Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα και χρονια πολλα

Εχω "στειλει" χρηματα στην καρτα απο τις 13/4 και ακομη τιποτα.Παλαιοτερα σε μια ημερα ειχαν φτασει.Να αρχισω να ανησυχω;

 

13/4 έστειλα και εγώ.Πιστώθηκαν πριν λίγο.

Λογικό με τρεις συνεχόμενες μέρες αργίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

με τις εικόνες του αρχικού ποστ με το how to τι παιζει; έχουν αφαιρεθεί;

Καλησπέρα!

 

Στην 1η σελίδα του θέματος γιατί δε μου εμφανίζει τις εικόνες;

Γιατί αφαιρέθηκαν οι εικόνες, γνωρίζει κάποιος?

 

Παιδιά ζητώ συγνώμη για την αναστάτωση αλλά δεν είναι δικό μου λάθος, ούτε και φυσικά του forum.

 

Είχα ανεβάσει τα screenshots στο Dropbox μου για να μπορώ να τα διαχειρίζομαι πιο εύκολα (άλλαζα το screenshot αλλά με την ίδια ονομασία, το link παρέμενε ενεργό).

 

Όμως από 15 Μαρτίου 2017, το Dropbox αποφάσισε να σταματήσει την υποστήριξη των Public folders, οπότε και τα links που είχα στην περιγραφή δεν λειτουργούν πλέον.

 

Η επεξεργασία του αρχικού post είναι πλέον αδύνατη από εμένα, γιατί έχει περάσει τουλάχιστον ένας χρόνος από την αρχική δημιουργία του. Ο μόνος τρόπος είναι να επεξεργαστεί από κάποιον moderator ή κάποιος χρήστης να επικοινωνήσει με έναν moderator ώστε να του επισημάνει τα σημεία που θέλουν διόρθωση. Επίσης, μου είναι αδύνατον πλέον να συνεχίζω να συμβάλλω στο topic.

 

Ωστόσο, αν κάποιος ενδιαφέρεται να το συντηρεί, μπορεί ευχαρίστως να το κάνει, και αν θέλει θα του στείλω τα αρχικά screenshots.

 

Καλή συνέχεια σε όλους σας! :-)

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας

Έχω revolut από τις αρχές που εμφανίστηκε αυτό το νήμα

Δεν έκανα ιδιαίτερα μεγάλη χρήση και ζήτημα να έστειλα καμιά 150-200 ευρώ για όλο αυτό το διάστημα, δηλαδή πολύ κάτω από τα ετήσια όρια που δίνονται για χρήση χωρίς ταυτοποίηση.

Τη χρησιμοποίησα για διάφορες αγορές χωρίς πρόβλημα

Πρόσφατα διαπίστωσα ότι μου ζητάει να κάνω ταυτοποίηση!

Αν πάω στο profile μου λέει ότι έχω εξαντλήσει το ετήσιο όριο των 38,56 ευρώ το χρόνο για top-up!

Δοκίμασα να κάνω αγορά με το υπόλοιπα που είχα μέσα και δούλεψε.

Δεν δοκίμασα να στείλω λεφτά για να δω αν τελικά θα μπουν ή όχι.

Μιλώντας με γνωστούς και φίλους που είχαν revolut (3-4 άτομα) βρήκαμε ότι και σε αυτούς εμφανίζει το ίδιο και μάλιστα δεν το είχαν πάρει χαμπάρι μέχρι που τους το είπα γιατί η χρήση της κάρτα γινόταν χωρίς πρόβλημα.

Έχει συμβεί αυτό σε κάποιον άλλο χρήστη?

Γιατί ζητάει ταυτοποίηση αφού δεν έχουν ξεπεραστεί όρια που αναφέρουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας

Έχω revolut από τις αρχές που εμφανίστηκε αυτό το νήμα

Δεν έκανα ιδιαίτερα μεγάλη χρήση και ζήτημα να έστειλα καμιά 150-200 ευρώ για όλο αυτό το διάστημα, δηλαδή πολύ κάτω από τα ετήσια όρια που δίνονται για χρήση χωρίς ταυτοποίηση.

Τη χρησιμοποίησα για διάφορες αγορές χωρίς πρόβλημα

Πρόσφατα διαπίστωσα ότι μου ζητάει να κάνω ταυτοποίηση!

Αν πάω στο profile μου λέει ότι έχω εξαντλήσει το ετήσιο όριο των 38,56 ευρώ το χρόνο για top-up!

Δοκίμασα να κάνω αγορά με το υπόλοιπα που είχα μέσα και δούλεψε.

Δεν δοκίμασα να στείλω λεφτά για να δω αν τελικά θα μπουν ή όχι.

Μιλώντας με γνωστούς και φίλους που είχαν revolut (3-4 άτομα) βρήκαμε ότι και σε αυτούς εμφανίζει το ίδιο και μάλιστα δεν το είχαν πάρει χαμπάρι μέχρι που τους το είπα γιατί η χρήση της κάρτα γινόταν χωρίς πρόβλημα.

Έχει συμβεί αυτό σε κάποιον άλλο χρήστη?

Γιατί ζητάει ταυτοποίηση αφού δεν έχουν ξεπεραστεί όρια που αναφέρουν?

Από Φλεβάρη κάποια στιγμή το άλλαξαν και ζητούσαν από όλους ταυτοποίηση. Στους νέους πελάτες το ζητούσαν από πέρσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζητάνε από όλους πλέον.

Από Φλεβάρη κάποια στιγμή το άλλαξαν και ζητούσαν από όλους ταυτοποίηση. Στους νέους πελάτες το ζητούσαν από πέρσι.

Επειδή κ μενα μου ζητάει παίδες , σήμερα το είδα , ειναι ασφαλές να κάνουμε ταυτοποίηση ?

Τι ακριβώς ζητάνε ?

Ειχα να την χρησιμοποιήσω απο τον Αύγουστο κ τώρα που κάτι χρειάζομαι είδα ότι συμπληρώσει το ετήσιο όριο. :/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή κ μενα μου ζητάει παίδες , σήμερα το είδα , ειναι ασφαλές να κάνουμε ταυτοποίηση ?

Τι ακριβώς ζητάνε ?

Ειχα να την χρησιμοποιήσω απο τον Αύγουστο κ τώρα που κάτι χρειάζομαι είδα ότι συμπληρώσει το ετήσιο όριο. :

Ζητάνε ταυτότητα ή διαβατήριο ή δίπλωμα. Να τα στείλεις μέσω του chat

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα επιλέγω ένα απο αυτά..

Αν εχεις προσωπική εμπειρία απο την στιγμή που τα στείλω η ταυτοποίηση αργεί η μπορω αμέσως να κάνω top up?

Παρεμπιπτόντως ισχύουν ακόμα τα όρια με της τράπεζες κ ότι αν εχει μεσασει ο μήνας ίσως μα μην μπορω κτλ όπως πριν μήνες ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα επιλέγω ένα απο αυτά..

Αν εχεις προσωπική εμπειρία απο την στιγμή που τα στείλω η ταυτοποίηση αργεί η μπορω αμέσως να κάνω top up?

Παρεμπιπτόντως ισχύουν ακόμα τα όρια με της τράπεζες κ ότι αν εχει μεσασει ο μήνας ίσως μα μην μπορω κτλ όπως πριν μήνες ?

Απο Πειραιώς δε μπορείς να στείλεις αυτό το μήνα.

Ειναι πιθανόν να σου ζητήσουν και μια selfie να κρατάς την ταυτότητα (ή ότι άλλο διαλέξεις). Προτίμησε εκείνο το έγγραφο από τα 3 που έχει λατινικούς χαρακτήρες πάνω εκτός απο Ελληνικούς. Το πόσο χρόνο θέλουν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία εξαρταται από το φόρτο εργασίας τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο Πειραιώς ηθελα :/ γιατι ετσι συγκεκριμενα με αυτή την τράπεζα ; μονο σε αυτή ειναι το "πρόβλημα"; κ αν ναι απο ποτε μέχρι ποτε μπορώ να βάζω χρήματα ;

 

Παράξενα τα πράγματα με την revolut όμως ! Κάποτε έφτιαχνες λογαριασμό έβαζες λεφτα κ ολα καλα

Πλεον ταυτοποιήσεις , selfie , μικρό ετήσιο όριο κτλ

Contactless κάρτες θα μας δώσουν άραγε ή πρεπει να σταξουμε τα 7€;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζει κάποιος αν στείλουμε έμβασμα με νόμισμα διαφορετικό του ευρώ στον λογαριασμό που αφορά το ΙΒΑΝ για τα ευρώ αν θα κάνει την μετατροπή το Revolut?

 

Πχ. Στέλνω 100 ελβετικά φράγκα από λογαριασμό ελβετικό, στο IBAN του Revolut που αφορά τα ευρώ. Θα μου πιστώσει ευρώ στο λογαριασμό, θα μου πιστώσει φράγκα και θα τα κάνω μέσα από την εφαρμοφή ευρώ ή θα απορρίψει τη συναλλαγή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζει κάποιος αν στείλουμε έμβασμα με νόμισμα διαφορετικό του ευρώ στον λογαριασμό που αφορά το ΙΒΑΝ για τα ευρώ αν θα κάνει την μετατροπή το Revolut?

 

Πχ. Στέλνω 100 ελβετικά φράγκα από λογαριασμό ελβετικό, στο IBAN του Revolut που αφορά τα ευρώ. Θα μου πιστώσει ευρώ στο λογαριασμό, θα μου πιστώσει φράγκα και θα τα κάνω μέσα από την εφαρμοφή ευρώ ή θα απορρίψει τη συναλλαγή?

Θα τα πιστωθεί σε ευρω στον λογαριασμό σου αλλα την μετατροπή απο φράγκα σε ευρω θα την κανει η τραπεζα τους.Τωρα με τι ισοτιμία και αν εχει και χρέωση για την μετατροπή δεν ξερω.Κανε μια ερώτηση και στο chat να εχεις μια σίγουρη απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παράξενα τα πράγματα με την revolut όμως ! Κάποτε έφτιαχνες λογαριασμό έβαζες λεφτα κ ολα καλα

Πλεον ταυτοποιήσεις , selfie , μικρό ετήσιο όριο κτλ

Contactless κάρτες θα μας δώσουν άραγε ή πρεπει να σταξουμε τα 7€;

 

Ετσι επρεπε αν είναι τα πράγματα απο την αρχή για λογους ασφάλειας. Στην ουσία τηρεί η revolut τραπεζικό λογαριασμό για σένα. Δε γινεται να είσαι ανώνυμος. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα παραγγειλει απο το uk και η παραγγελια μετα απο ενα μηνα δεν εχει ερθει.Στο μεταξυ η εταιρεια μεταφορας με το tracking number μου λεει οτι το πακετο δεν μπορουν να το βρουν,οποτε πιθανοτατα εχει χαθει.Τοκακο ειναι οτι ο πωλητης μου κανει τον κινεζο και μου λεει να περιμενω ακομη.

Μπορω να κανω αρνηση πληρωμης στη revolut και αν ναι πως γινεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα παραγγειλει απο το uk και η παραγγελια μετα απο ενα μηνα δεν εχει ερθει.Στο μεταξυ η εταιρεια μεταφορας με το tracking number μου λεει οτι το πακετο δεν μπορουν να το βρουν,οποτε πιθανοτατα εχει χαθει.Τοκακο ειναι οτι ο πωλητης μου κανει τον κινεζο και μου λεει να περιμενω ακομη.

Μπορω να κανω αρνηση πληρωμης στη revolut και αν ναι πως γινεται;

Μπορείς αλλά δεν υπάρχει αυτοματοποιημένη διαδικασία όπως πχ το μπλοκάρισμα της κάρτας από την εφαρμογή.

Πρέπει να μπεις από την εφαρμογή στο support chat και να τους πεις το πρόβλημα ,θα σε κατευθύνουν αυτοί.

Λογικά όμως θα σου ζητήσουν να ανεβάσεις έγγραφα από τον courier ότι έχασε το πακέτο και κάποια επιβεβαίωση της παραγγελίας που αναφέρει το tracking number και την χρέωση στη revolut

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...