Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Περίεργο... Kαι στο binlist που τσεκάρω με αυτά τα νούμερα λοιπόν βγάζει ότι οι κάρτες μας είναι DEBIT. Πριν λίγο έκανα ερώτημα στο support και μου απάντησαν μετά από λίγο ότι δεν βλέπουν "attempt" σήμερα  για την κάρτα που τους είπα και να τους γράψω τι μήνυμα μου βγάζει. Πήγα να ανταπαντήσω και μου βγαίνει πλέον ότι το support είναι offline μέχρι αύριο.

 

 

Για ξανακάνε μία δοκιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για ξανακάνε μία δοκιμή.

Τα ίδια. "Oops, sorry your top up card isn't supported. Can you try a bank transfer instead? Just tap 'Top up by card' at top of the page to reveal 'Top up via Transfer'"...

Την είχα κάνει lock μέχρι την περασμένη Παρασκευή, οπότε και την ξεμπλόκαρα (τα πάντα) για να κάνω πληρωμή σε POS και την άφησα έκτοτε ξεκλείδωτη. Το τσέκαρα (μπας και έφταιγε) και αυτό και στο e-banking από υπολογιστή και μέσα από το android app και είναι διαπιστωμένα ενεργή και ξεκλειδωμένη για όλες τις συναλλαγές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά εγώ τι θα κάνω τώρα που δεν την παίρνει το PayPal με τίποτα? CVV ή expiration date δεν έχω καταφέρει με τίποτα να αλλάξω με delete cache και δεδομένα! Τι να κάνω ??? Γι'αυτο έκανα Revolut, για αγορά από eBay !

 

Τουλάχιστον μπορώ να στείλω τα λεφτά της Revolut στο PayPal balance μου κάπως? Κάτι πρέπει να γίνει ήμαρτον. Τσάμπα κόπος και τσάμπα και τα λεφτά?

Κανε block την καρτα και μετα πατα για να βγαλει καινουρια.Ετσι θα αλλαξουν τα νουμερα.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια. "Oops, sorry your top up card isn't supported. Can you try a bank transfer instead? Just tap 'Top up by card' at top of the page to reveal 'Top up via Transfer'...

 

Όντως περίεργο.

Έκανα και δοκιμαστικό top up και λειτούργησε άμεσα.

Λες να φταίει η εφαρμογή (android vs ios)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Revolut δεν είναι επισήμως συμβατή με το Paypal. Αυτό σημαίνει ότι αν είσαι από τους "άτυχους" που δεν θα συνδεθεί, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, ούτε να ζητήσεις το λόγο από οποιονδήποτε. Έχεις κάνει 3 "απεγνωσμένα" posts με το ίδιο ερώτημα μέσα σε 2 ώρες... Τα λεφτά μπορείς να τα βγάλεις από οποιοδήποτε ΑΤΜ ή να τα ψωνίσεις με χρήση της κάρτας (χωρίς Paypal).

 Ξεκινάει από 517337 ο αριθμός της Ν26 σου;

Μάλιστα... είμαι από τους άτυχους λοιπόν.. Βάλτε τότε στην αρχική ότι δεν μπάινει στο PayPal να μην την πατάει ο κόσμος. Τουλάχιστον από site χωρίς PayPal θα δουλέψει σίγουρα ? Και Aliexpress ? Το λέω γιατί απο www.armorsuit.com δέχονται και χωρίς PP αλλά είναι πιο ακριβά και θα πρέπει να ξανακάνω έμβασμα. Μη πάει στο βρόντο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα... είμαι από τους άτυχους λοιπόν.. Βάλτε τότε στην αρχική ότι δεν μπάινει στο PayPal να μην την πατάει ο κόσμος. Τουλάχιστον από site χωρίς PayPal θα δουλέψει σίγουρα ? Και Aliexpress ? Το λέω γιατί απο www.armorsuit.com δέχονται και χωρίς PP αλλά είναι πιο ακριβά και θα πρέπει να ξανακάνω έμβασμα. Μη πάει στο βρόντο....

 

Αυτο που σου εγραψε το διαβασες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανε block την καρτα και μετα πατα για να βγαλει καινουρια.Ετσι θα αλλαξουν τα νουμερα.

Όπα sorry φίλε δεν το είδα αυτό. Άμα πατήσω να βγάλει καινούργια δεν θα χάσω τα λεφτά μου?

Να πατήσω block , μετά αντικατάσταση και μετά ότι έχω ήδη ? Θέλω νέους αριθμούς αλλά να μην χάσω τα λεφτά μου.

 

UPDATE: Το έκανα, πήρα καινούργιους αριθμούς και πάλι δεν πέρασε από το PayPal. Τι κάνω τώρα? Συνεχίζω και αλλάζω αριθμούς συνέχεια μπας και πιάσει ? Αυτό επιτρέπεται ή θα "πουν τίποτα" από την Revolut ?

 

Ευχαριστώ και sorry για την κούραση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια καλησπερα και απο μενα...μολις σημερα μπηκε το ποσο στην καρτα που ειχα δωσει σαν εντολη δυο μερες πριν...ολα καλα..απλα μια διευκρινηση απορια για να ειμαι σιγουρος οσο αναφορα την μετατροπη νομισματος ευρω με λιρες...

αφου πατησω το conversion options μετα επιλεγω το δευτερο option? Bill me in the currency listed on the seller's invoice?

 

σας ρωταω για να ειμαι 100% σιγουρος...

ανυπομονω να κανω τις πρωτες αγορες μου

ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

euro.jpg

 

 

Πήγαινε εδώ και ενεργοποίησε την αποστολή κωδικών με SMS.

Τωρα μου βγαζει αυτο:

 

Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας Κωδικών Μιας χρήσης προϋποθέτει την παραλαβή από την Δ/νση e-Banking της «Αίτησης και των Όρων Διενέργειας Συναλλαγών μέσω Ηλεκτρονικών Δικτύων» υπογεγραμμένης από το χρήστη. Προς το παρόν, η δυνατότητα αυτή δεν έχει ενεργοποιηθεί για εσάς. Αυτό σημαίνει είτε ότι δεν έχετε επιστρέψει υπογεγραμμένη την «Αίτηση» σας στην Τράπεζα είτε ότι η αίτησή σας δεν έχει παραληφθεί ακόμη από την Δ/νση e-Banking. Παρακαλούμε για περισσότερες πληροφορίες καλέστε το Europhone Banking στο 210-9555000 ή και 801 111 1144 από σταθερό τηλέφωνο (24ώρες το 24ωρο).

 

Φανταζομαι οτι πρεπει να παω στην eurobank και να κανω την αιτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι

Και εμένα έτσι ξεκινάει.

Περίεργο... Kαι στο binlist που τσεκάρω με αυτά τα νούμερα λοιπόν βγάζει ότι οι κάρτες μας είναι DEBIT. Πριν λίγο έκανα ερώτημα στο support και μου απάντησαν μετά από λίγο ότι δεν βλέπουν "attempt" σήμερα  για την κάρτα που τους είπα και να τους γράψω τι μήνυμα μου

βγάζει. Πήγα να ανταπαντήσω και μου βγαίνει πλέον ότι το support είναι offline μέχρι αύριο.

Εμένα πάντως μου είπαν ότι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την κατά της n26 γιατί το σύστημα την βλέπει σαν prepaid debit card. Αν μάθεις και περισσότερο πες μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα μου βγαζει αυτο:

 

Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας Κωδικών Μιας χρήσης προϋποθέτει την παραλαβή από την Δ/νση e-Banking της «Αίτησης και των Όρων Διενέργειας Συναλλαγών μέσω Ηλεκτρονικών Δικτύων» υπογεγραμμένης από το χρήστη. Προς το παρόν, η δυνατότητα αυτή δεν έχει ενεργοποιηθεί για εσάς. Αυτό σημαίνει είτε ότι δεν έχετε επιστρέψει υπογεγραμμένη την «Αίτηση» σας στην Τράπεζα είτε ότι η αίτησή σας δεν έχει παραληφθεί ακόμη από την Δ/νση e-Banking. Παρακαλούμε για περισσότερες πληροφορίες καλέστε το Europhone Banking στο 210-9555000 ή και 801 111 1144 από σταθερό τηλέφωνο (24ώρες το 24ωρο).

 

Φανταζομαι οτι πρεπει να παω στην eurobank και να κανω την αιτηση.

 

Σου πρότεινα να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση αλλά ακολούθησες άλλο δρόμο.

Τηλεφώνησέ τους, πριν πας σε κατάστημα, για να σου τι ακριβώς πρέπει να κάνεις για να στείλεις το έμβασμα που θέλεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπα sorry φίλε δεν το είδα αυτό. Άμα πατήσω να βγάλει καινούργια δεν θα χάσω τα λεφτά μου?

Να πατήσω block , μετά αντικατάσταση και μετά ότι έχω ήδη ? Θέλω νέους αριθμούς αλλά να μην χάσω τα λεφτά μου.

 

UPDATE: Το έκανα, πήρα καινούργιους αριθμούς και πάλι δεν πέρασε από το PayPal. Τι κάνω τώρα? Συνεχίζω και αλλάζω αριθμούς συνέχεια μπας και πιάσει ? Αυτό επιτρέπεται ή θα "πουν τίποτα" από την Revolut ?

 

Ευχαριστώ και sorry για την κούραση.

 

Εχεις παραγγειλει και πλαστικη καρτα ή οχι ? Κατι κανεις λαθος δεν μπορει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...