Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν ξέρω παιδιά, στην αρχή όλα ξεκίνησαν καλά, τώρα απ' ό,τι βλέπω πληθαίνουν τα αρνητικά σχόλια. Εγώ το Σάββατο έκανα μία μεταφορά από revolut σε n. 26 και μέχρι τώρα τετάρτη βράδυ τα χρήματα δεν έχουν φτάσει. Τους έστειλα μήνυμα και μου λένε ότι κάνει μέχρι 5 μέρες η διαδικασία και ευχαριστούμε για την υπομονή σας. Από την άλλη βλέπω και εγώ ότι ξεκινούν οι πρώτες χρεώσεις. Τί να πω... μακάρι να μην  γίνει καμία στραβή...πάντως είναι κοροϊδία 5 εργάσιμες, δηλαδή μία εβδομάδα να φτάσουν τα χρήματα στον προορισμό τους... πρέπει να το προσέξουν γιατί θα χάσουν πελάτες, οι πληροφορίες μου είναι ότι το επόμενο διάστημα θα ανοίξουν και άλλες τέτοιου είδους υπηρεσίες και στο μέλλον ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα ! Μου πιστώθηκαν σήμερα τα 50 ευρώ που έβαλα στον λογαριασμό αλλά μου τα βγάζει μόνο σε λίρες αγγλίας μέσα απ το app.Καθότι καινούργιος και ψιλοάσχετος.. κάποια βοήθεια για το πώς να τα βλέπω σε ευρώ ? Γιατί χάθηκα μες τα τόσα μηνύματα ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά τους σοβαρούς πελάτες που θα χάσουν... Τους "βάζω 20€ και τα θέλω αύριο το πρωί για να πάω να τα ξανατραβήξω από το ΑΤΜ με την περίεργη ιριδίζουσα κάρτα για να νιώσω Ευρωπαίος και να πουλήσω μούρη μπροστά στην πλέμπα με τις κίτρινες καρτούλες της Πειραιώς"... Κανονικά αν καταλάβουν τι αστεία -και πολύ επιβαρυντική ταυτόχρονα δυστυχώς για το customer care τους- χρήση κάνουμε στην Ελλάδα και ξέρουν το συμφέρον τους εκεί στη Revolut, θα πρέπει να κόψουν τη δωρεάν αποστολή της πλαστικής κάρτας και να αρχίσουν να τη χρεώνουν τουλάχιστον 30€. Ειδικά και μόνο για την Ελλάδα. Μετά την παροχή δυνατότητας μεταφοράς υπολοίπου σε τραπεζικό λογαριασμό, πλαστική έχει λόγο να έχει αποκλειστικά όποιος ταξιδεύει στο εξωτερικό. Και αυτά παρά δεδομένο ότι και για μένα αρχίζει να ξεθωριάζει η πρωτοποριακή εικόνα της Revolut. Κάτι λίγο οι δυσκολίες και καθυστερήσεις στη φόρτισή της, κάτι ακόμα τα προβλήματα στη σύνδεση με το Paypal, οι "ασυναγώνιστες" ισοτιμίες που τελικά δεν αποδεικνύονται και τόσο ασυναγώνιστες, οι χρεώσεις που δειλά δειλά αρχίζουν να εμφανίζονται...

 

Υ.Γ. Το μεγάλο γέλιο θα αρχίσει να πέφτει σε 2-3 μήνες πιστεύω όταν θα αρχίσουν να κλειδώνουν λογαριασμοί με το τσουβάλι καθώς θα ξεπερνιέται άκόμα και το όριο των 1500€ με τα "παιχνίδια" του βάλε-βγάλε Ευρώ σε δουλειά να βρισκόμαστε. Εκεί να δω πόσοι θα τρέχουν πανικόβλητοι να βγάζουν διαβατήρια μόνο και μόνο για να κάνουν επαλήθευση αφού δεν περνάνε οι παλιότερες ταυτότητες καν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα ! Μου πιστώθηκαν σήμερα τα 50 ευρώ που έβαλα στον λογαριασμό αλλά μου τα βγάζει μόνο σε λίρες αγγλίας μέσα απ το app.Καθότι καινούργιος και ψιλοάσχετος.. κάποια βοήθεια για το πώς να τα βλέπω σε ευρώ ? Γιατί χάθηκα μες τα τόσα μηνύματα ! 

 

Μάλλον δεν ακολούθησες τις ξεκάθαρες και αναλυτικές οδηγίες του 1ου post (βήμα 9) και αντί να επιλέξεις Tranfer EUR (μεσαία επιλογή) τα έστειλες στην 1η, δηλαδή σε £.

 

Έχεις 2 επιλογές τώρα. Είτε να τα μετατρέψεις σε € με την ισοτιμία που σου προσφέρει είτε να να αφήσεις σ΄αυτό το νόμισμα (πολύ περισσότερο αν προβλέπεις να αγοράσεις σε αυτό) και να γίνεται η μετατροπή σε κάθε αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Σιγά τους σοβαρούς πελάτες που θα χάσουν... Τους "βάζω 20€ και τα θέλω αύριο το πρωί για να πάω να τα ξανατραβήξω από το ΑΤΜ με την περίεργη ιριδίζουσα κάρτα για να νιώσω Ευρωπαίος και να πουλήσω μούρη μπροστά στην πλέμπα με τις κίτρινες καρτούλες της Πειραιώς"... Κανονικά αν καταλάβουν τι αστεία -και πολύ επιβαρυντική ταυτόχρονα δυστυχώς για το customer care τους- χρήση κάνουμε στην Ελλάδα και ξέρουν το συμφέρον τους εκεί στη Revolut, θα πρέπει να κόψουν τη δωρεάν αποστολή της πλαστικής κάρτας και να αρχίσουν να τη χρεώνουν τουλάχιστον 30€. Ειδικά και μόνο για την Ελλάδα. Μετά την παροχή δυνατότητας μεταφοράς υπολοίπου σε τραπεζικό λογαριασμό, πλαστική έχει λόγο να έχει αποκλειστικά όποιος ταξιδεύει στο εξωτερικό. Και αυτά παρά δεδομένο ότι και για μένα αρχίζει να ξεθωριάζει η πρωτοποριακή εικόνα της Revolut. Κάτι λίγο οι δυσκολίες και καθυστερήσεις στη φόρτισή της, κάτι ακόμα τα προβλήματα στη σύνδεση με το Paypal, οι "ασυναγώνιστες" ισοτιμίες που τελικά δεν αποδεικνύονται και τόσο ασυναγώνιστες, οι χρεώσεις που δειλά δειλά αρχίζουν να εμφανίζονται...

 

Υ.Γ. Το μεγάλο γέλιο θα αρχίσει να πέφτει σε 2-3 μήνες πιστεύω όταν θα αρχίσουν να κλειδώνουν λογαριασμοί με το τσουβάλι καθώς θα ξεπερνιέται άκόμα και το όριο των 1500€ με τα "παιχνίδια" του βάλε-βγάλε Ευρώ σε δουλειά να βρισκόμαστε. Εκεί να δω πόσοι θα τρέχουν πανικόβλητοι να βγάζουν διαβατήρια μόνο και μόνο για να κάνουν επαλήθευση αφού δεν περνάνε οι παλιότερες ταυτότητες καν...

Προσπαθώ να καταλάβω πως η απάντηση σου, βοηθά το νήμα συζήτησης. Εσύ έβγαλες κάρτα και δεν εξυπηρετήθηκες; 

 

Εμένα και φαντάζομαι πολλών άλλων τους έδωσε λύση ακόμα και για τσιμπημένα ποσά (400+ ευρω) που με άλλους τρόπους μας κόστιζε ακριβότερα (π.χ. paypal, paysafe card, κλπ). Εγω διάβασα πολύ, ακολουθησα προσεκτικά τη διαδικασία, και σε 1,5 ημέρες (ναι Τρίτη πρωι έμβασμα, Τετάρτη βραδυ ειδοποίηση) τα χρήματα ήταν στο revolut. 

 

Αυτοί που διαβάζουν ξέρουν απο τώρα τα όρια, ξέρουν ποτε χρειάζεται ταυτοποίηση και ξέρουν τι πρέπει να κάνουν. Οι ίδιοι αυτοι κρίνουν και αποφασίζουν αν θα συνεχίζουν (ΟΤΑΝ γίνει κάποια αλλαγή) ή θα αλλάξουν υπηρεσία. Αυτοι που βαριουνται να διαβάσουν ή βαριούνται να ψάξουν ας τρέχουν να βγάζουν διαβατήρια. Σκασίλα μας.

 

p.s. : μετά απο 200 σελίδες συζήτηση και αναλυτικοτατους οδηγους με εικονες υπάρχουν ακομα κάποιοι που καταθέτουν σε αλλα νομισματα, καταθέτουν με άλλα ονοματα, κανουν λάθος εμβάσματα. Μετα μπαινουν και βρίζουν οτι η revolut τους εφαγε λεφτα, κλπ κλπ. Ναι υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέσεις (χωράνε σε ενα χερι) αλλά με λιγο ψαξιμο και αλληλογραφία, τα λεφτά τους εμφανίστηκαν ή γυρισαν)

 

 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την εντύπωση ότι, τουλάχιστον, η τελευταία παράγραφος δεν έπρεπε να είναι κρυμμένη σε spoiler.

 

Καλό είναι να τη μεταφέρεις εκτός, για να διαβάζεται, αν και πιστεύω ότι οι περιπτώσεις που περιγράφεις θα εξακολουθήσουν να εμφανίζονται, αφού βαριόμαστε να διαβάζουμε το 1ο post και, ειδικά, αυτού του πληρέστατου οδηγού.

Τρανό παράδειγμα, το παραπάνω post νέου μέλους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και διαβασα τα πρωτα 3 ποστ και ακολουθησα τις οδηγιες , θελω την γνωμη καποιου φιλου απο εδω...

 

η ιστορια εχει ως εξης :

Έχω φτιάξει revolut και έκανα και verify τον λογαρισμο μου.
Παρεγγειλα και την κάρτα και μου ήρθε κανονικά και ταχύτατα.
Έκανα μια μεταφορά με έμβασμα (Στις17/02) από λογαριασμό Εθνικής , πάντα στο όνομα μου από τότε που ανοίχτηκε μέχρι σήμερα και πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες του topic. Δεν υπαρχει συνδικαιούχος στον λογαριασμο.
Στις 19/2 έλαβα ένα SMS (!!!) που λέει ότι η συναλλαγή δεν μπόρεσε να γινει γιατί δεν είναι ο λογαριασμός στο όνομα μου και σε περίπτωση που είναι να στείλω σε ένα mail που είχε μεσα στο sms την απόδειξη της μεταφοράς.
Εχω στειλει στο support screenshots απο το ebanking μου και αποδειξη συναλλαγης.

Μεχρι σημερα δεν εχει μπει τπτ.

Εχω στειλει και στο chat και εχω λαβει μια αυτοματοποιημενη απαντηση για αλλο θεμα.

Ακρη δεν μπορω να βρω....
Για την ιστορια η καρτα (revolut) ειναι στο ονομα  John ...ταδε και η εντολη εμβασματος εχει γραψει Ioannis .... ταδε πραγμα που μαλλον εχει δημιουργισει το προβλημα και για το οποιο ενημερωσα μεσα στο email που εστειλα και τα αποδεικτικα...

Μπορει καποιος να με συμβουλεψει τι να κανω ???
Θα τα κλαιω τα 100 ευρω που εστειλα???
Να στειλω διορθωση στοιχειων στην Revolut και να κανω και request νεας καρτας???
 

Παρακαλω την οποια γνωμη προς βοήθειά μου

 

Ευχαριστω πολυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα κόσμε!!! Λοιπόν μετά απο μια αποτυχημένη προσπάθεια να κάνω αγορά μέσω revolut στο gearbest ( όχι μέσω paypal αλλά σαν χρεωστική) Προσπάθησα να βάλω την revolut στο paypal διαβάζοντας τα παρακάτω http://www.insomnia.gr/topic/588647-revolut-οδηγός-επιβίωσης-διαβάστε-τα-3-πρώτα-posts-πριν-ρωτ/?p=54406125δεν μπορεσα να βαλω την καρτα μεσω του pc αλλα κατεβασα την εφαρμογη στο iphone και προσθεσα απο κει την καρτα..Ολα πηγαν τελεια η καρτα μπηκε επιτυχως στο paypal αλλα πριν κανω καποια αγορα ακολουθησα αυτην την διαδικασιαhttp://www.insomnia.gr/topic/588647-revolut-οδηγός-επιβίωσης-διαβάστε-τα-3-πρώτα-posts-πριν-ρωτ/?p=54634231 και ολα πηγαν τελεια .. Αγόρασα απο gearbest αυτην τη φορα όμωσ μεσω paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@john84

Λες ότι ακολούθησες πιστά τα βήματα του οδηγού αλλά αποδεικνύεται ότι είτε δεν διάβασες είτε δεν πρόσεξες το βήμα 6 του 1ου post που λέει ότι:

6. Βάζουμε τα προσωπικά μας στοιχεία, όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κατοικίας κλπ όπως αυτά ζητούνται στο παρακάτω screenshot Προτείνεται να βάλετε τα πραγματικά σας στοιχεία για να μην αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα στο μέλλον.

 

Τα χρήματα δεν χάνονται αλλά είτε θα επιστραφούν είτε θα αποδεχτούν τις επεξηγήσεις σου και θα τα πιστώσουν στο λογαριασμό σου.

Επεξ/σία από makfil
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@john84

Λες ότι ακολούθησες πιστά τα βήματα του οδηγού αλλά αποδεικνύεται ότι είτε δεν διάβασες είτε δεν πρόσεξες το βήμα 6 του 1ου post που λέει ότι:

6. Βάζουμε τα προσωπικά μας στοιχεία, όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κατοικίας κλπ όπως αυτά ζητούνται στο παρακάτω screenshot Προτείνεται να βάλετε τα πραγματικά σας στοιχεία για να μην αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα στο μέλλον.

 

Τα χρήματα δεν χάνονται αλλά είτε θα επιστραφούν είτε θα αποδεχτούν οι επεξηγήσεις σου και θα τα πιστώσουν στο λογαριασμό σου.

 

Καλημερα σε ευχαριστω για την απαντηση.

Το εχω διαβασει το παραπανω που μου υποδεικνεις και γι'αυτό ειχα κανει και verify με διαβατιριο που φαινεται το πληρες ονομα μου.

Η γνωμη σου ειναι να στειλω διορθωση στοιχειων για να ειμαι καλυμενος με μελλοντικές φορτίσεις της καρτας και να παραγγείλω και νεα φυσικη καρτα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη εχω διαβασει πολλα, θελω να παρω την καρτα σουηδια ,λετε να με συμφερει?Καπου διαβασα οτ δεν περναει παντα με το pin και βγαζει error. την εχει χρησιμοποιησει κανενας σε καταστημα εξωτερικου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω παιδιά, στην αρχή όλα ξεκίνησαν καλά, τώρα απ' ό,τι βλέπω πληθαίνουν τα αρνητικά σχόλια. Εγώ το Σάββατο έκανα μία μεταφορά από revolut σε n. 26 και μέχρι τώρα τετάρτη βράδυ τα χρήματα δεν έχουν φτάσει. Τους έστειλα μήνυμα και μου λένε ότι κάνει μέχρι 5 μέρες η διαδικασία και ευχαριστούμε για την υπομονή σας. Από την άλλη βλέπω και εγώ ότι ξεκινούν οι πρώτες χρεώσεις. Τί να πω... μακάρι να μην  γίνει καμία στραβή...πάντως είναι κοροϊδία 5 εργάσιμες, δηλαδή μία εβδομάδα να φτάσουν τα χρήματα στον προορισμό τους... πρέπει να το προσέξουν γιατί θα χάσουν πελάτες, οι πληροφορίες μου είναι ότι το επόμενο διάστημα θα ανοίξουν και άλλες τέτοιου είδους υπηρεσίες και στο μέλλον ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος

 

Να τα μας....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να τα μας....

και ετσι βοηθας το προβλημα ή απλα να αυξησουμε τις σελιδες με ασχετα ποστς;

Δεν ξέρω παιδιά, στην αρχή όλα ξεκίνησαν καλά, τώρα απ' ό,τι βλέπω πληθαίνουν τα αρνητικά σχόλια. Εγώ το Σάββατο έκανα μία μεταφορά από revolut σε n. 26 και μέχρι τώρα τετάρτη βράδυ τα χρήματα δεν έχουν φτάσει. Τους έστειλα μήνυμα και μου λένε ότι κάνει μέχρι 5 μέρες η διαδικασία και ευχαριστούμε για την υπομονή σας. Από την άλλη βλέπω και εγώ ότι ξεκινούν οι πρώτες χρεώσεις. Τί να πω... μακάρι να μην  γίνει καμία στραβή...πάντως είναι κοροϊδία 5 εργάσιμες, δηλαδή μία εβδομάδα να φτάσουν τα χρήματα στον προορισμό τους... πρέπει να το προσέξουν γιατί θα χάσουν πελάτες, οι πληροφορίες μου είναι ότι το επόμενο διάστημα θα ανοίξουν και άλλες τέτοιου είδους υπηρεσίες και στο μέλλον ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος

το θεμα που ειχες με το παρακατω το ελυσες; μηπως για αυτο καθυστερουν;

Επισης ηn26 τι λεει; Ως τραπεζα δεν περιμενω να κινουνται σφαιρα

 

Παιδιά καλημέρα, θέλοντας να συμβάλω κι εγώ με τη σειρά μου στην επίλυση κάποιων αποριών  θα έλεγα το εξής. Ορισμένες φορές καθυστερούν να περάσουν τα χρήματα στο λογαριασμό μας καθώς το επώνυμό μας είναι λίγο διαφορετικό στο έμβασμα από αυτό που έχουμε δώσει. Για παράδειγμα "Ευαγγελίδης", εμείς έχουμε δώσει "Evangelidis", αλλά ορισμένες τράπεζες το έχουν μεταφράσει "Evaggelidis", εμένα αυτό μου έτυχε και ψάχναμε να βρούμε το λάθος (δεν λέγομαι Ευαγγελίδης, το χρησιμοποίησα ως παράδειγμα). Βέβαια αν και υπάρχει κανονισμός σχετικά με το πώς θα μεταφράζονται τα ελληνικά επώνυμα σε αγγλικά, ακριβώς για να μην κάνει ο καθένας ό,τι θέλει, μερικές τράπεζες δεν το γνωρίζουν και κάνουν τη μετατροπή μόνες τους. Προσοχή λοιπόν, αν το έμβασμά σας καθυστερεί και έχετε επώνυμο με διπλά "γ", ή κάτι σχετικό, πείτε το στην εξυπηρέτησή τους να το ψάξουν. 

Υ.γ. το πρόβλημα αυτό ήταν μου είπαν η αιτία καθυστέρησης παρόλο που είχα γράψει πολύ σωστά τον μοναδικό αριθμό αναφοράς που μου έδωσαν.

 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...