yyyy Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Εγώ πάντως εδώ και μέρες προσπαθώ και δεν μπορώ να ενεργοποιήσω τον current GBP λογαριασμό! Μου βγάζει συνεχώς το μήνυμα "We're sorry, something has gone wrong. Please try again"! Έχω προσπαθήσει πάρα πολλές φορές, αλλά τίποτα. Το support ακόμα δεν έχει απαντήσει. Μήπως χρειάζεται να υπάρχει υπόλοιπο στην κάρτα για να γίνει η ενεργοποίηση; Γιατί αυτή τη στιγμή είναι μηδενικό... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
larry10 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 καλημερα παιδια.μπορει καποιος να μου πει αν λειτουργει το support της revolut μεσα απο την εφαρμογη?Ενω το παταω δεν μου βγαζει κειμενο για να γραψω!!!!επισης υπαρχει καποιος που δοκιμασε να στειλει μεσω εθνικης τραπεζας στον νεο λογαριασμο της revolut.H εθνικη μ ενημερωσε οτι εχει ολοκληρωθει η μεταφορα και οτι η εφαρμογη(ιβανκ) βγαζει αυτοματα το BIC του καταστηματος που ανοιχτηκε ο λογαριασμος.Τωρα τι εχουν κανει οι τυποι δεν μπορω να καταλαβω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftpc Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Έστειλα κι εγώ από εθνική Πέμπτη πρωί στον παλιό(?) λογαριασμό της revolut και δεν έχουν μπει τα λεφτά... Άλλη μια φορά έχω ξαναστείλει,πέρσι τον Μάρτιο και είχαν μπει μέσα σε 2 μέρες όπως αναφέρει και ο/η larry10... Περιμένω κάνα 2 μέρες ακόμα ή πρέπει να κάνω κάτι ώστε να σταλούν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
turbat0s Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Μιλήστε στο τσατ για να τσεκάρουν τα εμβάσματά σας και να σας πιστώσουν. larry δοκίμασε εκκαθάριση δεδομένων του app μήπως έχεις θέμα software. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftpc Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 "Unfortunately we have not received your transfer yet.Please note the transfer may take up to 5 working days." Μου έστειλε αυτό στο τσατ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
larry10 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Και μενα δεν εχουν δει τιποτα.εκανα ακυρωση εμβασματος βεβαια η εθνικη μου ειπε οτι πρεπει να περιμενω να δω αν θα γινει δεκτο το αιτημα.........(ποιος ξερει τωρα αν χαθηκαν τα χρηματα)Και 2 μερες τωρα που εχω επικοινωνια με την revolut και ενω εστελνα τα στοιχεια που εκανα το εμβασμα(ΙΒΑΝ και ΒΙC που εβγαζε η εθνικη αυτοματα) μολις τωρα μου ειπαν οτι προσεξαν τα ΧΧΧ στο τελος του BIC kai ισως μπουν τα χρηματα και ενω εχω κανει ακυρωση.................... Οτι να'ναιΤο σαπορτ και με εκκαθαριση που εκανα δεν λειτουργει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftpc Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Εμένα μπήκαν μόλις τώρα.Δεν έκανα τίποτα άλλο πέρα από τη συνομιλία... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
turbat0s Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Πώς δε λειτουργεί, αφού είπες ότι τους μίλησες και δεν έχουν δει το έμβασμά σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leros2004 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Και μενα δεν εχουν δει τιποτα.εκανα ακυρωση εμβασματος βεβαια η εθνικη μου ειπε οτι πρεπει να περιμενω να δω αν θα γινει δεκτο το αιτημα.........(ποιος ξερει τωρα αν χαθηκαν τα χρηματα) Και 2 μερες τωρα που εχω επικοινωνια με την revolut και ενω εστελνα τα στοιχεια που εκανα το εμβασμα(ΙΒΑΝ και ΒΙC που εβγαζε η εθνικη αυτοματα) μολις τωρα μου ειπαν οτι προσεξαν τα ΧΧΧ στο τελος του BIC kai ισως μπουν τα χρηματα και ενω εχω κανει ακυρωση.................... Οτι να'ναι Το σαπορτ και με εκκαθαριση που εκανα δεν λειτουργει Έχεις δώσεις όλα τα δικαιώματα που ζητάει η εφαρμογή ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
master29 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Καλησπερα , Μπορω να κανω κανονικα αναληψη των χρηματων που εχω στην καρτα σε ελληνικο ATM ?Αν ναι ,γνωριζει καποιος τις χρεωσεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Μέχρι 200 ευρω το μήνα δεν έχεις εξοδα αρκεί να ακολουθήσεις τις οδηγίες των αρχικών Post αυτού του θέματος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Και μενα δεν εχουν δει τιποτα.εκανα ακυρωση εμβασματος βεβαια η εθνικη μου ειπε οτι πρεπει να περιμενω να δω αν θα γινει δεκτο το αιτημα.........(ποιος ξερει τωρα αν χαθηκαν τα χρηματα) Και 2 μερες τωρα που εχω επικοινωνια με την revolut και ενω εστελνα τα στοιχεια που εκανα το εμβασμα(ΙΒΑΝ και ΒΙC που εβγαζε η εθνικη αυτοματα) μολις τωρα μου ειπαν οτι προσεξαν τα ΧΧΧ στο τελος του BIC kai ισως μπουν τα χρηματα και ενω εχω κανει ακυρωση.................... Οτι να'ναι Το σαπορτ και με εκκαθαριση που εκανα δεν λειτουργει Ακύρωση εμβάσματος σε τέτοιες περιπτώσεις δεν κάνουμε ποτέ! Είναι σίγουρη συνταγή για μπλέξιμο και καθυστερήσεις! Καμιά 300αριά σελίδες πίσω πριν 1 χρόνο περίπου σε αυτό το topic, περιγράφω δική μου περιπέτεια που πέρασα όταν βλακωδώς έκανα το ίδιο με εσένα. Ένα έμβασμα ή θα φτάσει στον αποδέκτη ή θα γυρίσει χωρίς να κάνουμε τίποτα. Ενδιάμεση περίπτωση (να "χαθούν" τα λεφτά δεν υπάρχει). Καλή τύχη τώρα που έκανες ακύρωση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kjordan Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Στην αναβάθμιση σημερα σε 3.7.3 γράφει για ένα "great feature" που θα βγει τις επόμενες μέρες! Για να δούμε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
turbat0s Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Το γράφει αρκετές μέρες τώρα. Ίσως eur iban. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eatmydust Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Μόλις έκανα μεταφορά από Πειραιώς στη Revoltu με τα νέα στοιχεία της τράπεζας της. Μου δέχτηκε το BIC code, όλα ΟΚ, αλλά στο τέλος στο overview μου βγάζει διεύθυνση 11-15 MONUMENT STREET. Μπορεί να επιβεβαιώσει κάποιος που έκανε μεταφορά με τα νέα στοιχεία και του μπήκαν τα χρήματα ότι όντως η διεύθυνση ισχύει? Ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις