loyros13 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Εφόσον το Iban ανήκει σε κοινοτικο τραπεζικό ίδρυμα υπάρχει η εγγύηση των 100000€ ανά καταθέτη.Βεβαια ας ελπίσουμε η Revolut να γίνει μια κανονική Βρετανική τράπεζα.Οπωε και να χει είναι θετική εξέλιξη το προσωπικό Iban. 1
molot12 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Οσο θυμάμαι τις αψιμαχίες εδω στο φόρουμ περί κύρους και αξιοπιστίας ανάμεσα σε Revolut fans & Leupay fans Στο τέλος κοινό μονοπάτι, το χρήμα κερδίζει...Money talks Εφόσον το Iban ανήκει σε κοινοτικο τραπεζικό ίδρυμα υπάρχει η εγγύηση των 100000€ ανά καταθέτη.Βεβαια ας ελπίσουμε η Revolut να γίνει μια κανονική Βρετανική τράπεζα.Οπωε και να χει είναι θετική εξέλιξη το προσωπικό Iban. Υποθέσεις φίλτατε, αυτό δεν εξυπακούεται ! Διότι παρόλο που έχεις ΙΒΑΝ δεν είσαι πελάτης της Λιθουανικής Τράπεζας (αλήθεια ποια είναι; ) Οπως και στη Leupay παρόλο που έχεις προσωπικό ΙΒΑΝ δεν είσαι πελάτης της Satabank Μάλτας !
zaccki Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Η ταχύτητα που το εμβασμα γινεται διαθεσιμο στιη revolut με τη χρηση του προσωπικου iban ειναι η ιδια με πριν (1-2 εργασιμες)? Ή πλέον γίνεται πιο άμεσα? Το έχει δοκιμάσει κανείς να μας πει αν υπάρχει διαφορά?
Hapatingo Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Το ότι θα γίνονταν το ξέραμε, το ότι θα γίνονταν στη Λιθουανία πάλι το ξέραμε. Τον χρόνο δεν ξέραμε. Το επίσημο Το άρθρο που είχε παρατεθεί εδώ στο forum 2
Indiko_Xoiridio Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Μόλις συνειδητοποίησα ότι τα χρήματα που έστειλα στο revolut account μου στάλθηκαν από λογαριασμό τρίτου και όχι από τον δικό μου...Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Να επικοινωνήσω με το support;
HuskerDu Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 activate account κάνουμε και στα 3 νομίσματα, EUR,GBP,USD ?
molot12 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Το ότι θα γίνονταν το ξέραμε, το ότι θα γίνονταν στη Λιθουανία πάλι το ξέραμε. Τον χρόνο δεν ξέραμε. Το επίσημο Το άρθρο που είχε παρατεθεί εδώ στο forum Ενημερωμένο σε βλέπω φίλτατε, μπράβο. Μηπως τελικά γνωρίζεις αν υπάρχει και εγγύηση καταθέσεων της Λιθουανικής τράπεζας έως 1000.000 ευρώ; Ο πελάτης της Revolut είναι και πελάτης της Bank of Lithuania;
Darth Revan Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Σε μενα για μεταφορα μεσω Eurobank μου ζηταει και BIC και τραπεζα δικαιουχου. Οταν βαζω το BIC που μου δινει η Revolut στο personal Euro account μου αναφερει οτι "Η επιλογη της χωρας δε συμπιπτει με τον κωδικο τραπεζας (BIC)" Καμια ιδεα κανεις? Edit: Αντιθετως στην εθνικη το αναγνωριζει αυτοματα το BIC με το που βαλεις το IBAN. Και εγώ το ίδιο προβλημα με eurobank . Λογικά υπάρχει θέμα....
molot12 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Και εγώ το ίδιο προβλημα με eurobank . Λογικά υπάρχει θέμα.... Υπομονή....Οταν η Ν26 άλλαξε ΒΙC τις πρώτες μέρες γίνονταν μπάχαλο. Η Πειραιώς την αναγνώριζε κανονικά ή Εurobank μετά το τέλος του μήνα
the_ar Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Καλησπέρα. Προσπαθώ να κάνω κατάθεση μέσω πειραιώς με τον νέο προσωπικό λογαριασμό που μου βγάζει το app αλλά μου βγάζει το μύνημα "Invalid Beneficiary Account". Το support τους λέει να πάω σε κατάστημα για να κάνουν verify το λογαριασμό τους! Το έχει αντιμετωπίσει άλλος αυτό το πρόβλημα;
Darth Revan Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Υπομονή....Οταν η Ν26 άλλαξε ΒΙC τις πρώτες μέρες γίνονταν μπάχαλο. Η Πειραιώς την αναγνώριζε κανονικά ή Εurobank μετά το τέλος του μήνα Kαλά κρασιά...είναι για τα μπάζα οι ελληνικές τράπεζες....
larry10 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Αν δεν βαλω αιτιολογια για τον δικαιουχο δεν την περναει την μεταφορα(απο ΕΘΝΙΚΗ)!!Τι βαζουμε εκει??επισης δεν βλεπω καπου την διευθυνση !!!!
loyros13 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 αιτιολογία βάλε ότι θες, διεύθυνση είναι δικιά σ αφού σε εσένα ανήκει το Iban
Indiko_Xoiridio Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Μόλις συνειδητοποίησα ότι τα χρήματα που έστειλα στο revolut account μου στάλθηκαν από λογαριασμό τρίτου και όχι από τον δικό μου... Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Να επικοινωνήσω με το support; Μόλις προσπάθησα να επικοινωνησω με το support... και μου λέει ότι λόγο φόρτου εργασίας θα επικοινωνήσουν μαζί μου σε καμια ώρα.. Γνωρίζει κανείς τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Τα χρήματα έχουν φύγει κανονικά από τον λογαριασμό από προχθές... Θα επιστραφούν πίσω στον λογοαριασμό από τον οποίο στάλθηκαν αφού δεν είναι στο όνομα μου ή να αρχίσω να ανησυχώ;
Hapatingo Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Ενημερωμένο σε βλέπω φίλτατε, μπράβο. Μηπως τελικά γνωρίζεις αν υπάρχει και εγγύηση καταθέσεων της Λιθουανικής τράπεζας έως 1000.000 ευρώ; Ο πελάτης της Revolut είναι και πελάτης της Bank of Lithuania; Δεν το ξέρω αυτό. Ίσως θα πρέπει να δούμε τους όρους χρήσεις. Με την απλή λογική καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι εφόσον πρόκειται για e money δεν καλύπτονται. Θέλω να πω ότι η τράπεζα revolut limited είναι εικονική μέρος της λιθουανικής.
Προτεινόμενες αναρτήσεις