Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας ανοιχτεί ένα καινούριο θέμα παιδιά.

Δεν υπάρχει λόγος να βρίσκεται και αυτό εδώ.

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν φορτίσω τη Revolut απο τη LeuPay MasterCard πόσο θα κρατήσει προμήθεια ?


Αν φορτίσω τη Revolut απο τη LeuPay MasterCard πόσο θα κρατήσει προμήθεια ?

Παιδια τελικα το δοκιμασα μετεφερα 20 ευρω που ειχα στη LeuPay MasterCard  στη Revolut και τα μετεφερε ολα αν ειχε κρατησει λογικα δεν θα εβγαζε κανενα μήνυμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το συμπάθειο, γιατί ασχολείστε με ψίχουλα ;   

Η απάντησή μου πήγαινε στο παιδί που ρώτησε αν αλλάζει η ισοτιμία σε ένα προηγούμενο post και έγραψα τι παρατήρησα στην δική μου εφαρμογή στην κάρτα με τις ισοτιμίες. Το αν κερδίσει κάποιος "ψίχουλα" είναι άλλο θέμα και είναι στην κρίση του καθενός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αν κερδίσει κάποιος "ψίχουλα" είναι άλλο θέμα και είναι στην κρίση του καθενός...

 

Ε καλά δεν τίθεται θέμα ιδιαίτερης κρίσης... Αλλαγές ισοτιμίας σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα που αφορούν 4ο δεκαδικό ψηφίο όπως αυτά που συζητάτε, οδηγούν σε διακυμάνσεις 0,5-1€ στα 500€ και 5-10€ στα 5 χιλιάρικα (που σιγά πόσοι έχουμε 5 χιλιάρικα στη Revolut). Αναμφισβήτητα πρόκειται για ψίχουλα συνεπώς που απλά φορτώνουν το topic με άνευ σημασίας μηνύματα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτό έγραψα, ότι η εφαρμογή μου δείχνει τι ισοτιμία έχω real time στο 1 λεπτό που μου πήρε να γράψω το μήνυμα και δεν είναι σταθερή όπως είπε το παιδί σε παραπάνω post. Εκεί πήγαινε και η απάντησή μου.

Η απάντηση για τα "ψίχουλα" είναι στο ότι προφανώς παρανόησε τον σκοπό του μηνύματός μου ο molot12 μιας και πουθενά δεν ανέφερα για κέρδη από την μετατροπή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Hi, we are currently experiencing a temporary service interruption with in-app ID verification. Pleasy try again later or send us the following pictures: a full length photo of your opened passport or photos of both sides of your driving licence and a picture of yourself holding this opened ID next to your face to [email protected] with your name and phone number in the subject line. Thank you and sorry for the inconvenience!

 

! ?

Μόλις πέρασε το top-up και ήρθε η ειδοποίηση από την εφαρμογή του revolut. βγήκε και αυτό το μήνυμα  στο support chat.... Καμιά ιδέα σε τι ακριβώς αναφέρεται; (γιατί δεν έχω σκοπό να στέλνω χωρίς λόγο mugshots σε e-mail)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

! ?

Μόλις πέρασε το top-up και ήρθε η ειδοποίηση από την εφαρμογή του revolut. βγήκε και αυτό το μήνυμα  στο support chat.... Καμιά ιδέα σε τι ακριβώς αναφέρεται; (γιατί δεν έχω σκοπό να στέλνω χωρίς λόγο mugshots σε e-mail)

Τι εννοείς να σου μεταφράσουμε θέλεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ισοτιμία στη revolut μεταβάλεται 'real-time' κατα τη διάρκεια της εβδομάδας αλλά τα σαββατοκύριακα τη διατηρούν σταθερή σε μία τιμή η οποία είναι συνήθως λίγο χειρότερη απο την τελευταία τιμή της Παρασκευής, ωστε να 'καλύψουν' τυχόν απώλειες σε διακυμάνσεις στην ισοτιμία απο αγορές που θα γίνουν κατα τη διάρκεια του σαββατοκύριακου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τι εννοείς να σου μεταφράσουμε θέλεις?

Όχι. Εννοώ σε τι αναφέρεται. Δηλαδή πού σκόνταψε η εφαρμογή και ζητάει τα στοιχεία εξακρίβωσης, γιατί το μήνυμα εμφανίστηκε χωρίς να έχω κάνει κάποια ενέργεια. 

Το top-up έγινε κανονικά, όπως και μια πληρωμή που δοκίμασα πριν λίγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι. Εννοώ σε τι αναφέρεται. Δηλαδή πού σκόνταψε η εφαρμογή και ζητάει τα στοιχεία εξακρίβωσης, γιατί το μήνυμα εμφανίστηκε χωρίς να έχω κάνει κάποια ενέργεια. 

Το top-up έγινε κανονικά, όπως και μια πληρωμή που δοκίμασα πριν λίγο.

Μην σε απασχολεί,δεν αφορά εσένα προσωπικά.Όταν υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα,έχω καταλάβει ότι στέλνουν σε όλους το μήνυμα.Κι εγώ το πήρα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι. Εννοώ σε τι αναφέρεται. Δηλαδή πού σκόνταψε η εφαρμογή και ζητάει τα στοιχεία εξακρίβωσης, γιατί το μήνυμα εμφανίστηκε χωρίς να έχω κάνει κάποια ενέργεια. 

Το top-up έγινε κανονικά, όπως και μια πληρωμή που δοκίμασα πριν λίγο.

Η κάρτα ειναι οκ ή στην μπλόκαραν, οπως και να εχει καλο ειναι να στείλεις αυτα που ζητάνε

 

 

Εδιτ

Εχει δικιο ο @pedrojay

 

...και εγω πηρα αυτο το μνμ, και ειμαι ηδη approved, οτι νανε το support

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...