grinder_ Δημοσ. 28 Μαΐου 2018 Δημοσ. 28 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Μόλις δοκίμασα μεταφορά στο kraken.com και μου βγάζει ότι δεν το υποστηρίζουν πλέον ενώ παλαιότερα δεν είχα κανένα πρόβλημα. "Due to internal security reasons, we no longer support this beneficiary." Αυτά τα θεωρώ "πισωγυρίσματα" και είναι κρίμα να μπλοκάρουν διάφορα ανταλλακτήρια τώρα που και καλά επεκτάθηκαν στα crypto λόγω "ανταγωνισμού". Δείχνουν απλά ότι είναι "μικροί"... Επεξ/σία 28 Μαΐου 2018 από grinder_
theopan Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Όταν πουλάνε αυτοί πλέον Bitcoin αναμενόμενο είναι να θέλουν να τα πάρεις από αυτούς και όχι από άλλα ανταλλακτήρια.
parsifal Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Εδώ έχει μια λίστα με επιτρεπόμενα ανταλλακτήρια: https://community.revolut.com/t/international-payment-to-kraken-not-allowed/38440/4 Δε γνωρίζω αν η λίστα είναι official ή όχι.
grinder_ Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 2 ώρες πριν, theopan είπε Όταν πουλάνε αυτοί πλέον Bitcoin αναμενόμενο είναι να θέλουν να τα πάρεις από αυτούς και όχι από άλλα ανταλλακτήρια. Όχι δεν είναι καθόλου "αναμενόμενο". Για αυτό είπα ότι είναι πισωγύρισμα. Με το kraken λειτουργούσε απροβλημάτιστα η υπηρεσία. Ξαφνικά φιλτράρουν τις συναλλαγές μου, γιατί έτσι γουστάρουν; Απαράδεκτο. 2 ώρες πριν, parsifal είπε Εδώ έχει μια λίστα με επιτρεπόμενα ανταλλακτήρια: https://community.revolut.com/t/international-payment-to-kraken-not-allowed/38440/4 Δε γνωρίζω αν η λίστα είναι official ή όχι. Το θέμα είναι για πόσο καιρό θα λειτουργούν και τα παραπάνω στην λίστα. Επίσημη ενημέρωση δεν υπάρχει και δεν ξέρουμε τι θα γίνει στο μέλλον. Ταυτίζομαι απόλυτα με το σχόλιο που έγινε παρακάτω. Προσωπικά την είχα προτείνει σε αρκετούς γνωστούς, και γενικά ήταν διαδεδομένη στην crypto κοινότητα. Τώρα με αυτά που κάνουν θα χάσουν αρκετή κίνηση.
spartak1 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Συμφωνώ με τον grinder_. Ο λογαριασμός του Κρακεν είναι ένας κανονικός λογαριασμός σε Γερμανική τράπεζα. Απο που κι ως που μπλοκάρεται; Επειδή είναι ανταγωνιστής; Δηλαδή με την ίδια λογική η N26 Και η leupay δε θα έπρεπε να επιτρέπουν το φόρτωμα των λογαριασμών της revolut επειδή είναι ανταγωνιστικές υπηρεσίες;
scyther666 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Είχα σχεδόν δύο χρόνια να χρησιμοποιήσω το Revolut αλλά το χρειάστηκα πριν λίγες μέρες και ανοίγοντας το παρατήρησα οτι έχουν γίνει κάποιες αλλαγές. Μου ζήτησε να κάνω verify το account στέλνοντας φωτό απο το δίπλωμα οδήγησης όπως επίσης και μια φωτο δική μου, όπως και έκανα. Με ενημέρωσε πως έγινε το verification. Προχώρησα στην αποστολή εμβάσματος όπως θυμόμουν οτι γίνεται, αλλά έπειτα είδα πως πλέον έχει δύο επιλογές για αποστολή εμβάσματος. Μια που ονομάζει local και μια που ονομάζει Swift. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την διαφορά? Και επίσης γιατί στο Local μου εμφανίζει το παρακάτω? Πατώντας εκεί στο Activate account, μου βγάζει απλά ένα μήνυμα λάθους... Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει?
dimitrislitsikakis Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 7 λεπτά πριν, scyther666 είπε Είχα σχεδόν δύο χρόνια να χρησιμοποιήσω το Revolut αλλά το χρειάστηκα πριν λίγες μέρες και ανοίγοντας το παρατήρησα οτι έχουν γίνει κάποιες αλλαγές. Μου ζήτησε να κάνω verify το account στέλνοντας φωτό απο το δίπλωμα οδήγησης όπως επίσης και μια φωτο δική μου, όπως και έκανα. Με ενημέρωσε πως έγινε το verification. Προχώρησα στην αποστολή εμβάσματος όπως θυμόμουν οτι γίνεται, αλλά έπειτα είδα πως πλέον έχει δύο επιλογές για αποστολή εμβάσματος. Μια που ονομάζει local και μια που ονομάζει Swift. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την διαφορά? Και επίσης γιατί στο Local μου εμφανίζει το παρακάτω? Πατώντας εκεί στο Activate account, μου βγάζει απλά ένα μήνυμα λάθους... Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει? Έχουμε εντοπίσει ένα θέμα με το τελευταίο App Version για Android που βγάζει το συγκεκριμένο πρόβλημα. Εργαζόμαστε για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση του με νέο release. Η Revolut θα έχει παρουσία αύριο Πέμπτη 31/5 στην Ημερίδα Digital Intelligence & Digital Skills που διοργανώνει το IST (δωρεάν είσοδο - απαραίτητη η κράτηση θέσης εδώ) και θα μοιράσει ΔΩΡΕΑΝ κάρτες σε όλους τους παρευρισκόμενους.
scyther666 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Oh OK... Παρόλαυτα δεν σημαίνει οτι υπάρχει κάποιο θέμα με το account μου, σωστά? είναι απλά θέμα του app, αλλά κατα τα άλλα οι λειτουργίες εκτελούνται σωστά? (πχ top up με τα bank details στο SWIFT) (Συσχετίζεσαι κάπως με το revolut?)
dimitrislitsikakis Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 5 ώρες πριν, scyther666 είπε Oh OK... Παρόλαυτα δεν σημαίνει οτι υπάρχει κάποιο θέμα με το account μου, σωστά? είναι απλά θέμα του app, αλλά κατα τα άλλα οι λειτουργίες εκτελούνται σωστά? (πχ top up με τα bank details στο SWIFT) (Συσχετίζεσαι κάπως με το revolut?) Όχι δεν έχει κανένα θέμα το account σου, είναι θέμα του τελευταίου app version (επηρεάζει μόνο νέους χρήστες με Android). Δεν θα σου συνιστούσα top-up μέσω SWIFT γιατί δεν σε συμφέρει. Αν δεν επείγει, περίμενε μέχρι την άλλη βδομάδα που θα βγει το νέο update με το fix. 3 1
jonkyr Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Το νέο interface του app δεν μου άρεσε καθόλου. Ένα λευκό πράγμα, μπερδεύτηκα ακόμα και στο navigate. Θα ήθελα να γνωρίσω τον τύπο που είχε την ιδέα να αφαιρέσει όλα τα χρώματα, πρέπει να είχε μεγάλη έμπνευση Στις 2/5/2018 στις 10:30 ΜΜ, jonkyr είπε @dimitrislitsikakis μία ερώτηση: εφόσον η κάρτα κάποιου χρήστη λήξη, προβλέπεται δωρεάν αντικατάσταση; Είναι λίγο νωρίς, το ξέρω, αλλά ποια είναι η πρόβλεψη; Κύριε Λιτσικάκη "επικοινωνία με τον πελάτη" δεν σημαίνει απλά "ελάτε να πάρετε δωρεάν κάρτες" και λοιπά πανηγυράκια και διθύραμβοι για το προϊόν. Ήδη το "λίγο νωρίς" έγινε "λιγότερο νωρίς κατά έναν μήνα", οπότε αν δεν σας κάνει κόπο, απαντήστε στην ερώτηση (που έχει ήδη θέσει κι άλλος συμφορουμίτης στο μεταξύ). Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Hapatingo Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Έχει αναφερθεί στο community, ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν ακόμα. Το επικρατέστερο σενάριο αγοράζεις την κάρτα. 1
greekboy Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Στην αρχική σελίδα δεν μπορούμε να διαγράψουμε currencies που δεν χρησιμοποιούμε πια? πχ αυτη τη στιγμη έχω eur,gpb,pln,$ αλλα θελω να κρατησω μονο eur,$. εψαξα αλλα δεν το βρηκα και ειναι σπαστικο γιατι ειναι πρωτα τα eur,τελευταια τα $ και στη μεση αυτα που δεν χρειαζομαι 😕 1
jonkyr Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 51 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Έχει αναφερθεί στο community, ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν ακόμα. Το επικρατέστερο σενάριο αγοράζεις την κάρτα. Ευχαριστώ για την απάντηση. Ωστόσο εδώ δεν είναι community και καλό θα ήταν να παίρνουμε απαντήσεις στις ερωτήσεις μας
dimitrislitsikakis Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 2/5/2018 στις 10:30 ΜΜ, jonkyr είπε @dimitrislitsikakis μία ερώτηση: εφόσον η κάρτα κάποιου χρήστη λήξη, προβλέπεται δωρεάν αντικατάσταση; Είναι λίγο νωρίς, το ξέρω, αλλά ποια είναι η πρόβλεψη; Για κάρτες που οδεύουν προς λήξη: Παραγγέλνεις την κάρτα με χρέωση και λες στο in-app chat να σου κάνει refund τα 6 ευρώ delivery fee, κάτι που εκτελείται αμέσως. Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση @jonkyr, μάλλον θα μου διέφυγε η ερώτηση σου! Thank you! Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2018 από dimitrislitsikakis 4
jonkyr Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 8 λεπτά πριν, dimitrislitsikakis είπε Για κάρτες που οδεύουν προς λήξη: Παραγγέλνεις την κάρτα με χρέωση και λες στο in-app chat να σου κάνει refund τα 6 ευρώ delivery fee, κάτι που εκτελείται αμέσως. Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση @jonkyr, μάλλον θα μου διέφυγε η ερώτηση σου! Thank you! Κανένα πρόβλημα, ευχαριστώ για την απάντηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις