Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και εμένα 16 ψηφία είναι. 3 τετράδες και 2 δυάρες (μια ανάμεσα στο GB/LOYD και μια στο τέλος)

Το ιβαν εχει και γραμματα οχι μονο αριθμούς.

3*4=12 + 2*2=4 + 6γραμματα =22

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θεωρητικα εχω κι εγω δικαιωμα να αποκτησω UK ΙΒΑΝ λογαριασμο αν ενεργοποιησω την επιλογη απο την εφαρμογη. Αναρωτιεμαι (αν καποιος το εχει δει/διαβασει καπου): αν το ενεργοποιησω, θα εχω δικαιωμα στο μελλον για EU IBAN λογαριασμο;

 

Η σκεψη μου ειναι απλη: μερικες φορες πληρωνομαι σε λιρες απο εργασιες που κανω για το εξωτερικο. Αν τα βαζουν εκει, δε θα χανω χρηματα για εμβασματα (που μου τα χρεωνουν) και μετατροπη συναλλαγματος. Θα τα γυριζω εγω σε ευρω μετα, αλλα δε θελω να χασω τον ευρωπαϊκο λογαριασμο αν δοθει αργοτερα.

 

Αποψεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο top-up with GB (International) μου βγάζει ΙΒΑΝ με 22 ψηφία του τύπου GB47 LOYD XXXX XXXX XXXX XX (τα Χ αριθμοί)

Στο top-up with EUR μου βγάζει ΙΒΑΝ με 22 ψηφία του τύπου GB98 LOYD XXXX XXXX XXXX XX (τα Χ αριθμοί)

Στο top-up with USD μου βγάζει ΙΒΑΝ με 22 ψηφία του τύπου GB06 LOYD XXXX XXXX XXXX XX (τα Χ αριθμοί)

 

Τα πρώτα 4 ψηφία και στους 3 ΙΒΑΝ, μετά το LOYD, είναι ίδια και τα υπόλοιπα αλλάζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως καταλαβαίνω απο την μικρή εμπειρία, βάσει του iban που βγάνει στην επιλογή local το οποίο ειανι λιγότερα ψηφία, το iban το δινει η prepay solutions το οποιο λογικό θα ειναι κάτι σαν alias κ θα καταλήγει σε ένα λογαριασμό κουβά της revolut. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το iban παραπεμπει σε ατομικο λογαριασμο γιατι επανω γραφει να μην ξεχναμε να αναφερουμε και το συγκεκριμενο rederence number? Αρα παλι προκειται για λογαριασμο κουβα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω έχουμε μπερδέψει τον ατομικό λογαριασμό (στον οποίο δεν αναφέρεται το reference), με τους λογαριασμούς top up.

Ο ατομικός λογαριασμός γράφει σαν beneficiary το όνομα του χρήστη και όχι τη revolut.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπάθησα πριν λίγο να κάνω top-up με bank transfer το λογαριασμό revolut σε ευρώ μέσω e-banking της eurobank χρησιμοποιώντας τα νέα στοιχεία λογαριασμού (όπως εμφανίζονται στην εφαρμογή/έκδοση 3.7.2) και η μεταφορά μπορεί να προχωρήσει λόγω μηνύματος "o κωδικός BIC δεν βρεθηκε".

Επικοινώνησα με το support και αυτοί ισχυρίζονται ότι ο κωδικός που τελειώνει σε -F09 είναι σωστός, αντιστοιχεί σε κατάστημα της Lloyds στο gillingham όπου είναι οι λογαριασμοί της Revolut ενώ αυτός που έχει στο database της η τράπεζα (τελειώνει σε -F11 και συμπληρώνεται αυτόματα με την συμπλήρωση του iban) είναι για Λονδίνο. Από το support δεν μου έδωσαν λύση για το πως να κάνω την μεταφορά και μου ζήτησαν να επικοινωνήσω με την τράπεζα (EUROBANK) ώστε να ενημερώσει σχετικά την database της. Ακόμα δεν έχω επικοινωνήσει με την τράπεζα αλλά δεν νομίζω ότι θα τους καεί και καρφί για κάτι τέτοιο...Έχει αντιμετωπίσει κανείς το ίδιο πρόβλημα με την eurobank ή με το top-up στα νέα στοιχεία λογαριασμών της revolut γενικότερα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπάθησα πριν λίγο να κάνω top-up με bank transfer το λογαριασμό revolut σε ευρώ μέσω e-banking της eurobank χρησιμοποιώντας τα νέα στοιχεία λογαριασμού (όπως εμφανίζονται στην εφαρμογή/έκδοση 3.7.2) και η μεταφορά μπορεί να προχωρήσει λόγω μηνύματος "o κωδικός BIC δεν βρεθηκε".

Επικοινώνησα με το support και αυτοί ισχυρίζονται ότι ο κωδικός που τελειώνει σε -F09 είναι σωστός, αντιστοιχεί σε κατάστημα της Lloyds στο gillingham όπου είναι οι λογαριασμοί της Revolut ενώ αυτός που έχει στο database της η τράπεζα (τελειώνει σε -F11 και συμπληρώνεται αυτόματα με την συμπλήρωση του iban) είναι για Λονδίνο. Από το support δεν μου έδωσαν λύση για το πως να κάνω την μεταφορά και μου ζήτησαν να επικοινωνήσω με την τράπεζα (EUROBANK) ώστε να ενημερώσει σχετικά την database της. Ακόμα δεν έχω επικοινωνήσει με την τράπεζα αλλά δεν νομίζω ότι θα τους καεί και καρφί για κάτι τέτοιο...Έχει αντιμετωπίσει κανείς το ίδιο πρόβλημα με την eurobank ή με το top-up στα νέα στοιχεία λογαριασμών της revolut γενικότερα?

Στην ΕΤΕ πάντως, μόλις βάλεις το νέο ΙΒΑΝ συμπληρώνει αυτόματα τo BIC χωρίς πρόβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ΕΤΕ πάντως, μόλις βάλεις το νέο ΙΒΑΝ συμπληρώνει αυτόματα τo BIC χωρίς πρόβλημα.

turbat0s ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Άρα είναι καθαρά θέμα της Eurobank.Οπότε θα επικοινωνήσω να δω πότε θα το ενημερώσουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ακόμα δεν έχω επικοινωνήσει με την τράπεζα αλλά δεν νομίζω ότι θα τους καεί και καρφί για κάτι τέτοιο...Έχει αντιμετωπίσει κανείς το ίδιο πρόβλημα με την eurobank ή με το top-up στα νέα στοιχεία λογαριασμών της revolut γενικότερα?

Μια χαρά θα τους καεί καρφί και θα το διορθώσουν. Εφόσον βρίσκονται -προς το παρόν δεν το βλέπω για πολύ ακόμα- στο τραπεζικό "ευρωσύστημα" είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνουν τα συστήματά τους. Απλά οι Ελληνικές τράπεζες είναι για τα πανηγύρια και καθυστερούν πάντα σε τέτοια πράγματα (και η Ν26 παρόμοιο πρόβλημα έβγαζε στην ΕΤΕ). Πάρε τηλέφωνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως όταν τσεκάρω το BIC όπως το έχουν στην εφαρμογή LOYDGB21F09 βγάζει "not found but may be correct" για τα τελευταία 5 ψηφία.... (https://transferwise.com/swift-codes/bic-swift-code-checker)

Η ΕΤΕ χρησιμοποιεί αυτό το BIC, όπως αναφέρεται στην εφαρμογή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως ειδα ο αριθμος λογαριασμου (για τους προσωπικους λογαριασμους) ειναι μονο για εγχωριες μεταφορες δηλαδη απο τράπεζα στο ηνωμένο βασίλειο.Οποτε αναμένουμε τους λογαριασμους με IBAN σε Ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα ιδια και σε εμενα με eurobank:  Δε βρεθηκε το swift/bic της τραπεζας  :blink:

Πήρα τηλέφωνο στη Eurobank και τους ενημέρωσα για το πρόβλημα.

Κατέθεσα τηλεφωνικά αίτημα για να το εξετάσουν οι υπεύθυνοι στο e-banking και μου είπαν θα με ενημερώσουν από αύριο.

Δεν μπορούσε πάντως να λυθεί άμεσα, λογικά πρέπει να γίνει η ενημέρωση του database της τράπεζας για τα συγκεκριμένα στοιχεία του καταστήματος της Lloyd που έχει η Revolut τους λογαριασμούς στο Gillingham.Αν έχω νεώτερα από το αίτημα θα ενημερώσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...