greekn1c Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Αυτο ειναι αποφαση δικη σου .Ειτε τα κανεις ευρω ειτε τα αφησεις λιρες το ιδιο ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ADHD Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Ηθελα να πω ενα μεγαλο thanks για τον οδηγο και για ολα, ελυσα το προβλημα μου με το paypal(δεν επιανε το κλασσικο κολπο σε εμενα), σημερα μου ηρθε και η physical καρτα. Νομιζω οτι καποια στιγμη θα βαλουν καποιες χρεωσεις βεβαια, its too good to be true να μεινει ετσι. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefanidisg Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Δυο ερωτήσεις. Πως μπορω να επιστρέφουν τα χρηματα απο την κάρτα πισω στον λογαριασμό. Και ήθελα να μου κάνουν έμβασμα απο το εξωτερικο στην κάρτα και δεν γινόταν γούστο ήταν έλειπες το IBAN . Το βρήκα όταν πήγα στο top up via transfer . Αποστολή από το GT-I8260 με τη χρήση Insomnia App Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fagib2002 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Ολα καλα πηραν και το εμβασμα, πηρα και την πλαστικη καρτα στα χερια μου, το μονο μου προβλημα ειναι οτι ενω μου εκανε το charge απο το paypal δε μου εμφανιζει στην εφαρμογη τον κωδικο για να κανω verify τη καρτα στο paypal account Άκυρο μίλησα με το support το εφτιαξαν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mic2mic Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Θα σας πω κι εγώ την μέχρι τώρα εμπειρία μου: Άνοιξα λογαριασμό γύρω στις 20 Νοεμβρίου, μεταφέροντας 100 ευρώ από την Τράπεζα Πειραιώς. Μέχρι εκεί, όλα καλά. Έκανα και μια-δυο αγορές. Στην επόμενη κατάθεση, είχαν περάσει 3 μέρες και δεν είχε εμφανιστεί το ποσό στην κάρτα. Μιλάω με το chat, μου λένε μετά από κάποιες ώρες "α, τη βρήκαμε την κατάθεση και τώρα την πιστώνουμε στην κάρτα σας". Οκ. Μετά από κάποιες μέρες κάνω άλλη μια μεταφορά, πάντα μέσω Πειραιώς. Και πάλι, περνάνε μέρες και δεν εμφανίζεται η κατάθεση στην κάρτα. Ξαναμιλάω με το chat, δίνω τα στοιχεία της κατάθεσης κτλ. Μετά από ώρες, η απάντηση είναι ότι και πάλι την βρήκαν την κατάθεσή μου, και η καθυστέρηση οφειλόταν στο ότι δεν φαινόταν ολόκληρο το reference number. Σαχλαμάρες βέβαια, διότι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο είχα κάνει κατάθεση και τις προηγούμενες φορές και τότε δεν υπήρχε πρόβλημα με το ref number. Πάω λοιπόν μετά από όλα αυτά να κάνω μια αγορά (κάτι ηλεκτρονικά είδη αξίας 15 ευρώ) και μου βγαίνει μήνυμα ότι έχουν κλειδώσει την κάρτα και πρέπει να στείλω διαβατήριο και φωτογραφία. Τα κάνω αυτά, και επιτέλους ξεκλειδώνει η κάρτα. Την προηγούμενη βδομάδα κάνω κατάθεση 300 ευρώ, η οποία φαίνεται ως cleared την Δευτέρα, 7/12. Πάει Τετάρτη, πουθενά τα λεφτά. Στέλνω πάλι στο chat, μου λένε πρέπει να στείλετε το bank statement στο email μας. Τους το στέλνω. Πέμπτη βράδυ, πάνω από 24 ώρες αργότερα, μου έρχεται email ότι το bank statement δεν είναι πλήρες και ότι πρέπει να τους στείλω το πλήρες, επειδή πρέπει να δουν και κάποια άλλα στοιχεία. Και πάλι σαχλαμάρες βέβαια, διότι το bank statement που έστειλα είναι 100% πλήρες (και φυσικά δεν μου λένε και τί ακριβώς λείπει). Τους απαντάω σε απειλητικό τόνο ότι θα προβώ σε formal complaints και σε εντελώς αρνητικές κριτικές σε iTunes και Google Play. Στέλνω αυτή την απάντηση κατά τις 9 το βράδυ, και στις 3 τα ξημερώματα μου έρχεται email ότι τελικά πιστώθηκε η κάρτα μου. Σήμερα πλέον, και αφού πιστεύω ότι λύθηκαν όλα τα προβλήματα, επιχειρώ να κάνω αγορά από το Etsy και μου βγαίνει μήνυμα ότι η κάρτα μου είναι άκυρη, ενώ ταυτόχρονα έρχεται και notification από την Revolut ότι ξανακλείδωσαν την κάρτα μου (και αφού έχω στείλει ήδη από την προηγούμενη φορά φωτογραφία και διαβατήριο). Αυτή τη στιγμή περιμένω να απαντήσει το chat γι'αυτή τη νέα ταλαιπωρία (και απ΄ότι καταλαβαίνω, θα περιμένω για ώρες). Φοβάμαι ότι θα χάσω τα 500 ευρώ που έχω μέσα στην κάρτα ή ότι τέλος πάντων θα ταλαιπωρηθώ πολύ για να τα πάρω. Τα συμπεράσματα δικά σας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mic2mic Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Και η συνέχεια: Αφού μου απαντάει κάποιος ΜΟΝΟ έπειτα από απειλές κτλ, με τις συνήθεις δικαιολογίες ότι προσπαθούν να αποτρέψουν την κακή χρήση της κάρτας, μου λέει ότι η κάρτα μου ξεκλειδώθηκε και ότι το Etsy ΔΕΝ υποστηρίζεται. Οκ. Πριν από λίγο λοιπόν προσπαθώ να κάνω μια ακόμα αγορά μέσω λογαριασμού Paypal στον οποίο έχω συνδέσει την κάρτα (όχι από το Etsy). ΚΑΙ ΞΑΝΑΚΛΕΙΔΩΝΕΙ. Είναι απίστευτο. Ψάχνω τρόπο να πάρω τα λεφτά μου και να φύγω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AbyssD Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Εχω ενα Xperia Arc 2011 μοντελο ειναι μπηκα στο Playstore να κατεβασω την εφαρμογη και δεν ειναι συμβατη με το κινητο μου (λογικο το βρισκω το κανει με πολλες αλλες) Οποτε για να εχεις την εφαρμογη Revolut και να κανεις λογαριασμο θελει οπωςδηποτε την Sim σου η μπορω να το κανω απο αλλο κινητο-PC (bluestucks android for windows) ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BloodDonor89 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Θα σας πω κι εγώ την μέχρι τώρα εμπειρία μου: Άνοιξα λογαριασμό γύρω στις 20 Νοεμβρίου, μεταφέροντας 100 ευρώ από την Τράπεζα Πειραιώς. Μέχρι εκεί, όλα καλά. Έκανα και μια-δυο αγορές. Στην επόμενη κατάθεση, είχαν περάσει 3 μέρες και δεν είχε εμφανιστεί το ποσό στην κάρτα. Μιλάω με το chat, μου λένε μετά από κάποιες ώρες "α, τη βρήκαμε την κατάθεση και τώρα την πιστώνουμε στην κάρτα σας". Οκ. Μετά από κάποιες μέρες κάνω άλλη μια μεταφορά, πάντα μέσω Πειραιώς. Και πάλι, περνάνε μέρες και δεν εμφανίζεται η κατάθεση στην κάρτα. Ξαναμιλάω με το chat, δίνω τα στοιχεία της κατάθεσης κτλ. Μετά από ώρες, η απάντηση είναι ότι και πάλι την βρήκαν την κατάθεσή μου, και η καθυστέρηση οφειλόταν στο ότι δεν φαινόταν ολόκληρο το reference number. Σαχλαμάρες βέβαια, διότι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο είχα κάνει κατάθεση και τις προηγούμενες φορές και τότε δεν υπήρχε πρόβλημα με το ref number. Πάω λοιπόν μετά από όλα αυτά να κάνω μια αγορά (κάτι ηλεκτρονικά είδη αξίας 15 ευρώ) και μου βγαίνει μήνυμα ότι έχουν κλειδώσει την κάρτα και πρέπει να στείλω διαβατήριο και φωτογραφία. Τα κάνω αυτά, και επιτέλους ξεκλειδώνει η κάρτα. Την προηγούμενη βδομάδα κάνω κατάθεση 300 ευρώ, η οποία φαίνεται ως cleared την Δευτέρα, 7/12. Πάει Τετάρτη, πουθενά τα λεφτά. Στέλνω πάλι στο chat, μου λένε πρέπει να στείλετε το bank statement στο email μας. Τους το στέλνω. Πέμπτη βράδυ, πάνω από 24 ώρες αργότερα, μου έρχεται email ότι το bank statement δεν είναι πλήρες και ότι πρέπει να τους στείλω το πλήρες, επειδή πρέπει να δουν και κάποια άλλα στοιχεία. Και πάλι σαχλαμάρες βέβαια, διότι το bank statement που έστειλα είναι 100% πλήρες (και φυσικά δεν μου λένε και τί ακριβώς λείπει). Τους απαντάω σε απειλητικό τόνο ότι θα προβώ σε formal complaints και σε εντελώς αρνητικές κριτικές σε iTunes και Google Play. Στέλνω αυτή την απάντηση κατά τις 9 το βράδυ, και στις 3 τα ξημερώματα μου έρχεται email ότι τελικά πιστώθηκε η κάρτα μου. Σήμερα πλέον, και αφού πιστεύω ότι λύθηκαν όλα τα προβλήματα, επιχειρώ να κάνω αγορά από το Etsy και μου βγαίνει μήνυμα ότι η κάρτα μου είναι άκυρη, ενώ ταυτόχρονα έρχεται και notification από την Revolut ότι ξανακλείδωσαν την κάρτα μου (και αφού έχω στείλει ήδη από την προηγούμενη φορά φωτογραφία και διαβατήριο). Αυτή τη στιγμή περιμένω να απαντήσει το chat γι'αυτή τη νέα ταλαιπωρία (και απ΄ότι καταλαβαίνω, θα περιμένω για ώρες). Φοβάμαι ότι θα χάσω τα 500 ευρώ που έχω μέσα στην κάρτα ή ότι τέλος πάντων θα ταλαιπωρηθώ πολύ για να τα πάρω. Τα συμπεράσματα δικά σας. Και η συνέχεια: Αφού μου απαντάει κάποιος ΜΟΝΟ έπειτα από απειλές κτλ, με τις συνήθεις δικαιολογίες ότι προσπαθούν να αποτρέψουν την κακή χρήση της κάρτας, μου λέει ότι η κάρτα μου ξεκλειδώθηκε και ότι το Etsy ΔΕΝ υποστηρίζεται. Οκ. Πριν από λίγο λοιπόν προσπαθώ να κάνω μια ακόμα αγορά μέσω λογαριασμού Paypal στον οποίο έχω συνδέσει την κάρτα (όχι από το Etsy). ΚΑΙ ΞΑΝΑΚΛΕΙΔΩΝΕΙ. Είναι απίστευτο. Ψάχνω τρόπο να πάρω τα λεφτά μου και να φύγω. Κρατησε μας ενημερους ωστε να ξερουμε τι θα κανουμε και μεις αν μας συμβει! Επισης υπαρχει και η εκδοχη, το να βλεπουν πολλες κινησεις της καρτας με μεγαλα ποσα (πιθανολογω) και φοβουνται για μαυρο χρημα. Αυτο ειναι προσωπικη αποψη να τονισω. Εχω ενα Xperia Arc 2011 μοντελο ειναι μπηκα στο Playstore να κατεβασω την εφαρμογη και δεν ειναι συμβατη με το κινητο μου (λογικο το βρισκω το κανει με πολλες αλλες) Οποτε για να εχεις την εφαρμογη Revolut και να κανεις λογαριασμο θελει οπωςδηποτε την Sim σου η μπορω να το κανω απο αλλο κινητο-PC (bluestucks android for windows) ??? Υπαρχει και η λυση του BleuStacks το οποιο σου επιτρεπει να τρεχεις εφαρμογες android στο κινητο σου...ειναι emulator στην ουσια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mic2mic Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Λοιπόν, απ'ότι κατάλαβα ισχύουν τα εξής: 1) Είναι δεδομένο ότι καθυστερούν συστηματικά την πίστωση των ποσών στην κάρτα, προφανώς για να τα εκμεταλλεύονται κάποιες επιπλέον μέρες. Εκτός από την πρώτη φορά όπου η πίστωση έγινε κατευθείαν, τις επόμενες 4 φορές είχα πάντα αδικαιολόγητη καθυστέρηση και χρειάστηκε να επικοινωνήσω με το support για να γίνει τελικά η πίστωση. Τουλάχιστον έτσι συνέβη στην δική μου περίπτωση. 2) Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός sites τα οποία ΔΕΝ θα δουλέψουν με την Revolut. Αυτό μου το επιβεβαίωσε και το support, αλλά μου είπαν ότι δεν δημοσιεύουν τα sites με τα οποία συνεργάζονται ή τα sites τα οποία μπλοκάρουν, "for security reasons"! Αν είναι δυνατόν! Και καταλαβαίνετε ότι δεν πρόκειται για τίποτα περίεργα sites, αφού εμένα μου έτυχε να μην υποστηρίζουν το Etsy. 3) Όταν πάει κάποιος να κάνει συναλλαγή με site που δεν υποστηρίζεται, δεν αποτυγχάνει απλά η συναλλαγή. Μπλοκάρεται και η κάρτα, και πρέπει να επικοινωνήσεις και πάλι με το support για να την ξεμπλοκάρουν. Αν περιμένεις απλά να την ξεμπλοκάρουν από μόνοι τους, σώθηκες. Δεν ξέρω πόσο θα πάρει. Αυτά προς το παρόν. Εγώ τελικά απογοητεύτηκα και έκανα withdrawal τα χρήματά μου. Ελπίζω να μην παρουσιαστούν προβλήματα και να εμφανιστούν στον λογαριασμό μου από βδομάδα, γιατί έχω αρχίσει ν'ανησυχώ μ'αυτούς εδώ. Συνολικά έκανα 3-4 αγορές συνολικού κόστους περίπου 100 ευρώ (είδη υπολογιστών βασικά), οπότε δε νομίζω ότι τίθεται θέμα μεγάλου όγκου συναλλαγών ή ύποπτων δοσοληψιών. Μάλιστα εξαιτίας της καθυστέρησης στην πίστωση ενός εμβάσματος, έχασα και μια προσφορά που είχα αγοράσει και τελικά ακυρώθηκε επειδή δεν ολοκληρώθηκε η πληρωμή σε 5 μέρες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
parsifal Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 2) Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός sites τα οποία ΔΕΝ θα δουλέψουν με την Revolut. Αυτό μου το επιβεβαίωσε και το support, αλλά μου είπαν ότι δεν δημοσιεύουν τα sites με τα οποία συνεργάζονται ή τα sites τα οποία μπλοκάρουν, "for security reasons"! Αν είναι δυνατόν! Και καταλαβαίνετε ότι δεν πρόκειται για τίποτα περίεργα sites, αφού εμένα μου έτυχε να μην υποστηρίζουν το Etsy. 3) Όταν πάει κάποιος να κάνει συναλλαγή με site που δεν υποστηρίζεται, δεν αποτυγχάνει απλά η συναλλαγή. Μπλοκάρεται και η κάρτα, και πρέπει να επικοινωνήσεις και πάλι με το support για να την ξεμπλοκάρουν. Αν περιμένεις απλά να την ξεμπλοκάρουν από μόνοι τους, σώθηκες. Δεν ξέρω πόσο θα πάρει. Ποια είναι τα sites στα οποία συνάντησες πρόβλημα; Καλό είναι να τα γνωρίζουν οι συμφορουμίτες με Revolut, για να τα αποφεύγουν κατά το δυνατόν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mic2mic Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Η κάρτα μπλοκαρίστηκε την πρώτη φορά όταν πήγα ν'αγοράσω κάτι φτηνό ηλεκτρονικό από ένα Κινεζομάγαζο (Geekbuying ή Tinydeal αν θυμάμαι καλά) και μου ζήτησαν φωτό και διαβατήριο για να την ξεμπλοκάρουν. Την δεύτερη φορά από το Etsy. Την τρίτη φορά πήγα να κάνω κατάθεση $100 σε ένα trading site (fxpro) μέσω Paypal (στο οποίο είχα συνδέσει την κάρτα). Σε όλες αυτές τις αποτυχημένες συναλλαγές μπλοκαρίστηκε η κάρτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
parsifal Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Έχεις τσεκάρει μήπως υπάρχει ασυνέπεια μεταξύ των στοιχείων (ονοματεπώνυμο και/ή διεύθυνση) που έχεις δηλώσει στη Revolut και στα sites που αντιμετώπισες πρόβλημα;Κατά την online χρήση καρτών, ενδέχεται να λαμβάνουν χώρα αυτοματοποιημένοι έλεγχοι (π.χ. AVS) στους οποίους «χτυπά καμπανάκι» αν το ονοματεπώνυμο ή η διεύθυνση αποκλίνουν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mic2mic Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Ίδια είναι η διεύθυνση σε όλα. Ούτε έχει αλλάξει ποτέ. Και το όνομα, το ίδιο είναι. Νομίζω ότι η επιβεβαίωση στοιχείων την πρώτη φορά ήταν άλλος ένας τρόπος καθυστέρησης, από μια μεγάλη γκάμα που έχουν για να εκμεταλλεύονται τα χρήματα περισσότερες μέρες. Δηλαδή δε μπορεί να σου λένε "στείλε το bank statement στο email για να δούμε γιατί 3 μέρες μετά δεν έχει πιστωθεί η κάρτα" και μετά από 28 ώρες να σου απαντάνε ότι το bank statement "δεν είναι πλήρες" και "στείλε το πλήρες", έτσι γενικά και αόριστα, χωρίς να σου λένε τί λείπει. Και μετά, όταν αρχίζεις τις απειλές, να σου κάνουν την πίστωση στις 3 τη νύχτα. Είναι προφανές ότι κάτι δεν πάει καλά. Οι άλλες δύο φορές που μπλοκαρίστηκε η κάρτα, είναι προφανώς επειδή τα συγκεκριμένα sites δεν υποστηρίζονται καθόλου. Δε νομίζω δηλαδή να έχει κάνει κανείς αγορά από Etsy μέσω της Revolut. Αλλά αντί να αρνούνται απλώς την πληρωμή, για τους οποιουσδήποτε ηλίθιους λόγους έχουν, το θέμα είναι ότι μπλοκάρουν και την κάρτα. Πράγμα το οποίο προφανώς τους κερδίζει έξτρα καθυστέρηση και κέρδος από τα χρήματα που παραμένουν στην κατοχή τους περισσότερες μέρες. Και το να κρατάνε κρυφό το ποιά sites υποστηρίζονται και ποιά όχι, τους βολεύει στο να μπλοκάρουν περισσότερες κάρτες και να εκμεταλλεύονται περισσότερες μέρες τα χρήματα των συνδρομητών. Εν ολίγοις, μη νομίζετε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κάρτα ως μια οποιαδήποτε χρεωστική Mastercard. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Questioner Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Προσωπικά μέχρι στιγμής σε πολλές συναλλαγές με την κάρτα δεν μου έχει παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα (είτε απευθείας με αυτή είτε μέσω paypal). Επίσης 4/4 φορές που έχω κάνει τοπ απ, τα χρήματα έχουν πιστωθεί το αργότερο σε 2 εργάσιμες. Συνήθως (3/4) παίρνει 1 εργάσιμη. Δηλαδή στέλνω έμβασμα Δευτέρα μεσημέρι και Τετάρτη πρωί τα έχω μέσα. Σε καμία περίπτωση δεν αμφισβητώ αυτά που γράφει ο mic2mic αλλά οφείλω να γράψω και τη δική μου εμπειρία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mic2mic Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Διάβαζα κι εγώ καλά πράγματα και γι'αυτό προχώρησα στην έκδοσή της, αλλά τί να πω... η δική μου εμπειρία είναι τραγική. Ελπίζω μόνο να ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα η επιστροφή των χρημάτων στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις