Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η γυναικα μου θελησε να κανει λογαριασμο, αλλα δυστυχως εχει Ανδροιντ 4.2 κινητο. Υπαρχει κανενας τροπος να "παρακαμφθει" αυτη η μικρολεπτομερεια; :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά θα σας αναφέρω και εγώ την δικιά μου ιστορία...

 

Ένας φίλος, μου έστειλε απο τον λογαριασμο του λεφτά στην revolut κάρτα μου.

 

Τα λεφτά μετά από 3 ημέρες δεν εμφανίστηκαν, τους εστειλα email, μου ζητησαν αποδεικτικο καταθεσης, τους το εστειλα και μου απάντησαν

In order for us to finish processing your transfer, we need you to identify your account, by sending us a clear and legible copy of your passport and a photograph of you holding your passport next to your face. It is also important for you to verify the identity of the person that transferred the money into your account by sending us a copy of his/her passport. Sorry for any inconvenience this might cause you, these are all standard procedures for our customers safety.

 

Το όριο των 1500E δεν το εχω περάσει.

 

Σκέφτομαι να τους στείλω email και να τους ξεχεσω

Επεξ/σία από panelis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η γυναικα μου θελησε να κανει λογαριασμο, αλλα δυστυχως εχει Ανδροιντ 4.2 κινητο. Υπαρχει κανενας τροπος να "παρακαμφθει" αυτη η μικρολεπτομερεια; :D

 

με 4.2 δε γινεται?

 

Στο app (στις "ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ") λέει ότι γίνεται:

Απαιτεί Android

4.2 και νεότερες εκδόσεις

 

 
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραξενο. Στης γυναικας μου το κινητο δεν επιτρεπει καν να κατεβασεις την εφαρμογη, γραφει "η συσκευη σας δεν ειναι συμβατη με αυτη την εκδοση". Το τσεκαρα μολις τωρα και στο ταμπλετ, 4.2.2 και σε αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά θα σας αναφέρω και εγώ την δικιά μου ιστορία...

 

Ένας φίλος, μου έστειλε απο τον λογαριασμο του λεφτά στην revolut κάρτα μου.

 

Τα λεφτά μετά από 3 ημέρες δεν εμφανίστηκαν, τους εστειλα email και μου απάντησαν

In order for us to finish processing your transfer, we need you to identify your account, by sending us a clear and legible copy of your passport and a photograph of you holding your passport next to your face. It is also important for you to verify the identity of the person that transferred the money into your account by sending us a copy of his/her passport. Sorry for any inconvenience this might cause you, these are all standard procedures for our customers safety.

 

Το όριο των 1500E δεν το εχω περάσει.

 

Σκέφτομαι να τους στείλω email και να τους ξεχεσω

 

το να στείλεις email βρίζοντάς τους, δεν θα πετύχεις κάτι.

από την άλλη γιατί δεν βλέπετε με σοβαρότητα την εταιρία και δυσκολεύστε να στείλετε προσωπικά στοιχεία?! βέβαια ο καθένας έχει τους λόγους του και καλά κάνει όμως πρόκειται για μια ''τράπεζα'' εξωτερικού. 

κανονικά δεν θα έπρεπε να σου ζητάει τα στοιχεία, εσύ πάλι γιατί καρφώθηκες αναφέροντας τον φίλο σου, εάν υποθέσω ότι στο μήνυμα σου τους είπες από που προέρχονται.

εάν μπορείς στείλε μας το screenshot από την κατάθεση του φίλου σου.

 

πάντως πρώτο top up και από λογαριασμό αγνώστου ακούγετε κάπως, ο καθένας μπορεί να βάλει ότι όνομα θέλει στην κάρτα του κάνοντας αγορές ουσιαστικά ανώνυμα, όσων αφορά τα περί ασφάλειας. θα έπρεπε να τα έστελνε στο λογαριασμό του στη revolut και μέσω της εφαρμογής να στα προωθούσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά θα σας αναφέρω και εγώ την δικιά μου ιστορία...

 

Ένας φίλος, μου έστειλε απο τον λογαριασμο του λεφτά στην revolut κάρτα μου.

 

Τα λεφτά μετά από 3 ημέρες δεν εμφανίστηκαν, τους εστειλα email και μου απάντησαν

In order for us to finish processing your transfer, we need you to identify your account, by sending us a clear and legible copy of your passport and a photograph of you holding your passport next to your face. It is also important for you to verify the identity of the person that transferred the money into your account by sending us a copy of his/her passport. Sorry for any inconvenience this might cause you, these are all standard procedures for our customers safety.

 

Το όριο των 1500E δεν το εχω περάσει.

 

Σκέφτομαι να τους στείλω email και να τους ξεχεσω

Μπορείς άπλα να στείλεις την απόδειξη της κατάθεσης στο συγκεκριμένο email  από το email που έχεις δηλώσει στην revolut το να προβείς σε τέτοιου είδους κινήσεις γιατί δεν βοηθούν η θα λύσουν το πρόβλημα αντιθέτως με ευγένεια θα έχεις καλύτερη αντιμετώπιση 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς άπλα να στείλεις την απόδειξη της κατάθεσης στο συγκεκριμένο email  από το email που έχεις δηλώσει στην revolut το να προβείς σε τέτοιου είδους κινήσεις γιατί δεν βοηθούν η θα λύσουν το πρόβλημα αντιθέτως με ευγένεια θα έχεις καλύτερη αντιμετώπιση 

Να αναφέρω ότι ήδη τους έχω στείλει το αποδεικτικό κατάθεσης και η απάντηση τους είναι αυτή που παραθέτω

το να στείλεις email βρίζοντάς τους, δεν θα πετύχεις κάτι.

από την άλλη γιατί δεν βλέπετε με σοβαρότητα την εταιρία και δυσκολεύστε να στείλετε προσωπικά στοιχεία?! βέβαια ο καθένας έχει τους λόγους του και καλά κάνει όμως πρόκειται για μια ''τράπεζα'' εξωτερικού. 

κανονικά δεν θα έπρεπε να σου ζητάει τα στοιχεία, εσύ πάλι γιατί καρφώθηκες αναφέροντας τον φίλο σου, εάν υποθέσω ότι στο μήνυμα σου τους είπες από που προέρχονται.

εάν μπορείς στείλε μας το screenshot από την κατάθεση του φίλου σου.

 

πάντως πρώτο top up και από λογαριασμό αγνώστου ακούγετε κάπως, ο καθένας μπορεί να βάλει ότι όνομα θέλει στην κάρτα του κάνοντας αγορές ουσιαστικά ανώνυμα, όσων αφορά τα περί ασφάλειας. θα έπρεπε να τα έστελνε στο λογαριασμό του στη revolut και μέσω της εφαρμογής να στα προωθούσε.

Να αναφέρω ότι αρχικά ζήτησαν το αποδεικτικό κατάθεσης, τους το έστειλα και στην συνέχεια μου απάντησαν με το παραπάνω.... Ο φίλος μπορεί να μην θέλει να δηλώσει προσωπικα στοιχεία....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αναφέρω ότι ήδη τους έχω στείλει το αποδεικτικό κατάθεσης και η απάντηση τους είναι αυτή που παραθέτω

και πάλι δεν καταλαβαίνω που κολλάς αφού είναι η μόνη λύση καντην δεν χρειάζεται να αντιδράς καλώς ή κακώς στο τέλος θα κανείς αυτό που θέλουν αυτοί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αποδεικτικό είπα να το ανέβαζες για να διαπιστώναμε ότι όλα τα πεδία συμπληρώθηκαν οπως έπρεπε, αλλά αφού τους το έχεις στείλει δεν υπάρχει νόημα.

 

Τώρα εγώ θα σου συνιστούσα να τους ενοχλήσεις και αύριο μην "γνωρίζοντας" τα όσα έγιναν σήμερα, εάν δεις ότι επιμένουν μάλλον το να στείλεις τα στοιχεία είναι μονόδρομος. Βέβαια μπορείς να πεις να στείλουν τα χρήματα πίσω, οπότε θα μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις την ελληνική κάρτα του φίλου σου, μιας και τα χρήματα θα έρθουν απο το εξωτερικό. Εαν προβείς στο τελευταίο ενημέρωσε μας, αφού δεν εχει ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αποδεικτικό είπα να το ανέβαζες για να διαπιστώναμε ότι όλα τα πεδία συμπληρώθηκαν οπως έπρεπε, αλλά αφού τους το έχεις στείλει δεν υπάρχει νόημα.

Τώρα εγώ θα σου συνιστούσα να τους ενοχλήσεις και αύριο μην "γνωρίζοντας" τα όσα έγιναν σήμερα, εάν δεις ότι επιμένουν μάλλον το να στείλεις τα στοιχεία είναι μονόδρομος. Βέβαια μπορείς να πεις να στείλουν τα χρήματα πίσω, οπότε θα μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις την ελληνική κάρτα του φίλου σου, μιας και τα χρήματα θα έρθουν απο το εξωτερικό. Εαν προβείς στο τελευταίο ενημέρωσε μας, αφού δεν εχει ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο.

Εάν του επιστρέψουν τα χρήματα μπορεί κατευθείαν να κάνει αγορά χωρίς cc?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν του επιστρέψουν τα χρήματα μπορεί κατευθείαν να κάνει αγορά χωρίς cc?

Σύμφωνα με τα cc, ναι θα μπορεί να κάνει αγορές, έως του ποσού αυτού. Σκέψου όμως ότι θα ξαναχρειαστείς την revolut ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορει να σου ζητησαν να τους στειλεις χαρτια αν ο φιλος σου σου μετεφερε μεγαλο ποσο στον λογαριασμο σου στην revolut.μεσα στο FAQ της revolut αναφερει τα παρακατω:

 

There are no limits to topping up and and transferring money with Revolut however we require proof of funds to process large transactions.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω τα εβαλα Δευτερα και επειδη ηθελα σημερα τα χρημματα  τους εστειλα email τα στοιχεια του εμβασματος και σε 10 λεπτα πιστωθηκαν

Δηλ. σε 2 μέρες πιστώθηκαν στο λογαριασμό σου.

 

Έστειλα χρήματα την Κυριακή μέσω web-banking της Εθνικής. Τους έστειλα το αποδεικτικό της συναλλαγής, όπου φαίνονται όλα τα στοιχεία. Έλεγξα ότι η συναλλαγή εγκρίθηκε από την τράπεζα χθες (Δευτέρα) το πρωί κι ότι το valeur λήγει σήμερα (Τρίτη). Επικοινώνησα πριν λίγο μαζί τους στο support chat του app. Μου είπαν ότι δεν φαίνεται ακόμη στο σύστημα τους & πρέπει να περιμένω.  <_<

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα μου ήρθε η φυσική κάρτα. Η συσκευασία είναι όντως τρελή και φαντεζί! :P Η κάρτα πάνω αναγράφει και το όνομά μου αλλά και τα σωστά στοιχεία της κάρτας. Ποιοτικά δείχνει πολύ καλύτερη από της Πειραιώς και της Εθνικής που έχω. :D

Ποιοτικά είναι πιο καλη αυτη της Πειραιώς κατά την γνώμη μου,πιο ποιοτικό πλαστικό νομίζω.

Μου ρθε και μένα σήμερα btw η κάρτα revolut 7 μέρες ακριβώς έκανε.Btw κάτι άλλο στην εφαρμογή πριν πάω να παραλαβω την κάρτα απο το ταχυδρομικό κουτί έγραφε στο status ακόμα:expected at 17/11/2015...και μόλις ανοιξα τον φακελο και επιασα την κάρτα στα χέρια μου πηγα να δω την εφαρμογή to status είχε εξαφανιστει το expected at 17/11/2015!Πως λειτουργει αυτό?εχει κάποιο εξελιγμένο σύστημα με chip και συνεργαζεται με δορυφορο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...