Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Eγω GB75 και δεν αντιμετωπισα προβλημα. Το θεωρω λιγο τραβηγμενο να φταινε καποια ΙΒΑΝ, μαλλον το προβλημα ειναι της Εθνικης, υπομονη θα διορθωθει.

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πιστεύω το γεγονός ότι η συναλλαγή σας έγινε από τη σελίδα του i-banking,όπου το BIC αναφέρετε ανενεργό και καλείται να αποδεχτεί ο πελάτης τυχόν καθυστερήσεις και κόστη, είναι ο λόγος της ταλαιπωρίας σας.Απο την εφαρμογή δεν ζητάει παρόμοια αποδοχή.

Δημοσ.

πιστεύω το γεγονός ότι η συναλλαγή σας έγινε από τη σελίδα του i-banking,όπου το BIC αναφέρετε ανενεργό και καλείται να αποδεχτεί ο πελάτης τυχόν καθυστερήσεις και κόστη, είναι ο λόγος της ταλαιπωρίας σας.Απο την εφαρμογή δεν ζητάει παρόμοια αποδοχή.

Όταν λες εφαρμογή τι ενοείς γίνε πιό σαφής (υπάρχει κάτι άλλο εκτός ebanking ?)

Δημοσ.

Έχω από παλιά κάποια χρήματα μέσα και δεν εχω κανει verify, μπορώ να τα χρησιμοποιήσω κανονικά ετσι;

Μην είσαι σίγουρος, εάν θέλει επιβεβαίωση, θα την κάνεις για να ανοίγει η εφαρμογή

Δημοσ.

Έχω από παλιά κάποια χρήματα μέσα και δεν εχω κανει verify, μπορώ να τα χρησιμοποιήσω κανονικά ετσι;

Και να τα ξοδέψεις και να τα σηκώσεις από ΑΤΜ

 

Όταν λες εφαρμογή τι ενοείς γίνε πιό σαφής (υπάρχει κάτι άλλο εκτός ebanking ?)

https://www.nbg.gr/el/i-bank/retail/mobile-banking/installation-androidtm
Δημοσ.

Guys ζήτησα από το support του Revolut να κάνουν το λογαριασμό μου roll back στο παλιό (με reference) και όλα καλά. Πίσω στην ασφάλεια του reference number. :)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...