Almuric Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 (επεξεργασμένο) Καλημέρα παιδιά! Καταρχήν να δώσω συγχαρητήρια για τον πολύ χρήσιμο οδηγό σας! Έκανα λοιπόν λογαριασμό και την πρώτη απόπειρα να στείλω χρήματα από Eurobank, μέσω ebanking. Μετά από τρεις ημέρες μου ήρθε το εξής μήνυμα: "Hi, we've received a transfer for you. It could not be processed as it came from an account not in your name. Please, ask the sender to open a Revolut account and contact support to request funds to be credited to their account. They will be able to make a Revolut-to-Revolut transfer with you afterwards. If the transfer is from an account that is in your name please get in touch with us via the in-app support chat. If we don't hear from you by end of Thursday, the transfer will be reverted to the sender. Your Revolut Team." Εγώ λοιπόν έχω βάλει δικά μου στοιχεία ταυτότητας και έκανα κατάθεση από λογαριασμό της μάνας μου. Γιατί πρέπει ντε και καλά να είναι από λογαριασμό που έχει το ίδιο όνομα; Μια απλή μεταφορά χρημάτων κάνω από ένα λογαριασμό σε έναν άλλον. Ποιο είναι το πρόβλημα; Ασχέτως απ' αυτό, είναι οικογενειακός ο λογαριασμός, είμαι και εγώ δικαιούχος, απλώς το e-banking το έχει μόνο εκείνη. Τους γράφω μόλις τώρα, μου λένε ότι δε γίνεται πλέον και ενώ τους εξηγώ ότι είμαι δικαιούχος και αν θέλουν να τους σαρώσω κάποιο αποδεικτικό, μου λένε ότι οικογενειακοί λογαριασμοί δε γίνονται αποδεκτοί εάν δεν είναι στο ίδιο όνομα. Και ότι θα πρέπει να δημιουργήσω έναν δικό της λογαριασμό στη Revolut, ώστε να στείλω τα χρήματα εκεί και να τα κάνω transfer στον δικό μου. Μιλάμε για την επιτομή της ηλιθιότητας και της γραφειοκρατίας. Μετά λέμε για τα του οίκου μας στην γραφειοκρατία. Θα πρέπει τώρα εγώ, είτε να δημιουργήσω account δικό της και να κάνω καραγκιοζιλίκια με μεταφορές απ' τον ένα δικό μου στον άλλον και ιστορίες, είτε να τρέχω τράπεζα να κάνω αίτημα για δικό μου e-banking. Και τα λεφτά πίσω που έστειλα, τώρα, που όταν έχω ολοκληρώσει με όλα τα άλλα (δε ξέρω πόσο μπορεί να θέλει να ενεργοποιηθεί το e-banking απ' τη μέρα που το αιτούμαι), ξανάμανα 4 ημέρες για να φτάσουν σε εκείνους. Και θα 'χω μετά και την Paypal μέχρι να δεχτεί την κάρτα, κανένα τριήμερο. Το 1 ευρώ το παραβλέπω, μακάρι να λύνονταν τέτοιες διαδικασίες αμεσα και ας πλήρωνα δεκαπλάσια. Μου λένε ότι είναι νέα πολιτική να μη δέχονται από τρίτους λογαριασμούς.Έχει τύχει σε κανέναν; EDIT: Με τα πολλά, κατάλαβαν ότι στην ουσία πρόκειται για το ίδιο άτομο, έκανα κάποιες αλλαγές στο προφίλ και με διαβεβαίωσαν ότι θα το ξεκαθαρίσουν και μέχρι το τέλος της βδομάδας θα έχουν περαστεί κανονικά τα χρήματα. Το θέμα είναι βέβαια ότι εγώ τα έστειλα το Σαββάτο, αλλά τέλος πάντων... Σε περίπτωση που δεν έχει αναφερθεί παραπάνω, για το e-banking της Eurobank, όποιος στέλνει σε ξένη τράπεζα για πρώτη φορά, θα πρέπει να πάει στην αρχική σελίδα πρώτα και δεξιά στο "Ρυθμίσεις Ασφαλείας" να γράψει το κινητό του και να πατήσει αποστολή για να του έρθει εξαψήφιος κωδικός που στη συνέχεια θα δώσει για να ενεργοποιηθούν οι συναλλαγές αυτές. Έκτοτε χρειάζεται να δίνει κάθε φορά στο τέλος των στοιχείων που δίνει, ένα εξαψήφιο νέο κωδικό που θα λαμβάναι απ' την εκεί "Αποστολή" σε μήνυμα στο κινητό του. Επεξ/σία 27 Απριλίου 2016 από Almuric
NikosKallithea Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 ^ Να και άλλος Είπαμε 1000000000000 φορές διαβάστε τα τρία πρώτα ποστ, ημαρτον 2
theopan Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Εγώ λοιπόν έχω βάλει δικά μου στοιχεία ταυτότητας και έκανα κατάθεση από λογαριασμό της μάνας μου. Γιατί πρέπει ντε και καλά να είναι από λογαριασμό που έχει το ίδιο όνομα; Μια απλή μεταφορά χρημάτων κάνω από ένα λογαριασμό σε έναν άλλον. Ποιο είναι το πρόβλημα; Ασχέτως απ' αυτό, είναι οικογενειακός ο λογαριασμός, είμαι και εγώ δικαιούχος, απλώς το e-banking το έχει μόνο εκείνη. Τους γράφω μόλις τώρα, μου λένε ότι δε γίνεται πλέον και ενώ τους εξηγώ ότι είμαι δικαιούχος και αν θέλουν να τους σαρώσω κάποιο αποδεικτικό, μου λένε ότι οικογενειακοί λογαριασμοί δε γίνονται αποδεκτοί εάν δεν είναι στο ίδιο όνομα. Και ότι θα πρέπει να δημιουργήσω έναν δικό της λογαριασμό στη Revolut, ώστε να στείλω τα χρήματα εκεί και να τα κάνω transfer στον δικό μου. Μιλάμε για την επιτομή της ηλιθιότητας και της γραφειοκρατίας. Γιατί έτσι είναι. Όπως και στο Paypal άλλωστε.Τους κανόνες τους ορίζουν αυτοί. Εκτός του ότι δεν πρόκειται για μεταφορά "από λογαριασμό σε λογαριασμό" (δεν έχεις δικό σου τραπεζικό λογαριασμό στη Revolut παρά μόνο ένα account που πιστώνονται ποσά που στέλνεις σε έναν τραπεζικό λογαριασμό που ανήκει στη Revolut LTD), πράγμα το οποίο σημαίνει ότι αν άφηναν να εμβάζει χρήματα ο οποιοσδήποτε στον οποιονδήποτε θα υπήρχαν προβλήματα και δυσεπίλυτα πολλές φορές μπερδέματα στις περιπτώσεις που γίνονταν λάθη από τον αποστολέα, υπάρχει και φορολογικό ζήτημα που δεν το επιτρέπει. Θέλουν (τους υποχρεώνουν μάλλον) οι όποιες μεταφορές ποσών, να περνάνε με αυτό τον τρόπο μέσω των τραπεζών και των μηχανισμών ελέγχου που έχουν στηθεί πλέον σε αυτές εδώ και καιρό. Οι "αθρόες" μεταφορές ποσών σε λογαριασμούς τρίτων δεν είναι πια όσο "αθώες" και ακίνδυνες νομίζετε ή ήταν παλιά (πανευρωπαϊκά όχι μόνο στην Ελλάδα) έχετε υπόψη σας. Μεταφορά χρημάτων θεωρείται ότι πρέπει να συνοδεύεται από έκδοση φορολογικού παραστατικού. Ακόμα και δωρεά χρημάτων από πατέρα σε παιδί υπόκειται σε φόρο κανονικά (και αν αποφασίσουν να το ελέγξουν και σε μικρά ποσά θα πέσουν "καμπάνες"). Για αυτό κυρίως αυτοί οι περιορισμοί λοιπόν.
geov92 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 @Almuric αν είχες δικό σου λογαριασμό θα τελείωνε το θέμα μπαμ μπαμ. Μάλλον δεν διάβασες τον οδηγό καλά. Το έμβασμα πάνω από δύο μέρες δεν κάνει αν τα έχεις κάνει όλα σωστά και η σύνδεση στο Paypal γίνεται άμεσα. Οι άνθρωποι μας έχουν λύσει τα χέρια, μην τους βρίζουμε κιόλας. Και πόσο μάλλον για θέματα που αφορούν την δική μας ασφάλεια στη μεταφορά χρημάτων. 1
stormiez Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Γεια σας, έχω μια καρτα revolut και την εχω συνδεσει με το PAYPAL, ομως δεν με αφήνει να κανω withraw χρήματα απο το BALANCE του PAYPAL στη REVOLUT κάρτα. Στο withdraw μου έχει σαν μοναδικη επιλογη το τραπεζικο μου λογαριασμό.Γνωρίζει κάποιος το λόγο ? Ευχαριστώ
Almuric Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 NikosKallithea & theopan: Πρωτού αρχίζετε τις εξυπνάδες σε ένα φόρουμ, διαβάζετε λίγο προσεκτικά αυτά που γράφει ο άλλος. Με διαβεβαίωσαν ότι το σύστημα αυτό του να στέλνεις μονάχα από λογαριασμό από το ίδιο όνομα είναι ΝΕΟ. Επομένος ούτε στις 3 πρώτες σελίδες διευκρινίζεται κάτι τέτοιο (μιας και έχουν γραφεί πολύ παλαιότερα και δεν υπάρχει τέτοια αναφορά, άλλωστε), αλλά και η θεωρία του theopan πάει περίπατο. Ούτε "έτσι είναι" αγαπητέ, ούτε φαίνεται να υπήρχε θέμα φορολογικό παλαιότερα (απαραίτητα) και από διαφορετικού ονόματος λογαριασμό στέλναν τα χρήματα μια χαρά. geov92: Στην πρώτη σελίδα αναφέρεται ξεκάθαρα από 2-4 μέρες. Εγώ μια χαρά τον διάβασα τον οδηγό. Δε μπορώ να πω το ίδιο και για σένα όμως. Δεν έβρισα κανέναν και πουθενά. Το "καραγκιοζιλίκια" αναφέρετε στη διαδικασία που εγώ έχω να κάνω για να γίνει η δουλειά μου όπως θέλω, ενώ κάποια πράγματα θα μπορούσαν εύκολα και γρήγορα να είχαν αποφευχθεί, όπως κατάλαβαν τελικά και λύθηκε το "πρόβλημα" ομαλά.
stormiez Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Γεια σας, έχω μια καρτα revolut και την εχω συνδεσει με το PAYPAL, ομως δεν με αφήνει να κανω withraw χρήματα απο το BALANCE του PAYPAL στη REVOLUT κάρτα. Στο withdraw μου έχει σαν μοναδικη επιλογη το τραπεζικο μου λογαριασμό. Γνωρίζει κάποιος το λόγο ? Ευχαριστώ Καποιος?
geov92 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 geov92: Στην πρώτη σελίδα αναφέρεται ξεκάθαρα από 2-4 μέρες. Εγώ μια χαρά τον διάβασα τον οδηγό. Δε μπορώ να πω το ίδιο και για σένα όμως. Δεν έβρισα κανέναν και πουθενά. Το "καραγκιοζιλίκια" αναφέρετε στη διαδικασία που εγώ έχω να κάνω για να γίνει η δουλειά μου όπως θέλω, ενώ κάποια πράγματα θα μπορούσαν εύκολα και γρήγορα να είχαν αποφευχθεί, όπως κατάλαβαν τελικά και λύθηκε το "πρόβλημα" ομαλά.Το ξέρω ότι λέει 2 με 4 μέρες. Γι' αυτό το ανέφερα ότι πάνω από δύο μέρες δεν κάνει για να το ξέρεις. Βρίζουμε σε εισαγωγικά. Λάθος το πήρες αυτό που είπα. Τελοσπάντων. Εφόσον λύθηκε, όλα καλά. 1
Almuric Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Αγανάκτηση έδειξα φίλε μου και απλώς καταριέμαι τον εαυτό μου γι' αυτά που μου ζητούσαν να κάνω και που θεωρούσα πως είχα να τραβήξω. Για τη γραφειοκρατία της Αγγλίας μίλησα άλλωστε (αφού τη συνέκρινα με της Ελλάδας), όχι για τη Revolut καθεαυτή. Ο λογαριασμός ξεκαθαρίζω παραπάνω, βέβαια, πως είναι και δικός μου (αναφέρω πως είμαι δικαιούχος) εξού και το παράλογο της όλης υπόθεσης. Απλώς εκείνοι βλέπουν το 1ο όνομα που τους εμφανίζεται απ' το e-banking. Τέλος καλό, όλα καλά. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή! Υ.Σ. Φίλε stormies προσωπικά δεν έχω φτάσει ακόμη στο σημείο αυτό.
geov92 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Αγανάκτηση έδειξα φίλε μου και απλώς καταριέμαι τον εαυτό μου γι' αυτά που μου ζητούσαν να κάνω και που θεωρούσα πως είχα να τραβήξω. Για τη γραφειοκρατία της Αγγλίας μίλησα άλλωστε (αφού τη συνέκρινα με της Ελλάδας), όχι για τη Revolut καθεαυτή. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή! Φίλε stormies προσωπικά δεν έχω φτάσει ακόμη στο σημείο αυτό.Καταλαβαίνω τι εννοείς. Πάντως ότι άλλο χρειαστείς ρώτα. Να 'σαι καλά και συγγνώμη αν προσβλήθηκες από την απάντηση μου.Edit: stormiez ούτε εγώ ξέρω να σου πώ. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία με το Paypal.
ekkli Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Almuric, εσύ πληρώνεις την κούραση ενός θέματος που έχει περάσει τις 5000 απαντήσεις, οι πιο πολλές εκ των οποίων έχουν ξανασυζητηθεί. Μόνο και μόνο αυτό τον μήνα, αν δεις πόσοι έχουνε μπει και έχουν γράψει ότι δεν μπορούν να στείλουν λεφτά από Πειραιώς, ενώ έχει γραφτεί από τα μέσα του μήνα ότι έχει ξεπέρασε τα επιτρεπόμενα όρια εμβασμάτων και δεν δύναται να στείλει άλλα λεφτά έξω η συγκεκριμένη τράπεζα, θα καταλάβεις. Το συγκεκριμένο θέμα, τώρα, που θίγεις εσύ, επίσης έχει συζητηθεί πολλάκις και η απάντηση είναι αυτή που σου είπαν ήδη. Έτσι δουλεύει αυτό το σύστημα. Σ'αρέσει; Χρησιμοποιήσε το. Δεν σ'αρέσει; Πήγαινε αλλού. Έτσι είναι δυστυχώς. Είναι μια παρεχόμενη υπηρεσία από ιδιώτη που δουλεύει σε παγκόσμια κλίμακα, δεν είναι υπηρεσία του Δημοσίου για να μπορούμε να έχουμε παράπονο. Καποιος? δεν γίνεται αυτό που ζητάς και έχει επίσης ξαναπαντηθεί 1
Almuric Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 eekli: Φίλε μου εγώ ζήτησα εάν έχει συμβεί σε κάποιον, κάτι αντίστοιχο. Δεν είναι δυνατόν να διαβάζω 341 σελίδες για την περίπτωση που αυτό έχει συμβεί ή όχι. Υποθέτω πως στην πρώτη σελίδα έχει γίνει edit και ο οδηγός είναι ενημερωμένος, να προβλέπει κάθε περίπτωση. Εάν κάποιον τον "χαλάει" και δεν είναι σε θέση να είναι ευπρεπής σε κάποιον που ζητά βοήθεια, πολύ απλά δε χρειάζεται να μπει στη διαδικασία να απαντήσει. Αν τον κουράζει τόσο και παρόλα αυτά θέλει ντε και καλά να απαντήσει αλλά να συμπεριφέρεται με τέτοιον τρόπο, είναι κάτι που θα πρέπει να το "κοιτάξει". Δε ζητώ εκβιαστικά απαντήσεις από οποιονδήποτε συμμετείχε ποτέ εδώ. Εκφράζω την αγανάκτησή μου και ρωτώ εάν σε κάποιον έτυχε. Όσο για τις απαντήσεις που μου δώσανε, όπως εξηγώ με το παραπάνω, τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα λένε και αυτό προκύπτει αφενός απ' τα λεγόμενα του support team και αφετέρου απ' το ότι έκανα τη δουλειά μου. Παράπονο δικαιούμαι να έχω σε οτιδήποτε μειώνει την ποιότητα ζωής μου, απ' όπου κι αν προέρχεται. Εσύ τι ακριβώς είσαι εδώ που μου το απαγορεύεις; Εκπροσωπείς ως νομικός τη Revolut ή σου θίξαμε το μαγαζί και την υπερασπίζεσαι με τέτοιο ζήλο; Υ.Σ. Φίλε geov92 δεν με προσέβαλες με κάποιον τρόπο, άλλοι παραπάνω ξεκίνησαν με απόλυτο υφάκι και υποδείξεις για κλάματα. Απλώς ήμουν εκνευρισμένος με τις εξυπνακίστικες απαντήσεις που έλαβα και γι' αυτό ίσως φάνηκα λίγο απότομος. Ζητώ συγνώμη.
theopan Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Καποιος? Ανάληψη σε κάρτα από το Paypal δεν είναι δυνατή και ποτέ δεν ήταν. Γιατί απλά δεν το επιτρέπει το Paypal. Μόνο σε τραπεζικό λογαριασμό. eekli: Φίλε μου εγώ ζήτησα εάν έχει συμβεί σε κάποιον, κάτι αντίστοιχο. Δεν είναι δυνατόν να διαβάζω 341 σελίδες για την περίπτωση που αυτό έχει συμβεί ή όχι. Υποθέτω πως στην πρώτη σελίδα έχει γίνει edit και ο οδηγός είναι ενημερωμένος, να προβλέπει κάθε περίπτωση. Δεν είναι δυνατόν επίσης έχοντας 12 μηνύματα όλα κι όλα στο φόρουμ (ούτε καν στο topic) να έχεις την απαίτηση να απαντώνται οι ερωτήσεις σου με το ...ύφος που εσύ θα ήθελες, από ανθρώπους που διαβάζουμε και γράφουμε εδώ σε αυτές τις 341 σελίδες, μήνες ολόκληρους από τότε που πρωτοέγινε γνωστή η κάρτα και διαβάζουμε τις ίδιες και τις ίδιες απορίες συνεχώς. Αν δεν είσαι 1ο όνομα στον λογαριασμό (όπως κατάλαβες στο τέλος) δημιουργείται πρόβλημα με τη Revolut. Και θα υπάρχει όσες φορές μελλοντικά κι αν ξαναπροσπαθήσεις. Θα το λύνεις τελικά με αποστολή διευκρινήσεων -όπως και αναγκάστηκες να κάνεις τώρα- αλλά το πρόβλημα θα παραμένει. Γιατί έτσι δουλεύει και οι περισσότερες τράπεζες στέλνουν μόνο το 1ο όνομα! Αυτό σου έγραψα ουσιαστικά και αντί να εκτιμήσεις το χρόνο που δαπάνησα και συνεχίζω να δαπανώ, λες τα δικά σου. Από την καλή τους την καρδιά δημιούργησαν κάποιοι τόσο αναλυτικούς οδηγούς για αυτές τις κάρτες, από φιλότιμο συνεχίζουν να τους ανανεώνουν κάθε τόσο. Από φιλότιμο και ενδιαφέρον για το "κουβέντα να γίνεται" συνεχίζουμε να απαντάμε -όπως μπορούμε- και όσοι το κάνουμε. Δεν μας έχει κόψει μεροκάματο κανείς για να έχει και απαιτήσεις... 2
leros2004 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 1) Με διαβεβαίωσαν ότι το σύστημα αυτό του να στέλνεις μονάχα από λογαριασμό από το ίδιο όνομα είναι ΝΕΟ. 2) geov92: Στην πρώτη σελίδα αναφέρεται ξεκάθαρα από 2-4 μέρες. 1) πάντα ίσχυε... και εφόσον τελικά ολοκληρώθηκε και η δική σου συναλλαγή (που φαίνεσαι συνδικαιούχος), δεν άλλαξε κάτι στους όρους της Revolut... 2) Η πρώτη σελίδα του θέματος δεν είναι επίσημη θέση της Revolut.... Αν ανοίξεις την εφαρμογή της Revolut αναφέρει 1-5 μέρες, επίσης η ίδια εφαρμογή αναφέρει ρητώς απο που μπορείς να κάνεις μεταφορά χρημάτων... - Απο τη 1η μέρα που παρακολουθώ το θέμα της revolut ισχύουν οι ίδιοι κανόνες, αν δεν μας αρέσουν, το κουβαδάκι μας και σε αλλη παραλία....
Almuric Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δεν απαιτώ να απαντώνται με ύφος καλύτερο ή χειρότερο απ' αυτό που προβλέπεται σε ένα δημόσιο χώρο. Δε σε ξέρω, δε με ξέρεις, δε μίλησα άσχημα σε κάποιο μέλος και απαιτώ την ίδια αντιμετώπιση. Και σταμάτα να επικαλείσαι αυτούς που δημιούργησαν τον οδηγό εδώ, διότι δεν ανήκεις σε εκείνους. Το αν είμαι παλιό μέλος ή όχι δεν έχει καμία απολύτως σημασία (πιθανολογώ δε, ότι είμαι παλαιότερο κι ας μην έχω συμμετάσχει ενεργά στο παρελθόν). Οι κανονισμοί κάθε κοινότητας ισχύουν για όλους το ίδιο. Ούτε "παλιοσειρά" έγινες, ούτε εμπνέεις ιδιαίτερο σεβασμό με τον τρόπο που εκφράζεσαι. Είπαμε..ότι μας χαλάει, απλώς δεν πρέπει να ασχολούμαστε. Νομίζω πως είναι καλύτερο για όλους μας. Δε μου λες όμως βρε theopan. Πάλι "πηδάς" αυτά που γράφω; Σου έχει γίνει συνήθεια. Τα βάζω σε bold και πάλι τα ίδια; Η θεωρία σου, λέμε, δεν υφίσταται. Συγκεντρώσου. ΔΕΝ είμαι το 1ο όνομα στον λογαριασμό, ΔΕΝ γινόταν αυτό στο παρελθόν σύμφωνα με την ίδια τη Revolut (αλλά είναι νέο σύστημα (δε γνωρίζω πόσο "νέο", φυσικά!). εκτός πια αν εσύ γνωρίζεις καλύτερα από τους ίδιους), τους έδωσα και κατάλαβαν πως πρόκειται για το ίδιο άτομο, τους είπα να παραθέσω ότι παραστατικά χρειάζονταν, ΔΕ μου ζήτησαν τελικά κάποιο έγγραφο παρά μόνο το IBAN για να επιβεβαιώσουν ότι είμαι ο ίδιος και η δουλειά μου έγινε κανονικά. Μου απάντησαν ότι ξεκαθάρισε το θέμα και αποδέχτηκαν κανονικά το ποιος είμαι, έχοντας απλά και μόνο αλλάξει ο ίδιος τα στοιχεία μου. Από δω και πέρα με διαβεβαίωσαν ότι δε θα έχω κανένα απολύτως πρόβλημα στο να στέλνω χρήματα απ' το λογαριασμό αυτόν (εννοείται πως ρώτησα στο τέλος). Ασφαλώς και λέω τα "δικά μου", μιας και σε εμένα συνέβη όλο αυτό, επομένως καταθέτω τις εμπειρίες μου για επόμενο συμφορουμήτη που τυχόν βιώσει κάτι αντίστοιχο. Στη Revolut κατάλαβαν πως θα ήταν μεγάλη ανοησία να με βάζουν να δημιουργώ 2ο λογαριασμό της μάνας μου, για να στέλνω ο ίδιος σε εκείνον και μετά να τα στέλνω στον δικό μου, επειδή απλά και μόνο έχει άλλο "μικρό όνομα". Πόσο μάλλον δε, όταν ο λογαριασμός ανήκει και στο δικό μου όνομα, απλά αναγκαστικά ΕΝΑ όνομα φαίνεται πρώτο όταν ανοίγει κάποιος λογαριασμό σε μια τράπεζα. Άλλαξα λοιπόν το όνομα με το δικό της και τελείωσε το παραμύθι. Έτσι κι αλλιώς στις όποιες συναλλαγές μου, στοιχεία παραλήπτη θα φαίνονται και πάλι τα δικά μου με τη διεύθυνσή μου. Υποθέτω δηλαδή, να φτάσω με το καλό και σε αυτό το κομμάτι... leros2004: Όπως επίσης δεν είναι δυνατόν να ασχολούμαι με κάθε τρολ που έχει όρεξη για μανούρα. Αλλά θα κάνω προσπάθεια μια τελευταία φορά. Στο 2ο απαντώ στον άλλον που μου αναφέρει για δύο ημέρες. Δεν έθιξα τίποτα για περισσότερες ή λιγότερες ημέρες εγώ, ποτέ. Απάντησα στις "2" που μου είπε ο φίλος.παραπάνω, ο οποίος μάλιστα με παρέπεμψε στην 1η σελίδα πως δεν την είχα διαβάσει. Μην εξηγούμε τα αυτονόητα. Αν βαριέστε να διαβάσετε την προηγούμενη σελίδα, πως έρχεστε και μου κάνετε υποδείξεις ότι θα πρέπει να έχω διαβάσει τις 340 προηγούμενες για να βρω τις απαντήσεις που ψάχνω; - Και σε αυτό απάντησα παραπάνω. Το ΄"νομικό επιτελείο της Revolut", δεν πάει στην παραλία να δει αν έρχομαι; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις