου. Απο την πρώτη στιγμή σου είχα πει να γράψεις στο community, εμείς εδώ δεν είμαστε αρμόδιοι. Οπως επίσης το να μας τα λες αποσπασματικά μόνο την θέση σου επιβαρύνεις. Δώσε μας ένα περιμετρικό γεγονός. Όπως και ο αρμόδιος Έλληνας που γράφει στο φόρουμ εδώ. Το είχε πει ότι υπάρχει μια εξυπηρέτης και για αυτόν. Που κατά κάποιο τρόπο δεν είναι και στην αρμοδιότητα του η εξυπηρέτηση. Τι μια χρησιμοποιείς το rev.me για εμπορικούς λόγους, την άλλη δεν σου ανοίγουν αυτά που επισυνάπτουν. Την άλλη αναφέρεις ότι έχεις 250 ευρώ υπόλοιπο και βλέπουμε απόπειρα ανάληψης 300ευρώ. Προφανώς έχεις και το premium πακέτο που δείχνει δωρεάν 400ευρω ανάληψη ανα μήνα. Η χρέωση για το ΑΤΜ είναι του δικτύου, access fee, δηλαδή δεν την βάζει η revolut. Hapetingo άκουσε με παιδί μου , το που θα γράφω τι θα γράφω είναι δική μου δουλειά εσύ μην τα διαβάζεις ,νομίζω είμαι ξεκάθαρος. είπες έχει εκπρόσωπο εε τι πετάγεσαι εσύ και λες βλακείες του στυλ "Φίλε κάθε φορά που κάποιος πάει να πει κάποιο καλό για την revolut, αμέσως μετά βλέπουμε μήνυμα σου. " αφού έχει εκπρόσωπο . Στο community έγραψα και περιμένω την έγκριση τους να ανέβει στο φορουμ. Θέλεις περιμετρικό γεγονός !!! Στείλε μου σε παρακαλώ το τηλέφωνο σου να στα περιγράψω αναλυτικά γιατί από εδώ θα πρέπει να συντάξω πολλά Βιβλία. Αναφέρεις : "Όπως και ο αρμόδιος Έλληνας που γράφει στο φόρουμ εδώ. Το είχε πει ότι υπάρχει μια εξυπηρέτης και για αυτόν. Που κατά κάποιο τρόπο δεν είναι και στην αρμοδιότητα του η εξυπηρέτηση." Το ίδιο πράγμα λέμε ,ότι δεν έχει αξιοπρεπές support . Με τόσο κόσμο που έχει η REVOLUT πρέπει να προσλάβει παραπάνω κόσμο στο τμήμα του support .Το να σου απαντούν μετά από 4 ώρες και να εξαφανίζονται δεν γίνεται δουλεία . Αναφέρεις ¨"Τι μια χρησιμοποιείς το rev.me για εμπορικούς λόγους, την άλλη δεν σου ανοίγουν αυτά που επισυνάπτουν¨". Φίλε το είπαμε αυτό ότι, ζήτησα 100,00 βρωμό ευρώ μέσω rev me και το αναφέρω ώστε κανένας άλλος να μην το κάνει και του μπλοκάρουν τον λογαριασμό του όπως τον δικό μου δηλαδή μην την πατήσει άλλος , δεν ξέρω πώς να το γράψω για να το καταλάβεις. Επίσης θέλω να ξεκαθαρίσεις ποιος πόσταρε την φώτο με το ΑΤΜ μήπως και τα ξεμπερδέψεις . Μου έστειλαν μέσω Support Revolut ένα pdf αρχείο το οποίο πατώντας πάνω του σου εμφανίζει την εικόνα που θα κάνω επισύναψη . Μην πας πάλι να μου βρεις από άλλο χρήστη άλλη εικόνα , όπως αυτή με το ΑΤΜ που μου την φόρτωσες για δικιά μου γιατί μετά θα έχουμε άλλη γκρίνια και εννοώ γκρίνια νοημοσύνης . Γιατί βιάζεσαι και διαβάζεις ότι θες, πες μου σε παρακαλώ που αναφέρω ότι πήγα να σηκώσω 300 ευρώ και μάλιστα το αναφέρεις "απόπειρα ανάληψης 300ευρώ." .Αναφέρεις "Προφανώς έχεις και το premium πακέτο που δείχνει δωρεάν 400ευρω ανάληψη ανα μήνα. Η χρέωση για το ΑΤΜ είναι του δικτύου, access fee, δηλαδή δεν την βάζει η revolut." Παιδί μου σου συμβαίνει κάτι .... είπα εγώ για premium πακέτα ,, που τα βρίσκεις .. φταίει η ζέστη ,τι να φταίει; Σε παρακαλώ συμβουλή ,μην βιάζεσαι να γράψεις , σε παρακαλώ διάβασε προσεχτικά τι έγραψες και είμαι σίγουρος ότι θα καταλάβεις ότι προ τρέχεις . Υ.Γ. : Α) ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ...ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΣΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ. Β) σε παρακαλώ από την στιγμή που δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε μην σχολιάζεις τις αναρτήσεις μου Παρακάτω ανέβασα φώτο (screenshot) από το αρχείο που μου έστειλαν μέσω appl για να δω το υπόλοιπο μου μετά από προσπάθεια 3 ημερών, ναι 3 ημερών , πατάς πάνω και σου εμφανίζει ότι δεν λειτουργεί , άντε πάλι ξανά μετά από 5/6 ημέρες και αν βγάλω άκρη. Σε ευχαριστώ Φιλικά Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2018 από nik-nikol
Hapatingo Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Σταμάτησα να διαβάζω μέχρι εκεί που λες οτι περιμένεις από το community να το αξιολογήσουν και να ανέβει. Κατι το οποίο δεν ισχύει και παραπέμπει σε ψέμα, ανεβαίνουν επιτόπου όλα τα μηνύματα, tagaris και μερικούς τις εξυπηρέτηση πελατών και έχεις σχεδόν άμεσα απάντηση. Καλή συνέχεια στο πρόβλημα σου. 2
nik-nikol Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Σταμάτησα να διαβάζω μέχρι εκεί που λες οτι περιμένεις από το community να το αξιολογήσουν και να ανέβει. Κατι το οποίο δεν ισχύει και παραπέμπει σε ψέμα, ανεβαίνουν επιτόπου όλα τα μηνύματα, tagaris και μερικούς τις εξυπηρέτηση πελατών και έχεις σχεδόν άμεσα απάντηση. Καλή συνέχεια στο πρόβλημα σου. 15 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Σταμάτησα να διαβάζω μέχρι εκεί που λες οτι περιμένεις από το community να το αξιολογήσουν και να ανέβει. Κατι το οποίο δεν ισχύει και παραπέμπει σε ψέμα, ανεβαίνουν επιτόπου όλα τα μηνύματα, tagaris και μερικούς τις εξυπηρέτηση πελατών και έχεις σχεδόν άμεσα απάντηση. Καλή συνέχεια στο πρόβλημα σου. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου . Είμαι σίγουρος ότι το διάβασες όλο , .... άρα εσύ λες ψέμματα. Οταν πας να ποστάρεις θέμα στο community πρέπει να περιμένεις να το εγκρίνουν . Κάποιος που το έχει κάνει σίγουρα περίμενε 3/4 ημέρες , ας το αναφέρει και εγώ είχα κάνει μόλις εγγραφή ,σιγά μην με άφηναν να ποστάρω άμμεσα. Α) ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ...ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΣΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ. Β) σε παρακαλώ από την στιγμή που δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε μην σχολιάζεις τις αναρτήσεις μου Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2018 από nik-nikol
Προτεινόμενες αναρτήσεις