zx-spectrum Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Μερικές απορίες... σε περίπτωση εγκατάστασης απο APK της νέας έκδοσης του app χρειάζεται να γίνει απεγκατάσταση το παλιό πρώτα η όχι ? Η κάρτα debit συνεχίζει να είναι λειτουργική όπως πριν ή θελει κάποια διαδικασία όσο αφορά το pin κτλ. Υπ'όψιν δεν εχει ενεργοποιηθεί ακόμη!
NikosKallithea Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 αρα απο οτι καταλαβαινω αν σου κλεψουν το κινητο παπαλα.... γιατι ουτε μπορουμε να δουμε ποτε καναμε top-up ουτε να αλλαξουμε αριθμο... Οταν στο κλεψουν θα σου απαντησω
theopan Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 μολις εσκασε sms απο revolut If you've encountered PIN issues using your Revolut card, please go to the nearest chip-enabled ATM and check your balance. This will activate the PIN. Please ignore "Operation not supported" message. φανταζομαι λυνει καθε απορια... Ή εναλλακτικά προσπάθεια ανάληψης με μεγαλύτερο ποσό από το διαθέσιμο στο account. Το έκανα και το ΡΙΝ μου άλλαξε κανονικότατα. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι "ενεργοποιήθηκε" και η κάρτα για αγορές από POS. Η λύση την ανάληψης "μικρού ποσού" (τι "μικρού" δηλαδή; Λιγότερα από 20 ευρώ δεν έχουν και δεν βγάζουν τα ΑΤΜ) δεν είναι καλή για όσους μετά κόπων, βασάνων και αναμονής στέλνουν εμβάσματα 10-50€. Μόλις χθες έλαβα απαντητικό email στο email που τους έστειλα από την περασμένη Παρασκευή, ενημερώνοντάς με ότι προώθησαν το αίτημά μου στο "financial team" για λεπτομερή έλεγχο. Το πρόβλημα που ανέφερα σε προηγούμενο μήνυμα με την ακύρωση από μέρους μου του εμβάσματος, την οποία ακύρωση ζήτησα να ακυρωθεί και ενώ η Barclays τελικά δεν επέστρεψε τα χρήματα στην Εθνική επειδή το έλαβε υπόψη της, η Revolut έχει αφαιρέσει το ποσό από το account μου. "Tomorrow" (δηλαδή σήμερα) μου γράφουν ότι θα ξαναεπικοινωνήσουν μαζί μου). Τελικά σήμερα το απόγευμα -με 3 μέρες καθυστέρηση από την υπόσχεση επικοινωνίας και 1 μήνα μετά τη αρχικό top-up- επιστράφηκαν τα "χαμένα" χρήματα στο revolut account μου. Αργή αντάποκριση και ακόμα πιο αργή επίλυση. Δυστυχώς το σύστημα του "κουβά" δεν δουλεύει ικανοποιητικά...
makfil Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Υπάρχει μια πιθανότητα αναλόγως τις ανάγκες σε κάποιους μήνες να αλλάξω αριθμό ναι. Κάνοντας αναζήτηση "κινητό" όλα τα αποτελέσματα είναι άσχετα με την ερώτηση μου η οποία θα μπορούσε να απαντηθεί με ένα ναι ή ένα όχι. Αν είναι τόσος κόπος εντάξει μπορείτε απλά να το αγνοήσετε. Δεν μπορώ να καταλάβω από που πηγάζει όλο αυτό το "ειρωνικό" ύφος. Δημιουργήθηκε μια παρεξήγηση χωρίς να υπάρχει λόγος. Όταν έγραψα να αναζητήσεις με τη λέξη "κινητό", το έκανα για το βασικό λόγο ότι έχουμε συνηθίσει να ρωτάμε κάτι που θέλουμε χωρίς να ψάξουμε προηγουμένως να το βρούμε, πολύ περισσότερο όταν η πλατφόρμα του forum που μας φιλοξενεί έχει πολλές δυνατότητες σ' αυτό το θέμα. Εννοείται, βέβαια, ότι πριν γράψω έλεγξα το αποτέλεσμα της αναζήτησης για να σιγουρευτώ ότι και εσύ θα βρεις την απάντηση που ζητάς. Με αναζήτηση, λοιπόν, της λέξης "κινητό", σ' αυτό το θέμα, εμφανίζονται όλα τα posts που την περιέχουν με φθίνουσα χρονολογική σειρά. Έτσι, λοιπόν, αν εξαιρέσεις τα posts που περιέχουν τη λέξη αυτή και αναρτήθηκαν μετά τη μεταξύ μας συζήτηση, εμφανίζεται 1ο το post του VaKadi (3213) που δίνει την απάντηση που ζητάς. Φυσικά, η ίδια απάντηση βρίσκεται και σε προηγούμενα posts. Έχεις δίκιο ότι η απάντηση θα μπορούσε να δοθεί άμεσα, αλλά θα συμφωνήσεις ότι θα ήταν μια ακόμη επανάληψη της ίδιας απάντησης, που έχει δοθεί πολλές φορές, σ' αυτό το νήμα και για το λόγο αυτό έχει φτάσει στις 219 σελίδες και τα 3275 posts καθιστώντας το δύσχρηστο.
Φρυκτωρός Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Ως νέο μέλος καλημερίζω όλους τους συμμετέχοντες στο forum. Ελπίζω να έχετε υγεία και διάθεση για νέες εξερευνήσεις και ανακαλύψεις. Έχω κατεβάσει κι εγώ την εφαρμογή στο Android κινητό μου και μάλλον έχω κάνει μια ανοησία: Απέστειλα μέσω των στοιχείων που μου δίνει το top up via transfer EUR ένα μικρό ποσό μέσω internet banking (Alpha Bank) στο IBAN της Barcleys αλλά δεν το έκανα από το κινητό μου αλλά από υπολογιστή. Κατόπιν εορτής σκέφτηκα ότι δεν έχω συνδέσει τον λογαριασμό μου μέσω της εφαρμογής. Διορθώνεται αυτό και αν ναι με ποιόν τρόπο;
orestis2 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 μολις εσκασε sms απο revolut If you've encountered PIN issues using your Revolut card, please go to the nearest chip-enabled ATM and check your balance. This will activate the PIN. Please ignore "Operation not supported" message. φανταζομαι λυνει καθε απορια... Και σε μενα ηρθε το μηνυμα. Το θεμα βεβαια ειναι οτι δεν εχω καρτα. Η πρωτη δεν ηρθε ποτε και η δευτερη που ζητησα να μου στειλουν παλι δεν εχει ερθει ακομα. Εχουν ηδη περασει 4 ημερες απο τη μερα που γραφει η εφαρμογη οτι θα ερχοταν. Φοβαμαι οτι αν δεν ερθει μεχρι την παρασκευη μαλλον χαθηκε και αυτη....
parsifal Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 @Φρυκτωρός Μέσα στην εφαρμογή δεν υπάρχει επιλογή να «συνδέσεις το λογαριασμό σου», ούτε αναφέρει πουθενά ο οδηγός κάτι τέτοιο. Αν ακολούθησες τον οδηγό κατά γράμμα, δηλαδή έστειλες έμβασμα από το e-banking σου στο σωστό λογαριασμό της Revolut και συμπλήρωσες σωστά το reference number σου στα στοιχεία του εμβάσματος, δε νομίζω να υπάρξει κάποιο πρόβλημα... 1
karlito13 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Μου εχει επιστραφει ενα ποσο απο paypal,μου ηρθε notification οτι το ποσο μπηκε στην revolut,στις κινησεις δεν υπαρχει...σημερα εκανα αγορα κανονικα παλι το ποσο δεν φενετε (-67 euro) στις κινησεις...γενικα εχουν κολλησει οι κινησεις που εγιναν..εχει συμβει σε καποιον αυτο;
Φρυκτωρός Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Parsifal: Σε ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη και περιεκτική απάντησή σου. Αυτή ακριβώς η έλλειψη επιλογής με βασάνιζε εξ'αρχής. Νομίζω ότι έκανα τα σωστά βήματα, εν τούτοις, για να μην φανώ εξυπνάκιας ενώ ακόμα ψάχνομαι, δεν θυμάμαι καθόλου αν συμπλήρωσα το reference number. Λογικά όμως σκεπτόμενος, δεν θα με άφηνε να ολοκληρώσω την μεταφορά αν δεν το έκανα. Όπως και να έχει θα περιμένω και αν δεν δω αποτέλεσμα θα επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών τους. Ευχαριστώ πολύ και πάλι Parsifal. Υπόχρεος. Υ.Γ: Καταπληκτικό το avatar σου.
NikosKallithea Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Parsifal: Σε ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη και περιεκτική απάντησή σου. Αυτή ακριβώς η έλλειψη επιλογής με βασάνιζε εξ'αρχής. Νομίζω ότι έκανα τα σωστά βήματα, εν τούτοις, για να μην φανώ εξυπνάκιας ενώ ακόμα ψάχνομαι, δεν θυμάμαι καθόλου αν συμπλήρωσα το reference number. Λογικά όμως σκεπτόμενος, δεν θα με άφηνε να ολοκληρώσω την μεταφορά αν δεν το έκανα. Όπως και να έχει θα περιμένω και αν δεν δω αποτέλεσμα θα επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών τους. Ευχαριστώ πολύ και πάλι Parsifal. Υπόχρεος. Υ.Γ: Καταπληκτικό το avatar σου. Σε αφήνει και χωρίς reference, δεν κρατάς αντίγραφα; και αν οχι υπάρχει στο ιστορικό σου στο ebanking και άσε το γλύψιμο στους mod είσαι και νεο μέλος
parsifal Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Λογικά όμως σκεπτόμενος, δεν θα με άφηνε να ολοκληρώσω την μεταφορά αν δεν το έκανα. Δεν ισχύει αυτό δυστυχώς. Και βάσει λογικής να το πάρεις: από που και ως που το e-banking της τράπεζάς σου να γνωρίζει περί Revolut και reference number, ώστε να μη σε αφήσει να κάνεις την αποστολή αν δε συμπληρώσεις τα επίμαχα πεδία; Φοβάμαι πως θα ταλαιπωρηθείς τώρα με το support της Revolut για να βγει άκρη.
steverway Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 καλησπερα σε ολους, εκανα προχθες revolut και κολλαω στο βημα με το εμβασμα, γραφω ολα τα στοιχεια και παταω συνεχεια και μου εμφανιζει αυτη την οθονη .. τι να κανω?... Η μονη επιλογη ειναι ακυρωσηhttps://www.dropbox.com/s/uptrb3hrxmyzl4q/REVOLL.png?dl=0
karlito13 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Μου εχει επιστραφει ενα ποσο απο paypal,μου ηρθε notification οτι το ποσο μπηκε στην revolut,στις κινησεις δεν υπαρχει...σημερα εκανα αγορα κανονικα παλι το ποσο δεν φενετε (-67 euro) στις κινησεις...γενικα εχουν κολλησει οι κινησεις που εγιναν..εχει συμβει σε καποιον αυτο;μηλισα με το support,μου ειπαν σβστην και περασε την παλι...το εκανα και τωρα βλεπω "no transactions" καμια κινηση δλδ..
Φρυκτωρός Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 NikosKallithea Σωστά. 'Εχεις δίκιο. Ηλιθιότητα εκ μέρους μου. Υ.Γ: Αν και ξέρω ότι κάνεις χιούμορ και το δέχομαι, δεν είναι στο στυλ μου να "γλείφω" κανέναν. Απλώς προσπαθώ να φερθώ όπως θέλω να μου φέρονται. parsifal Κι εγώ το φοβάμαι. Υπάρχει βέβαια ιστορικό συναλλαγών οπότε θα δούμε.
turbat0s Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 καλησπερα σε ολους, εκανα προχθες revolut και κολλαω στο βημα με το εμβασμα, γραφω ολα τα στοιχεια και παταω συνεχεια και μου εμφανιζει αυτη την οθονη .. τι να κανω?... Η μονη επιλογη ειναι ακυρωση https://www.dropbox.com/s/uptrb3hrxmyzl4q/REVOLL.png?dl=0 Πετάξου σε μια eurobank να ενεργοποιήσεις αποστολή κωδικού με sms και να ξεμπλέξεις από τα πιστοποιητικά. Δεν είναι θέμα της revolut 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις