xagios Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Κατάλαβα. Πάντως εντάξει, δεν έκανες συναλλαγές για 4 μήνες, μπορείς φαντάζομαι να περιμένεις ακόμη μια βδομάδα. Ήμουνα μπαρκαρισμένος για τέσσερις μήνες......
isovitis33 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Καλημέρα!Εχω μια απορία αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει. Χρησιμοποιώ σχεδόν ένα χρόνο την revolut και με ειδοποίησαν ότι έχω σχεδόν φτάσει το όριο των 1000 ευρώ. Εκανα verification of identity, αλλά τωρα μου ζητάει να κάνω verification source of funds. Τι κανω ακριβώς;; είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, δεν έχω από κάποιον εργοδότη μόνιμο μισθό. Ευχαριστώ!
asdfnikos Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Καλημέρα! Εχω μια απορία αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει. Χρησιμοποιώ σχεδόν ένα χρόνο την revolut και με ειδοποίησαν ότι έχω σχεδόν φτάσει το όριο των 1000 ευρώ. Εκανα verification of identity, αλλά τωρα μου ζητάει να κάνω verification source of funds. Τι κανω ακριβώς;; είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, δεν έχω από κάποιον εργοδότη μόνιμο μισθό. Ευχαριστώ! Δεν ειναι υποχρεωτικό να κάνεις το source of funds παρα μονο αμα περάσεις τα 30.000 ευρω τον χρονο.
isovitis33 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δεν ειναι υποχρεωτικό να κάνεις το source of funds παρα μονο αμα περάσεις τα 30.000 ευρω τον χρονο. Ναι, τελικα επικοινωνησαν μαζι μου και μου ειπαν οτι ειχε γινει λαθος απο μερους τους, κι οντως μου ανεβασαν το οριο.
blackm76 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Από το τέλος ΙΟΥΛ 16 χαλάρωσαν τα CC και επιτρέπεται η χρήση των ελληνικών καρτών για αγορές από το εξωτερικό. Μια (ελληνική) κάρτα μπορεί να μην περνάει για διάφορους λόγους, όπως πχ αυτό που θέλεις να αγοράσεις είναι στα απαγορευμένα, ο πωλητής να έχει καταγραφεί στα απαγορευμένα, να έχει φτάσει η τράπεζα στο μηνιαίο όριο κ.α. ευχαριστω.θα δω τις επομενες μερες πσο χαλαρα ειναι τα cc....xaxaxax
Wenger20 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Καλησπέρα παιδιά, σήμερα το απόγευμα προσπαθησα να βαλω την κάρτα μου σε ένα ΑΤΜ της Eurobank για να τραβήξω κάποια λεφτά αλλά μόλις την έβαλα στο μηχάνημα μου έβγαλε στην οθόνη ότι "το ΑΤΜ δεν μπορεί να σας εξυπηρετήσει αυτή τη στιγμή" ή κάτι παρόμοιο και δεν μου επέστρεψε την κάρτα. Περίμενα λίγο, καμία αντίδραση. Στη συνέχεια κάλεσα το νούμερο που έγραφε στην οθόνη και μετά από κάμποση ώρα (κάποια στιγμή κι ενώ βρισκόμουν σε αναμονή στην υποδοχή καρτών άρχισε να ξανά αναβοσβήνει το πράσινο λαμπάκι) ένας υπάλληλος στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και καλύτερα να μιλήσω με την τράπεζα μου για να την ακυρωσουν ή να μου στείλουν καινούρια. Απ' την Revolut μου είπαν να επικοινωνήσω με τον ιδιοκτήτη του ΑΤΜ. Έχετε καμιά ιδέα για τι πρέπει να κάνω σε αυτήν την περίπτωση; Έχει τύχει σε κάποιον κάτι ανάλογο;
chek2fire Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 το συγκεκριμένο μήνυμα μου το έχει βγάλει και εμένα αρκετές φορές για λόγους που δεν έχω καταλάβει και με δικές τους κάρτες. Για την κάρτα σου πήγαινε στην τράπεζα για να την πάρεις πίσω. Το ποιο πιθανό αν έχουν περάσει μέρες να την έχουν στείλει στα κεντρικά τους και να στην στείλουν ταχυδρομικά από εκεί.
asdfnikos Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Καλησπέρα παιδιά, σήμερα το απόγευμα προσπαθησα να βαλω την κάρτα μου σε ένα ΑΤΜ της Eurobank για να τραβήξω κάποια λεφτά αλλά μόλις την έβαλα στο μηχάνημα μου έβγαλε στην οθόνη ότι "το ΑΤΜ δεν μπορεί να σας εξυπηρετήσει αυτή τη στιγμή" ή κάτι παρόμοιο και δεν μου επέστρεψε την κάρτα. Περίμενα λίγο, καμία αντίδραση. Στη συνέχεια κάλεσα το νούμερο που έγραφε στην οθόνη και μετά από κάμποση ώρα (κάποια στιγμή κι ενώ βρισκόμουν σε αναμονή στην υποδοχή καρτών άρχισε να ξανά αναβοσβήνει το πράσινο λαμπάκι) ένας υπάλληλος στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και καλύτερα να μιλήσω με την τράπεζα μου για να την ακυρωσουν ή να μου στείλουν καινούρια. Απ' την Revolut μου είπαν να επικοινωνήσω με τον ιδιοκτήτη του ΑΤΜ. Έχετε καμιά ιδέα για τι πρέπει να κάνω σε αυτήν την περίπτωση; Έχει τύχει σε κάποιον κάτι ανάλογο; Μήπως ήταν παγιδευμένο το ΑΤΜ και κράτησε την κάρτα;
Wenger20 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 @Chek2fire σε ευχαριστώ πολύ, ξέρεις μήπως πόσο συχνά τα "ανοίγουν"; Γιατί το δεν ήταν σε προσοψη τράπεζας το ΑΤΜ αλλά σε εμπορικό κέντρο. @asdfnikos δεν νομίζω φίλε μου αφού ούτε κωδικό πρόλαβα να βαλω ούτε τίποτα. Και μετά από κανα 10λεπτο δούλευε μια χαρά πάλι
chek2fire Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Πάρε στα κεντρικά της τράπεζας και πες τους το. Από τι ξέω αν το atm σου κρατήσει την κάρτα την στέλνουν μετά στα κεντρικά τους και από εκεί την παίρνεις.
jkoukos Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Θα την πάρεις την επόμενη εργάσιμη από το τραπεζικό κατάστημα που έχει το ΑΤΜ. Αν το μηχάνημα είναι σε άλλο χώρο εκτός τραπέζης, θα πάρεις τηλέφωνο να σου πουν σε ποιο κατάστημα ανήκει για να την παραλάβεις. Δυστυχώς, η επόμενη εργάσιμη είναι η Δευτέρα και θα πρέπει να περιμένεις μέχρι τότε. Να έχεις μαζί σου και την αστυνομική ταυτότητα.
Wenger20 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας παιδιά!!
akis_supernatural Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Καλημέρα! Μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει γιατί με το support δε βγάζω άκρη. Έχω λογαριασμό σε τράπεζα εξωτερικού Ευρωπαϊκής Ένωσης εκτός ευρώ. Αν συνδέσω την κάρτα μου στη revolut τι χρεώσεις θα έχω για Top up?
akis_supernatural Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Α δηλαδή δεν υπάρχει κάποια χρέωση από πλευράς revolut. Μόνο από την τράπεζα μου για μετατροπή συναλλάγματος. Σωστα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις