makhs5 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα παιδια, μια βοηθεια οποιος ξερει η αν ετυχε σε καποιον το ιδιο όπως τωρα σ εμενα. Εχω μια επιστροφή από Fasttech στο Paypal εδώ και μια εβδομαδα και επειδή αργουσε να μπει στην καρτα της Revolut στελνω μηνημα στην εξυπηρετηση πελατων στη Revolut από το κινητο να δουν μηπως το ξεχασαν να το βαλουν, και μου απαντανε σημερα ότι στο συστημα τους φαινεται ότι εχουν κανει κανονικα την επιστροφή στην καρτα το βλεπουν στο συστημα τους, ενώ στη καρτα μου και εχω ΧΙΛΙΟΤΣΕΚΑΡΕΙ δεν μου εχουν κανει επιστροφή. Πως μπορω να τους το αποδειξω τωρα εγω αυτό ?? Αρχισαν τα παρατράγουδα να τρωνε επιστροφες ? Δε ξερω παιδια αλλα αυτό πρωτη φορα μου συμβαινει. Αν εχει καποιος καμια ιδεα πως μπορω να αποδειξω ότι δεν μου επιστρεψαν το συγκεκριμενο ποσο στη καρτα ας βοηθησει
ekkli Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα παιδια, μια βοηθεια οποιος ξερει η αν ετυχε σε καποιον το ιδιο όπως τωρα σ εμενα. Εχω μια επιστροφή από Fasttech στο Paypal εδώ και μια εβδομαδα και επειδή αργουσε να μπει στην καρτα της Revolut στελνω μηνημα στην εξυπηρετηση πελατων στη Revolut από το κινητο να δουν μηπως το ξεχασαν να το βαλουν, και μου απαντανε σημερα ότι στο συστημα τους φαινεται ότι εχουν κανει κανονικα την επιστροφή στην καρτα το βλεπουν στο συστημα τους, ενώ στη καρτα μου και εχω ΧΙΛΙΟΤΣΕΚΑΡΕΙ δεν μου εχουν κανει επιστροφή. Πως μπορω να τους το αποδειξω τωρα εγω αυτό ?? Αρχισαν τα παρατράγουδα να τρωνε επιστροφες ? Δε ξερω παιδια αλλα αυτό πρωτη φορα μου συμβαινει. Αν εχει καποιος καμια ιδεα πως μπορω να αποδειξω ότι δεν μου επιστρεψαν το συγκεκριμενο ποσο στη καρτα ας βοηθησει μήπως είναι σε δολάρια ; Έχεις κοιτάξει και στα τρία νομίσματα που έχει στην κεντρική οθόνη;
makhs5 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 μήπως είναι σε δολάρια ; Έχεις κοιτάξει και στα τρία νομίσματα που έχει στην κεντρική οθόνη; Φιλε μου, εχω κοιταξει τα παντα πριν γραψω εδώ, εννοείτε. Δεν υπαρχει η συγκεκριμενη επιστροφή στην καρτα και πλεον αρχιζω να αμφιβαλω για την φερεγγυοτητα της Revolut. Τους εστειλα να μου πουν έναν τροπο να τους το αποδειξω ότι δεν υπαρχει η συγκεκριμενη επιστροφή, και δεν μου απαντησαν ως τωρα. Δε ξερω τι άλλο να κανω. Ευτυχως που δεν είναι μεγαλο το ποσο αλλοιως θα ειχα σαλταρει, 7 ευρω είναι, αλλα το ολο ζητημα με κανει να μη ξερω αν θελω να συνεχισω με την καρτα η να διαγραφω. Αν εχω μεγαλο ποσο από επιστροφή καμια φορα και "Χαθει" ετσι, τι γινεται μετα ? Δεν ξερω ειλικρινα τι θα αποφασισω τελικα να κανω
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Φιλε μου, εχω κοιταξει τα παντα πριν γραψω εδώ, εννοείτε. Δεν υπαρχει η συγκεκριμενη επιστροφή στην καρτα και πλεον αρχιζω να αμφιβαλω για την φερεγγυοτητα της Revolut. Τους εστειλα να μου πουν έναν τροπο να τους το αποδειξω ότι δεν υπαρχει η συγκεκριμενη επιστροφή, και δεν μου απαντησαν ως τωρα. Δε ξερω τι άλλο να κανω. Ευτυχως που δεν είναι μεγαλο το ποσο αλλοιως θα ειχα σαλταρει, 7 ευρω είναι, αλλα το ολο ζητημα με κανει να μη ξερω αν θελω να συνεχισω με την καρτα η να διαγραφω. Αν εχω μεγαλο ποσο από επιστροφή καμια φορα και "Χαθει" ετσι, τι γινεται μετα ? Δεν ξερω ειλικρινα τι θα αποφασισω τελικα να κανω 1) Πόσες εργάσιμες; 2) Έχεις κοιτάξει ότι δεν είναι στο balance του paypal; 3) αποσυνδέσου και συνδέσου ξανα.
makhs5 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 1) Πόσες εργάσιμες; 2) Έχεις κοιτάξει ότι δεν είναι στο balance του paypal; 3) αποσυνδέσου και συνδέσου ξανα. Μα φιλε μου, ξερω απ αυτά, εχω τσεκαρει "Τα παντα". Αυτοι λενε μου επιστρεψαν το ποσο στην καρτα της Revolut το βλεπουν στο συστημα τους, ενώ σε μενα το ποσο το συγκεκριμενο "Δεν υπαρχει". Το ξαναλεω εχω χιλιοτσεκαρει "Τα παντα".
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Μα φιλε μου, ξερω απ αυτά, εχω τσεκαρει "Τα παντα". Αυτοι λενε μου επιστρεψαν το ποσο στην καρτα της Revolut το βλεπουν στο συστημα τους, ενώ σε μενα το ποσο το συγκεκριμενο "Δεν υπαρχει". Το ξαναλεω εχω χιλιοτσεκαρει "Τα παντα". Πόσες εργάσιμες; Μπορείς να ανεβάσεις ένα screenshot απο την ημερομηνία που έγινε η αγορά;
makhs5 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Πόσες εργάσιμες; Μπορείς να ανεβάσεις ένα screenshot απο την ημερομηνία που έγινε η αγορά; Φιλε μου δεν καταλαβες κατι, το ξαναγραφω. Η εξυπηρετηση πελατων "Της Revolut" λεει ότι μου εβαλε το ποσο στη καρτα το βλεπουν στο συστημα τους, και εγω το ξαναλεω δεν μου βαλανε τιποτα . .
iakoboss7 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 στειλε και εσυ ενα screenshot απο το κινητο σου να φαινονται ολες οι κινησεις πριν και μετα την ημερομηνια αυτη να φανει οτι δεν εχουν ερθει...
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Φιλε μου δεν καταλαβες κατι, το ξαναγραφω. Η εξυπηρετηση πελατων "Της Revolut" λεει ότι μου εβαλε το ποσο στη καρτα το βλεπουν στο συστημα τους, και εγω το ξαναλεω δεν μου βαλανε τιποτα . Μάλλον εσύ δεν καταλαβαίνεις. Προσπαθώ να σε βοηθήσω. Αν δεν θέλεις πρόβλημά σου. Σε ρωτάω 3η φορά πόσες εργάσιμες πέρασαν; Και αν μπορείς ανέβασε μία οθόνη με τις ημερομηνίες που έγινε η χρέωση την 1η φορά. Τι δεν καταλαβαίνεις; Ή κάνεις πως δεν καταλβαίνεις;
VasKag Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Μπορει να φαινεται σε αυτους οτι εκτελεστηκε η επιστροφη, και να φανει σε σενα μετα απο μερικες μερες. Αυτο που σου ειπαν οτι "το βλεπουν" στο συστημα τους μπορει να εννοουν οτι εκτελεστηκε η μεταφορα.
makhs5 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 στειλε και εσυ ενα screenshot απο το κινητο σου να φαινονται ολες οι κινησεις πριν και μετα την ημερομηνια αυτη να φανει οτι δεν εχουν ερθει... Μα δεν δεχεται συνημενα στα μυνηματα που στελνεις στην εξυπηρετηση πελατων της Revolut από το κινητο. Το σκεφτηκα απ την πρωτη στιγμη αλλα πως να στειλω ?
turbat0s Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δεν ξέρω αν ειπώθηκε, έκανες clear data της εφαρμογής μπάς και?
makhs5 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Μπορει να φαινεται σε αυτους οτι εκτελεστηκε η επιστροφη, και να φανει σε σενα μετα απο μερικες μερες. Όχι δεν ισχυει αυτό, γιατι πολύ απλα άλλες επιστροφες εχουν φανει ηδη και είναι μεταγενέστερες από αυτην.
VasKag Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Στειλε email απευθειας στο support και βαλε και τα screenshots
Προτεινόμενες αναρτήσεις