jonkyr Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Η γυναικα μου θελησε να κανει λογαριασμο, αλλα δυστυχως εχει Ανδροιντ 4.2 κινητο. Υπαρχει κανενας τροπος να "παρακαμφθει" αυτη η μικρολεπτομερεια;
panelis Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Παιδιά θα σας αναφέρω και εγώ την δικιά μου ιστορία... Ένας φίλος, μου έστειλε απο τον λογαριασμο του λεφτά στην revolut κάρτα μου. Τα λεφτά μετά από 3 ημέρες δεν εμφανίστηκαν, τους εστειλα email, μου ζητησαν αποδεικτικο καταθεσης, τους το εστειλα και μου απάντησαν In order for us to finish processing your transfer, we need you to identify your account, by sending us a clear and legible copy of your passport and a photograph of you holding your passport next to your face. It is also important for you to verify the identity of the person that transferred the money into your account by sending us a copy of his/her passport. Sorry for any inconvenience this might cause you, these are all standard procedures for our customers safety. Το όριο των 1500E δεν το εχω περάσει. Σκέφτομαι να τους στείλω email και να τους ξεχεσω Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2015 από panelis
kwgwkou Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Η γυναικα μου θελησε να κανει λογαριασμο, αλλα δυστυχως εχει Ανδροιντ 4.2 κινητο. Υπαρχει κανενας τροπος να "παρακαμφθει" αυτη η μικρολεπτομερεια; με 4.2 δε γινεται? Στο app (στις "ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ") λέει ότι γίνεται: Απαιτεί Android 4.2 και νεότερες εκδόσεις 1
jonkyr Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Παραξενο. Στης γυναικας μου το κινητο δεν επιτρεπει καν να κατεβασεις την εφαρμογη, γραφει "η συσκευη σας δεν ειναι συμβατη με αυτη την εκδοση". Το τσεκαρα μολις τωρα και στο ταμπλετ, 4.2.2 και σε αυτο.
noah.johnson Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Παιδιά θα σας αναφέρω και εγώ την δικιά μου ιστορία... Ένας φίλος, μου έστειλε απο τον λογαριασμο του λεφτά στην revolut κάρτα μου. Τα λεφτά μετά από 3 ημέρες δεν εμφανίστηκαν, τους εστειλα email και μου απάντησαν In order for us to finish processing your transfer, we need you to identify your account, by sending us a clear and legible copy of your passport and a photograph of you holding your passport next to your face. It is also important for you to verify the identity of the person that transferred the money into your account by sending us a copy of his/her passport. Sorry for any inconvenience this might cause you, these are all standard procedures for our customers safety. Το όριο των 1500E δεν το εχω περάσει. Σκέφτομαι να τους στείλω email και να τους ξεχεσω το να στείλεις email βρίζοντάς τους, δεν θα πετύχεις κάτι. από την άλλη γιατί δεν βλέπετε με σοβαρότητα την εταιρία και δυσκολεύστε να στείλετε προσωπικά στοιχεία?! βέβαια ο καθένας έχει τους λόγους του και καλά κάνει όμως πρόκειται για μια ''τράπεζα'' εξωτερικού. κανονικά δεν θα έπρεπε να σου ζητάει τα στοιχεία, εσύ πάλι γιατί καρφώθηκες αναφέροντας τον φίλο σου, εάν υποθέσω ότι στο μήνυμα σου τους είπες από που προέρχονται. εάν μπορείς στείλε μας το screenshot από την κατάθεση του φίλου σου. πάντως πρώτο top up και από λογαριασμό αγνώστου ακούγετε κάπως, ο καθένας μπορεί να βάλει ότι όνομα θέλει στην κάρτα του κάνοντας αγορές ουσιαστικά ανώνυμα, όσων αφορά τα περί ασφάλειας. θα έπρεπε να τα έστελνε στο λογαριασμό του στη revolut και μέσω της εφαρμογής να στα προωθούσε.
corsair04 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Παιδιά θα σας αναφέρω και εγώ την δικιά μου ιστορία... Ένας φίλος, μου έστειλε απο τον λογαριασμο του λεφτά στην revolut κάρτα μου. Τα λεφτά μετά από 3 ημέρες δεν εμφανίστηκαν, τους εστειλα email και μου απάντησαν In order for us to finish processing your transfer, we need you to identify your account, by sending us a clear and legible copy of your passport and a photograph of you holding your passport next to your face. It is also important for you to verify the identity of the person that transferred the money into your account by sending us a copy of his/her passport. Sorry for any inconvenience this might cause you, these are all standard procedures for our customers safety. Το όριο των 1500E δεν το εχω περάσει. Σκέφτομαι να τους στείλω email και να τους ξεχεσω Μπορείς άπλα να στείλεις την απόδειξη της κατάθεσης στο συγκεκριμένο email από το email που έχεις δηλώσει στην revolut το να προβείς σε τέτοιου είδους κινήσεις γιατί δεν βοηθούν η θα λύσουν το πρόβλημα αντιθέτως με ευγένεια θα έχεις καλύτερη αντιμετώπιση 1
panelis Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Μπορείς άπλα να στείλεις την απόδειξη της κατάθεσης στο συγκεκριμένο email από το email που έχεις δηλώσει στην revolut το να προβείς σε τέτοιου είδους κινήσεις γιατί δεν βοηθούν η θα λύσουν το πρόβλημα αντιθέτως με ευγένεια θα έχεις καλύτερη αντιμετώπιση Να αναφέρω ότι ήδη τους έχω στείλει το αποδεικτικό κατάθεσης και η απάντηση τους είναι αυτή που παραθέτω το να στείλεις email βρίζοντάς τους, δεν θα πετύχεις κάτι. από την άλλη γιατί δεν βλέπετε με σοβαρότητα την εταιρία και δυσκολεύστε να στείλετε προσωπικά στοιχεία?! βέβαια ο καθένας έχει τους λόγους του και καλά κάνει όμως πρόκειται για μια ''τράπεζα'' εξωτερικού. κανονικά δεν θα έπρεπε να σου ζητάει τα στοιχεία, εσύ πάλι γιατί καρφώθηκες αναφέροντας τον φίλο σου, εάν υποθέσω ότι στο μήνυμα σου τους είπες από που προέρχονται. εάν μπορείς στείλε μας το screenshot από την κατάθεση του φίλου σου. πάντως πρώτο top up και από λογαριασμό αγνώστου ακούγετε κάπως, ο καθένας μπορεί να βάλει ότι όνομα θέλει στην κάρτα του κάνοντας αγορές ουσιαστικά ανώνυμα, όσων αφορά τα περί ασφάλειας. θα έπρεπε να τα έστελνε στο λογαριασμό του στη revolut και μέσω της εφαρμογής να στα προωθούσε. Να αναφέρω ότι αρχικά ζήτησαν το αποδεικτικό κατάθεσης, τους το έστειλα και στην συνέχεια μου απάντησαν με το παραπάνω.... Ο φίλος μπορεί να μην θέλει να δηλώσει προσωπικα στοιχεία....
corsair04 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Να αναφέρω ότι ήδη τους έχω στείλει το αποδεικτικό κατάθεσης και η απάντηση τους είναι αυτή που παραθέτω και πάλι δεν καταλαβαίνω που κολλάς αφού είναι η μόνη λύση καντην δεν χρειάζεται να αντιδράς καλώς ή κακώς στο τέλος θα κανείς αυτό που θέλουν αυτοί
noah.johnson Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Το αποδεικτικό είπα να το ανέβαζες για να διαπιστώναμε ότι όλα τα πεδία συμπληρώθηκαν οπως έπρεπε, αλλά αφού τους το έχεις στείλει δεν υπάρχει νόημα. Τώρα εγώ θα σου συνιστούσα να τους ενοχλήσεις και αύριο μην "γνωρίζοντας" τα όσα έγιναν σήμερα, εάν δεις ότι επιμένουν μάλλον το να στείλεις τα στοιχεία είναι μονόδρομος. Βέβαια μπορείς να πεις να στείλουν τα χρήματα πίσω, οπότε θα μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις την ελληνική κάρτα του φίλου σου, μιας και τα χρήματα θα έρθουν απο το εξωτερικό. Εαν προβείς στο τελευταίο ενημέρωσε μας, αφού δεν εχει ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο. 1
panelis Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Το αποδεικτικό είπα να το ανέβαζες για να διαπιστώναμε ότι όλα τα πεδία συμπληρώθηκαν οπως έπρεπε, αλλά αφού τους το έχεις στείλει δεν υπάρχει νόημα. Τώρα εγώ θα σου συνιστούσα να τους ενοχλήσεις και αύριο μην "γνωρίζοντας" τα όσα έγιναν σήμερα, εάν δεις ότι επιμένουν μάλλον το να στείλεις τα στοιχεία είναι μονόδρομος. Βέβαια μπορείς να πεις να στείλουν τα χρήματα πίσω, οπότε θα μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις την ελληνική κάρτα του φίλου σου, μιας και τα χρήματα θα έρθουν απο το εξωτερικό. Εαν προβείς στο τελευταίο ενημέρωσε μας, αφού δεν εχει ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο. Εάν του επιστρέψουν τα χρήματα μπορεί κατευθείαν να κάνει αγορά χωρίς cc?
noah.johnson Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Εάν του επιστρέψουν τα χρήματα μπορεί κατευθείαν να κάνει αγορά χωρίς cc? Σύμφωνα με τα cc, ναι θα μπορεί να κάνει αγορές, έως του ποσού αυτού. Σκέψου όμως ότι θα ξαναχρειαστείς την revolut ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον.
aggeletakis Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 μπορει να σου ζητησαν να τους στειλεις χαρτια αν ο φιλος σου σου μετεφερε μεγαλο ποσο στον λογαριασμο σου στην revolut.μεσα στο FAQ της revolut αναφερει τα παρακατω: There are no limits to topping up and and transferring money with Revolut however we require proof of funds to process large transactions.
kwgwkou Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Εγω τα εβαλα Δευτερα και επειδη ηθελα σημερα τα χρημματα τους εστειλα email τα στοιχεια του εμβασματος και σε 10 λεπτα πιστωθηκαν Δηλ. σε 2 μέρες πιστώθηκαν στο λογαριασμό σου. Έστειλα χρήματα την Κυριακή μέσω web-banking της Εθνικής. Τους έστειλα το αποδεικτικό της συναλλαγής, όπου φαίνονται όλα τα στοιχεία. Έλεγξα ότι η συναλλαγή εγκρίθηκε από την τράπεζα χθες (Δευτέρα) το πρωί κι ότι το valeur λήγει σήμερα (Τρίτη). Επικοινώνησα πριν λίγο μαζί τους στο support chat του app. Μου είπαν ότι δεν φαίνεται ακόμη στο σύστημα τους & πρέπει να περιμένω.
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Σήμερα μου ήρθε η φυσική κάρτα. Η συσκευασία είναι όντως τρελή και φαντεζί! Η κάρτα πάνω αναγράφει και το όνομά μου αλλά και τα σωστά στοιχεία της κάρτας. Ποιοτικά δείχνει πολύ καλύτερη από της Πειραιώς και της Εθνικής που έχω. Ποιοτικά είναι πιο καλη αυτη της Πειραιώς κατά την γνώμη μου,πιο ποιοτικό πλαστικό νομίζω. Μου ρθε και μένα σήμερα btw η κάρτα revolut 7 μέρες ακριβώς έκανε.Btw κάτι άλλο στην εφαρμογή πριν πάω να παραλαβω την κάρτα απο το ταχυδρομικό κουτί έγραφε στο status ακόμα:expected at 17/11/2015...και μόλις ανοιξα τον φακελο και επιασα την κάρτα στα χέρια μου πηγα να δω την εφαρμογή to status είχε εξαφανιστει το expected at 17/11/2015!Πως λειτουργει αυτό?εχει κάποιο εξελιγμένο σύστημα με chip και συνεργαζεται με δορυφορο?
Προτεινόμενες αναρτήσεις