Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ πάντως εδώ και μέρες προσπαθώ και δεν μπορώ να ενεργοποιήσω τον current GBP λογαριασμό! Μου βγάζει συνεχώς το μήνυμα "We're sorry, something has gone wrong. Please try again"! Έχω προσπαθήσει πάρα πολλές φορές, αλλά τίποτα. Το support ακόμα δεν έχει απαντήσει. Μήπως χρειάζεται να υπάρχει υπόλοιπο στην κάρτα για να γίνει η ενεργοποίηση; Γιατί αυτή τη στιγμή είναι μηδενικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

καλημερα παιδια.μπορει καποιος να μου πει αν λειτουργει το support της revolut μεσα απο την εφαρμογη?Ενω το παταω δεν μου βγαζει κειμενο για να γραψω!!!!
επισης υπαρχει καποιος που δοκιμασε να στειλει μεσω εθνικης τραπεζας στον νεο λογαριασμο της revolut.
H εθνικη μ ενημερωσε οτι εχει ολοκληρωθει η μεταφορα και οτι η εφαρμογη(ιβανκ) βγαζει αυτοματα το BIC του καταστηματος που ανοιχτηκε ο λογαριασμος.Τωρα τι εχουν κανει οι τυποι δεν μπορω να καταλαβω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα κι εγώ από εθνική Πέμπτη πρωί στον παλιό(?) λογαριασμό της revolut και δεν έχουν μπει τα λεφτά...

Άλλη μια φορά έχω ξαναστείλει,πέρσι τον Μάρτιο και είχαν μπει μέσα σε 2 μέρες όπως αναφέρει και ο/η larry10...

Περιμένω κάνα 2 μέρες ακόμα ή πρέπει να κάνω κάτι ώστε να σταλούν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλήστε στο τσατ για να τσεκάρουν τα εμβάσματά σας και να σας πιστώσουν.

larry δοκίμασε εκκαθάριση δεδομένων του app μήπως έχεις θέμα software.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μενα δεν εχουν δει τιποτα.εκανα ακυρωση εμβασματος βεβαια η εθνικη μου ειπε οτι πρεπει να περιμενω να δω αν θα γινει δεκτο το αιτημα.........(ποιος ξερει τωρα αν χαθηκαν τα χρηματα)
Και 2 μερες τωρα που εχω επικοινωνια με την revolut και ενω εστελνα τα στοιχεια που εκανα το εμβασμα(ΙΒΑΝ και ΒΙC που εβγαζε η εθνικη αυτοματα) μολις τωρα μου ειπαν οτι προσεξαν τα ΧΧΧ στο τελος του BIC kai ισως μπουν τα χρηματα και ενω εχω κανει ακυρωση.................... Οτι να'ναι
Το σαπορτ και με εκκαθαριση που εκανα δεν λειτουργει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μενα δεν εχουν δει τιποτα.εκανα ακυρωση εμβασματος βεβαια η εθνικη μου ειπε οτι πρεπει να περιμενω να δω αν θα γινει δεκτο το αιτημα.........(ποιος ξερει τωρα αν χαθηκαν τα χρηματα)

Και 2 μερες τωρα που εχω επικοινωνια με την revolut και ενω εστελνα τα στοιχεια που εκανα το εμβασμα(ΙΒΑΝ και ΒΙC που εβγαζε η εθνικη αυτοματα) μολις τωρα μου ειπαν οτι προσεξαν τα ΧΧΧ στο τελος του BIC kai ισως μπουν τα χρηματα και ενω εχω κανει ακυρωση.................... Οτι να'ναι

Το σαπορτ και με εκκαθαριση που εκανα δεν λειτουργει

Έχεις δώσεις όλα τα δικαιώματα που ζητάει η εφαρμογή ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα ,

Μπορω να κανω κανονικα αναληψη των χρηματων που εχω στην καρτα σε ελληνικο ATM ?
Αν ναι ,γνωριζει καποιος τις χρεωσεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μενα δεν εχουν δει τιποτα.εκανα ακυρωση εμβασματος βεβαια η εθνικη μου ειπε οτι πρεπει να περιμενω να δω αν θα γινει δεκτο το αιτημα.........(ποιος ξερει τωρα αν χαθηκαν τα χρηματα)

Και 2 μερες τωρα που εχω επικοινωνια με την revolut και ενω εστελνα τα στοιχεια που εκανα το εμβασμα(ΙΒΑΝ και ΒΙC που εβγαζε η εθνικη αυτοματα) μολις τωρα μου ειπαν οτι προσεξαν τα ΧΧΧ στο τελος του BIC kai ισως μπουν τα χρηματα και ενω εχω κανει ακυρωση.................... Οτι να'ναι

Το σαπορτ και με εκκαθαριση που εκανα δεν λειτουργει

 

Ακύρωση εμβάσματος σε τέτοιες περιπτώσεις δεν κάνουμε ποτέ! Είναι σίγουρη συνταγή για μπλέξιμο και καθυστερήσεις! Καμιά 300αριά σελίδες πίσω πριν 1 χρόνο περίπου σε αυτό το topic, περιγράφω δική μου περιπέτεια που πέρασα όταν βλακωδώς έκανα το ίδιο με εσένα.

Ένα έμβασμα ή θα φτάσει στον αποδέκτη ή θα γυρίσει χωρίς να κάνουμε τίποτα. Ενδιάμεση περίπτωση (να "χαθούν" τα λεφτά δεν υπάρχει). Καλή τύχη τώρα που έκανες ακύρωση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις έκανα μεταφορά από Πειραιώς στη Revoltu με τα νέα στοιχεία της τράπεζας της. Μου δέχτηκε το BIC code, όλα ΟΚ, αλλά στο τέλος στο overview μου βγάζει διεύθυνση 11-15 MONUMENT STREET. 

 

Μπορεί να επιβεβαιώσει κάποιος που έκανε μεταφορά με τα νέα στοιχεία και του μπήκαν τα χρήματα ότι όντως η διεύθυνση ισχύει? Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...