Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διάβαζα κι εγώ καλά πράγματα και γι'αυτό προχώρησα στην έκδοσή της, αλλά τί να πω... η δική μου εμπειρία είναι τραγική. Ελπίζω μόνο να ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα η επιστροφή των χρημάτων στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

 

Keep us informed...

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Διάβαζα κι εγώ καλά πράγματα και γι'αυτό προχώρησα στην έκδοσή της, αλλά τί να πω... η δική μου εμπειρία είναι τραγική. Ελπίζω μόνο να ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα η επιστροφή των χρημάτων στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

θα παρει καποιες μερες ομως να σου επιστραφουν τα χρηματα . Δοκιμαστικα εκανα withdraw καποια χρηματα σε λογαριασμο Αγγλιας και χρειαστηκαν 5 μερες(τα εστειλαν μεσω currency cloud) ,οποτε σε Ελλαδα μπορει και παραπανω.

Δημοσ.

Ας πάρει και βδομάδες, φτάνει να μου επιστραφούν. Εδώ δεν βιαζόντουσαν όταν έβαζα λεφτά στην κάρτα, τώρα που βγάζω θα βιάζονται; :D 

Δημοσ.

Συγγνώμη αν το έχει ρωτήσει κάποιος απλά επιεδή βιάζομαι δεν έχω το χρόνο να το ψάξω.

 

Ξέρετε αν υπάρχει κάποιος πιο σύντομος τρόπος για να βάλω λεφτά στην revolut από το έμβασμα? Γιατί θέλω να κάνω αγορά αύριο το πρωι οπότε για έμβασμα πάει από δευτέρα που δεν με βολεύει. 

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Μόνο Top Up με κάρτα ξένης τράπεζας. Αλλά αν είχες τέτοια κάρτα, δε θα χρειαζόσουν τη Revolut.

 

Ναι το θέμα ήταν αν μπορούσα με κάποιο τρόπο με ελληνική κάρτα.

Σε ευχαριστώ για την άμεση απαντηση

Δημοσ.

Θα σας πω κι εγώ την μέχρι τώρα εμπειρία μου:

 

1) Άνοιξα λογαριασμό γύρω στις 20 Νοεμβρίου, μεταφέροντας 100 ευρώ από την Τράπεζα Πειραιώς. Μέχρι εκεί, όλα καλά.

 

2) Στην επόμενη κατάθεση, είχαν περάσει 3 μέρες και δεν είχε εμφανιστεί το ποσό στην κάρτα. Μιλάω με το chat, μου λένε μετά από κάποιες ώρες "α, τη βρήκαμε την κατάθεση και τώρα την πιστώνουμε στην κάρτα σας". Οκ.

 

3) Μετά από κάποιες μέρες κάνω άλλη μια μεταφορά, πάντα μέσω Πειραιώς. Και πάλι, περνάνε μέρες και δεν εμφανίζεται η κατάθεση στην κάρτα. Ξαναμιλάω με το chat, δίνω τα στοιχεία της κατάθεσης κτλ.

 

 

4) Την προηγούμενη βδομάδα κάνω κατάθεση 300 ευρώ, η οποία φαίνεται ως cleared την Δευτέρα, 7/12. Πάει Τετάρτη, πουθενά τα λεφτά. Στέλνω πάλι στο chat, μου λένε πρέπει να στείλετε το bank statement στο email μας. Τους το στέλνω. Πέμπτη βράδυ, πάνω από 24 ώρες αργότερα, μου έρχεται email ότι το bank statement δεν είναι πλήρες και ότι πρέπει να τους στείλω το πλήρες, επειδή πρέπει να δουν και κάποια άλλα στοιχεία. Και πάλι σαχλαμάρες βέβαια, διότι το bank statement που έστειλα είναι 100% πλήρες (και φυσικά δεν μου λένε και τί ακριβώς λείπει). Τους απαντάω σε απειλητικό τόνο ότι θα προβώ σε formal complaints και σε εντελώς αρνητικές κριτικές σε iTunes και Google Play. Στέλνω αυτή την απάντηση κατά τις 9 το βράδυ, και στις 3 τα ξημερώματα μου έρχεται email ότι τελικά πιστώθηκε η κάρτα μου.

Μήπως πολλή φασαρία για το τίποτα? Σύμφωνα με αυτά που λες σε όλες τις 4 παραπάνω μεταφορές ο χρόνος μεταφοράς κυμάνθηκε από 2 ως 3 μέρες. Όσο είναι το όριο που δίνουν οι τράπεζες για εμβάσματα στο εξωτερικό. Δεν καταλαβαίνω γιατί εστιάζεις τόσο πολύ σε αυτό λοιπόν. Πολύ περισσότερο όταν μετά από την εκάστοτε επικοινωνία σου με το support γινόταν η πίστωση κανονικά. Δεν βλέπω κάτι διαφορετικό από αυτό που συμβαίνει με τους περισσότερους εδώ. Αν δεις εδώ μέσα οι 9 στους 10 περιμένουν πάνω από 3 μέρες.

 

Για τα υπόλοιπα που λες για τα κλειδώματα κλπ έχεις δίκιο να είσαι δυσαρεστημένος και είναι παράξενο αυτό που σου συνέβη. Πάντως αν ήταν κοινή πρακτική τους θα συνέβαινε με όλους. Προσωπικά είμαι στην ίδια φάση με τον questioner και τα εμβάσματα που έχω στείλει έχουν πιστωθεί το πολύ σε 2 εργάσιμες (έχει τύχει και 1 και κάτι).

Μια χαζη ερωτηση!!Στο state τι βαζω?

Αν μένεις στις ΗΠΑ βάζεις το state που μένεις. Αλλιώς τίποτα.

Δημοσ.

Μήπως πολλή φασαρία για το τίποτα? Σύμφωνα με αυτά που λες σε όλες τις 4 παραπάνω μεταφορές ο χρόνος μεταφοράς κυμάνθηκε από 2 ως 3 μέρες. Όσο είναι το όριο που δίνουν οι τράπεζες για εμβάσματα στο εξωτερικό. Δεν καταλαβαίνω γιατί εστιάζεις τόσο πολύ σε αυτό λοιπόν. Πολύ περισσότερο όταν μετά από την εκάστοτε επικοινωνία σου με το support γινόταν η πίστωση κανονικά. Δεν βλέπω κάτι διαφορετικό από αυτό που συμβαίνει με τους περισσότερους εδώ. Αν δεις εδώ μέσα οι 9 στους 10 περιμένουν πάνω από 3 μέρες.

 

Για τα υπόλοιπα που λες για τα κλειδώματα κλπ έχεις δίκιο να είσαι δυσαρεστημένος και είναι παράξενο αυτό που σου συνέβη. Πάντως αν ήταν κοινή πρακτική τους θα συνέβαινε με όλους. Προσωπικά είμαι στην ίδια φάση με τον questioner και τα εμβάσματα που έχω στείλει έχουν πιστωθεί το πολύ σε 2 εργάσιμες (έχει τύχει και 1 και κάτι).

Αν μένεις στις ΗΠΑ βάζεις το state που μένεις. Αλλιώς τίποτα.

οκ!!Εγω νομιζα οτι βαζαμε θρακη,μακεδονια κ.τ.λ

Ευχαριστω!

Δημοσ.

Προσφατα η Πειραιως μου μπλοκαρε 3 φορες την καρτα μου μεσα σε 10 μερες(μεχρι τοτε για χρονια δεν ειχα απολυτως κανενα προβλημα) και τις 3 μου ελεγαν περιεργα μου ζηταγαν ολα τα στοιχεια μου κτλπ μεχρι να την ξεμπλοκαρουν, την δευτερη φορα δεν εγινε ποτε το unblock δοκιμαζα και τιποτα ξαναπαιρνω λοιπον και μου λενε οτι "ξεχασαν" τελικα να την ενεργοποιησουν σε ενα απο τα συστηματα τους. Ρωτησα εντονα για ποιο λογο το κανουν αυτο και αν μπορω να ζητησω ο ιδιος να μην την μπλοκαρουν διοτι παρακολουθω τις συναλλαγες μου και μεσω email και μεσω sms και απαντηση δεν πηρα στα καπακια λοιπον την μπλοκαρουν και 3η φορα.. :P

 

Ελπιζω να μην παθω τα ιδια γιατι πραγματικα εχω εκνευριστει με την πειραιως παρα πολυ, και δεν μιλαμε για μεγαλες αγορες και απο υποπτα μερη καποια steam games 10-15e και κατι αλλο απο εξωτερικο παλι εκει κοντα.

Δημοσ.

Ξεκίνησα και έκανα τη διαδικασία όλου του οδηγού αλλά έκανα ένα λάθος. Στο Top Up δεν άλλαξα το νόμισμα και χρησιμοποίησα τα στοιχεία που δίνει σε GBP ενώ στο e-Banking μου έκανα μεταφορά ποσού σε ευρώ. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;

Δημοσ.

Διάβαζα κι εγώ καλά πράγματα και γι'αυτό προχώρησα στην έκδοσή της, αλλά τί να πω... η δική μου εμπειρία είναι τραγική. Ελπίζω μόνο να ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα η επιστροφή των χρημάτων στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

δες και αυτη την υπηρεσια μηπως σε βολεψει

 

http://www.insomnia.gr/topic/590606-leupay-mastercard-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-leupost/

Δημοσ.

Διάβαζα κι εγώ καλά πράγματα και γι'αυτό προχώρησα στην έκδοσή της, αλλά τί να πω... η δική μου εμπειρία είναι τραγική. Ελπίζω μόνο να ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα η επιστροφή των χρημάτων στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Και αφού πας στην σελίδα αυτή που ο φίλτατος @Braker1 "σπρώχνει" όσο μπορεί σου προτείνω να διαβάσεις όλα τα σχόλια εκεί προσεχτικά και αν μετά σου πει και για το IBAN ρώτα γιατί δεν προτείνει να πας και σε αυτή τη σελίδα που είναι Γερμανική η τράπεζα - πολύ πιο αξιόπιστη από Βουλγαρία - και δίνει και αυτή IBAN,,,

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...