NikosKallithea Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Το επιβεβαιώνω, συνέβη σε κοντινό άτομο πριν λίγες μέρες. Θελει μεγαλη προσοχη, και πρεπει να οφειλετε στο νεο profil, δεν ειχα ποτε προβλημα για χρονια με αυτην την επιλογη, η πρωτη φορα που απενεργοποι Αν δεν έχει κανείς προσωπική μαρτυρία, το θεωρώ αναξιόπιστο. Προσωπικά δεν έχω δει ποτέ το Paypal να αλλάζει τη ρύθμιση... ...πιο πιθανό θεωρώ κάποιος να έχει προσθέσει νέα κάρτα, θεωρώντας ότι η ρύμιση που είχε κάνει στο παρελθόν για άλλη κάρτα είναι γενική κι όχι ειδική για κάθε επιμέρους "funding source" κι έτσι να νομίζει ότι άλλαξε το Paypal τις ρυθμίσεις... Αυτό μου συνέβη εμένα, που είχα μια κάρτα από Πειραιώς κι είχα κάνει τη ρύμιση κι έβαλα πρόσφατα μια δεύτερη και τυχαία ανακάλυψα ότι για τη δεύτερη η προεπιλεγμένη ρύθμιση ήταν η μετατροπή μέσω Paypal... Η προεπιλεγμένη ρύθμιση για κάθε κάρτα είναι η χρήση της ισοτιμίας του Paypal, άσχετα τί είχες επιλέξει στο παρελθόν για άλλη κάρτα κι η σχετική επιλογή είναι πάντα ειδική για την επιμέρους κάρτα. ...τι λες δηλαδή οτι κάνουμε λάθος, τι είμαστε χθεσινοί, εχω ππ για πάνω απο 10 χρόνια, απενεργοποιεί την ρύθμιση σε ολες μου τις κάρτες (4 τον αριθμο), που εχω συνδεμένες και οχι σε μια Αυτο ξεκίνησε με το νεο profile και απο τοτε το κάνει συνέχεια(τρεις φορές το εχω δει εγω), μια εκ των οποίων ξεχάστηκα και το άφησα να κανει την μετατροπή
muffins Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Σας κολλαει στις ενημερωσεις η revolut?μου στειλαν την παραγγελια απο iherb και ακομα λεει pending στην καρτα
geoman87 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Παιδιά έκανα μια κατάθεση από alphabank στο iban της revolut (το είδα από την εφαρμογή μου) αλλά τα λεφτά δεν φαίνονται στην revolut και έχουν περάσει 4 εργάσιμες ημέρες! Από την δική μου τράπεζα έχουν βγει κανονικά! Τι μπορώ να κάνω;;
greekn1c Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Υπομονη, και να διαβασεις τα προηγουμενα ποστ που αλλοι 50 εχουν γραψει το ιδιο με εσενα!! 1
sepsekasan Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Εχει βαλει κανεις πανω απο 200 ευρω στην καρτα; Μου φαινεται περιεργο καθως αρχικα εβαλα 1 ευρω και εμφανιστηκε μετα απο 24 και κατι ωρες και μετα 240 ευρω αλλα ακομα τιποτα ...Τα εβαλα την τεταρτη βραδακι.. Τελικα μπηκαν πριν λιγο nice
pankaixilaren Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Θα σου απαντήσω γιατί για εσένα αλλά και πιθανώς για κάποιους άλλους γίνομαι εριστικός, αντικοινωνικός και φαινομενικά απρόθυμος να βοηθήσω. Θα ξεκινήσω από το πιο βασικό. Η λειτουργία της revolut προϋποθέτει κινητό και μόνο. Όχι για το μήνυμα Αλλά για την λειτουργία της. Εσύ δεν είσαι διατεθειμένος ούτε απλό κινητό να πάρεις από τα συμφραζόμενα. Άρα άτοπα τα υπόλοιπα ερωτήματα. Αλλά ας συνεχίσω. Το web banking μπορεί και μέσω υπολογιστή και Καλύτερα μόνο μέσω υπολογιστή Για μεγαλύτερη ασφάλεια. Από την στιγμή που δεν το γνωρίζεις αυτό, σημαίνει ότι δεν είχες web banking το οποίο θέλει και αυτό με την σειρά του μια εξοικείωση. Για το 3ο που λες, Ναι υπάρχουν αλλά για εσένα χωρίς κινητό και διάθεση να πάρεις δεν ξέρω πώς θα λειτουργήσουν. Να υποθέσω ότι από την στιγμή που δεν έχεις εκούσια κινητό, ένας από τους λόγους θα είναι και η ιδιωτικότητα. Άρα να έχεις πολύ καλά στο μυαλό σου ότι αυτές οι υπηρεσίες θέλουν αποστολή ευαίσθητων εγγράφων μέσω email στο εξωτερικό. Και δεν ξέρω πώς θα σου φαινόταν αυτό. Και τέλος, για το 4ο η μόνη που προσφέρει ασφάλεια καταθέσεων είναι η number26 που θέλει κινητό, διαβατήριο και όπως και ηrevolut ebanking για να περιοριστεί το κόστος του εμβάσματος στο 1 ευρώ. Για αυτούς τους λόγους θεωρώ ότι τα ερωτήματα σου είναι άτοπα. Αλλά ο σημαντικότερος λόγος είναι ότι το συγκεκριμένο νήμα με τον άριστο οδηγό της mary γίνεται καθημερινά αποδέκτης μη σχετικών αλλά και επαναλαμβανόμενων ερωτημάτων που έχουν ως αποτέλεσμα την διάβρωση του. Νισάφι πια. Σε ευχαριστώ πολύ για τις έξτρα, χρήσιμες και πολύτιμες πληροφορίες σου! Και... δεν ξέρω αν το πρόσεξες, αλλά η απάντηση που μου έδωσες ήταν το 666ο ποστάρισμά σου!!! 1
vgiozo Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Θελει μεγαλη προσοχη, και πρεπει να οφειλετε στο νεο profil, δεν ειχα ποτε προβλημα για χρονια με αυτην την επιλογη, η πρωτη φορα που απενεργοποι ...τι λες δηλαδή οτι κάνουμε λάθος, τι είμαστε χθεσινοί, εχω ππ για πάνω απο 10 χρόνια, απενεργοποιεί την ρύθμιση σε ολες μου τις κάρτες (4 τον αριθμο), που εχω συνδεμένες και οχι σε μια Αυτο ξεκίνησε με το νεο profile και απο τοτε το κάνει συνέχεια(τρεις φορές το εχω δει εγω), μια εκ των οποίων ξεχάστηκα και το άφησα να κανει την μετατροπή Καλά βρε παλιοσειρά, μην προσβάλλεσαι...εξάλλου σχολίαζα τη μεταφορά εμπειρίας τρίτου από άλλο χρήστη, για τον οποίο δεν γνωρίζουμε τί ρυθμίσεις είχε κάνει. Αν την απενεργοποιεί σε σένα - για τον οποιοδήποτε λόγο - και δεν την απενεργοποιεί στη πλειοψηφία των χρηστών, τότε δεν δικαιολογείται η γενική διατύπωση και πάλι. Επικοινώνησε με την υποστήριξη για την επίλυση του θέματος, αλλά διαπιστωμένα δεν είναι κάτι που κάνει το Paypal σε όλους (καθολικά) ή σε μια μεγάλη μερίδα (γενικά), με την ενεργοποίηση έστω του νέου προφίλ.
jonkyr Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Νικο, θα σε μαλωσω. Σε δικο σου μνμ ειχα απαντησει, αλλα προφανως δεν διαβασες το σποιλερ τοτε. Θα την ειχες γλιτωσει. Απ' ο,τι βλεπω, πολλοι αλλοι δεν το εχουν διαβασει φυσικα, δεν εισαι ο μονος. ΔΕΝ οφειλεται στο νεο προφιλ Νικο, στης συζυγου μου γινεται απο το προηγουμενο layout. Δεν εχω καταλαβει ακομα γιατι. Οπως τα λεει ο Νικος. Ωστοσο, ενω στο δικο μου ΡΡ η ρυθμιση παραμενει ιδια κι απαραλλαχτη, στης συζυγου δεν ισχυει αυτο. Σε ασχετες φασεις το "Bill me in the currency listed" μετατρεπεται σε "Use PayPal's conversion" σε εντελως random φαση. Τοσο πολυ, που την πατησε μια φορα (με Ρεβ μαλιστα, δλδ διπλη χρεωση) κι αναγκαζεται πριν απο καθε αγορα της να τσεκαρει τις ρυθμισεις στο ΡΡ για να μην πληρωνει περισσοτερα. Γι' αυτο εχετε το νου σας, μην τυχον την πατησει κανεις. @vgiozo, μην εισαι προπετης. Φυσικα και κανουμε σωστα τις κινησεις που απαιτουνται. Εγω δεν εχω προβλημα με το δικο μου λογαριασμο ΡΡ, η συζυγος αλλαζει καθε φορα την επιλογη. Δεν ξερω πώς συμβαινει αυτο. @panakaixilaren, σε ζηλευω ειλικρινα. Αλλα απορω κιολας για τον λογο που δεν εχεις κινητο. Φανταζομαι οτι δεν ειναι θεμα ιδιωτικοτητας που σωστα ανεφερε ο συμφορουμιτης, αφου στο εξωτερικο τα ταξιδια τα κανεις με διαβατηρια/καρτες-χρηματα και πάσης φυσεως συναλλαγες που απαιτουν χαρτουρα... Ειχε δικιο ο billomnia να εκνευριζεται, προσπαθεις με σφεντονα να ριξεις αεροπλανο. Δεν γινεται.
leftpc Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Μια ίσως λίγο χαζή ερώτηση.Από prepaid της Πειραιώς δεν γίνεται να στείλω έμβασμα στη revolut?
parsifal Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Μια ίσως λίγο χαζή ερώτηση.Από prepaid της Πειραιώς δεν γίνεται να στείλω έμβασμα στη revolut? Έμβασμα στέλνεις από έναν τραπεζικό λογαριασμό, όχι από κάρτα.
leftpc Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Έμβασμα στέλνεις από έναν τραπεζικό λογαριασμό, όχι από κάρτα. οκε ευχαριστώ!
theopan Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Μόλις χθες έλαβα απαντητικό email στο email που τους έστειλα από την περασμένη Παρασκευή, ενημερώνοντάς με ότι προώθησαν το αίτημά μου στο "financial team" για λεπτομερή έλεγχο. Το πρόβλημα που ανέφερα σε προηγούμενο μήνυμα με την ακύρωση από μέρους μου του εμβάσματος, την οποία ακύρωση ζήτησα να ακυρωθεί και ενώ η Barclays τελικά δεν επέστρεψε τα χρήματα στην Εθνική επειδή το έλαβε υπόψη της, η Revolut έχει αφαιρέσει το ποσό από το account μου. "Tomorrow" (δηλαδή σήμερα) μου γράφουν ότι θα ξαναεπικοινωνήσουν μαζί μου).
theopan Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Θελει μεγαλη προσοχη, και πρεπει να οφειλετε στο νεο profil, δεν ειχα ποτε προβλημα για χρονια με αυτην την επιλογη, η πρωτη φορα που απενεργοποι ...τι λες δηλαδή οτι κάνουμε λάθος, τι είμαστε χθεσινοί, εχω ππ για πάνω απο 10 χρόνια, απενεργοποιεί την ρύθμιση σε ολες μου τις κάρτες (4 τον αριθμο), που εχω συνδεμένες και οχι σε μια Αυτο ξεκίνησε με το νεο profile και απο τοτε το κάνει συνέχεια(τρεις φορές το εχω δει εγω), μια εκ των οποίων ξεχάστηκα και το άφησα να κανει την μετατροπή Μπήκα μόλις τώρα και πάλι να το ελέγξω και δεν βλέπω κανένα πρόβλημα. Παραμένει "Bill me in the currency listed on the seller's invoice." σε όλες τις κάτες όπως το είχα ορίσει. Μήπως δεν έχεις τικαρισμένες όλες τις κάρτες στη λίστα και δεν πατάς το save;
The_Prion Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 καλησπερα παιδες, ερωτηση : μου ηρθε το πλαστικο της revolut σημερα και το cvv και το expire date διαφερουν απο αυτα που φαινονται στο app. λογικο?
iakoboss7 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Μπήκα μόλις τώρα και πάλι να το ελέγξω και δεν βλέπω κανένα πρόβλημα. Παραμένει "Bill me in the currency listed on the seller's invoice." σε όλες τις κάτες όπως το είχα ορίσει. Μήπως δεν έχεις τικαρισμένες όλες τις κάρτες στη λίστα και δεν πατάς το save; ιδιο προβλημα και εδω. δεν αλλαζει η ρυθμιση στο παυπαλ απλα στο ebay πριν το τελικο confirm το αλλαζει μονο του και θελει ξανα αλλαγη ΚΑΙ εκει ΚΑΘΕ φορα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις